@zsa, oh ik hoop t meid!!! Ik duim voor je!! @julia, ja wacht eerst nog t weekend af voor je nog een testje waagt, of waag je vandaag nog een tstje? @hier, vanmorgen begin madame om kwart voor 7 met ochtendgymnastiek , ze was me een partij druk, geloof dat ze ook een voetje door mn buikwand heen naar buiten probeerde te duwen "aaaa ruimte tekort!! Mama maak eens ruimte!" Zoiets Daar kreeg ik natuurlijk honger van van al die drukte, daarna nog wel even terug gegaan maar niet meer kunnen slapen. Kan natuurlijk ook niet wachten lekker met mn camera aan de gang te gaan enzo hihi Zo even lekker ontbijten en dan ga ik mezelf eens comfortabel om de bank installeren met camera en handleiding
@Bn&bf; thanks! @bf: oeh helemaal leuk. Ik heb mezelf van de week weer opgegeven voor cursus. Begint alleen pas in juli geloof ik.
@zsa: ohh hopelijk je eitje ik duim voor je meis!! @bf: wil het een beetje lukken met je camera? @hier: auto is weer geregeld! Dus kunnen weer veilig de weg op fijn dat ze er geen seconde moeilijk over hebben gedaan We hebben de nieuwe auto ook nog ff bewonderd bij de dealer nu stond er ook een witte met rode accenten, zoals wij m besteld hebben. Alleen de velgen en binnenkant waren anders. Maaaar super mooi Gister hebben we weer mail gekregen over de status. Nu wordt hij in de week van 15 april verwacht, dus 3 weken eerder!
Oh en vandaag weer beginnen met clomid spannend!! Hopelijk dit keer minder bijwerkingen.. Of dat het iig aanslaat, dan is het nog ergens goed voor.
@ BF, nou zo te lezen heeft de kleine meid het hartstikke goed in je buik! @ Flora, spannend dan gaat het nu echt weer beginnen! Hopen op een mooi gegroeid eitje! @ Swimming, lekker vakantie!! Ga je nog wat doen? @ Mijn schoonouders, nou het heeft me ook echt heel erg gekwetst, ben er de hele middag van over de zeik geweest en ben toen maar even gaan slapen, voelde al een migraine opkomen. Maar net wakker gemaakt door ML met lekker eten en nu gaat het wel weer, maar als ik er over na denk word ik weer kwaad, dus ik laat ze maar links liggen en ga aankomende week lekker genieten met mn gezinnetje in CP. Ze hebben het trouwens wel goed voor elkaar vandaag. Ze hebben nu ook ruzie met mijn schoonzus en zwager. Mijn schoonmoeder had mijn zwager opgebeld om te zeuren over ons en het overrompelde hem een beetje dus hij had het gesprek kort gehouden. Toen had mijn schoonzus teruggebeld naar mijn schoonmoeder en netjes gevraagd of ze hun niet wilde betrekken hierin en ze hun met rust wil laten. Mijn schoonzus is vandaag 41,4 dagen zwanger, die hebben daar echt geen zin in en zijn zich voor aan het bereiden op de bevalling die komen gaat. Toen flipte mijn schoonmoeder tegen haar en 1 seconde later stond ze schreeuwen en krijsend aan de deur bij hun (hun wonen in de straat) en hun dochtertje van 1,5 jaar stond erbij en raakte overstuur daarvan.. toen heeft mijn zwager haar het huis uit gezet... dus het gaat lekker in de fam
@ bn heb ooknff terug gelezen maar zie er verder nix over ?? Hier net bij huisartspost geweest had pijn bij plassen blijkt een blaasonsteking te hebben dus een kuurtje gekregen.
@ Zsa & Dilara, ik had een fotolijst opgestuurd met Demi's foto. Aangezien mijn schoonvader nog zo ziek is en wij steeds verkouden of ziek zijn, was het geen goed idee om het persoonlijk te geven, omdat hij heel vatbaar is voor bacteriën. Dus had ik het opgestuurd, met een kaartje erbij dat demi ook altijd dicht bij hun is en veel beterschap enzo. Belt mijn schoonmoeder vandaag op dat mijn schoonvader geschrokken is van de foto (die hij al tig keer gezien heeft) en dat dit niet goed was voor hem, omdat ie door zijn ziekte emotioneel is enzo. Het begon me eigenlijk al te irriteren toen. Maar ze ging verder omdat hij bang is om dood te gaan en demi is ook dood, dat ie het moeilijk vond etc. Maar ik heb zoiets, wat heeft een foto van Demi nou met zijn ziekte te maken?! Sorry hoor, maar het gaat altijd over hun. Vanaf de crematie word er al niet meer aan ons gevraagd hoe het met ons gaat, het gaat altijd alleen maar over hun... dat was eigenlijk al een irritatie.. maar goed, het kwam er dus op neer dat zij niks met de foto wilden doen, want zij hadden het al afgesloten na de crematie. En toen heb ik even gezegd hoe ik erover denk tegen hun! Ik werd echt zo kwaad! Wat denkt ze wel niet zeg..... dus heb ook tegen ML gezegd dat ik zo klaar ben met zijn ouders en hij niet meer hoeft te verwachten dat ik ooit nog mee ga daar naartoe, hij stond volledig achter mij, gelukkig. @ Hier, nog even wat anders... ik twijfel over de ringen te laten maken... Ik vind het wel hartstikke mooi, maar eerst dacht ik dat de as niet zoveel zou zijn en wij haar as dus samen konden delen, maar nu blijkt er nog genoeg over te zijn... dus dan vind ik het zo, dat het as 3 keer verdeeld is, zo raar. Daarnaast word het dan ook nog een heel duur iets, want dan moeten er én 2 ringen én een urn. En ik vind het nu ook zo'n heel gedoe... want wij moeten eerst onze maten hier ergens bij een juwelier op laten meten. Vervolges moet mijn man zijn ring ergens anders kopen en vervolgens moeten we dat naar hun opsturen en moeten hun het vermaken, pff ik heb er daardoor al helemaal geen zin in om het te regelen. Zit nu dus te denken om alleen die urn te kopen en haar "compleet" te houden. Wat vinden jullie?
Wat erg van je schoonouders zeg dat mensen zo makkelijk kunnen reageren en iemand pijn doen zonder bij na te denken fijn dat je man achter jou staat. @ ringen ik zal haar dan ook niet delen door 3 en het gewoon thuis bewaren. Doen waar jij je lekker bij voelt misschien dat je het later alltijd toch weer kan laten maken de ringen???
Ik zou voor de urn gaan je kan later altijd nog bepalen of je een ring wilt maar terug draaien kan niet meer
@vakantie ja sorry ik heb alweer vakantie. Donderdag huishoud en 9 maanden beurs en winkelen in a.ms.ter.da.m. Gezellig dagje uit en vrijdag met ml naar de dierentuin als het mooi weer is.
@bella, nou lekker dan dat ze ook je schoonzus en zwager hebben lastig gevallen ermee kunnen ze dan echt niet zelf bedenken dat die mensen hun eigen leven hebben en idd nu heel erg druk zijn met de baby die elke moment kan komen @swimming, lekker zeg weekje vakantie! welke dierentuin? @camera, jaaaaaaa heb me prima vermaakt hoor vandaag! dacht doe eens leuk en maak een "mijnalbum" aan. nou weet niet wat die doet, maar kwaliteit wordt nog slechter dan hier maar dus ook eindelijk de douchefoto's kunnen maken die ik al zolang in gedachten had! ml stond uiteraard niet onder de douche zelf en ja hij heeft t knopje ingedrukt ik moest m helemaal instellen en klaar zetten, dan wilde hij t wel doen dus hierbij t resultaat (en ja ik heb de striae zo goed mogelijk weggewerkt hihi, had vast mooier gekund, maar dan moet ik me er eens goed in gaan verdiepen hihi)
o en bella, ik zou doen waar jij je goed bij voelt. als jij je nu goed voelt bij alleen een urn zou ik dat doen, die ringen zou je dan altijd nog kunnen laten maken natuurlijk. en ook nog even een dikke knuffel voor jou!