Hahaha, ja snap dat je daar chagrijnig van wordt! Het is inderdaad wel daar zo hoe later op de dag je je afspraak hebt hoe groter de kans is dat het uitloopt! Ga je elke keer in je eentje naar de gyn en voor de echo? Scheelt dus 1 dag! Ik moet de 23e om kwart voor 12..
Goeiemorgen dames! Idd, ik ga vaak alleen! Moet zo vaak, daar krijgt VL echt niet elke x vrij voor! Of schoonzus gaat mee, of schoonmams, of eigen mams... Maar ja die werken! Nou dames, sorry voor het privegesprek hier! Hahaha!
Goedemorgen! Mams, jaa dat is moeilijk! Vannacht niet goed geslapen, werd rond 3 uur wakker en het leek net alsof 1 van m'n buren continu op een muur zat te kloppen, heel vreemd.. Maar kon daardoor niet echt meer slapen! Vanmorgen werken tot half 1 en vanmiddag maar even zien wat ik ga doen! Spreek jullie vanmiddag/vanavond meiden
@wonderwensje: oh wat is vreemd :s hopelijk was het maar eenmalig @hier: temp nog steeds hetzelfde, bmm ook nog hard en gesloten.. Dus eitje is de weg kwijt ofzo Pff de moed zakt me nu alweer in m'n schoenen voor deze ronde
mogguh meiden, @flora, *knuff*, maar t kan nog, en een cyclus van 30 zou ook mooi zijn toch? @mams, mijn man zou ook niet elke keer vrij krijgen denk ik nee met elke 2 weken een echo maar wel fijn dat jij zo vaak naar de jongens mag kijken! ik snak echt naar de echo van woensdag! zeker omdat ik mini nog niet echt voel bewegen heb ik echt weer even heel erg behoefte om te horen en zien dat alles goed gaat met mini! @wonderwensje, gelukkig maar tot half 1 werken dan kan je vanmiddag lekker onderuit op de bank @hier, rotnacht gehad heb t gevoel alsof ik de hele nacht wakker heb gelegen terwijl ik toch ook wel iets geslapen heb...maar pfff....en ik voel een emodag op de achtergrond sudderen, dus zal vast nog wel een jankbui volgen vandaag. ik wou dat t al woensdag was! konden we weer even naar mini kijken...wil gewoon weten of alles nog helemaal goed gaat met onze lieve uk! pfff frustrerend....kon ik mini nou maar gewoon voelen.....en nu hou ik op anders ga ik huilen...erg charmant op je werk @dilara, hee hoe is t met jou/jullie??
Goeiemorgen! @Mams: Vervelend van de harde buiken... Mag ik vragen hoe dat voelt als je die hebt? @Hier: Niet veel meegemaakt dit weekend eigenlijk. Kleine trapt rustig rond.
Harde buiken is bij iedereen anders maar je merkt het echt als er iets bezig is ik had gewoon buikpijn zoals met ongi de weeen ja dat kan ik niet uitleggen maar die zijn niet te missen hihi
Ohhhhhh nog 4 dagen zie ik op mijn banner Morgen weer met mijn schatje naar het zh voor zijn groei hoor ik meteen of ze hem gaan opnemen dus even niet voor mijn ei duimen maar voor mijn lief dat hij gewoon thuis mag blijven en mama dus ook
@bf: jaa een cyclus van 30 of nog ietsje langer zou ook nog prima zijn hoor. Maar op de een of andere manier geloof ik er al niet meer in Grrr... Baal ontzettend van die onzekerheid. ML en ik hebben in ieder geval al afgesproken dat ik naar de huisarts ga als deze cyclus niet goed is, of zonder ei.. M'n schildklier werkt nu met de medicijnen op en top, dus daar kan het niet meer aan liggen... @rotnacht: hier ook al een rotnacht gehad! Zal er iets in de lucht hangen ofzo hopelijk vannacht beter! @werken: moet er nu vandoor! Lange dag vandaag voor mijn doen! Vandaag weer werken tot half 6. Tot vanmiddag en anders tot vanaaf
Flora de ha helpt je niet snel houdt daar wel rekening mee ze laten je meestal zeker 1 a 1,5 jaar tobben
Goede morgen dames. Hier bruine afscheiding helaas, dus dat voorspeld niet veel goeds. Ik ga misschien de pillen van de etos halen en laat deze die ik nu heb een staan. Misschien wordt mijn cyclus dan korten of is dat geen goed idee?
Een hele goedemorgen meiden, Vanmorgen weer een dramatische morgen, maar toch verbetering gelukkig. Na een uurtje is het zo goed als weg, hopelijk gaat het weekje na weekje beter. Ben dr nu ook wel van overtuigd, dat ik toch echt een hoop slaap nodig heb, anders hou ik het een hele dag niet vol. Dus het hele weekend heerlijk rustig aan gedaan, geen bijzondere dingen. @ Flora, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis!! @ Wonderwensje, Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen, dat is echt balen. Gelukkig tot half 1 werken en dan lekker naar huis. @ BF, bijna mini weer zien! Komt goed meis! Wanneer had jij je de geslachtsbepaling? sorry rest weet ik ff niet meer... Werkse meiden!
@sproetje, bij mij voelt een harde buik als een harde buik dan is ie gewoon keihard terwijl ik er normaal wel beetje in kan porren zeg maar...alsof je in beton probeert te porren. ik kreeg er laatste keer ook steken bij vanuit mn buik, voelde toch minder prettig....gelukkig sindsdien niet meer gehad maar vandaag voelt mn buik wel beetje zeurderig.... @mvs, ik duim voor je mannetje!! @flora, denk dat da HA idd nog niks zal doen...maar wie weet als je maar testjes en tempkaarten kan laten zien bij de gyn @swimming, hoor van veel dat de pillen van de etos helpen, dus ik zou zeggen gewoon proberen toch blijf ik nog heel eventjes duimen dat er toch geen ongi aan komt ik geloof t pas wanneer t echt bloed is @hier, mail met uitslag van examen doorgestuurd naar unitcontroller en mn baas ff t goede nieuws vertellen weer iets wat afgestreept kan worden van mn ROL (resultaat, ontwikkeling loopbaan etc.etc.), als zijnde doel gehaald! als dat geen goede beoordeling wordt haha maar senior wordt t voorlopig nog niet...
@Harde Buiken: Mmmhh.. Ik denk dat ik ze dan niet heb of er in ieder geval geen erg in heb... Moet woensdag naar de VK. Zal ik ff aan haar vragen... @MvS: Succes met je knul! Hopen dat je met een gerust gevoel naar huis mag! Mijn vriendin is nu naar het ziekenhuis, ze hebben hun eerste ICSI (of IVF, weet het niet precies) poging. Zo spannend! Om een lang verhaal kort te maken: Haar baarmoeder is gezond maar ze heeft geen eitjes van zichzelf. Dus een donor gevonden die dus gezonde eitjes heeft en haar man zijn zaadcellen worden gebruikt. Dus echt heel spannend! Duimen jullie met mij mee voor haar?
@bf dank je voor de goede hoop. Ik hou jullie op de hoogte. Kan het bij alleen bruin verlies toch een zwangerschap zijn dan?
ik zit op mn telefoon, en die snapt geen enter, dus sorry voor de onleesbaarheid @swimming: zolang je nog geen helder rood bloed verliest, is het nog geen ongi. Dus toch nog een beetje spannend, maar wil je geen valse hoop geven.. Knuffel! @bf: mn huisarts zei dat ik t eerst ff aan moest kijken met mn schildklier, als ik daarna nog geen goede cyclus zou hebben dan mocht ik terugkomen. Dus dat is iig wel fijn. Maar hopelijk is het niet nodig en springt mn eitje deze week gewoon! Vruchtbaar slijm is overigens wel weg, dus mn test zal vandaag iig niet positief zijn. @harde buik: ik voelde t van t weekene bij mn vriendin! jezus, die was echt hard! Hij gaf helemaal nix meer mee..!
@swimming, ja ik had innestelingsbloeding met rozig/paarsig/bruin slijm, en bruin is oud bloed, in elk geval niet vers dus zolang er geen vers bloed bij komt kijken is t officieel ook nog geen ongi @sproetje, haha heel goed dat je ze nog niet gehad hebt betekent dat je je niet te druk maakt dus vooral houden zo schijnt laatste maand zwangerschap wel erg normaal te zijn, omdat je lichaam zich dan vast gaat voorbereiden op de bevalling (ik krijg bij de term uitdrijving die ze overal gebruiken echt zo'n idee van the exorcist ), dan komen er ook oefenweeen geloof ik bij kijken enzo en ik ga duimen hoor voor je vriendin! zeker spannend! en dan moet je ook nog wachten met testen, is sowieso al slopend maar lijkt me dan helemaal slopend! @anita, hee hoe is t??