Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Haha grappig, ik zit even onze leeftijden te bekijken voor het eerst in dé lijst...

Ik dacht echt dat wonderwensje ouder was!! En MvS, jou had ik juist jonger in gedachten. Grappig dat je daar soms al eigen gedachtes bij hebt zo. Rest zat ik wel redelijk goed of wist ik het toevallig al.

2. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Het is nooit zeker pas bij de geboorte echt Ik koop ook niet teveel haha pas na 20 weken idd

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: de gyn gaat idd van je eigen risico af... Ik ben nog in afwachting op de eerste rekening, maar ik verwacht dat ik mn eigen risico er ineens doorheen jas. Aangezien al zoo vaak bij de gyn ben geweest nu.

@mvs: jaaa een meisje!! Super leuk!! Verder wel alles goed met de kleine?

@bella: jij ook weer bijna beginnen met ovutesten! Ikke ook ;) vrijdag eerst ff de follikelmeting afwachten. Die dag hoef ik dus sowieso niet te testen omdat we dan t eitje zo al zien :) vanaf zaterdag weer piesen in een bekertje :p
    Ik ben pas gewoon al aan mn 3e rits met bekertjes begonnen :$ dus ik heb al meer dan 100 bekertjes vol gepiest :D

@hier: weinig bijzonderheden vandaag ;) drukke dag gehad en ben erggg moe door de clomid. ML is nu lekker aan het koken, dus ik hoef vanaaf nix meer te doen :D heerlijk!

4. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja alles was goed 3 navelstreng vaten en hersentjes netjes ze kijken in het zh al eerder dingen na dan 20 weken, bloed is nu maar 1 cm nog maar

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mvs, wow een meisje, wat leuk zeg. Ik dacht ook echt dat het een jongen zou zijn. Wat goed dat het bloed zo goed als weg is!

Flora, heerlijk weer aan de ovutesten....hihi! Jij piest wat af:D

Bella, oeps een jongen dus....sorry! Zit idd niet op de app, dus niet gezien! Wat is zn naam?

Hier lekker gegeten en nu hangen op de bank. Voel me echt een beetje down en moe.... Morgen naar de gyn, ben benieuwd.
    Heb trouwens sinds een week allemaal pukkeltje op mn bil, morgen ook maar even de huisarts bellen, misschien eczeem of iets?

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: zie dat het is gelukt met FF. Hoe temp je eigenlijk? Rectaal, vaginaal?

Hihi ja ik pies heel wat af, door mn wisselende cyclussen. Vaak begin ik gewoon vroeg voor t geval dat ik wel snel mn eitje heb. Maar met als gevolg dat ik bij een lange cyclus al gauw 20 ovutesten nodig heb!
    Hopelijk is dat met de clomid nu verleden tijd!!

@mvs: fijn dat alles goed gaat!! Wanneer moet je nu weer op controle? Pas bij de 20wk weer?

7. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja 20 weken pas 20 maart

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik temp rectaal, volgens mij is dat het beste en de nauwkeurigste. Vaginaal heb ik eigenlijk nog niet eerder gehoord, ook een beetje vies als je ongi bent...:$

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zo slechte nacht gehad hier maar 3-4u geslapen, toch wat onrust doordat ik naar de gyn moet. Zo even lekker douchen. Moet er al rond 9u zijn, dus hopelijk snel aan de beurt.
    Pffff, nu even wakker worden met een bakkie koffie!

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: spannend, heel veel succes! Hopelijk kan de gyn wat voor jullie gaan betekenen :D

@gyn: ik moet morgenvroeg om half 9. Ben zooooo benieuwd... Terwijl ik goed weet dat het eigenlijk nog te vroeg is, omdat ik dan dus nog maar op dag 9 zit (en ik moet er zo vroeg zijn, dus dag 9 kun je nauwelijks tellen). Maar als er in ieder geval een klein eitje zit, ben ik tevreden ;)
    Maandag of dinsdag moet ik dan denk ik weer terug voor een 2e fm en dan moet t eitje wel gegroeid zijn..

11. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ mvs, hadden ze het geslacht nou in het ziekenhuis gezegd of had je een pret echo?

@ Julia, zijn naam is Tygo

@ flora, ja morgen weer beginnen met testen! Leuk! Heb ik tenminste het gevoel dat ik er iets voor aan t doen ben haha..

@ hier, laatste dagje vandaag dus zo weer even zwemmen en daarna zien we wel weer...

12. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Oh ja en over de kosten en gyn... Valt indd onder het eigen risico. Ik kreeg bij demi een rekening van 310 euro!!

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Morning!

Hoe was het Julia? Wat is de planning vanuit de gyn?

@ziektekostenverzekering: pfff zal er snel doorheen gaan op deze manier!

@BN: geniet van het laatste dagje!

@tempen: ik doe gewoon oraal. Niet het nauwkeurigste, maar wel het handigste voor mij en uit 2 cyclussen geleden blijkt dat het wel goed kan werken bij mij, eisprong is duidelijk te zien op die manier ook, dus dan vind ik het wel prima ipv dat ding in m'n hol :p

@Hier: aftellen tot de gyn.. Hopelijk komt er gelijk een plan en kan ik gelijk met provera oid beginnen. Mijn borsten zijn echt weer killing nu en om dat nu weer 2 maanden zo te houden.. brrr!

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, oh verschrikkelijk! weet precies hoe t voelt die borsten....*klopt af*, hier gelukkig sinds 16 weken zwschap verdwenen als sneeuw voor de zon :) (had t normaal ook elke cyclus...)
    wanneer mag je naar de gyn?

@julia, hoe was t bij de gyn? je bent inmiddels geweest ;)

@bella, jee laatste dag alweer! gaat hard he eigenlijk...nou lekker van genieten van dat laatste dagje :)

@mvs, jeeej een meisje! zal straks de lijst ook gelijk weer even aanpassen! :)

@hier, vanmorgen opeens weer wat roze verlies, en zat daarna ook best wat in inlegkruisje, dus misschien toch weer een stukje van de slijmprop oid? t is nu in elk geval weer helemaal weg :)
    vanmorgen voelde t ook eigenlijk helemaal niet prettig daar beneden, dus misschien dat madam weer een stukje verder gezakt is ofzo, dat ik dat voelde.
    zou t fijn vinden als ze strakjes helemaal ingedaald is ;) hoor alleen maar leuke berichten dat t dan allemaal wat minder ongemakkelijk is! ;)

ennnnn na vandaag weer weekend! en dan nog maar 2 weken werken, t gaat opeens zo hard! :$

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥NOD♥♥ Juni
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012
    ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Februari
    ♥♥MumL (20 jaar), nod: 28 febr., 9e ronde, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Maart
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm)
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 11 mrt., 1e ronde, 3e kindje
    ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 17 mrt.,7e ronde, 1e kindje (mmm)
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 20 mrt., 12e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? mrt., 4e ronde, 1e kindje
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)

13 Zwanger! (7 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 1 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend

♥♥ Geboren ♥♥
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), Bevallen op 08-01-2013 van Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ DemiƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    ♥♥wonderful (25 jaar), Bevallen op 15-02-2013 van ♥Alyssa♥
    ♥♥Mams26(27jaar), Bevallen (KS) op 20-02-2013 van ♥Raf♥ en ♥Dex♥

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

Update :)

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #636 julia1984, 21 feb 2013
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
    Vanmorgen bij de gyn geweest, was overgens een stuk meer betrokken dan mn vorige, dus dat begon goed;)

Ik had een lijst van mn cyclus meegenomen, dat was prima. Ivm mijn goede cyclussen en voorgeschiedenis, stelde hij een hsg of laparascopie (kijkoperatie) voor. Eerste keus was hsg, dus die heb ik gelijk afgesproken voor a.s. woensdag.
    Heeft iemand hier dit al wel eens meegemaakt? Volgens mijn gyn is het niet zo´n prettig onderzoek!
    Omdat ik al eerder een eileiderontsteking heb gehad, moet ik de avond ervoor antibiotica tabletten innemen.
    Manlief mag ook fijn een donatie schenken aan het ziekenhuis, dit meer om het voor de net te controleren.

Afhankelijk van de uitslag van het hsg word er een plan opgesteld. Hij dacht dat mijn eileider mogelijk dichtzat, dan wrs een operatie en grote kans op IVF. Maar goed dat zet ik nog maar even in de ijskast, eerst maar is dat onderzoek. Ben blij dat er nu eindelijk gekeken gaat worden naar de oorzaken, ook al staan we nu met 1 been in de MMM. De gyn gaf ook aan dat je na het onderzoek extra vruchtbaar bent, dus hopelijk helpt dat ook een beetje mee.

Bella, wat een stoere naam! Geniet nog lekker van de laatste daagjes! Heerlijk lekker zwemmen in zo´n tropisch zwembad zeker?

Flora, spannend weer naar de gyn voor de FM, hoop toch dat er al een eitje te zien is! Hoe vaak in je cyclus moet jij naar de gyn?

Zsa, hoop dat je gyn idd een goed plan voor jullie heeft, duurd allemaal zo lang he! En die borsten van jou......niet echt lekker dat ze zo gevoelig zijn. Is dit echt alleen van de medicatie?

BF, kan het geen kwaad dat als je nu al wat van die slijmprop verliest? Gaat zeker hard zeg, nog maar 2 wkn.....wel super lekker!

@ziektekosten, pffff dat word dus even de verzekering spekken met 2x 350 euro....:(

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: dat is al snel, woensdag! En over dat onderzoek heb ik veel wisselende verhalen gelezen. Vaak als de eileiders dicht zitten, dan kan het veel pijn doen. Omdat de vloeistof er dan dus niet door kan... Hopelijk valt het mee allemaal.
    Fijn dat je nu een fijnere gyn had! Dat is toch wel erg belangrijk vind ik. Je deelt er toch hele intieme dingen mee.
    Verder idd eerst maar even afwachten wat het uitslag van t onderzoek zal zijn en de zaadjes van je hubbie. Ik duim dat het allemaal goed is!! Toch schrikken als er al misschien over IVF gepraat wordt.. Dikke knuffel!!

@gyn: ik moet sowieso elke keer op dag 9/10 naar de gyn en daarna afhankelijk wanneer mn eitje springt. Je moet steeds na 2/3 dagen terugkomen als je eitje nog niet is gesprongen. Bij een snelle eisprong, op dag 14, zit je op 3 bezoeken. Bij een langzame eisprong kom je gauw aan 6 bezoeken per cyclus.

@zsa: wanneer moest jij nou ook alweer naar de gyn? *zeef* hihi.

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, zo dan moet je best vaak naar het ziekenhuis, hopelijk heb je een korte cyclus! Ik ben nu ongi, en het onderzoek moet net na je ongi en net voor je eisprong. Als ik het vlg week niet laat doen, moet ik dus weer een maand wachten en dat vind ik zonde. De gyn gaat binnenkort op vakantie, dus die wilde evt nog een plan maken voordat hij weg was, echt super fijn.

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, fijn dat de gyn beter beviel dan de vorige!! en die hsg kan al lekker snel zeg! hoef je in elk geval niet eerst nog 3 maanden te wachten ofzo...
    wel goed dat ze de zwemmers ook even nakijken, is eigenlijk ook maar een kleine moeite voor ze natuurlijk...
    maar mag toch hopen dat t voor hem niet meteen 350 euro kost voor zo'n simpel onderzoekje? :$ kan t me voor de hsg dan wel weer voorstellen, maar dat zal toch zeker gewoon vergoed worden??

@slijmprop, nou ik wist t ook niet, maar schijnt "normaal" te zijn, en kan geen kwaad omdat je gewoon nieuw aanmaakt ofzo :)

@flora, hoop dat je dit keer wel een goed eitje hebt die wil springen hoor!

@hier, nou heb dus t idee dat madame zich wat verder naar beneden aan t duwen is vandaag, pfff....en dan zit ze ook nog fijn te friemelen/porren met handen/elleboogjes, lekker hoor zo laag onderin ;)
    nou ja....voelt alsof t daar 4x zo "dik" is als normaal, alsof t echt helemaal opgezet is ofzo, en mn blaas heeft nog kleinere capaciteit dan normaal ;)
    even niet zo comfortabel dus...
    roze verlies was al gauw weer weg, maar voelde net wel iets "lopen". mjaah altijd maar de vraag of er dan daadwerkelijk iets uit komt of uitgekomen is of dat t op een of andere manier alleen maar zo voelt...ze is ook weer lekker met mn buikwand aan t knuffelen ofzo, weet echt niet wat ze allemaal aan t uitspoken is daarbinnen ;):D
    gelukkig nog maar 1,5 uur en dan weekend!

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: alles want in de basisverzekering zit, moet je eigen risico voor betalen (dus de eerste 350 euro zelf, en daarna wordt alles betaald). De gyn valt onder de basisverzekering.. Dus na een paar bezoekjes en onderzoeken zit je zeker wel aan je eigen risico.
    Zaadonderzoek is relatief goedkoop (zeggen ze), dus daar zal t eigen risico van hubbie niet meteen aan op gaan denk ik..

Deel Deze Pagina