Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kon me niet inhouden en toch na een uur getest, urine was wel licht, maar goed als je op NOD zit moet het toch minstens een streepje geven dacht ik zo. HELAAS, weer een witte test. Wacht nu mn ongi maar af........pffff.

Lief dat jullie allemaal zo reageren en meeduimen, hopelijk levert het uiteindelijk toch iets moois op.

2. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Neee meis

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: neeee, wat balen zeg :(:(:(
    Dikke knuffel!!

@zsa: heel vreemd.. mijn ha zei dat het 1 jaar zelf proberen is, met een goede cyclus. Zonder goede cyclus of andere aanwijzingen kun je eerder doorgestuurd worden.. 2 jaar vind ik er erg lang..
    Maar jij hebt al een verwijzing toch?

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Is dat niet vanaf 2013

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, hoe licht was je urine schat?? Op je nod hoef je ook vaak nog geen knaller te hebben hoor en kan je toch nog t best met geconcentreerde urine testen.
    Zlang er geen bloed is duim ik gewoon nog even door!! Xx

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Verwijzing: ik weet niet of elke huisarts dat doet. Maar onze dus wel, die zeiden echt pas na 2 jaar op mijn leeftijd.

Ik heb idd een verwijzing al omdat er dus dingen niet goed waren.

@Julia: zolang er niets is blijf ik duimen hoor

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa hoe oud ben je?

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Het was heel licht van kleur, kwam waarschijnlijk van de thee die ik op had! Nu geen buikpijn meer en ook nog niet ongi.....

Ik had ook een regelmatige cyclus en de gyn gaf aan bij mij dat ze 12 mnd aanhouden, daarna onderzoeken enzo....vreemd dat dat overal zo anders is.

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, dan kan t ook zomaar zijn dat t gewoon niet geconcentreerd genoeg was hoor, dan is t zover verdund dat er amper hcg te bekennen is ;)
    Anders morgenochtend testje wagen?? *duimduimduim*

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Als ik nog niet ongi ben, doe ik morgen nog 1 test. Zou ik dan weer een zwanger en kids doen of een KV? Zit een beetje te twijfelen.

11. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Julia, rot weer een witte test, maar als ik eerlijk ben (wil je geen valse hoop geven), testte ik op NOD met KV een heel licht streepje, je hoefde ook weer niet te turen maar hij was echt heel licht, met ochtendurine. Terwijl CB digitaal zonder indicator 2 dagen voor NOD zelfs al zwanger had aangegeven. Dus zolang je nog geen bloed ziet is er nog alle hoop! :D

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @swimming: nog 1 week 28..

13. BellaNoa

Meiden mijn ongi is weer weg yesss op tijd voor CP!

Ik heb echt de meest rare ongi ever gehad. Vanaf donderdag stroomde het eruit, wat ik al zei, tampon en maandverband had ik nodig! Jeetje! Ik dacht nou daar ben ik nog niet vanaf als ik naar CP ga, zo erg was het. Vrijdag en zaterdag ochtend precies hetzelfde en zaterdag middag was alles ineens weg! :D Nu ook geen bloed meer gezien, echt van t een op andere moment, niet eens dat het geleidelijk aan minder werd ofzo, nee van eruit stromen naar niks... en het is ook alleen maar vuurrood geweest, geen bruinig spul wat je meestal op t einde krijgt... raar he?

Maar het goede nieuws, de nieuwe ronde kan beginnen!! Best zin in :D

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hey meiden!

Even een kort berichtje van hier. Heb niet zoveel onthouden sorry!

@bf joepie je nieuwe camera leukleuk! En super mooie foto's inderdaad zeg. En wat gaat de tijd hard he. Nog een paar weekjes en dan komt je meisje

@julia ahhh meis wat balen van die test! Maar idd er is nog een beetje hoop! Morgenochtend weer een testje.. Je kan ze natuurlijk gewoon allebei doen?

@bella jeeej fijn dat je ongi weer weg is! Dat verwacht je idd niet na zo'n heftige ongi. En nog even een knuf voor jou. Gedoe met je schoonouders bah.. Niet leuk. Wanneer gaan jullie precies weg naar CP? Morgen? En welk park ook alweer?

Pff wilde nog meer reageren maar ben het echt ff kwijt! Iedereen een fijn weekend gehad ?

Hoe gaat het met de meiden die op t punt staan te bevallen? :D vind het zooo spannend voor jullie!

@wonderwensje ik las dat je een fotoshoot hebt gehad wat gaaf! Zijn de resultaten nog ergens te bewonderen?!

@hier lekker weekendje gehad. Gistermiddag even op jacht voor nieuwe matrasse maar was echt niet te doen joh. 101 miljoen soorten matrassen en voor beetje goeie ben je meteen 600 kwijt ofzo. Zucht. Hebben we nou niet echt ergens liggen ofzo dat geld. Nog even geluncht en 's avonds verjaardag van mn nichtje gehad. Vandaag moest vl heel vroeg werken maar dan is hij morgen lekker vrij en gaan we weer hartje luisteren van Joah :) vandaag heeeerlijk onverwacht in het zonnetje op t terras op t strand gezeten. Zat gewoon te zweten! Heel raar, laat de lente maar komen hoor! Verder voel ik me behoorlijk fysiek aftakelen. Kan amper half uur lopen of mn rug en banden protesteren aargh echt irritant en pijnlijk.

Verder heb ik net een voorbeeld van ons geboortekaartje binnen gekregen :D had een aantal wensen en aanpassingen doorgegeven en zij heeft t voor ons gemaakt. Helemaal leuk. Ook raar om te zien , zo wordt het steeds echter. Ga nu gauw weer verder met Divorce

15. BellaNoa

@ Jazz, ja wij gaan morgen, naar Kempervenne dat is in Eindhoven.

Leuk morgen weer naar het hartje van Joah luisteren! Van mij mag de lente ook weer komen hoor, ben dat depri weer nu wel beu :) En vandaag 24 weken Jazz!! Weer een mijlpaal

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella oh leuk zeg super veel plezier in centerparcs! Lekker even genieten met je 2 mannen :)! Hoelang blijven jullie?

En idd een mijlpaal! Pff wat gaat de tijd toch snel..

17. BellaNoa

We gaan zeker genieten, ben er al 2 of 3 weken naar uit aan het kijken en nu gaan we eindelijk. Al is mijn schoonzus nog steeds niet bevallen :$ dus we zullen dan we ergens deze week een keertje op en neer moeten rijden. We gaan een midweek, dus vrijdag middag weer thuis.

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jazz, veel plezier morgen, geniet lekker met zn 2-en.

Bella, heerlijk op vakantie, dat hebben jullie echt verdiend! Ben je dan nog online hier, of even een weekje afwezig?

Zsa, wow bijna 29 alweer, ga je nog een feestje geven...

Hier ook divorce gekeken, altijd wel leuk....zo bedje in, ML ligt al te ronken.

19. BellaNoa

Ik ben denk ik wel gewoon online. Zal wel wat minder zijn als nu haha, maar in de avond denk ik wel gewoon, want zl ligt dan gewoon in zijn bedje ;)

20. BellaNoa

Julia, hoe is het? :D

Deel Deze Pagina