Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: geen idee of t dan goed geld als je zo gek hebt geslapen. Ik merk wel dat wanneer ik een gekke nacht heb gehad dat mn temp vaak wat hoger is als anders.

@bf: dikke knuffel meid :( zoveel pijn is niet fijn!! Echt rustig aan doen, ookal doe je al niet veel. Misschien kun je anders pcm proberen?

@mvs: oh wat stom dat ze toch lekken. Idd gewoon mailen, wie weet krijg je nog wat leuks ;)

@hier: nog steeds geen ongi!! Grrrrrr.... Zooooo irri als je er op zit te wachten en het wil niet komen..
    Borsten zijn nu wel echt officieel gevoelig ;) Dat heb ik altijd 3-4 dagen voor mn ongi, dus wie weet zit het er toch aan te komen. Al hoop ik niet nog 3-4 dagen te moeten wachten. Maargoed, ik ben al blij dat ik in ieder geval iets voel wat lijkt op een naderende ongi.

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Even heel ego en ranzig.. Stop met eten!

Maar ik heb een baarmoedermond!! :D
    Omdat die ovutesten een dure grap werden met mijn cyclus. Doe ik regelmatig voelen maarja, ik voelde geen hol.. ja een loze ruimte ;)
    Hele vorige cyclus niets kunnen voelen.
    Ben nog ff bang geweest dat er geen opening zat :) Tot ik paar uur later een helder moment had: joh, dat ongibloed moet toch ergens uitkomen... 'Ohjaa...'

Maargoed, laatste dagen gevoel dat er iets komt, terwijl er niet echt duidelijke aanwijzingen voor zijn ofzo. Net even voelen en 't voelde gister al anders dan normaal, maar nu voelde ik ook de baarmoedermond en die stond open... Dusssss dat lijkt me dan toch wel iets met een eisprong te maken hebben, waarom zou ie anders open staan?

Nouja, genoeg ego geijl.. ik ben happy met een baarmoedermond, hoe blij kun je zijn :):D:p

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam

Hahahahaha :D *snoept gewoon verder van pepermuntje*:p
    Ik ben daar ook zo in hoor dat ik dat niet kan voelen hahaha, maar jeej jou is t gelukt!
    Geloof idd dat als ie zacht is en open staat je ei eraan komt, kon je ook draden trekken van t slijm dat daar vandaan kwam??
    (Om maar gewoon even verder "vies" te praten hihi)

Hier kan ik goed tegen, maar kotsverhalen bleeeeghhh nee :D hihi

@flora, vraag me af of pcm ervoor zou helpen, maar slik t liever niet tenzij ik echt hoofdpijn oid heb

@mvs, hihi ja zou idd ook maar even mailen ;)

@hier, zo maar op t gemakkie omkleden en dan op t gemakkie richting yoga, gelukkig word ik altijd heel luxe gebracht en gehaald door ml :) zo fijn! Zeker met die banden nu......
    Alleen jeukt mn buik van de striae :D ghehe, strakjes na t douchen weer lekker insmeren, doe t nu 2 x per dag (als ik t niet vergeet)

Weet niet of ik t hier al verteld had, maar ik ben echt een wandelende ramp tegenwoordig met die hormonen sponshersens :D, ik vergeet echt alles binnen 5 minuten weer, echt te erg voor woorden hihi.
    Gister ook belde collega of we 's middags even konden overleggen, tuurlijk :) geen probleem :) (die collega is alleen beetje jammer, die moet je namelijk alles 100x uitleggen, elke keer weer opnieuw, maar goed dat terzijde ;)) dus ik zeggen 'uhhh als ik er nou niet ben om 1 uur, bel me dan eventjes, ik vergeet namelijk echt alles op t moment'....nou dat verzoek vond ie niet zo leuk. Maar jahoor, mn telefoon gaat om 10 over 1 en ik zie zn naam staan :D "ooooooohjaaaa!!!!!" Hihihihi
    Wandelende ramp dus ;)
    Maakt me overigens wel heel erg trots als ik een keer iets niet vergeet ;) hihi

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Aangezien er gister geklust is, kan ik slijm niet zo goed definiëren :D

Haha zo'n vergeetmuts ben ik ook en niet eens zwanger! Maar ik zeg hetzelfde tegen collega's hihi!

@collega's: vandaag nog gesprekken gevoerd. Blijkt dat er 1 schijnheil tussen zit. Achter mn rug om zeik, in mn gezicht lief en aardig. Was over de zeik dus ff wat tranen van onbegrip enzo en toen zei ik dat t momenteel ff niet goed gaat. Ging ze ook huilen 'je mag me altijd bellen' blabla.. Fuck off! Ze heeft vl ook laatst toegevoegd op Facebook. Heb dr net ff laten verwijderen door hem. Sjow.. Dan voelt ze wel nattigheid ;)

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hoi meiden :)

We zijn vandaag niet meer op pad geweest, want we hadden gister op internet gekeken. Vandaag wel contact opgenomen met dat bedrijf en we zijn eruit.

Voor mij word het deze:
    http://www.asbestemming.com/pagina/sieraden/images/ringen/62.gif

En voor ML deze:
    http://www.rings-4u.com/ekmps/shops/hjcouture/images/tungsten-carbide-lord-of-the-rings-lotr-the-hobbit-silver-7mm-1460-p.jpg

Nu eerst even hier in de buurt bij een juwelier onze maten op laten meten. Want het bedrijf zit in Haarlem en dat vind ik een beetje ver weg ;) Dan eerst nog de as van Demi ophalen en dan kunnen we dat opsturen en dan is de levertijd ongeveer 4 weken. Vandaag hebben we de brief binnen gekregen dat de as vrijgegeven kan worden, pfff... net een dagje later dan dat wij daar gister waren. Als ik terug kom van CP dan ga ik de urn bestellen en wanneer ik die binnen heb de as ophalen.

Vanmiddag het weekje centerparcs geboekt :D zooo'n zin in!! Volgende week gaan we!

Uuhhmm verder, ja vanochtend ongi buikpijn, dus hoop dat het vandaag gaat doorbreken dan ben ik er misschien weer vanaf zodra we naar CP gaan, dat zou wel fijn zijn... maar het wil nog niet echt doorzetten :( En onze iPad is gevallen, het glas is gebarst weer zo balen he ik word er niet goed van al die extra kosten altijd!! Kan de laatste maanden met mn portemonnee open blijven staan bahbah!

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: neem een foto van je ring mee als jullie de maten doen opmeten. Want voor bredere ringen heb je vaak een iets grotere maat nodig en voor smallere ringen een kleinere. Laat je ff goed informeren want zou zonde zijn als ie net te groot of te klein is.
    Zo heb ik van mn trouwring 15,5 en verlovingsring 15,25 (heb een kindermaatje:))
    Erg mooie ringen trouwens!

En balen van je ongi.. Waarom zit er niet gewoon een ongi-knop op ons lichaam ;)

@zsa: jeej je bmm gevoeld ;) hihi. Ik doe t ook regelmatig hoor, maar ik kom er niet echt wijs uit wanneer hij nou hard en zacht is. Probeer het nog ff in de gaten te houden, want misschien kan ie nog zachter en opener worden

@bf: geen idee of pcm zal helpen, maar is te proberen toch? Als je dan de dag ff wat makkelijker door komt..

@hier: nog geen ongi-nieuws hier :( baal echt als een stekker op t moment..
    Ben zooo bang dat ik dadelijk misschien nóg wel een kuur nodig heb.. Dan hadden we dus net zo goed deze cyclus niet af laten breken en wachten op mn 'eigen' eitje. We wilden snel door kunnen.. Maar zo gaat dat niet echt lukken en hebben we voor niets deze ronde geen kans gehad :(
    *geeft zichzelf ff een schop onder de kont* niet zo negatief zijn, deze week kan er nog vanalles gebeuren.. ;)

7. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mijn glas van mijn ipad is ook kapot is 150 euro maar heb er een gevonden voor 90 dus ga eerst even op mp kijken en mail wat winkels meis

8. BellaNoa

Ja das dan inderdaad wel een idee. Welke iPad heb jij? Wij de 3 want daar schijnt blijkbaar ook verschil in te zitten qua prijs..

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Bn: jee wat stom, 1 dag later! Maar wel fijn dat ook dat allemaal meer vorm gaat krijgen denk ik?

@flora: wie weet is t morgen wel gewoon prijs. Hoop t voor je. Zijn er dingen bbekend dat menstruatie uitblijft bij deze meds?

@baarmoedermond: nja eerst voelde ik niets. Maar voel wel duidelijk verschil. Dat 'niets' was dus hard. Opening is best groot :$ alleen zou t dieper moeten liggen maar kan niet zeggen dat ik daar verschil in merk ofzo.

Ohja, vandaag vragenlijst gynaecoloog binnengehad met ook vragenlijst van maatschappelijk werk. Zei al tegen Vl, die vul ik vandaag niet in, dan sluiten ze me gelijk op. Beetje negatief ingesteld momenteel, winter moet weg nu ;)
    Rest van lijst hebben we wel al ingevuld.

10. BellaNoa

@ Zsa, ja vind het dadelijk wel fijn als alles dan geregeld en klaar is. Dat we echt weer vooruit kunnen gaan kijken.

Zou inderdaad ook niet zo'n vragenlijst invullen als je nega bent ingesteld hahaha... Ik ben trouwens ook gestopt met de MW, de eerste weken vond ik de gesprekken wel fijn trouwens, maar nu geen behoefte meer aan. Het is soms wel fijn om gewoon even je gevoel te uiten aan iemand die niet oordeelt en dan ben je ook je ei ff kwijt.

Over die baarmoedermond gesproken, ik heb ook echt geen idee wat ik zou moeten voelen :)

@ Hier, ongi lijkt wat meer door te komen, maar alleen een beetje rood bij afvegen, verder blijft mn inlegkruisje wit. Hou maar gewoon vandaag aan als eerste ongi dag, misschien heb ik wel een lichte menstruatie deze keer. Normaal dan begint het met een beetje, maar een uur later dan breekt het door en dat is nu niet. Aan de andere kant zou ik wel blij zijn met een lichte menstruatie, heb genoeg bloed gezien de afgelopen weken ;)

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja kan me voorstellen! Als t maar helderrood is, dan geldt t als eerste dag volgens mij..

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, ik zou eerst even afwachten of t niet wat verder door komt zetten, zal ongetwijfeld, maar ga er nu niet te gauw vanuit dat vandaag al je 1e cyclusdag is...ook ter zelfbescherming en om mistelling straks te voorkomen ;)
    Hoop dat je t me niet kwalijk neemt :)

En fijn dat je man toch de ring kan doen die hij graag wil!

En idd wat flora zegt, dunnere ringen heb je ietsjes kleiner nodig...heb t met deze ring, heb normaal altijd maat 17, en ook de pasring in de winkel zat met 17 goed....maar die was dus breder dan de ring en nu zit deze voor t mooie ietsjes te los. Maar alleen in de winter, in de zomer zit ie perfect en nu met al dat vocht ben ik ook blij dat net ietsjes meer ruimte heb dan ik normaal gehad zou hebben :)

Yoga heeft niet geholpen voor banden, indien mogelijk alleen maar erger gemaakt....
    Als t morgen nog zo is blijf ik een dagje thuis, ze bekijken t maar...
    T is toch erg rustig.....ben allang blij dat ik nog aantal dingen af te ronden heb, vermaak ik me in elk geval prima.

En t kind had net de hik, omdat ze dus al zal t zakken is en laag ligt kon ik t echt heel goed voelen (er is daar immers minder ruimte ;)), was wel grappig ;) behalve dan dat ze tegen mn blaas aan hikte...maar t is dr vergeven, ze kon er immers niks aan doen ;)
    Maar t was gelukkig redelijk vlot weer voorbij, vond t best zielig voor haar hihi, en nu vermaakt ze zich geloof ik weer prima. Kontje ofzo onder mn ribben en lekker met de voetjes duwen aan de andere kant ;) tenminste, dat denk ik dan maar ;)

@flora, hoop echt dat je gauw ongi bent hoor!!!!

@zsa, oh scheelt maar 1 schijnheil....bij mij zijn ze dus allemaal zo ;)....

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Enne, slaap lekker meiden! X

14. BellaNoa

@ Ongi, het is wel helderrood bij afvegen, dat dan weer wel. Het echte berekenen komt nog wel, want ik moet straks toch eerst afwachten wanneer mijn eitje komt en dan pas ik mijn banner weer daarop aan haha ;)

Zit wel te twijfelen om misschien ook de CB ovutest (7stuks) te bestellen. Meer voor bevestiging als ik een positieve ovulatietest heb, of is dat eigenlijk zonde van het geld?

@ BF, schattig de hik hihi.. en als het morgen lichamelijk niet gaat blijf je toch lekker thuis joh, het is nu toch aftellen naar je verlof :)

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: die cb ovutesten kun je beter bij drogistplein bestellen. Daar heb je er 20 voor 38 euro ofzo. Een stuk goedkoper dan 7 stuks in ieder geval. Ik gebruik ze ook. Erg handig bij twijfeltesten of als je denkt dat je andere ovutest posi is. Bij mij klopt t altijd.
    En over die ongi: zolang t er nog nie echt uitloopt zeg maar, dan mag ik t van mn gyn niet als dag 1 rekenen. Het moet voor 18:00 uur goed doorgebroken zijn, anders de volgende dag rekenen. Maar voor mij komt dat tuurlijk iets preciezer omdat ik op dag 3 moet beginnen met clomid en op dag 10 de eerste fm.

@bf: morgen lekker thuis blijven meis. Goed op jezelf letten hoor!

@zsa: mooi op je gemakje een keer die lijst invullen! Een mw-lijst hebben wij overigens niet gehad. Wel goed dat ze dat doen, veel ziekenhuizen vergeten dat er ook een emotionele kant aan t niet-zwanger-worden zit. Maar ik heb nu niet t idee dat ik wat tekort kom ;) ik ben zelf maatschappelijk werker en dat is dan toch wel gek als je een 'collega' tegenover je zou hebben zitten. Maar als t ooit nodig is dan sta ik er zeker wel voor open.

Weltrusten meiden. Nu ga ik echt lekker slapen!

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Zsa, fijn dat je de brief thuis hebt gehad! Zou idd het lekker invullen als je je goed voelt en er even de tijd voor heb. Al weer een beetje opgeknapt? En goed geslapen vannacht?

BF, jij moet echt even rustig aan doen hoor! Als je zoveel pijn hebt moet je echt aan jezelf denken, lekker een dag thuis blijven.....zegt ze streng!;)

Flora, tjee vervelend he dat wachten, hoop toch echt dat je ongi vandaag opgang komt....wat een gedoe allemaal!

Mams, ben je alweer thuis? Fijn dat je weet wanneer je de mannen in je armen kan sluiten!

Bella, bij mij begint het ook vaak met eerst rood afvegen en daarna zet het dan door. Hoe is het nu je wakker bent?
    Klinkt goed CP, heb je lekker wat om naartoe te leven. Mooie ringen hebben jullie beide uitgekozen!

Hoe is het eigenlijk met Jazz en Zep?

Hier mn laatste nachtje gewerkt....pfffff ben er moe van, wat een drukte zeg! Zometeen heerlijk onder de wol, want wat is het koud buiten zeg, brrrr! Hoorde op de radio dat het weer ging sneeuwen eind van de middag, 3-6cm....zou mij benieuwen.

Als ik wakker word testen, hoop zo op een keer 2 strepen! Zou wel bijzonder zijn op valentijnsdag....
    Heb sinds vannacht ineens gevoelige borsten, niet heel pijnlijk, maar voel het wel. Spannend, maar houd ik mn achterhoofd wel rekening met een nega test, is tot op heden nog niet anders geweest.

Fijne valentijnsdag:D

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: en, en, en?? Al getest? Hihi. Ik duim voor je meid! Laat t plzzz positief zijn want we hebben al zooo lang geen nieuwe zwangere meer gehad.

@sneeuw: hier is nog niets gevallen, maar ze verwachten vanaf 11 uur een dikke pak. Vanaf dan zou t niet meer stoppen met sneeuwen vandaag. Pfff... Ik wil lente!!!

@hier: nog steeeeeeeds geen ongi.. Begin er nu toch wel een beetje vervelend van te worden. Eind van de middag of morgenvroeg toch maar ff naar de gyn bellen als het vandaag niet meer komt.

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb maar gewoon net al gebeld naar de gyn :) ml werd er ook een beetje gek van (en gek van mij denk ik ;)).

De assistente vertelde me dat het niet raar was dat ik nog niet ongi was. Ik heb 10 dagen 10 mg gekregen en dat is best een hoge dosering (meestal 5 dagen 10mg of 10 dagen 5mg). Daarom kan t ook wat langer duren voordat je ongi wordt. Ik moet tot dag 10 na de provera afwachten. Dat zou zondag dus zijn. Als ik dan niet ongi ben dan moet ik maandag terugbellen en krijg ik waarschijnlijk een echo om te kijken wat er aan de hand is. Maar ik ga er vanuit dat ik voor die tijd wel ongi ben :D

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb mijn lichaam laten schrikken door het telefoontje denk ik...!! Want... Ik ben ONGIIII!! Jeeeeej ;);) hihi

Eindelijk weer verder :D:D

Nu moet ik gauw gaan, ik moet gaan werken.

20. BellaNoa

@ flora, ik had er nu 7 gevonden voor 26 euro incl verzendkosten. Vind 38 euro dan ineens zon hoop geld haha want misschien gebruik ik maar 1 à 2 testjes per maand

@ Julia, spannend straks!!! Ik duim voor je

@ ongi, ja is vanochtend doorgebroken! :D hou vandaag maar aan als eerste CD

Deel Deze Pagina