Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Ja d as zo maar komt goed hoor

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @knuffie: jammer. Mogelijk je lichaam nog niet klaar voor?

@flora: kan je annuleren door zwangerschap dan? VL wil ook boeken, ik vind t eng.. Hebben ook pas vakantie in sept.. En nu geef ik sowieso al niets om vakanties eigenlijk.

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Maar het vervelende is nog geen ongi te bekennen

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nee een zw is geen annulerings geval maar als je erg ziek bent ofzo weer wel

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @mvs: oke dank

@knuffie: ja pfff, praat me daar niet over. Heb ook van sept- eind januari geen ongi gehad en toen issie opgewekt.. Heel vervelend en onzeker idd!

@hier: nichtje van Vl vertelde gister plots dat zij bezig zijn. 7 mnd nu.
    Dubbel gevoel, leuk voor ze, maar ook 'dalijk zijn zij ook weer eerder...' *schaam*

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Reis annuleren, ik weet niet hoe dat bij andere maatschappijen is, maar bij ons moet er wel een medische reden zijn waarom je dan niet op vakantie kan gaan.

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, zou even goed de voorwaarden checken om welke redenen je kan annuleren en je je geld terug krijgt (gedeeltelijk dan wel volledig), maar 10 daagjes Kos klinkt wel heerlijk zeg!!

@bella, fijn dat je je er wat rustiger bij voelt :) voor jezelf ook wel zo fijn denk ik :) is je hoofdpijn inmiddels wat gezakt, of liever, helemaal weg?

@whatsapp, ja de kletsgroep kan wel erg druk zijn, maar vind t toch ook wel weer erg gezellig :D

@knuffie, balen meid dat ie negatief was...iets anders dan afwachten kan op dit moment ook helaas niet....ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! en t liefst natuurlijk een mooie posi test!

@zsa, ja september is nog wel een eindje weg natuurlijk, en buiten t hoogseizoen dus misschien ook wel leuke last minutes te scoren tegen die tijd?
    wel fijn dat je er nu met je moeder over kan praten, idd jammer dat de verrassing er dan straks vanaf is, maar ik vond t zelf toch ook eigenlijk wel heel prettig dat ik er dus wel met haar over kon praten. zo wist zij het al zeker dat ik zwanger was en we uberhaupt nog een positieve test moesten krijgen :D

@jazz, hahahaha ja grappig he al die beweging in je buik :D ik voel laatste tijd vooral erg hoog, en ook vaak juist weer heel laag :D idd net alsof ze in mn doos bezig is :D haha voelt heel apart :D
    mn blaas is ook nog steeds favoriete speelgoed ;)

@hier, laatste dagje werken deze week :) heeeeerlijk! zat eerst allemaal dingen te bedenken om morgen te doen, maar ik denk dat ik er eigenlijk gewoon ff een lekker huisdagje van maak :) en als t ff gaat ook alvast een begin maken met t opruimen van de studeerkamer (zo'n waanzinnig grote doorn in t oog...)
    anyway, gewoon een dag van niks moet alles mag (behalve bloed prikken, dat MOET ik wel echt even gaan doen tussendoor :D)
    en morgenavond de 3d echo!!! ben zoooooo benieuwd! hoop dat ze er een beetje goed voor ligt en gezellig de camera in wil kijken voor ons :)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, nou ik vind niet dat je je daarvoor hoeft te schamen hoor. t is toch volkomen logisch dat je zoiets denkt?? betekent niet dat je t ze niet gunt, maar je gunt t jezelf gewoon ook! niks vervelender als je wens zo groot is en t je elke keer ingepeperd wordt.....*knuf*

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Zsa knuffel meis en zo denken is logisch zou iedereen hebben.

Groepsapp ik lees niet eens alles hihi ik lees alles alsik zelf meelees, als ik zoveel gemiste berichten heb scrol ik naar benede

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: dat moet je idd ff checken bij je verzekering. Wij krijgen wel al het geld terug als we annuleren vanwege zs. Er is dan wel een zs verklaring nodig.
    En ik zou idd nog niet boeken voor september, dat is nog best ver weg. Stel je raakt heel snel zwanger, dan loop je in sept toch al wel een beetje op t einde.
    Wij willen ook nog wel in t najaar weg, maar daar wachten we dus ook gewoon weer even mee. Dat boeken we ergens in juli ofzo.

@bella: ik ken dat! Zo net na je ei is het allemaal super spannend en wil je zo snel mogelijk kunnen testen. En naar mate je nod komt, wordt dat weer minder. Wellicht door de kans om toch een witte test te krijgen!

@zsa: dat gevoel ken ik heeeeel erg.... Voelt heel rot, alsof ik andere het niet gun ofzo. Andere vrienden zijn ongeveer in dezelfde tijd gestopt met de pil als wij en bij hun wil t ook allemaal niet echt lukken. Ze krijgt geen eitje gevonden met ovutesten... Ook hoorde ik oas dat hun relatie ook niet zo lekker liep. Op dat moment dacht ik echt: ik móet eerder zwanger zijn als hun:) zul je zien dat t tussen hun eigenlijk niet zo lekker loopt, en ze toch ineens zwanger is. Pfff dan zou ik me echt ff rot voelen denk ik.

@bf: veeeeel plezier vanaaf :D hopelijk gaat mini goed meerwerken en kunnen jullia haar goed bewonderen! Leuk!!

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij willen waarschijnlijk 15 dagen naar de Canarische eilanden. Wij wachten sowieso de ontwikkelingen in het ziekenhuis af en gaan pas boeken rond juni denk ik. Hoop natuurlijk zwanger op vakantie te kunnen, maar het voelt niet hoed km nu al te boeken.

Nog precies 6 weken wachten, levens volgende strikte regels voor ml en minderen met sporten helaas, maar we hebben er alles voor over voor een klein wondertje!

Duimen jullie me???

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: jaaa mijn duimen draaien overuren voor jullie!! Bij jullie kan ik me idd voorstellen dat je nog ff wacht met boeken. Zeker wanneer je niet weet wanneer er behandelingen plaats gaan vinden. Hopelijk hebben jullie na 21 mrt meer duidelijkheid!

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Goed te horen dat ik niet de enigste ben.. Voel me zo'n feeks, bij zulke gedachtes. Zal sowieso pittig jaar worden verwacht ik, idee dat veel collega's voor de eerste gaan dit jaar... Met mij erbij, in totaal 5..

Temp was hier wel hoger vanochtend.. Maar of dat nog van griep is toch weer???
    Hoop dat ik toch mn ei gisternacht en ochtend heb gevoeld!
    Duim duim!

@swimming: blijf duimen voor jullie! Wat voor strikte regels voor vl?

@griep: heavy stuff! Elke dag iets beter, maar net gedoucht en dan loop ik te hijgen als een oud nijlpaard zeg, pfff! Gewoon continu adem tekort. Bah! Weeg ook minder dan ooit, nja dan de laatste 10 jr iig ;) dus moet wel ff opletten nu.

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Niet roken, niet drinken, geen jacuzzi, hete baden en sauna, geen crème ed' for man', telefoon niet in broekzak, geen laptop op schoot, geen zware actieve sporten, vitamine preparaten slikken.

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Dat is al aangegeven door dokter dan ofzo? Op zich zijn dingen wel te doen toch? Tenzij je vl rookt, dan lijkt me dat de lastigste qua verslaving.
    Tenzij jullie een tube buiten hebben staan en er elke dag in blote kont inzitten ;)

16. BellaNoa

@ Zsa, je moet alleen wel proberen los te laten dat andere ook zwanger willen worden en misschien eerder dan jij zijn... anders word het helemaal een must en dan gaat het niet lukken. Dus probeer je van hun kinderwens af te sluiten...

@ Flora, denk dat dat het is ja, dat het na ei zo spannend is maar op een gegeven moment word dat minder als je alweer een week verder bent

@ BF, jaa hoofdpijn was weg! Maar komt nu weer een beetje terug dus zo maar weer een paracetamol pakken.

@ Swimming, ik duim ook voor jullie! Maar wat een lijstje zeg wat jullie hebben meegekregen!

@ Hier, ik heb de afdrukjes van de navelstreng (zie foto in whatsapp), wist niet wat ik ervan moest verwachten, dacht iets vies... maar het is echt heel bijzonder!! Ben er zo blij mee :D

Verder begin ik sinds vanmiddag weer gevoelige borsten te krijgen en mijn tepels beginnen te jeuken :( das wel irritant

Dilan kwam net met een aansteker aangelopen, zat ie allemaal in het kaarsje te duwen bij Demi... wilde hij het kaarsje bij haar aansteken, smelt! :)

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Borsten is goed hihi pfff kunnen mijne er even af ik wordt gek van de pijn in mijn borsten

18. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Bn: ja daarom is forum fijn. Kun je t ff kwijt en dan ist ook weer over :)
    Ben benieuwd hoor, bij jou..

19. BellaNoa

Ik heb trouwens een foto van de afdruk in het album van demi geplaatst voor degene die niet op WA zitten ;)

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: heel mooi en bijzonder die afdruk! Nog iets tastbaars van demi :)

@zsa: idd je niet te veel richten op anderen, dan wordt je gillend gek. Dikke knuf meis. Ik heb het inmiddels wat van me af proberen te zetten en niet zoveel verwachtingen meer te hebben. Ik heb iig al uit mn hoofd gezet om dit jaar nog te bevallen. Dat soort 'doelen' maken je helemaal gek.. Je hebt er toch geen invloed op.
    Ik hoop dat we snel aan de beurt zijn!!

@swimming: wat een leefregels zeg! Hopelijk zijn jullie gauw aan de beurt, want zo wordt t wel heel zwaar allemaal.
    Hier is ML is vaak toch wel gesteld op een biertje op zn tijd :D

@hier: vandaag laatste dag provera! Nu wachten op mn ongi..

Deel Deze Pagina