hey meiden, Hier ben ik nog eens! Ben even op reis geweest ( gaan skiën). Heeft echt heel erg goed gedaan! Helaas niet alles bijgelezen, maar vanaf nu doe ik weer lekker mee! Heb men eitje ondertussen ook gehad, NOD is 28 febr. We hebben heerlijk geklust, dus nu afwachten! BF Waaw, wat een mooie foto! Jaloers!
thnx meiden vind ze zelf ook wel goed gelukt! weer wat leuks voor in t 9 maanden dagboek hihi @muml, welkom terug! zal gelijk de lijst even aanpassen
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(27jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Februari ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 16 febr., 11e ronde, 1e kindje ♥♥MumL (20 jaar), nod: 28 febr., 9e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ Maart ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm) ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 11 mrt., 1e ronde, 3e kindje ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 17 mrt.,7e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? mrt., 4e ronde, 1e kindje 14 Zwanger! (6 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), Bevallen op 08-01-2013 van Demi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ veel te vroeg vlinder geworden... ♥♥wonderful (25 jaar), Bevallen op 15-02-2013 van Alyssa♥♥ Wijzigingen graag in kleur doorgeven Update
Lekker dagje gehad vandaag, boodschapjes en naar een verjaardag geweest. Net even lekker gedoucht en nu met mn huispak op de bank, heerlijk! Vanmiddag toch maar even een tampon ingedaan voor de zekerheid. Heb echt zo´n zeurend ongi gevoel in mn onderbuik, maar nog geen bloed. Zelfs niet op de tampon, dus ik wacht nog lekker af. Ga misschien morgenavond en anders maandagochtend testen, als het nog nodig is tenminste! Morgen cupcakes maken met de kleine meid, heb er zin in! Bella, wat een vervelende schoonouders heb jij, dat kunnen ze echt niet maken zeg! Vind het gewoon onfatsoenlijk. Je kan idd ook alleen een urn doen en dan kan je later evt altijd nog ringen doen. BF, wat een mooie foto´s heb je gemaakt, die met dat eendje vind ik echt super! Echt gaaf zo´n camera, zou ik ook wel willen. Zsa, hoop dat je eitje komt, zou mooi zijn. Ik duim voor je. Flora, weer begonnen met de clomid dus, hoop dat het deze ronde beter helpt en hopelijk zonder al teveel bijwerkingen. Muml, zo te horen een lekkere vakantie gehad. Welkom terug, duim voor een goed resultaat deze maand.
@ BF, wauw mooie foto's, die met het eendje vind ik inderdaad ook super leuk!! Mooie camera, de druppels ook zo helder! Het is dat je het zegt van de striemen maar ik zie ze helemaal niet hoor... je hebt ze dus toch gekregen? @ MumL, welkom terug, leuke vakantie gehad? Spannend nog ongeveer een weekje en dan je NOD! Zal het een ski beeb worden haha.. @ Julia, het blijft nog spannend! Je had vandaag toch al ongi moeten worden? @ Asbestemming, oke we zijn eruit, we gaan nu toch voor de urn
Bella, klopt idd, maar zou morgen ook evt nog kunnen. Zit vandaag op dag 27 en hiervoor wel een cyclus van 26-28 gehad. Dus nog even geduld.....
@ Julia, nog steeds geen ongi? @ Hier, nou mijn ongi lijkt als sneeuw voor de zon te zijn verdwenen. Tot aan gister ochtend stroomde het er gewoon uit, ben nog nooit zo erg ongesteld geweest en gister middag was alles ineens weg en nu nog, heel fijn Kan ik nu extra genieten op CP haha..
@bella: pff wat een gedoe zo zeg met je schoonouders.. Snap dat je ze ff links laat liggen. En als ze dan ook nog tegen je schoonzus beginnen @bf: wouwwww super mooi die fotos!! @muml: welkom terug je eitje alweer gehad! Hopelijk is het nu gewoon raak! @julia: voor jou ook nog even spannend! Heb je altijd typische klachten voor je ongi of niet? Ik duim voor je, wij willen rooooozzzzeeee @bella2: ohh lekkere kort ongi dan ik ben nu heeeel licht ongi, nog geen volle tampon gehad zeg maar maar mij kennende kan dat dan alsnog een paar dagen duren voordat t over is. Morgen of overmorgen zal ik er wel vanaf zijn. @hier: *doet een dansje* jeej, tot nu toe geen hoofdpijn van de clomid.. Vorige ronde had ik dat meteen de volgende dag al. T kan altijd nog komen natuurlijk, maar voor nu geniet ik er nog ff van Zou die hoofdpijn dan toch voornamelijk veroorzaakt worden door mn schildklier.. Dat zou dan iig ook betekenen dat mn schildklier weer wat beter werkt. Nu maar hopen dat t zo blijft allemaal!
Goedemorgen @foto's, thnx! @bella, hihih nee heb de striae ff snel weggeshopt maar ja heb er best wel wat inmiddels....mjaah hoort erbij he En fijn dat jullie hebben besloten! Die ringen kunnen dan altijd nog als jullie t willen @flora, jeeej geen hoofdpijn! @julia, geen tampons of wat dan ook inbrengen als er nog niks is...hiermee kan je t ook veroorzaken mocht er wel sprake zijn van een zwachap.... vind t zo spannend weer voor je!! Ik ga echt heeel hard duimen! E weet niet of t nog nut heeft, maaaaar *stort emmer hcg boven julia uit* @camera, ben zoooooo blij ermee!! Kan ook echt niet wachten om weer aan de gang te gaan met fotosessies!! Maar je hebt niet perse zo'n camera als dit nodig om zulke foto's te krijgen hoor als je maar een wat grotere compact hebt die handmatig in te stellen is kom je zeker al heel dichtbij Maar ja, met een spiegelreflex toch net even wat makkelijker dat geef ik dan wel weer eerlijk toe @julia, mmm lekker cupcakes! Veel plezier en eet smakelijk hihi! @hoe zou t eigenlijk met pixels en anita zijn???... @hier, ik ga eens even heerlijke chocoladebroodjes voor ontbijt maken honger! Hihi En verder vandaag beetje rommelen in huis, wasjes draaien, opruimen, schoonmaken enzo is t huis ook weer lekker fris Heb ook al mooie klus voor mn verlof bedacht, al mn foto's sorteren ...t zijn er nogal wat
@ Flora, je moet het nog niet te hard roepen he, want dan krijg je dadelijk wél hoofdpijn hopelijk heb je er deze keer geen bijwerkingen van! @ BF, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Anita en Pixels is, zijn ze eigenlijk nog wel eens op het forum, of?
Even snel ego: kwam er gister nog achter dat ik uur later getempt had, helaas daardoor hogere temp geen ei. @lijst: cyclus van slag... *huil*
@zsa, nou stom rotei ook!!! Hoop dat de gyn je gauw gaat helpen, want zo heb je natuurlijk ook geen schijn van kans Zal de lijst aanpassen wanneer ik op de comp zit
@BN: Aparte actie van schoonouders idd! Snap dat je er klaar mee bent! @Julia: Hoe staat het ervoor??? @Muml: Spannend weer voor jullie! Ik duim! @Flora: Fijn dat je geen hoofdpijn hebt, hopelijk blijft dat zo! @BF: mooi die foto's! Vooral die eerste, ben zelf nooit zo van de accesoires erbij. Puur natuur @hier: nja... idd, geen kansen zo hier.. Heb er inmiddels wel goed de balen van, maargoed, wachten maar af...
Zsa, he bah, heb jij dat weer! Hopelijk komt er toch nog stiekem een eitje aan! Knuffel!!! BF, super lief van je, vangt hcg op!!! Hoop het zo! Weet dat ik beter geen tampon kon gebruiken, maar had zo´n krampen en ongi gevoel dat ik er van overtuigd was ongi te worden. En tja dat op een verjaardag.....heb een hekel aan maandverband! Nog steeds geen bloed, dus wilde net een testje doen, alleen urine was echt te licht. Wacht nog even 1 tot 2 uur af en dan een testje, met wat geconcentreerde urine. Ik heb wel wat gerommel in mn onderbuik, wat beide zou kunnen betekenen. Word er nu gewoon zenuwachtig van....hihi! Krijg stiekem toch weer een beetje hoop.
Flora, vergeet ik jou gewoon, sorry! Fijn dat je geen hoofdpijn hebt, hopelijk blijft dat ook gewoon weg. Waarschijnlijk dan toch je schildklier geweest...
Ohhhhhhhhhhhhh duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
@Julia: spannend! Wel laten weten! @Flora: (dacht ik) volgens mij hadden wij het over doorverwijzing gynaecoloog. Ik dacht ook altijd dat het na 1 jaar doorverwezen zou zijn, maar de huisartsen hier hanteren dus 2 jaar!! Niet normaal he, voor hetzelfde geld ben je dus super onvruchtbaar, heb je 2 jaar weggegooid met proberen.. Vind ik echt raar.. Pas boven de 36 sturen ze je na 1 jaar zelf proberen door. Tenzij er eerder aanwijzigingen zijn dat er mogelijk iets mis is.
@ zsa, zo schiet het inderdaad niet op zeg! Hoop voor je dat de gyn er wat aan kan doen. Dikke knuf @ Julia, spannend!!!! Ik duim ook voor je!!
Is dat nu ingegaan of al een tijd geleden? Dat je pas na 2 jaar zelf proberen naar de huisarts mag? Bij ons was dan niet het geval. Wij gingen na 9maanden naar de huisarts. En toen 2x zaad ingeleverd waar geen sperma in zat, dus zijn we door gestuurd naar het ziekenhuis. Nu afwachten.