@wonderwensje, dat is een tijd geleden! Wat leuk een meid! Fijn dat alles goed gaat. @bf, gefeliciteerd meis! Die heb je mooi binnen! @ego, na de geslachtsbepaling begon ik zo te twijfelen door alle verhalen dat ze het nogal eens mis hebben dan ik vandaag nog bij een ander echobureau geweest ben als dubbel check *schaam* maargoed, wederom bevestigd dat het een meid wordt! Ik moest wel gelijk aan Kiwi denken, dus ik hoop dat je dit leest! @kiwi, ik zag dat je het pas had over echobureau jan koning in ochten... nou meis ik raad het je echt af. Ik heb van de week een echo gehad bij Echobureau Utrecht, echt super! Vriendelijke mensen, uitgebreid de tijd, foto's, cdrom met foto's, onze kleine meid kreeg ook een foto van haar zusje mee echt super! 25,- Nu was ik vandaag bij Jan Koning, dat was echt een tegenvaller. Zonder overdrijven stond ik binnen 3 minuten weer buiten! Hij zette de echo erop, zei kijk een meisje. Dat is dan 25,- Ik ben blij dat ik een bevestiging heb, maar het was echt schandalig... dus ik hoop dat je nog geen afspraak gemaakt hebt en ik raad je echt dat bureau in Utrecht aan. Zo hart gelucht
Wil iemand trouwens die t kruidvatkussen heeft eens een foto maken wanneer ie recht ligt?? Of zo recht mogelijk??? Vnd t zo zonde om te kopen als ik m vervolgens net zo snel mn bed uit schop als die met balletjes die ik nu heb @swimming, hahaha ligt er maar net aan hoe je t bekijkt bereft de/the hihihi @wonderwensje, gelukkig(!!!) niet misselijk geweest, wel extreem moe en heeeel veeeeeeeel puistjes De worden nu gelukkig wel langzaam aan minder, of in elk geval minder vuurrood en aanwezig..En jij?? Doorloop jij t fluitend of heb je wel veel last gehad?? (Of nog steeds?) @voelt zoooooo goed dat ik gewoon TOCH geslaagd ben!!! Echt wel ff de motivering die ik dringend nodig had om er volgend jaar mee verder te gaan! Zag t echt niet meer zitten, maar dit is wel ff een opkikker zeg!!! Mini en ik hebben t geeoon ff geflikt ondanks de extreme vermoeidheid, geen puf en niet genoeg geleerd te hebben (al blijkt t tegendeel dan nu waar ) Maar goed, vriend is hier stapavondje gaat niet door, beste vriend van ml zit met crisis op t werk.....dus we maken er maar een filmavondje van En de mannen hebben net heel lief chipjes voor me gehaald (mjam!) Alleen hebben ze gewoon t hele tankstation leeg gekocht hahahaha Maar goed, fijne avond meiden! En slaap lekker alvast! X
@pixels, hey meid!! Fijn dat je t nog even bevestigd hebt gekregen!! Ik hoop daarom dat ze t woensdag kan zien en dat we met 20 weken echo bevestiging krijgen Maar wel beetje lullig zeg binnen 3 minuten weer buiten.....maak dan in elk geval 10 minuten vol en maak nog wat leuke foto's em geef die mee ofzo.... Mn vriendin had hier in de buurt de echo, ze zagen t gelijk aan t begin, en de rest van de tijd heeft ze daarom volgemaakt met 3d echo en fotootjes enzo erg leuk!
Ja ik vond het ook echt niet kunnen. Hij heeft wel ff snel 2 foto's afgedrukt maar dat stelde ook niets voor, van het andere echobureau veeeeeel meer foto's en ook veel mooiere. Zoals bij je vriendin is inderdaad leuk! Zo verwacht je ook dat ze er mee omgaan, maar helaas was dat vandaag niet het geval.... Maargoed...het wordt dus echt een meid xxx
Pixels, jaa en jij ook zie ik!! Wat leuk wat asociaal zeg van dat echo bureau! Dat kan toch niet zou je zeggen! Ik herken dat twijfel verhaal haha, ik had met 15w5d en echo ivm een cyste, en toen zei die echoscopiste dan dat het een meisje was.. En toen kwam de 20 weken echo steeds meer dichterbij en toen dacht ik jaa... STEL JE VOOR!!! Zeggen ze, gefeliciteerd mevrouw, het is een jongen dat zou wat zijn haha.. Dus vond die bevestiging dat het toch echt een meid was toen ook heel fijn haha! Bf, wat voor kussen is dat dan van kv? Ik ook geen misselijkheid! Vanaf de 18 weken zo'n beetje wel soms last van kookluchtjes en sneller last van m'n rug. Boodschappen en werken op dezelfde dag gaat eigenlijk niet meer zeg maar haha.. Puistjes had ik in het begin ook, nu niet meer zo (klop ff af) en had in het hele begin toen ik het nog niet/pas net wist een enorm vette huid.. Lekker filmavondje, veel plezier!
Eigenlijk nooit naar gekeken, dat is een voorspelling welk geslacht je kindje wordt toch? Kan ik die ergens hier vinden?
@wonderwensje, t voedingskussen van de kruidvat, is tenminste een gewoon kussen en niet zo'n balletjesvulling. Heb er nu 1 liggen met balletjesvulling en die is op de bank wel heel fijn, en ongetijfeld ook moet voeden enzo, maar ik kan er niet mee slapen... Heb dus al kussen nodig voor mn bekken. Ik heb voornamelijk last van mn heupen, mjaah werkt allemaal samen he.... En werken en dan boodschappen doen kon ik vanaf begin af aan al niet en nu nog steeds niet. Ben gewoon nog te moe uit t werk... @swimming, ken er eel waarbij die klopte, mjaah zal met als elke fabel zijn 50% kans @hier, tucker & dale vs evil gekeken, wederom waanzinnig....alleen hadden we een enigszins aparte versie ....zeg maar niet alle special effects zaten erin hahahahahaha, was wel humor dus ook eigenlijk, bovenop de normale humor al in de film En nu is t toch echt bedtijd voor mij en mini @jazz, hoe waren de tapas? Slaap lekker allemaal! X
Swimming, oké! Bij mij klopt ie als ik terug ga naar wanneer ik posi testte.. Nu ben ik inmiddels 22. Wel grappig! Bf, ooh, ik heb inderdaad ook een voedingskussen met die balletjes, als ik er ff mee ging liggen vroeg ik me al af of het nou aan mij lag dat ik het niet zo super vond liggen.. Maar dan is die van de kv inderdaad misschien wel een idee! Vervelend zeg dat je daar zo'n last van hebt.. Nee in het begin was ik altijd wel moe als ik had gewerkt en m'n boodschappen had gedaan maar nu trek ik het met m'n rug gewoon niet meer.. Gisteren druk geweest en nu nog last van, moet toch leren wat beter te luisteren naar m'n lichaam wel moeilijk! Slaap lekker!
@Flulululululooooora: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Een fijne dag gewenst! @Swimming: En, vandaag dé dag? Spannend!! Ik hoop op roze voor je! @Pixels: Mooi dat je bevestiging hebt gehad.. alleen jammer van die vent.. das snel geld verdienen zo! @BF: ook hier nog keer; geweldig dat je hiervoor geslaagd bent! Die onverwachte zijn altijd het leukst! @Hier: Cyclus kwijt.. isse weg!
@flora, lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!! Fijne dag vandaag! @zsa, thnx!! @wonderwensje, wel balen zeg van je rug al....je moet nog een tijdje.... En die balletjes...pff...ja kussen in mn rug op de bank is t ideaal, kan ik m vormen, maar in bed is t effect binnen 5 minuten weg omdat alle balletjes opzij springen Mjah ik vraag me dus nu hoe recht je t kussen van de kv kan leggen, want die ik nu heb liggen kan niet eens een beetje recht Maar anders haal ik m straks gewoon en dan zie ik t wel Die 15 euro val je ook weer geen buil aan.... @swimming, vandaag 12 uur of morgen 12 uur?? @hier, in elk geval eventjes naar de stad vandaag, cadeautje halen ook, inpakpapier halen is ook wel handig en even langs grofvuil, hebben we daarna tenminste weer loopruimte in de studeerkamer Of grofvuil andere keer en gewoon goed aan de slag in de kinderkamer ....goed, kinderkamer dus hihi Hoe sneller de verflucht van de deur en t raam t huis uit id hoe beter (leuk hoor, verf op terpentine basis....stinkt) En morgenmiddag verjaardag van mn tante En wat zijn jullie plannen voor t weekend?
flora, van harte meid!!! Maak er een leuke dag van!! Bf, super gedaan!! Wat heerlijk dat je nu dat examen kan loslaten!! zsa, wat balen van je ei zeg..... Ik hoop dat hij snel komt! Swimming, spannend!! Duim, duim, duim!!! Hier, gisteren zijn we over verhuisd! Vandaag oude woning poetsen en naar de stort... Morgen helemaal niks doen! Vanavond naar de film met mijn lieve broertje en morgenavond komt mijn beste vriend ons huis bewonderen!! Leuk!!
@zep, jeeeej verhuisd!! Succes met de laatste loodjes in jullie oude huis! @tv, pffff meestal is op ned 1 de muziek nog wel aardig, maar wat er vandaag allemaal voorbij komt.....uit de categorie "apart, vals, langs elkaar heen?" Pffff word er beetje gestoord van nu! Zo gelijk maar ff zappen, en ml nog eens even uit bed roepen.... En THEE erbij pakken
Goedemorgen, Flora, gefeliciteerd! Bf, jaa is erg vervelend. Daarom, moet gewoon wat beter naar m'n lichaam luisteren.. Het vervelende is dat je het meestal gaat merken wanneer je al te veel gedaan hebt haha. Dat kussen met balletjes die ik heb daar zitten voor mijn gevoel juist extreem veel balletjes in, blijft in z'n vorm en daardoor hard waardoor ik juist dacht hoe kan ik hier lekker mee slapen straks.. Maar kan je bij de kv het kussen gewoon niet ff uit de verpakking halen en even kijken voor dat je het koopt Lekker aan de slag aan de kamer, blijft leuk en verf op basis van terpentine stinkt inderdaad enorm! Hier ook lang lopen luchten maar door dat we die kamer eigenlijk gewoon niet gebruiken nu rook je het nog best lang omdat de deur dan dicht zit! Stinkzooi haha.. Welke kleur wordt jullie kamer? Heb je ook al een babykamer besteld enzo? Zep, heb het verhaal natuurlijk niet gevolgd maar gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje dan! succes vandaag nog in het oude huis en daarna lekker genieten van het nieuwe! Leuk, naar de film! Welke film ga je naar toe? Hier, vanmiddag krijgen we een rondleiding.. Gaan we de verloskamer en kraamsuites bekijken, wel zin in! Ben erg benieuwd.. Daarna eind de middag naar vrienden, gaat m'n vriend even wat dingen ophangen voor ze en dan gezamenlijk eten, gezellig morgen lekker een rust dagje! Het enige wat ik dan ga doen is de was wegvouwen en languit op de bank liggen
Goeie morge meiden, ik ben er weer @volgens mij meelanor, ik heb nu 4x daags 2paracetermol en 2x daags naproxen 500mg.. heb t wel echt nodig @allemaal, bedankt voor jullie steun en knuffels!! @fllooorrraaaaaa, super duper gefeliciteerd!!! @julia, toevoeven fb gaat via mij al kan kk een ander met een druk op dd knop ook beheer geven Ik ben er trouwens achter dat nadat ik je heb toegevoegd An het groepje je me ook weer als vriend kan verwijderen @Zep, lekker meis dat jullie over zijn!! Nu alles op zn plek krijgen en alles afronden! Nieuwe start van een nieuw stukje leven @wonderwensje, leuk dat je er ook weer bent! En wat gaat de tijd snel bij jou zeg! Voor mij waarschijnlijk sneller als bij jou hihi maar goed.. Wat leuk om daar vanmiddag rond te kijken! Maar geen thuisbevalling dus? @bf, super gefeliciteerd!! Das nog eens een mooie verassing!!! @zsa, misschien was afgelope weekend dat streepje van de ovu testjes wel posi zoals FF eigenlijk aangaf .. kan je plaatje van je testen posten? Bij mij werd ie ook niet knal knal.. @muml, hoe gaat het met je voet meid?? hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen?? @werken, ik heb een 30 uren contract, voorheen 32 maar met al die stomme diensten van ons was dit handiger en dan kunnen we zelf ook nog een extra dienst nemen maar dat is gemiddeld aantal uren per week draai meestal meer en dan ben ik daarna ineens maar een week 2 dagen aan het werk.. Als ik wat vergeten ben sorry meiden..
@wonderwensje, kraamhotel als ik t goed begrijp?? Veel plezier! Of gewoon ziekenhuis? @kamertje, ik ga muurschildering maken (hoop tenminste dat t lukt ), en de overige muren worden "neutraal" wit, en daar wil ik dan wel een band van kleur op zetten, dus of felroze of felblauw die kleuren komen ook terug in de muurschildering sowieso en ik wil ook nog iets met zilver, maar hoe precies weet ik nog niet Jullie kamer al roze? hihi We nemen meubels van schoonzus en zwager over, neefje krijgt nieuwe meubels straks, en voor een leuk prijsje hoeven we nog maar kleine aanpassingen aan te doen Is namelijk strandthema die meubels (costa wit van Holland Happy Baby), en thema is ons kamertje wordt uiltjes
@Dinges: En naproxen moet je mee stoppen eigenlijk voor je menstruatie als je zwanger wil worden? Die slik ik namelijk regelmatig tijdens mijn menstruatie omdat ik dan over de grond rol van de buikpijn.. Idd pittige medicijnen, ik kan er zelf niet mee autorijden dan doe ik rare dingen @Dinges nog meer: Zal straks nog een foto maken met de laatste erbij.. maar m'n temp is ook alweer omlaag en het 'kruis' van FF is weg, dus geen idee waar het heen gaat. @Zep: Jeeeeeeeeeej over!! Lekker van genieten meis, dat niets-dagje morgen is je gegund! @BF: Succes met het kamertje! Ben benieuwd naar het resultaat!