Whaha Bella, kan me voorstellen. Als je vanalles voelt dan denk je ook echt van...het kan niets anders zijn. Hier sinds eisprong menstruatiegevoel in onderbuik, heel raar echt nog nooit gehad, dus wel zullen zien. Net terug uit mn avonddienst, dus nog even internetten en dan zo lekker mn bedje in. Swimming, fijn dat er wat meer bekend is mbt de datum!
Hier dus precies hetzelfde! Vanaf ei een menstruatiegevoel tot aan vandaag, sinds vandaag is dat over... nu voel ik niks meer.
Goedemorgen allemaal Gister negatief getest met 2v5 van kruitvat wel met middagurine wanneer zouden jullie nou weer testen pff gyn zei dat ik vandaag mocht testen maar omdat het gister negatief was is vandaag niet echt handig toch
@knuffie: balen van je test zeg Ik zou idd nog een paar daagjes wachten met testen, als je nog niet ongi bent. Misschien over 3 daagjes weer proberen? @Julia: spannend Hopelijk deze ronde RAAK Er mag wel weer wat roze op de lijst komen! @Jazz: super knap dat je nu toch nog zoveel bezig bent geweest met je scriptie! Slim om nu gewoon nog zoveel mogelijk te doen wat je kan. @Hier: gisteravond verjaardag gehad, was wel gezellig Vandaag ben ik vrij, heerlijk ff een dagje in huis klooien. Vanaaf wel ff naar kantoor, de resultaten van het clienttevredenheisonderzoek worden gepresenteerd met een hapje en een drankje. Zal wel saai gaan worden, maar we werden min of meer verplicht om te komen. Dus doen we dat maar Gelukkig is het maar van 18:00 uur tot 20:00 uur.
@swimming: super fijn dat eindelijk de afspraak bekend is! Weer iets om naar uit te kijken. Het zal allemaal super spannend zijn, maar het balletje begint nu te gaan rollen. Ik hoop dat ze jullie snel verder kunnen helpen!
@knuffie, zou t in elk geval met ochtendurine doen voor de zekerheid, en zou t doen wanneer jij wilt. dus zou morgen kunnen, maar je zou ook paar dagen kunnen afwachten of er wel/geen ongi komt? @julia, spannend! ik had vanaf 5 dpo menstruatie achtig gevoel (maar toch net beetje anders) en natuurlijk rozig/paarsig/bruinig slijmverlies enzo, mn darmen reageerden anders dan normaal en mn boobs werden ook pas later gevoelig, en dit ging ook veel geleidelijker naar killing (in el geval niet voor nod ) kga voor je duimen!! @bella, voor jou ook spannend! t is bijna weekend, bijna zondag! (toch? of ben ik nu heeeeel erg in de war? ) @flora, wie weet brengen ze t leuk en gezellig vanavond en hapje en drankje is natuurlijk niks mis mee hihi @jazz, wat goed dat je zo met je scriptie bezig bent! had je inmiddels al feedback ontvangen wat er dan volgens hun niet goed was? @hier, heerlijk geslapen gelukkig merk dat ik weer wat gekalmeerd ben na vorige week en de week daarvoor enzo wel zo fijn eigenlijk al sinds het weekend geen harde buiken meer gehad! (dus zo kan t ook ). wel een "vermoeide" zeurende buik tegen bedtijd, maar goed, dan is t ook gewoon bedtijd voor mij en mini en soms is buik beetje gespannen, maar dat wijd ik maar aan de groei en verder niet dat er iets aan de hand is ofzo zit hier ook weer lekker in mn up! heerlijk! dus heb alles al geordend, en dan ga ik zo maar beginnen aan mn grote controle klus. kan maar afgerond zijn
Dat kan ik me zo goed voorstellen! Ik vervloek me lichaam al...! Of was dat de jetlag ? Het enige wat ik voel trouwens is soms een beurs gevoel bij mr borsten.. Alsof ze in elkaar gebokst zijn.. En steken rechts onder in me buik, maar kan ook aankomende ongi zijn..
@ Knuffie, ik zou dan morgen weer testen. Jammer dat ie negatief was. Is vandaag dan je NOD of was je al wat vroeger met testen? @ Flora, oh pff ik heb altijd zo'n hekel aan die bedrijfsdingen! Weet nooit hoe snel ik er weer weg moet zijn haha. Bij ons doen ze maandelijks een bedrijfsborrel, iedere laatste vrijdag vd maand.. Ik ben geloof ik 1 keer geweest De aller eerste keer. @ BF, ja zit echt af te tellen naar het weekend. Zondag zou ik gaan testen ja, maar misschien als ik me niet kan bedwingen zaterdag Maar dan is de kans ook weer zo groot dat ie negatief is? Dan zou ik op 10 dpo zitten en jij had toen al best een duidelijk streepje op de 10de toch? @ Dinges, ben benieuwd joh! @ Hier, vanochtend weer bruinverlies bij afvegen en weer steekjes in BM, word zo onzeker van mn lichaam.. sinds mijn ei is ie al raar aan het doen!
28dec curretage gehad pmdat ik nogsteeds niet ong ben andviseerde de gyn om vandaag te testen maar kon niet meer wachten probeer nu wel ff tw wi
@bella, uhm volgens mij pas op 11 dpo een licht positieve test, en daarvoor allemaal tuurstreepjes @mini, ghehe neem een hap van mn boterhammetje en madame is meteen actief haha die denkt natuurlijk ook "jaaaaaaa lekkerrrrrr eteennnnnn!!!" (ook al moet ze nog een uur wachten ) @knuffie, oooh okee...lastig dan zeg als je niet weet hoe of wat...misschien stom idee, maar anders even veilig tot je 1e menstruatie en daarna weer voor t echie?? @dinges en bella, voor jullie een dikke knuffel! al die onzekerheid en die stomme lichamen... @lijst, juist ja, die ga ik er weer even bij zoeken
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(27jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Februari ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 10 febr., 8e ronde, 1e kindje. (nieuw-zeeland) ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 12 febr., 1e ronde, 3e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 16 febr., 11e ronde, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? febr., 4e ronde, 1e kindje ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? febr., 9e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ Maart ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm) ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 17 mrt.,7e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje. 14 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), 08-01-2013 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Demi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ veel te vroeg vlinder geworden... Wijzigingen graag in kleur doorgeven @dinges, heb je nod even op de 10e gezet, ben t volgens mij wederom vergeten @zep, je staat er bij maart bij met nog de 8e ronde @mvs, uitgerekende datum aangepast naar 6 augustus als ik nog iets/iemand vergeten ben?? ik hoor t graag!
ja doen we nu ook maarja misschien heeft me man wel turbozaad he maar vanmorgen klein beetje troep in me urine en buikpijn nu dus hopelijk ongi klinkt misschien raar maar dan zou ik wel blij zijn hoor dan weet ik zeker dan me ongi het weer doen en is makkelijker rekenen he
Goed te horen! Vannacht Mams Hier sinds dagen weer normale temp, maar erg laag, dus geen eisprong geweest... Buh zie er zo tegenop gynaecoloog te bellen
@zsa: balen zeg alweer op dag 20 zonder eitje... Misschien nog een weekje afwachten en anders toch maar bellen naar de gyn? @knuffie: balen zeg die onzekerheid. Hopelijk dan maar gauw ongi, dan ben je van de onzekerheid af! @bf: hahaha ik zie je mini al helemaal in je buik genieten van je boterhammetje Ik ga ook maar eens wat te eten maken net alle strijkwas weggewerkt. Zo nog ff vegen en de badkamer poetsen!
Jazz, goed bezig meid met je sciptie, is toch niet het leukste wat je doet! Ik was 2jr geleden ook bezig met mn scriptie, wat een stresss! Heel veel succes en hopelijk word alles nu is een keer goedgekeurd! Bella, nog even volhouden, zondag lekker een testje doen! BF, fijn dat je harde buiken zo goed als weg zijn, moet je zien wat spanning en stress met een mens doet! Geniet lekker van je lunch...en mini ook natuurlijk hihi! Zsa, balen van je temp. En snap dat je geen zin hebt in de gyn, maarja zo kan het ook niet doorgaan toch? Dinges, heb jij nu je NOD of pas 10 febr? Ben zo benieuwd, hoop dat in nieuw-zeeland toch iets magisch is gebeurd! Knuffie, balen van je nega test, misschien het weekend nog een testje wagen? Of ongi worden, is idd lastig berekenen zo. Flora, heerlijk zo´n dagje vrij, lekker rommelen in huis, ben ik ook wel weer aan toe. Vanavond mn laatste avonddienst gelukkig en dan ben ik 2 dgn vrij. Nog zoveel te doen, vooral mn administratie is even op orde krijgen. Nu alle NOD´s weer komen, vind ik het toch wel weer spannend of er iemand op roze mag......hoop het zo!
getvergetvergetver weet niet waar die verse banaan naar smaakt, maar niet naar banaan, bahbahbahbah die banaan gaat dus zonder pardon de prullenbak in gelukkig heb ik nog een fruitkick @zsa, stom ei lijkt me ook moeilijk om de gyn te moeten bellen, maar als t goed is kunnen ze je wel helpen om WEL kans te maken op een zwschap? @hier, nog maar halfuurtje helaas is collega er morgen weer, maar positieve van dat verhaal is dat ik vrijdag gewoon lekker vrij ben
Hahaha dat hoop ik niet julia Ml was niet mee namelijk hihi Ik denk/hoop dat ik misschien net zondag de 27e toen ik terug kwam me eitje heb mee gepakt.. en dan zou ik nu op 10DPO zitten.. maar aangzien ik dat nog niet weet en de dokter mn hoop de grond in heeft geboord wacht ik denk ik tot de 10e
Ow lekker dom van mij.....dacht dat ML mee was Goed lekkere zeef hierzo! Dan duim ik voor de 10e, zou mooi zijn! Wat had de dokter gezegd dan?