Goedemiddaaaag! Bf, fijn dat je zo goed hebt geslapen met dat kussen! Is toch wel belangrijk want je moet nog een poos! Flora, mooi dat je een leuke verjaardag hebt gehad gisteren vervelend zeg van je vriendin, je hoopt toch altijd wel op een 'normale' bevalling, maar aan de andere kant wel fijn dat ze weet waar ze aan toe is.. Gisteren in het zh geweest en de verloskamers en kraamsuites bekeken, zag er allemaal heel mooi uit! Daarna zijn we bij vrienden gaan eten, erg gezellig en kreeg ik een zwangerschapsketting van ze erg leuk! Vriendlief moest gisteren bij die vrienden wat boren om iets op te hangen, de kleine ging toen echt tekeer in m'n buik! Ze was er van geschrokken denk ik al dat lawaai haha! Nu lekker op de bank genieten van de laatste uurtjes weekend..
James bond was geweldig! Even via thuisbezorg een pizza besteld! Nu enorme last van mijn onderrug. Dat voorspeld niet veel goeds!
Leuke middag dus gehad swimming?! ik wil volgend weekend heeeel graag naar twilight! Lekker pizza! Die zou ik ook wel lusten zeg, hier gewoon lekker simpel afbak broodjes gegeten.. Balen van je onderrug meis, maar ik weet nog wel toen ik moest gaan testen ook daar last van had! En m'n borsten en tepels op en af last van.. Ik blijf voor je duimen dus!
Ego: nog steeds geen posi ovutest vandaag deze keer dus sowieso alweer een week later dan de vorige keer.. Pfff... Komende week mag hij echt wel komen... @swimming: leuke dag gehad dus ik duim voor je, nog steeds! Zolang je nog niet ongi bent is er nog alles mogelijk
Ik kijk wel of ik ongi wordt. Eventueel woensdag testen als ik geen ongi ben! Ben erg benieuwd. Het kan nog alle kanten op ik duim. Duim duim
Hoi meiden! Ik heb nog nooit zo lang niets van me laten horen geloof ik hihi op de een of andere manier geen puf voor. Vrijdagavond tapas was ergggg gezellig! Tijd vloog voorbij maar was 's avonds wel op! Lag 1 uur in bed. Had t mn 'uganda groep' verteld tijdens t etentje en ze vonden het helemaal super leuk voor me! Gister lekker beetje lui geweest, s middags ff naar het centrum geweest, mn nichtje en dr vriend kwamen eten en zijn hele avond blijven hangen, was ook erg gezellig! Heb ook al paar super lieve cadeautjes gehad enzo ennnn vandaag hadden we een verjaardag dus nouja gezellige boel allemaal. @flora ik heb je nog niet eens gefeliciteerd. Shame on me! Gefeliciteerd meis!! Fijn dat je een gezellige vejaardag hebt gehad! @bella schattig dat teigetje! @swimming klinkt toch wel spannend hoor. Ik duim voor je! @dinges wat gezellig zeg zo'n zaterdagavondje! Hoe gaat het verder met je? Super vervelend dat je zo last hebt van je reuma bah knuf @wonderwensje heb jij al alles geshopt voor je meisje?? jij hebt ook een hele fijne zwangerschap verder he? Ben benieuwd naar je buikje wat doe je eigenlijk voor werk en in welke regio woon je ong? Misschien dat ik t wel weet maar ben t ff kwijt dan en misschien staat er naast je naam waar je woont maar dat kan ik nu ff niet zien haha Zo nou vanvond weer lekker op de bank
Jazz, we hebben al best een boel gekregen qua kleertjes enzo van mensen echt super leuk, zelf nog niet veel gekocht van kleding.. Kamer enzo hebben we allemaal gekocht, nu nog de kleine dingen.. Dekentje en lakens.. Nog ff kijken voor een 2e slaapzak, ik had echt een super leuke van Pip gezien bij de baby dump in de aanbieding, dus die wil ik eigenlijk halen haha.. Maar eerst ff de kamer betalen! Ik heb denk ik wel een ideale zwangerschap zoals mensen dat zien haha.. Ik heb geen last gehad van misselijkheid of overgeven, het enige wat ik vanaf m'n 18e week ongeveer heb is rugpijn na lichamelijke inspanning.. Maar ik mag niet klagen denk ik, als je soms hoort waar je allemaal last van kan hebben! Ik zal binnenkort wel een foto maken en proberen hier te uploaden.. Vind dat altijd zo'n gedoe hier maar begreep dat het verbeterd is ofzo? Als ik er aan denk van de week doe ik dat je mag me helpen herinneren want ik vergeet nog wel eens iets haha! Ik woon in Nieuwegein, ligt in Utrecht werk in de thuiszorg als verzorgende IG.. 24 uur pw Mvs, oooooooooooohhhhh ik wil OOKKKK!!! (Jaloerssss haha)
Hi meiden, @pizza, mjam! Morgen weer vandaag heel "gezond" bij de snackbar geweest direct door vanuit de verjaardag, allebei geen zin om te koken @jazz, jeej verteld! went t al een beetje? ik vind t soms nog steeds beetje raar haha @wonderwensje, ah bijna klaar dus hihi @dinges, klinkt erg gezellig! @mvs, oh echt mag ie echt blijven slapen?? Dacht dat dat niet mocht....vaak hoor je dat de man naar huis moet, maar ligt misschien ook aan t tijdstip??? Moet zeggen dat ik verder niemand ken die hier in t zkh is bevallen ofzo @swimming, *duimduimduim* @rest, hoop dat ik niks ben vergeten, sorry anders! @hier, nog steeds hoofdpijn, maar is tussendoor gelukkig wel eventjes weg geweest verjaardag was erg gezellig en we kregen cadeautjes van mn ooms en tantes van ene een heel schattig vestje maatje 56, en van de ander (helemaal vanuit disney ) een te schattig slabbetje met stampertje erop!!! Die is wel echt zoooo leuk, zal wel foto maken binnenkort En heb vanmorgen nog zo'n stoffen hartje gemaakt, voor een 1e probeersel vond ik m niet slecht, maar ook zeker nog niet mooi genoeg Iets "strakker" stikken en mn mams gaat me uitleggen vrijdag hoe ik t best t laatste stukje kan doen (namelijk aan de binnenkant). En over 2 weken ga ik gezellig freubelen bij mn vriendinnetje helemaal zin in!! Vind deze kwaal niet zo vervelend eigenlijk wel erg verslavend al lekker met mn handen bezig zijn En nu helemaal niks meer, strakjes lekker naar bed, ben echt helemaal op! *gaaaaaaaaaap* en dan even lekker stukkie lezen in mn nieuwe boek! Heb daar zo naar uitgekeken!!! En krijg van de week nog een boek binnen, eindelijk weer een nieuw boek van die schrijfster! Ik vermaak me voorlopig wel 's avonds voor ik ga slapen Fijne avond meiden en slaap lekker alvast! Xx
Nee al beval jij in de ochtend en moet je een week blijven mag hij bij je slapen er is tegen mij gezegt je betaald 15 euro per nacht maar heb nog niks betaald geen rekening van gehad en niemand niet die ik gesproken heb die dus zijn blijven slapen ik heb 4 dagen in het zh gelegen waarvan vl 2 nachten is blijven slapen je krijgt een eigen kamer echt groot met keukentje waar een wasbak en koelkast in staat dan jou bed bij het raam een commode en een wiegje daar staat een bankstel (slaapbank) en salontafel heel fijn is het
Oh en nog iets wil je beschuit met muisjes geven aan je visite neem die dan mee je kan een rol beschuit en muisjes met een fes champie kopen 15 euro je krijgt standaard 2 beschuitjes meer niet
@wonderwensje wat leuk al die cadeautjes. Vind t ook altijd zo lief! Als je zwanger bent wordt je ineens echt zo verwend door iedereen! En fijn dat je zo'n goede zwangerschap hebt. Ik ook hoor! Mag echt absoluut niet klagen. Alleen moe maar dat is niet erg. En leuk ik was vrijdagavond eten in utrecht en verzorgende IG klinkt ook leuk. Ik werk op een PG afdeling in een verpleeghuis. Niet in de zorg maar gewoon ter ondersteuning op de afdeling. Blijf je straks ook 24u werken? @bf leuk hoor ik ben niet zo crea bea en ik vind het nog steeds spannend om te vertellen hoor!! De meesten weten t nu wel op een paar vriendinnen na die ik eigenlijk nog maar heeel weinig zie en spreek. Ze komen volgende week wel op mn bday. Ik twijfel of ik het op mn bday zal vertellen of daarvoor via whatsapp ofzo ben gewoon beetje een watje en ze staan niet meer zo heeeel erg dichtbij me. Zie t nog wel
Jazz, ja je wordt echt verwend ineens! Zo leuk ik heb zelfs een vriendinnetje van me zusje die allemaal dingetjes koopt haha! Ooh lekker waar heb je gegeten? jaa ik vind het erg leuk werk! Het zijn ook maar diensten van 5 uur waar ik werk, dus goed te combineren met toekomstig gezinnetje ik wil graag 24 uur blijven werken als het kan.. Als ik m'n rooster zo kan krijgen dat ik elke vrijdag een hele dag werk en 2 avonddiensten in de week.. Dan kom ik op de 24 uur met de weekenden erbij.. En dan heb ik op vrijdag m'n ma die oppast en de avonden is vriendlief gewoon thuis vind je het leuk om te werken op een PG afdeling? Hoeveel uur werk jij nu en wil je straks gaan werken? Jazz, creatief!! Echt leuk! Wil het zelf heel graag maar niet echt het geduld en vertrouwen voor denk ik haha
@flora, nog gefeliciteerd meis! @wonderwensje, je bent terug! Fijn dat alles zo goed gaat meid! Als we een beetje mazzel hebben liggen we daar straks samen te bevallen..... Zal proberen me in te houden! Hahaha! Ik zit elke keer in het ziekenhuis al om me heen te kijken of ik je zie, maar zou het niet eens doorhebben als je naast me zit! Ik geloof dat VL ook hier in het ZH gewoon mag blijven slapen... Nu zal VL dat niet zo snel doen aangezien we 5 straten van het ZH vandaan wonen.... Zie het hier gebeuren dat ik weeën krijg, dat vl me afzet bij het zh, en de auto weer thuis gaat zetten! Of dat we lopend gaan, hahaha! Even ego, gyn heeft me op me hart gedrukt dat als ik 6 harde buiken op 1 dag krijg die langer als anderhalve minuut aanhouden, ik gelijk moet bellen omdat ik dan injecties krijg om de longetjes van de boys te laten rijpen.... Die injecties werken het beste na 2 dagen, en als ik pas bel als ik dus al ontsluiting heb en heftigere weeën, kans het te laat zijn voor de kleintjes... Best een eng idee, maar vanaf 24 weken zijn ze levensvatbaar.... Ik hoop dat ze lekker tot 37 weken blijven zitten! Qua werk, ik werk nu alleen op dinsdag en donderdagochtend 3 uurtjes vanwege bekkeninstabiliteit, lekker op kantoor! Sorry als ik mezelf herhaal, maar vergeet zoveel, hihi!
Mams, jaa ik heb de weg terug weer gevonden haha maar hoe gaat het met jouw? Ik hoop voor je dat de kleintjes lekker blijven zitten!! Maar dat zou inderdaad echt een giller zijn! Misschien dat we elkaar als eens gezien hebben bij alnatal, ik zou het ook echt niet weten haha! Ik ben gisteren geweest in Antonius voor een rondleiding! Heb de verloskamer en kraamsuite gezien, erg netjes! Jij wilt ook bevallen in het Antonius? Partners mogen inderdaad gewoon blijven slapen! ze hebben van die stoelen die omgebouwd kunnen worden naar een 1 persoons bed.. Maar als je zo dichtbij van het zh woont vraag ik me echt af waar je woont! Ik zeg namelijk ook dat ik 5 min van het zh woon haha! Goed voor jezelf zorgen hè meis, en de kleintjes daarbinnen!
Ja, ik ben daar vorige keer bevallen toen ze nog in verbouwing waren, toen zat alnatal nog met de deur buiten! Volgens mij zijn de verloskamers niet veranderd, maar we gaan ook binnenkort de rondleiding nog doen! Ik woon in doorslag... Jij batau zuid toch?
Jaa klopt! Oké ja dat weet ik niet haha.. Maar ik denk dat het wel allemaal hetzelfde zal zijn! Ik moet 23 nov weer bij de verloskundige zijn.. Eigenlijk wel een gek idee dat ik je misschien al eens heb gezien haha!
Ik de 22e! En idd, heel stom idee! Als je een chagrijn ziet zitten, zal ik het vast wel zijn, ik moet elke 2 weken echo en naar de gyn, en het duurt daar altijd zo lang! Ben elke keer anderhalf a 2 uur bezig voor 2 afspraken van hooguit een kwartier per stuk! Nu maar gelijk om half 9 gepland, hoef ik niet te wachten!