@mvs, haha nee geen holy...helaas hier geen zkh meer, alleen nog in schiedam...dus heet gewoon vlietland schiedam ligt bij ml nogal gevoelig dat ons kindje daar geboren wordt hahaha mij zal t echt aan mn reet roesten maar dan nog wonen we op 5 minuutjes auto van t zkh af
Whahah! Ik ben m'n laatste ovu-test kwijt! Ik had 'm in m'n portomonnee gestoken omdat ik 'm op m'n werk had gedaan en niet kwijt wilde raken.. Schijnbaar heb ik iets betaald ergens en issie er toch uitgevallen Jammer dat ik alleen niet weet waar en of ik me eigenlijk nog wel zonder verhalen bij de supermarkt kan vertonen.. hihi!
@ Minnie, nee de legging heb ik er niet bij, want die hadden ze niet bij de bijenkorf. Zag gister op de lief site dat er inderdaad een bijpassende legging bij is. Alleen de verzendkosten tja, beetje overdreven voor 1 stuk 4,95! @ MvS, ergens is het ook weer relaxed om bij ouders thuis te wonen hihi. Als je weg wilt en ze blijven die avond toch thuis dan kun je gewoon gaan Toch wat meer vrijheid haha. Maar hoe gaat het eigenlijk met verhuizen? @ Wonderwensje, wat leuk dat je er weer bent! Gaat alles goed? @ Flora, nog gefeliciteerd!! @ BF, super goed dat je je examen hebt gehaald!! Gefelicteerd meid @ Swimming, bij mij had de chinese kalender het 2 keer fout. Dilan zou een meisje zijn en dit meisje moet volgens de kalender een jongen zijn haha. En knuffel voor jou, altijd balen een nega test! Dan maar weer afwachten... @ Hier, gister geen puf gehad om hier ff te komen, damn wat was ik kapot zeg. Ik was zelfs bij mn moeder op de bank in slaap gevallen na het eten, eenmaal thuis Dilan lekker naar bed gebracht en daarna ben ik blijkbaar weer meteen in slaap gevallen op de bank. Totdat ML thuis kwam en mij wakker maakte... Ik werd me ineens misselijk en heb al mn avond eten eruit gegooid. Ik zei nog tegen mn moeder dat ik het sausje bij t eten echt niet lekker vond (wat ze dus over de hele pasta had gestrooid), maar blijkbaar vond Demi het net zo lekker hahaa! Vandaag ook lekker rustig aan gedaan, zo weer serie kijken @ Meelanor, Ik weet niet hoe ik een foto in een prive bericht moet plaatsen, dus vandaar dat ik het ff hier neer zet
Bn dat was vanaaf dus ik en vl weg shaun bij opa en oma en gewoon in zijn eigen bedje en kamer Bf ik het nieuwe shaun is van 2011 he dus die was er toen al hihi had een poolse verloskunde dus zou toevallig zijn mocht jij die ook hebben
Goede morgen dames, Ik ben weer heerlijk aan het werk. Tot ongeveer 12uur en vanmiddag naar James bond! Ben bang dat mijn test deze ronde niet positief gaat kleuren. Maarja geen bloed geeft moed! Zeggen ze. Boops jeuken ontzettend en zijn nog steeds vol. We wachten rustig af!
Goedemorgen meiden! Bella, gaat goed hoor! En met jouw? Leuke spulletjes op de foto, echt een geheel! Swimming, Werkse dan! En veel plezier bij de film vanmiddag! Spannende symptomen meid, ik duim voor je!
Mogguh meiden @swimming, nog even spannend dus! Ik blijf gewoon nog even door duimen hoor! @bella, das minder dat je je avondeten eruit hebt gegooid daarna geen last meer gehad?? En blijkbaar had je t ff nodig t slapen @mvs, oja haha *blonT* zie t wel hoe t dan allemaal gaat t moet er toch uit he @hier, heerlijk geslapen MET voedingskussen , deze zowaar mn bed niet uit geschopt! geen 1 keer Dus ander voedingskussen gaat terug naar mn schoonzus maar wel fijn dat ik m ff kon proberen En verder....te lang blijven liggen...dus nek zit te irriteren....dus heb ik hoofdpijn Na mn theetje ff kijken hoe t gaat en anders neem ik wel ff paracetamol, vanmiddag ook nog naar verjaardag dus ben dan liever wel beetje gezellig En gisteravond als vanouds weer gezellige dingen gedaan met ml , we hadden al wel eerder "geknuffeld" weer, maar was toen steeds toch beetje vreemd enzo nog....maar gisteravond eindelijk dus weer als vanouds hihi
Bf het is een super ziekenhuis alleen hebben ze het te druk dus je ziet ze niet vaak maar het grootste voordeel je man mag bij je slapen wij lagen pas om 2.00 uur op de kraamafdeling dus ricar is gebleven dat is zo fijn he lekker met z'n 3e daar zijn
Goedemorgen! Gister een leuke verjaardag gehad was erg gezellig. Vandaag lekker bijkomen van t weekend, beetje opruimen en verder lekker hangen @bella: wat een leuke spulletjes! @bf: jeej met t voedingskussen geslapen zonder ruzie en fijn dat t weer als vanouds kan me voorstellen dat t anders is met n beeb in je buik. @swimming: ik blijf voor de duimen! Veel plezier bij de film!
Oh en t kindje van m'n vriendin ligt nog steeds in stuit volgende week weer een echo en ze is doorverwezen naar de gyn. Die kijkt of het nog te draaien valt, maar de kans is groot dat t een keizersnee gaat worden... ze mag in principe gewoon bevallen, maar das geen pretje als je kind in stuit ligt, dus kiest ze voor n keizersnee. Een voordeel, t kindje wordt dan iig niet met kerst of oud en nieuw geboren! Ze is namelijk 31 dec uitgerekend. Met n keizersnee komt t waarschijnlijk rond 20 dec.
Goeie middag meiden! Sorry was niet eerder me bed uit @swimming, skyfall is een aanrader! Daar ben ik gisteravond met ml heen geweest Daarna zijn we in de stad beland want kwamen allemaal vrienden daat tegem echt super gezellig zo onverwachts! @bella, leuk setje! Ik zat daar ook over te twijffelen maar word bij mij toch wat anders, buiten t feit dat ml geen tijgertje had gewilt @flora, balen zeg voor je vriendin! Wel een voordeel da ze zich er nu op kan voorbereiden maar toch zou je hopen op een normale bevalling.. @bf, zie aanhouder wint hihi! Ik ben dan niet zwanger maar vind het kussen heerlijk liggen! @mvs, indd va de nadelen als bin ouders inwonen gewoon je voordeel maken oppas is dichtbij @jazz, hoe was jou avond? @zep, hoe bevallen de eerste nachtjes in jullie nieuwe huis? @muml, hoe gaat het met je voet?