Oh en dinges je bent natuurlijk alweer terug schaam schaam!! Goeie reis gehad? Gigantische jetlag natuurlijk? Wel fijn om weer thuis te zijn bij je mannetje denk ik?
@bella: lekker zonnebankje! Moet zeggen dat wij een zonnebank op zolder hebben staan, maar sinds ons huwelijk ben ik er niet meer onder geweest We willen er eigenlijk vanaf, de lampen zijn nog super goed, dus als iemand interesse heeft @jazz: wouw mooi buikje hoor! Idd een groeispurt gehad! @swimming: 4,5 maand moet lukken toch gewoon optimistisch zijn! Hihi. Ik duim ervoor in ieder geval! @hier: weer een rotnacht door de hoofdpijn gehad bah, ben het nu echt beu.. Maar zat me te bedenken dat ik voor de Clomid ook al regelmatig last van hoofdpijn had. Alleen niet zo erg als nu. Ik heb ff in de bijsluiter van mijn schildkliermedicijnen als je te veel slikt (wat ik dus doe) zitten kijken en symptomen van een te snelle schildklier... En je raad het... Inderdaad, hoofdpijn. Dus ik denk dat het vooral daar vandaan komt en dat de Clomid en Provera het alleen maar versterken. Nu ik dus een pilletje minder van m'n schildkliermedicijnen moet nemen, hoop ik dat het gauw een keer minder gaat worden!
M'n gevoel begint bijna eng te worden ik had t idee dat die gyn gister maar wat aan het aankloten was met die Provera. Dus ik heb net even naar t ziekenhuis gebeld voor de dosering.. En het klopte dus van geen kant wat die klote gyn me had meegegeven.. Ik had 5mg voor 7 dagen. Nu moet ik 10mg voor 10 dagen gaan slikken! Dat is potverdorie meer dan het dubbele. Dus dikke kans dat ik niet eens ongi was geworden met de eerste dosering.
Hoop voor jou ook dat het minder gaat worden nu Flora! Pff hier steeds de dag na het klussen ongi-buikpijn en ook weer bloedverlies daarna. Ben dan weer bang voor die chlamydia, maar neem aan dat je dan bloed tijdens de seks en dat heb ik dan weer niet. Ff in de gaten houden maar, misschien komt het nog steeds van de opwekkers ook.
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(27jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Februari ♥♥zep (31 jaar), nod: 9 febr., 8e ronde, 1e kindje. ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 12 febr.,7e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 16 febr., 11e ronde, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? febr., 4e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? febr., 8e ronde, 1e kindje. (nieuw-zeeland) ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? febr., 9e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ Maart ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm) 14 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), 08-01-2013 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Demi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ veel te vroeg vlinder geworden... Wijzigingen graag in kleur doorgeven Tadaaaaaa daar issie weer
@jazz, echt zo ontzettend kl*te van je scriptie! kunnen ze nu wel een keer duidelijk maken wat er nou niet goed is dan? want anders blijf je zo bezig in de veronderstelling dat je t goed doet...dat schiet natuurlijk ook niet op... hele dikke knuffel voor jou! @flora, opsluiten in een gesticht die gek, die mag gewoon echt zn werk niet meer uitvoeren als ie t niet snapt!? je zou kunnen kijken of je een klacht in kan dienen...ook de manier waarop ie t onderzoek uitvoerde enzo...denk dat ik gelijk terug had gekund naar de psych @zsa, heb je dan ook al wat bloed of roze verlies gelijk na t klussen? (of tijdens?) met die krampen en dan bloedverlies niet direct na t klussen klinkt het mij in de oren alsof t klussen t eea weer even opwekt en dat je lijf dan dus nog wat overige "zooi" eruit gooit?? maar weet natuurlijk ook niet of t zo werkt en of dat uberhaupt kan eigenlijk...? balen is t in elk geval, dus ook voor jou een dikke knuffel! @hier, helaas niet echt meer kunnen slapen, maar ben wel blijven liggen want dan rust je toch een beetje uit he... gelukkig kwam ml gezellig tegen me aan liggen met zn hand op mn buik (vind dat zooooo gezellig, echt met zn drietjes voor mn gevoel dan ), en die kleine meid reageerde uiteraard meteen blijft grappig kreeg ook weer erg pijn in mn heup (dat heb ik dus helaas heel erg als ik veel wakker lig...dan heb ik veel meer last van mn bekken dan "normaal"), dus uiteindelijk toch maar anders gaan liggen toen ben ik maar tegen ml aan gekropen en snurkte hij vrolijk verder maar goed nu zijn we op t werk, met moeite wakker aan t worden dus ga zo maar een nieuwe bak thee halen en t kutkreng heeft spontaan vrij genomen vanmorgen dus lekker nog een dagje in mn uppie! heerlijk zal ze morgen wel weer moeilijk gaan doen als ik weer geen tijd heb voor de uitzendkracht dus zal dr wel een mail sturen vanmiddag, kan ze zich erop voorbereiden ghehe helaas nog wel steeds harde buiken...is niet weggegaan vannacht en heb er dus nog steeds last van. zit een hoop spanning in mn lijf op t moment, en hoop daar morgenochtend een beetje vanaf te komen. gelukkig is mini nog wel gewoon lekker druk aan t rondzwemmen dus zij vermaakt zich in elk geval nog prima (daar gaan we dan maar van uit )
@Jazz: Mooie buik! @Flora: Balen joh... Maar goed dat je er zelf achteraan hebt gebeld! Net bij de VK geweest. Alles was goed gelukkig! Bij onze VK zitten 2 VK's. Allebei jonge meiden, jaar of 28 denk ik. Beginnen net, zijn nu een jaar of 2 bezig. Echt heel leuk. Nu hebben ze een echoapparaat aangeschaft, normaal moesten we daarvoor naar een echopraktijk. Ze moeten de opleiding om dat ding te gebruiken nog volgen, maar willen op ons graag oefenen. Dat mag natuurlijk. Dus 14 februari krijg ik gewoon gesprek en gaan ze op me oefenen. Ben dan net geen 8 maanden, dus ben benieuwd of ze dan nog iets op de foto kunnen krijgen hihi!
Ik had nog wat fotootjes voor de dames die niet in de kletsgroep op Whatsapp zitten. Foto buik week 33 en eerste pakje voor de dame.
Morgen! Lig ik gister in bed vraag vl hoe wil je die ene naam nou geschreven hebben? Zegt ie wil toch nog verder kijken of we geen andere zien argggggggggg, Besefde net ook dat dit gewoon mijn laatste zwangerschap zal zijn (als alles goed blijft gaan) raar
@Sproetje: Wat lijkt dat pakje groot op de foto! En jouw buik is bescheiden volgens mij? Leuk kamertje hoor! Helemaal in met bomen enzo he.. dat heb ik ook al sinds 2010 in de planning staan, nu nog de kamer vullen @BF: fijn dat ze vrij heeft genomen, lekker voor jou! En idd, mijn idee was het ook dat m'n baarmoeder dan nog ff gaat krampen. Heb niet direct bloed nee, het is ook niet van wondjes ofzo, het is echt bloed vanuit baarmoeder. @mvS: ging jij de namen delen al die je hebt? @Namen: zijn er meiden die hun namen al 'vast' hadden staan en tijdens zwangerschap alsnog wisselden? Ik heb nl 2 meidennamen al jaren vaststaan hihi.. ben benieuwd of ik dat ook zo zou houden.
Zo het vierde deel gaat weer lekker snel @ Sproetje, mooi kamertje! En wat een bescheiden buikje heb je idd, maar wel een hele mooie. @ BF, heerlijk genieten dus vandaag. Hoop dat je harde buiken stukken minder worden, meis. Maar wel lekker even werken, zonder dat mens. @ Jazz, hoop dat er wat meer duidelijkheid komt over je scriptie, zodat je dat snel kan afronden. Dit is ook niet handig, en het zou fijn zijn als je dat voor bevalling nog kan afronden.. is dat dan uberhaupt nog een optie? @ buik, hier is Nibbit druk bezig mijn buik te verbouwen! Wat een heeeeerlijk gevoel! Morgen komt de babykamer, de box en de NIEUWE kinderwagen haha.. Voor de meiden die niet lezen in whatsapp, heb mijn wagen omgeruild haha... Dus ik krijg donderdag de Joolz Day 2013 Jeans geleverd ipv de Mutsy. Hij was in de aanbieding bij de BD. Ik kan niet wachten totdat morgen alles er is!
Pakje is maat 50. Dus lijkt inderdaad groot. En buik is erg bescheiden inderdaad. Zei de VK vanmorgen nog: 'Je kunt het goed verstoppen'.
@Mvs: Ivy vind ik wel leuk, Rowan is niet zo mijn smaak. Waarom doe je niet Roan? Vind ik persoonlijk mooier bij Shaun staan.
Omdat ik 5 letters weer leuker vind haha jaja vaag het moet sowieso engels zijn en kort maar roan staat er ook tussen hihi
Even kort want ben ENORM chagrijnig.. @kiwi op tijd afstuderen is nu dus geen optie meer.. Daarom heb ik eigenlijk heel erg veel stress maar ik laat het niet toe, probeer het los te laten want is niet goed voor mini.. Dikke zucht. Hoe ik ooit ga afstuderen geen idee. Zit er niet in En daarbij nog de kers op de taart: moet wss toch weg op werk...nou ik ben echt helemaal .. Nouja.. Ingestort zeg maar. Vanmiddag ff wat uitgebreider sorry voor de emo
@jazz, lieffie, hele dikke knuffel voor jou!!!!! weet je ook op welke termijn je weg moet op je werk? of mag je dan in elk geval nog tot aan je verlof blijven?? (dat je daarna van UWV betaald krijgt?) @mvs, oohhh Ivy vind ik heeeeeelemaal leuk! ml niet @zsa, ja wij zijn van gedachten veranderd al jaren hadden we t over Kaeleigh/Kayleigh voor een meisje, en die kwam niet eens meer op t lijstje van ml voor, ook heeft ie niet mijn voorkeur meer voor een jongen hebben we t nooit geweten, behalve dat we t niet met elkaar eens zijn gelukkig is t een meisje is mn buik hihi @sproetje, ook hier nog eventjes mooi bescheiden buikje en erg leuk kamertje!!
Wij hadden heel lang Levi zo mooi nog steeds maar in 2010/2011 dus onze keuze jaar van Shaun was dat de naam net als Jayden dus hebben hem laten vallen. Ik vond ryan zo mooi alleen vl niet dus heb daar Raylen van gemaakt