Dinges, jaa de tijd gaat echt snel! Ook voor mij gaat het super snel voorbij hoor! Nee ik wil niet thuis bevallen, zh is hier op 5 minuten afstand en vind dat voor m'n gevoel prettiger om daar te bevallen. Bf, nee is een ziekenhuis inderdaad! Geen kraamhotel. Wat leuk zeg een muurschildering! Creatief ben wel benieuwd als het af is! Nee wij hebben geen roze muren haha, we hebben 3 muren wit met structuurverf en 1 lichtgrijs.. Accessoires worden roze!
Huh? had ik dat al eerder gezegd?? vanmorgen niet toch?? Maar ja indd, je moet er een paar dagen voor je menstruatie mee stoppen omdat er onvoldoende bekend is over wat het doet met een kindje vanaf welk stadium.. Mag ik vragen hoe jij aan naproxen komt voor menstruatieklachten? normaal geven ze diclofenac oid.. Naproxen vord voor rugklachter, reuma, jucht etc voorgeschreven normaal gesproken.. Ik ben nog niet zo thuis met FF mijn temp gaat nu weer omhoog snap het nog niet hoor Hoe kan ik de link onderin je handtekening zetten? waar haal ik die vandaan? En ben benieuwd bij je wat ie gaat doen meis..
klinkt leuk ook zo het kamertje! En snap dat gevoel wel hoor, al weet ik nog niet wat ik tegen die tijd wil.. Zh is hier 20 min vandaan..
@dinges, ik had ook altijd naproxen voor menstruatieklachte, en voor mn hoofdpijn vanuit mn nek Overal verkrijgbaar ook wel bekend als Aleve De feminax is voor menstruatie, dan heb je nog de select, classic en intense. Werkt als een trein. Ik heb t nu al heeeeeeel lang niet gebruikt
@dinges, dan zou ik in t zkh bevallen als ik jou was....20 minuten afstand kan net te ver zijn om je kindje te redden als t nodig is. In principe wnen wij ook 5 min van zkh af dus zouden heel goed thuis kunnen bevallen, maarre ik ga ook gewoon naar zkh hoor Voel ik me veel prettiger bij, ik schiet al in de stress bij t idee om thuis te bevallen hahaha
@Dinges: Nee hoor, naproxen wordt ook bij menstruatiepijnen voorgeschreven door de dokter. Mn moeder had die vroeger ook en ik ken er meer die het hebben gekregen. En dat had je van de week keer gezegd ja, dat je medicijnen had gekregen waarmee je eigenlijk moet stoppen als je zwanger wil worden.. @FF: rechts bovenin staan venstertjes. Op 'sharing' klikken en dan 'get code' en die kun je dan in je handtekening plakken. (bbcode)
@Zsa, ojaaa had ik indd gezegd sorry heb niet zoveel in me opgenomen afgelope dagen.. Enne tnx! ff proberen @zsa en bf, hoeveel mg kregen jullie dan ? @bf, aleve enz ken ik wel die staan ook bekend als niet goed voor je cyclus als je zwanger wil worden toch?!
@Dinges: Ook 500 mg, net als jij dus. Ik pakte er wel maar 1 per keer hoor, dan was ik al in een andere wereld
Net getest hij hij is verdomme negatief! Heb vermoedelijk dinsdag avond innesteling gevoelt. Kan ik te vroeg zijn met testen?
Dinges, Dankje wel! Het is nu een rotzooi met alle spullen voor de baby haha maar als het kamertje komt binnenkort dan zal ik hier een foto plaatsen! Swimming, balen meis maar ik denk dat je wel te vroeg hebt getest als je afgelopen dinsdag de innesteling gehad zou hebben..
@zsa, dat is pittig! ik heb er 2 op een dag maar probeer het te beperken en te compenseren met paracetermol.. maar tot nu toe heb ik sowieso smorgens nodig merk ik.. @bf, ik weet t nog niet.. denk ook wel dat mijn gevoel naar Zh uit gaat maar hangt ook wel af van wat de zwangerschap doet denk ik
Hier last van mijn onder rug en vollere Boops. Totaal geen afscheiding vergeleken met de voorgaande rondes. Ik ga het de aankomende dag aankijken en woensdag pas weer testen bij geen ongi. Vermoedelijke innesteling is dinsdag avond geweest, dus wacht geduldig af. (Dat zeg ik nu heel stoer, maar zat net met tranen in mijn ogen)
Ik heb net ergens gelezen dat je 12-14dagen na de bevruchting pas een urine test kan doen. Mijn gevoel zegt nu dus dat ik te vroe ben. As maandag/dinsdag is mijn nod. Ik heb een beetje hoop gevonden. Straks even sporten en alles eruit gooien! Ml heeft goede hoop
@swimming, kan goed hoor dat je te vroeg bent! Ik had vanaf woensdag toen innestelingsbloeding (geen idee wanneer ie begonnen is) en pas op dinsdag erna een test die echt posi mochten beschouwen! Kan ook zijn dat je wat trager hcg aanmaakt en dat t daarom wat langer duurt allemaal. In elk geval voor nu hele dikke knuf en ik blijf voor je duimen!!! @dinges, uhh geloof dat feminax 275mg is, beginnen met 2 pillen en dan elke z4-6 uur nog eentje Had t voornamelijk op mn zwaarste dag nodig, en eigenlijk stuk minder toen ik eenmaal van de pil af was Aleve classic is dacht ik 50mg? Eentje hielp echt als een trein bij hoofdpijn vanuit mn nek, daar kon paracetamol me niet heel erg bij helpen..... En select geen idee hoeveel en intense ook niet Masr aleve is ook naproxen en wordt idd afgeraden als je zwanger wilt worden en je mag t niet gebruiken als je zwanger bent. Precies zelfde als bij ibu. Naproxen/aleve en ibu kunnen rommelen met je cyclus.....je eisprong kan opeens later komen, en t kan evt innesteling in de weg staan. @wonderwensje, ja leuk foto! @kamertje, ik heb al "voor" foto, volgt heus nog een "na" foto en dan natuurlijk ook nog foto als ie helemaal af is met meubeltjes en accesoires enzo
@felicitaties: dankkkkkjulliewellll gister me al goed vermaakt en vanaaf hier feestje vieren zometeen ff cake bakken en gebak ophalen @aleve: pak ze ook altijd voor menstruatiepijn, die feminax. Alleen de afgelopen keer kwam de pijn er toch nog doorheen Maar was gelukkig maar 1 dag zo heftig. @swimming: balen van je test meid! Volgens mij kun je pas ongeveer een week na de innesteling positief testen, dus wellicht te vroeg! @hier: jeej duidelijke streep op de ovutest, maar nog niet knal. Vanmiddag toch maar vast ff een cb proberen
Bm stand in nu hoog! Vorige keren was doe laag toen ik bijna ongi moest worden. Ik ben zo benieuwd. Ik heb weer een beetje hoop verzameld meiden. Toch misschien te vroeg getest!
Ik dacht 8 dagen na mijn innesteling posi getest te hebben en ik heb een dag voor nod posi getest. Ja de eerste afscheiding is gespot nog totaal niet rekbaar maar komt wel. Bf ohhhhh hoe heet dat zh nou waar jij gaat