Knuffie, ik snap wat je bedoeld hoor.. ongi geeft toch altijd weer duidelijkheid.. temp je of gebruik je ovu testen nu eigenlijk? Julia, ik vind die NOD rondes ook altijd spannend hoor! ook plaatvervangende spanning is erg spannend! Bf, lag dat aan jou veranderde smaak of aan je banaan ? Enne 10e is goed, ik weet het toch niet precies Groeps whatsapp, Dilara, Julia en Knuffie misschien ook wat voor jullie?
Whahah ik vond m wel leuk eigenlijk maar nee, was 3 weken weg zonder ml Ik was naar de dokter omdat ik steeds blaasontstekingen heb.. dus even onderzoek en kijken na nu de volgende stap.. Krijg nu een soort onderhouds kuur.. kon kiezen, of 9 maanden preventief een lage dosering slikken of na het klussen binnen 2 uur een antibiotica pil innemen. Door de bewegingen die je maakt kan je urinebuis open gaan staan en kunnen de bacteriën hun plezier niet op.. maar dat vroeg je niet hehe Na dat onderzoek vroeg ze hoever ik in mn cyclus zat en hoe ik me voelde enz. Dus ik vertelde jetlag ei? geen idee wanneer temp blablabla toen zei ze eigenlijk vrijwel meteen dat me temperatuur en cyclus wel een maand of 2 van de rel kunnen zijn en dat het haar niet heel waarschijnlijk leek dat mn eitje net die zondag gesprongen zou zijn.. ook omdat dat CD 22 was en mijn cyclus normaar ongeveer 27 is met een lf van 11 dagen.. maja nog steeds geen ongi EN een vrij hoge temp..
Gebruik niks nu maar we zien wel he troep is nu weer weg je zag het ook bijna niet hoor buikpijn is ook weg we w8 nog ff af dan zien we wel x
*gaaaaaaaaaap* misschien toch stiekem nog heeeeeeel eventjes mn oogjes dicht tot ml thuis is (en dan mag ie dit keer best ietsjes later zijn ipv netjes om 5 uur ) Mini vind de chocolate chip muffins van de lidl ook erg lekker *spartel spartel* Maar nu vallen mn oogjes echt dicht...misschien tot vanavond en anders tot morgen
@mams fijn dat je weer thuis bent doe rustig aan.@groeps whatsapp weet niet of ik het kan volgen daar
ha meiden! Pff, het is zo druk op de app dat ik helemaal vergeet om op zo te komen Ik kom later terug voor een uitgebreide reactie!!
Jammer dat het hier beetje dood is sinds groepsapp.. tis ook niet snel goed bij mij he @Mams: fijn dat je weer thuis bent! Doe rustig aan! @Hier: net met mam gehad dat ik toch echt gyn in moet gaan schakelen.. ik wil nog weekje afwachten *miss uitstel* Misschien heeft koorts/ziek zijn invloed op eisprong.. Of misschien was bloeding vorige week toch weer menstruatie en komt het dus pas over 1 week? Nja vragen zat iig.. En mam zegt dat als ik het zelf niet snel ga doen, ze dan achter m'n kont aan komt zitten Wel fijn dat ik het nu met haar kan delen sinds die chlam. Maar liever ahd ik gehad dat ik out of the blue kon roepen: Je wordt weer oma! Maarja...
Hoi meiden! Ik merk wel dat ik een beetje uit de running raak hier hihi. Wel knap van mezelf dat ik de heeeele dag achter de laptop zit maar niet hier @groeps app er is juist nog helemaal niks geappt vandaag!? Toch? Zeker in die andere groep waar ik niet in zit @kleine man is ook echt super actief hier heel gezellig! Maar soms voel ik hem echt zó laag, echt zowat in mn doos hahahhaha. Super raar gevoel. Net of ik m zou voelen als ik mn vinger erin steek hahaha! Oke niet dat ik dat van plan was maar meer om aan te geven hoe laag ik bedoel Terwijl ik m de andere keer weer echt bij mn navel voel. Vraag me af wat ie allemaal aan t doen is @zsa snap je gevoel helemaal.. zo balen die onzekerheid en idd fijn dat je het toch met je mams kan delen. Zelf vond ik dat wel heel fijn. @mams jeej lekker thuis! Rustig aan he. Vind het zo spannend allemaal @knuffie zou ook nog ff wachten met testen als ie vandaag negatief was @bella ohh spannend, moeilijk he dat wachten! Zou toch proberen minimaal tot 11 dpo te wachten. Zou echt een wonder zijn als het raak is! @dinges hoop dat je cyclus niet al te lang nodig heeft om te herstellen na de jetlag. Daar zit je zo niet op te wachten.. @bf fijn dat je al eventjes geen last meer hebt gehad van harde buiken. Zo hoort het! Oke verder weet ik het niet meer. Nog heel even verder aan school en vanavond lekker op de bank
@ Jazz, Joah is gewoon aan het genieten van de ruimte die hij nu nog heeft haha... Nu kan ie het nog! Het zou wel echt een wonder zijn ja als ik weer zwanger zou zijn.. Ik ga inderdaad zondag op zn vroegst testen, dat is 11 dpo. Eerder zal toch geen nut hebben en moet mezelf maar beheersen. Het slaat eigenlijk nergens op haha, die paar dagen maken dan ook niet uit. Succes met je scriptie Jazz, zet m op! @ Knuffie, succes morgen ochtend en hopelijk kom je goed nieuws brengen!! @ Hier, vanavond bezoek gehad van ML zijn collega's. Ze kwamen even kijken hoe het met ons gaat en natuurlijk bijna de hele tijd over Demi gehad. Normaal vind ik het fijn als ik over haar mag praten, hoe meer hoe liever... maar ik heb er nu echt knallende hoofdpijn van gekregen dus maar een beetje op tijd naar bed vandaag.
@knuffie: balen meid hopelijk heb je gauw onzekerheid! De gyn zag wel verdikt baarmoederslijmvlies toch? @jazz: hahaha je boy voelen als je je vinger erin steekt als dat eens zou kunnen. Hahaha. @groepsapp: jaa soms enorm druk. Zit erover te denken om uit de kletsgroep weg te gaan, want 9 vd 10 keer kan ik het niet volgen omdat ik met andere dingen bezig ben belangrijke app blijf ik sowieso wel in. @bella: vind t toch wel erg spannend bij jou hoor hopelijk schiet de tijd een beetje op! @hier: de presentatie van gister viel reuze mee! Het was best leuk zelfs en heerlijk gegeten! We kregen allemaal tapashapjes zeg maar, erg lekker. Van 6 tot 8 kwamen steeds verschillende hapjes en de presentatie was er gewoon tussendoor. Dus best luchtig en interactief. Het was wel interessant hoe de clienten over ons dachten onze instelling heeft een 8,5 gekregen! Dus nu moeten we ervoor zien te zorgen dat we dit zo zien te behouden of verbeteren Ennnn we hebben gisteravond toch maar vast vakantie geboekt! We gaan begin juni 10 dagen naar Kos! Ik was het beu om het steeds maar uit te moeten stellen en te denken 'wat als'. Beu om de kinderwens mn leven te laten leiden. Ik hoop dan natuurlijk zwanger te zijn en dan zien we wel hoe ik me voel. Daarom dus ook een vakantie niet te ver geboekt en waar niet té heet is in juni. Als ik alleen maar ziek, zwak en misselijk ben. Dan kunnen we altijd nog annuleren, want we hebben een doorlopende reisverzekering. Dan gaan we gewoon een keer wanneer ik me beter voel.
@ Knuffie, klote lieverd.. als ze zeggen "of een nieuwe zwangerschap" dan krijg je extra hoop.. soms kunnen ze gewoon beter hun mond houden vind ik @ Flora, oohh lekker op vakantie! Toch iets in het vooruitzicht nu, is altijd fijn. Je moet gewoon gaan hoor, ookal ben je zwanger, ik ben de laatste jaren alleen nog maar zwanger op vakantie geweest hahaha... behalve vorig jaar mei toen dilan net 1 jaar was. maar in 2010 naar curacao, alleen werd dat een MK en later dat jaar naar turkije en toen zat dilan in mn buik en afgelopen september met demi in mijn buik hihi... Was allemaal goed te doen, juist fijner omdat je dan ook echt lekker kunt uitrusten wat thuis vaak toch amper lukt omdat er zoveel andere dingen op je liggen te wachten. Gewoon nog overal lekker van genieten zolang er nog geen beeb is geboren @ Testen, ik merk nu wel dat ik er relaxter in word... de zenuwen nemen eigenlijk af, stom he? Heb nu zoiets van ach zie het zondag wel