Even een snelle zwaai, heb wel alles gelezen maar t is al zo laat en ben nogal moe dus sorry, dit keer even geen reactie naar iedereen *spijt me* Wl alleen nog kwijt aan bella, nee ik vind t helemaal niet raar, vind t juist mooi dat je ook dat wilt bewaren als herinnering aan haar! Lekker laten kletsen dus... @echoooo, eigenwijs als ze is draaide ze (duhh) wel steeds weg met dr hoofdje, of duwde gezichtje tegen de wand aan (zo lief, net alsof ze kusjes gaf *smelt*). Nog steeds een meisje ook hihi Maar we hebben gelukkig ook hele mooie foto's!! En ook grappige Lag ze te happen, mond wagenwijd open hihi, hebben ook een foto waarop ze lacht (ze lachtte ons gewoon uit hoor ) En ze lag nog met hoofdje beneden en kontje linksboven, voetjes wat meer rechts bovenin, helemaal schattig Foto's gaan we morgen scannen dus dan oom ik hier uiteraard ons meisje showen hoor! Slaap lekker alvast allemaal! X
Dames, Hier rustig avondje. Straks moordvrouwen kijken en dan richting bed. De aankomende week inclusief dit weekend werken en dan vakantie. Verder alles rustig. Ml sport minden en we hebben het onze hoofd trainer uitgelegd. Hij begreep het helemaal. Nu rustiger weekje en dagen aftellen en dan is het zover. Dan krijgen we iig het verlossende woord of er wel sperma is gevonden en of ml in aanmerking komt voor een tese, pesa of mesa. Mijn duimen draaien voor bellanoa en dinges. Spannend meiden. Welterusten voor straks.
Leuk BF! @swimming: wat doen jullie voor sport dan? Dat je hoofdtrainer hebt enzo? Spannend! Hopelijk zijn er gewoon mogelijkheden!
@bella: heb je wel cbs met indicator gekocht? Vaak zijn die zonder indicator goedkoper. Maar die hebben meer hcg nodig! @bf: ahhh wat een mooie, lieve mini hebben jullie!!! Echt om trots op te zijn! @swimming: wat goed dat jullie t aan de trainer uitgelegd hebben en dat hij goed reageerde. Lijkt me toch moeilijk om met iemand die verder weg staat erover te praten. Het is toch een heel intiem iets. @jazz: super goed dat je zo hebt geknalt voor je scriptie!! Maar idd, nu lekker weekend even rust! Das ook belangrijk. @julia: idd het tinkerbell pakje @vandaag: zal hier verder niet meer online zijn vandaag we hebben om 12 uur met vrienden afgesproken, dus lekker heel de dag (en morgen) carnavallen. Ben benieuwd hoe lang we t dit jaar volhouden vaak zijn we om 20:00 uur weer thuis omdat we dan helemaal op zijn. Haha. Nix meer gewend
@ Flora, ja met indicator gekocht. Goedkoop he? Lees wel vaker dat die met zonder indicator meer hcg nodig hebben, maar ik heb de vorige keer met die 2 dagen voor nod al "Zwanger" ermee getest. Veel plezier met carnavallen!!
nog een spam! 1e mondje wagenwijd open whaha en 2e zit ze lekker met dr pinkje in dr wangetje te porren overigens is dr voetje opgemeten gister, gewoon al 6 cm!!! wat wel precies klopte bij 30 weken zei ze maar jeee wat groot al!
@swimming, fijn dat de trainer er alle begrip voor had! @flora, veel plezier! @hier, vandaag verder in de kinderkamer! dan kan het inrichten beginnen!
Zo, die is er echt voor gaan liggen. Hihi wat een poses! Lief hoor! Sommige 3d beelden vind ik er wel creepy uit zien altijd Veel plezier met t kamertje! @flora: have fun met carnaval! @rest: kwijt, sorry
@zsa, haha ja dat heb ik ook a,tijd hoor met 3d haha, zo bobbelig en alien enzo , we hebben gelukkig aantal lucky shots, madame lag geen seconde stil en net als t leuk was hup ging ze weer, weer hoofd wegdraaien enzo @hier, pfff kon t vandaag allemaal ff niet zo goed handlen geloof ik....was druk en chaotisch vooral en pfff arrrgghhhh frustratie.... Normaal word ik heel vrolijk van ons neefje, maar nu werd ik er chagrijnig van (met t licht spelen, dingen van tafel gooien (per ongeluk), jengelen omdat t niet ging zoals hij wil), echt normaal kan ik t wel hebben maar vandaag....pfff Toen werd ik overal tegelijk bij geroepen, en ik ben al zo vlot, en dan ook nog een vent die moeilijk iets zelf kan besluiten of kiezen. Was me allemaal even teveel....mn mams had t door gelukkig... Maar goed, ik heb me ingehouden *trots*, en de kinderkamer is in zoverre klaar dat we extra legplank in de kledingkast hebben, alle plankjes en dingen hangen, gordijn hangt (moet alleen nog even goed op lengte gemaakt worden maar hij is wel alvast gespeld), dus t inrichten kan nu echt gaan beginnen! En t resultaat is wel helemaal geweldig! Extra stopcontacten in de slaapkamer zijn nu ook een feit, dus ik breek mn nek ook niet meer over alle losse kabels, en ook kabel in kinderkamer is keurig weggewerkt nu Dus alles helemaal leuk en positief en goed gelukt en slles klaar, en dan kan ik t ff allemaal niet zo goed hebben baal ik dan weer van... Vanavond maar weer lekker bijtijds naar bed, en lekker knuffelen met ml (heeeeel erg behoefte aan!) Ml is nu nog even boodschapjes halen, lekker diepvriespizza vanavond en morgen eten we pannenkoeken! Jeej! Fijne avond allemaal! X
Ha lieve meiden! Zsa, wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn meis!!! Ik hoop dat ze je goed gaan helpen! Dikke knuffel voor jou!! Jazz, wat ontzettend vervelend voor je dat je niet kan afstuderen voor je gaat bevallen, bah...... Wat balen Super knap dat je nu zo hard aan het werk bent aan je scriptie!! Ik ben werkelijk super trots op je!!! Echt heel knap!!! Ik denk dat we hetzelfd stuk in moeten leveren. 22 februari krijg ik te horen of ik door mag gaan. Maar ik ben nu al aan het vooruit werken. Ik ben er zo klaar mee, en wil nu echt zo snel mogelijk ervan af zijn. Eigenlijk mag ik niet verder werken maar doe het toch....... Ik heb nu echt maling aan de school. Zet hem op meid!! Dikke knuf voor jou!!! Bf, wat een prachtige echo zeg!!! en wat een dotje!!! Wat bijzonder om het gezichtje zo te zien wauw!! En super dat het kamertje al zover klaar is!! Hard gewerkt, doe je ook lekker rustig aan? Bella, meid, ik ben zo ontzettend trots op je. Ik vind dat je het echt geweldig doet!! Wat ben je sterk en dapper! Swimming, meid...... ook dat moet je inleveren.... Bah.... Fijn dat jullie trainer jullie begrijpt!! Hou je taai meis, dikke knuf! Julia, hoe is het met jou? Dinges, mijn duime draaien!!! De rest weet ik echt niet meer Hier, bijna vakantie!! Aankomende vrijdag verwacht ik ongi te worden en kunnen we een nieuwe ronde in. Als die ronde niet goed gaat met klussen ga ik naar de dokter voor tips.... Ik weet niet of het nut heeft, maar voor mezelf voelt dat erg goed! Dan doe ik er iets mee!!! Verder heb ik opeens een tomaten verslaving Vreemd, ik luste ze eerst niet graag.....
@bf: wat een mooi meisje knap wat ze tegenwoordig allemaal wel niet kunnen zo bijzonder wat er allemaal in je buik gebeurt @zep: goed om het er in ieder geval met iemand over te hebben. De ha kan jullie wellicht doorsturen naar een psycholoog oid. Weet je of je hubbie daar open voor staat? @bella: das idd geen geld voor die cb's! @hier: gister gezellig carvanalsdagje gehad voor vandaag moeten we nog ff kijken waar we heen gaan. Gister was hier optocht in t dorp en daarna dus de dorpskroeg in gegaan. Maar vandaag zal daar geen kont te beleven zijn Nog geen ongi te bekennen.. Normaal heb ik een paar dagen voor nod echt killing boobs, maar nu nergens last van. Maargoed ik heb nu ook geen eitje gehad, dus kan allemaal anders zijn. Ik denk dat ik di of woe wel ongi wordt. Dan heb ik een zogenaamde lf van 14..
@zsa: ik zal je ff bijpraten dinges en bella hebben getest.. Beide nega Maar bella kwam erachter dat ze ern rekenfoutje had gemaakt en zit vandaag pas 9 dpo, dus dat kan te vroeg geweest zijn.. En dinges weet natuurlijk ook niet precies wanneer dr ei is geweest. Dus zolang ze niet ongi is, is er misschien nog een sprankje hoop. Nu de app veel word gebruikt, is t hier een stuk rustiger zeg!
Ah ok thanks voor bijpraten! Balen! Hier weer net als vorige maand, alle ei verschijnselen, behalve het ei zelf.. Die heeft echt een zetje nodig ofzo.. @flora: ben benieuwd naar jouw verhoogde clomid dalijk. Dan weer follikel metingen steeds? Daar kijk ik echt tegenop, steeds naar zh. Ik haat autorijden!
@zsa: jep mn eitje gaat weer helemaal gevolgd worden, dus dag 10 eerste follikelmeting en daarna steeds over 3 dagen tot het eitje gaat springen, als er nu wel een eitje gaat groeien. Ik keek er ook erg tegenop om steeds naar t ziekenhuis te moeten, maar t valt mee gelukkig. Tot nu toe heb ik het steeds om mn werk heen kunnen plannen. Dus ik denk dat dat deze keer ook wel goed komt.
Ja hier kan dat helaas niet of t zou toevallig steeds op woensdag en vrijdag zijn.. Werd er bij jou direct begonnen met clomid? Ja toch? Ik las in folders van zh dat er ook samenlevingtesten gedaan zouden worden enzo.. @Bn: welke gyn had jij als ik vragen mag?