Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @HSG: heb toevallig laatst aan vriendin gevraagd, die vond het niet heel prettig inderdaad, maar ze vond het wel fijn dat ze daarna wist waar ze aan toe was.
    Heb ook veel verhalen gelezen erover, er wordt ook veel aangeraden pijnstilling van te voren al te pakken. Misschien ook een idee?

@Gyn: 8 maart hier! Zal het in m'n onderschrift gaan zetten.

@Lijst: Ik mag op ei kwijt

@BF: ff springen, misschien zakt ze dan verder ;)

@borsten: nee niet van medicatie! Slik nu niets he. Mijn borsten doen altijd pijn rondom eisprong.. en dat nu dus ook 2 cyclussen, alleen zet de eisprong dan niet door, heb alleen alle 'kwaaltjes' die ik in een normale cyclus ook heb, alleen dan errrrrug lange tijd..

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zsa, thnx, neem dan idd maar van te voren een pijnstiller. En het zal zeker niet prettig zijn, maar je weet wel waar je aan toe bent. Dat is ook heel wat waard.
    Wat vervelend dat je zo´n last blijft houden van de klachten, wat zegt je gyn hiervan, of moet je wachten tot maart?

Swimming, jij had toch ook zaad moet inleveren van je hubbie? En nog iemand geloof ik? In de folder staat 2 tot 7dgn geen zaadlozing, hoelang hebben jullie aangehouden?

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, ik zou dan aleve feminax slikken van te voren, is tenslotte speciaal voor die regio ;)...
    oh! en t potje met zaad tussen de boobs vervoeren toch flora? ;) hihi

@zsa, ohja! sorry! *zeef* zal de lijst gelijk weer even aanpassen :)

@flora, hmm...misschien toch maar eens mn polis eens goed doorlezen dan ;)....wat een bedragen toch tegenwoordig, echt niet meer normaal....

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥NOD♥♥ Juni
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje

♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012
    ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Februari
    ♥♥MumL (20 jaar), nod: 28 febr., 9e ronde, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Maart
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm)
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 11 mrt., 1e ronde, 3e kindje
    ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 17 mrt.,7e ronde, 1e kindje (mmm)
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 20 mrt., 12e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? mrt., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt :()
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)

13 Zwanger! (7 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 1 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend

♥♥ Geboren ♥♥
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), Bevallen op 08-01-2013 van Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ DemiƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    ♥♥wonderful (25 jaar), Bevallen op 15-02-2013 van ♥Alyssa♥
    ♥♥Mams26(27jaar), Bevallen (KS) op 20-02-2013 van ♥Raf♥ en ♥Dex♥

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

Update :)

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: wij hebben ook zaad in moeten leveren. Wij hadden toen vrijdagavond voor t laatst geklust en dinsdagochtend hebben we zaad ingeleverd, dus 3 dagen niets gedaan.
    En idd het zaad tussen je boobies, benen, klemmend in je handen oid vervoeren. Het moet goed warm blijven! Bij ons deden ze alleen op dinsdag en vrijdag zaad aannemen zeg maar. Op andere dagen kon je dus niets inleveren. Weet nie hoe dat bij jou ziekenhuis is, anders ff navragen. Niet dat je daar voor jan joker staat met je potje ;)

@zsa: gelukkig dus ook bijna naar de gyn! En die kwaaltjes zijn niet fijn :(

@hier: geen hoofdpijn door de clomid! Gister de laatste pillen gepakt. Dus ik denk echt dat t van mn schildklier af kwam. Nu alleen enorm moe, echt niet prettig.. Mja als dat alles is dan hoor je me nie klagen ;)

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Julia: Mijn eerste keer gyn moet nog komen, dus geen idee wat ze ervan zeggen!
    Ik zou even bij je gyn informeren of je een pijnstiller mag nemen daarvoor. Het ene zh schijnt 't wel voor te schrijven, andere niet..
    En dan weten ze ook vast welke het beste is.

Fijn dat je zo snel al kan zeg! Moet tussen menstruatie en eisprong in.

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, idd maar even kijken waar ik dat potje dan ga laten...haha! Het zaad van jou man was toch goed? Of sla ik nu compleet de plank mis??? Had jij ook zo´n gek potje met een soort puntje eraan wat vastzit aan de deksel?:$, halen ze zo het zaad uit potje op het lab????
    Wij kunnen het ook alleen dinsdag of donderdag brengen, dus niet echt veel keus. Moeten ook nog maar even kijken hoe we dat gaan doen, want ML moet altijd vroeg werken en ze gaan pas om 8u open....

Zsa, idd tussen menstruatie en ei, ik zit dan op CD 9. Zal maandag wel even bellen naar de poli hoe dat zit met die pijnstillers en welke het beste werken. Volgens mij naproxen.
    Wel spannend straks naar de gyn, maar wel beter dat er iemand is goed naar kijkt die er verstand van heeft.

Bel ik mn werk om te zeggen dat ik woensdag dus niet kan werken, omdat ik een onderzoek in het ziekenhuis heb......blijkt het een onmogelijke taak om iemand te vinden die voor mij zou kunnen werken. Heb het lekker bij mn manager neergelegd, daaaagggg ik kom altijd dus ze kijken maar lekker hoe ze dat gaan oplossen.

8. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden! :)

Ik kom even zeggen dat ik misschien beter van de lijst af moet..
    Heb echt geen tijd om te reageren hier en op heel ZP. Vind het spijtig, want lees wel met jullie mee ( kom elke dag even piepen). Maar meeschrijven lukt echt niet :(
    Zo leren jullie mij natuurlijk ook niet echt beter kennen en heeft het dus geen zin dat ik op jullie gezellige lijst sta!

Sorry meiden!

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Jammer Muml! Van mij mag je erop blijven staan hoor, maar je moet doen wwat je zelf wil!

@Julia: Zo'n potje hadden wij met urine. Met een stickertje op dat puntje geloof ik? Toen we het inleverden zag ik dat ze dan met een spuit iets in dat puntje prikken en zo dan dus een spuit voltrekken met de urine/whatever. Weet niet of dat daar ook geldt hoor, maar viel mij op :) Lekker dan van je werk! Hopelijk wordt het goed opgelost! En ik hoorde idd ook naproxen

Benieuwd of mijn VL ook zaad moet checken dan.. Vind het aan de ene kant fijn dat alles gecheckt wordt, maar ik ben ook wel beetje bang. Kijk naar uitslag van Swimming bv, dat is dan zo hard en bevestigend dat 'spontaan' eigenlijk weinig tot geen kans heeft.. :(

@Flora: fijn dat er deze keer geen hoofdpijn bij komt kijken. Vermoeidheid is niet relaxed, maar je kan dan nog wel functioneren meestal.. hoofdpijn is butt!

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Julia heel de tijd tussen je boobs kan dat niet haha

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: nee wij hadden een gewoon potje met een losse groene deksel. Best een groot potje voor alleen een kwakkie ;)
    En idd de uitslag was bij ons goed, de beweeglijkheid was top en qua hoeveelheid boven gemiddeld. Dus ml was helemaal trots ;)
    Het zaad moest bij ons binnen 2 uur in t ziekenhuis zijn. ML heeft toen 's ochtende het potje gevuld en ikke daarna (door een verschrikkelijke sneeuwstorm!!) het potje direct naar t ziekenhuis gebracht.
    ML moest namelijk ook om 8 uur op t werk zijn en ikke pas om half 10, dus dat ging goed.
    In de auto heb ik het potje de hele tijd tussen mn benen gezet en goed dicht geklemd. En het stukje van de auto naar t ziekenhuis heb ik t tussen mn boobies gedaan :D

@mumL: van mij mag je ook gewoon op de lijst blijven hoor! Als je af en toe nog meeleest vind ik dat wel leuk zelfs. Gewoon tzt ff je nieuwe NOD doorgeven offf als je zwanger bent natuurlijk :D:D

@zsa: een zaadtest is onderdeel van de gewone procedure en doen ze in eerste instantie ook om uit te sluiten zeg maar.. Ze kunnen jou wel meteen volpompen met hormonen, maar als het bij je hubbie ook niet goed zit. Is al die moeite voor niets.

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kan het proberen, maar met een cupje B kom je niet zover:D

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, dat is wel een goed idee, onderweg tussen mn benen en in het ziekenhuis mn trui in...haha! Bizar zeg nooit gedacht dat ik dit nog is moest doen! Gelukkig zit het ziekenhuis 5 min bij ons vandaan!

Zsa, idd met so´n sticker erop, nog nooit eerder gezien, maar ach als het kwakkie er maar in past....
    Ik heb dat ook wel een beetje, bang dat het niet goed is, maar dan kan je het beter nu weten!

Muml, als je tijd hebt kan je toch gewoon meekletsen en anders lekker meelezen hoor!

BF, je dag weer overleeft? Heb je al weekend of moest je morgen nog werken?

Hoe is het verder met alle zwangere hier, kiwi, anita enzo?

Swimming en dinges hoe staat het bij jullie?

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ zsa en Julia, ik zou dat ook wel eng vinden hoor, de uitslag. Maar goed, je kunt het inderdaad dan maar beter weten.

@ muml, jammer! Van mij mag je natuurlijk ook gewoon op de lijst staan maar als je het zelf liever niet hebt is dat ook goed. Vrijheid, blijheid ;) Maar ons wel laten weten he wanneer je zwanger bent! Succes!

@ Hier, heb t nu ook weer gehad dus morgen lekker naar huis, vooral mijn eigen bedje mis ik! Alleen heeft ml zijn parkeerlicht aan laten staan en is de accu nu leeg pfff maarja moet ie morgen maar even iemand zoeken met startkabels.

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa&julia: ik vond de uitslag ook doodeng.. Zeker omdat mn schoonouders 3jr over ml hebben gedaan, dus misschien was t zaad van sv niet goed en was dat erfelijk ofzo. Je gaat je ineens van alles in je hoofd halen. Maar gelukkig was het dus goed :D

@bella: lege accu:$ das minder prettig, je kunt de auto ook nog altijd aanduwen en dan proberen te starten. Toen ik net mn rijbewijs had, stond ik een keer met de auto van ons pap in maastricht met een lege accu. Ik was gewend dat mn lichten automatisch uit gingen :) andere mensen hadden toen ff een stukje geholpen met duwen en toen deed ie t weer.
    Vanaaf lekker weer in je eigen bedje, heerlijk vind ik da altijd :D

@hier: zometeen naar de gyn.. Ik vind t super spannend.. Ik hoop zo dat ze al wat zien, maar ik weet dat t nog erg vroeg is.
    Verder heb ik vandaag een mega drukke dag.. Eerst van half 10 tot half 4 werken. En daarna heb ik meteen aansluitend werkweekend.. Dit keer een trainingsweekend voor kwetsbare jongeren. Dus om half 4 moet ik meteen richting Luyksgestel. En dan zaterdagavond rond 8 uur weer thuis.

Ik zal strax ff via mn tel laten weten hoe het bij de gyn was.

16. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd Flora! Enne, werkse!!

Zijn nog maar weinig echt actief hier eigenlijk :(

Hier ook drukke dag. Zo haren verven, fysio, taarten halen en poetsen en dan begint ons feestweekend! Vanavond komen vrienden. Morgen inventariseren of we genoeg hebben en nieuwe eetkamerstoelen halen en dan komt s avonds familie. Zondag taarten bakken voor op t werk en samen uit eten. Maandag op werk trakteren en om half 1 naar huis, gaan we samen oa cadeautjes shoppen en dan s avonds naar mn zus want ook die is op dezelfde dag jarig :D

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames,

Hier gaat als rustig zijn gangetje. Beetje werken, dagje uit en de weken aftellen voordat we naar het ziekenhuis kunnen.

Wij moesten het zaad 3 dagen sparen voordat we het in moeten leveren. Dat ging in principe best goed, maar het is best frustrerend als je rond je ei zit. Over 4 weken moeten we 7 dagen geheel onthouden en dat zal wat lastiger worden. We hebben ook geen potje gekregen dus produceren doen we in het ziekenhuis. Een zaad onderzoek kost trouwens 32euro en gaat van je eigen risico af.

Ben benieuwd naar wat ze bij de gynocoloog gaan doen, want de vrouw krijgt ook een onderzoek. Brrrrr

Inmiddels is mijn ei weer netjes op dag 23 geweest! Dat blijft nu mooi stabiel.

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Bij de gyn was het niet goed dames... :( er zat een follikel van 35mm bij 27mm. Terwijl ze dus rond de 20 moeten springen..
    De gyn dacht dat het nog een eitje van de vorige cyclus was die dus gewoon door is blijven groeien en door de clomid van deze ronde een extra boost heeft gehad.
    Nu is het afwachten wat er met die follikel gaat gebeuren. Maandag moet ik weer terug om te kijken hoe het er dan uit ziet. De follikel kan nog springen, maar ook kleiner worden of een cyste worden. Ik voel t ook goed zitten en gister tijdens t klussen ook last van..
    Opzich kan het deze ronde dus nog goed komen, als mn eitje nog wil springen. Misschien krijg ik maandag pregnyl als hij dan nog niet is gesprongen en het dus geen cyste is.

Pfff begin er echt moedeloos van te worden en baal onwijs!! Weer afwachten en onduidelijkheid.. Hopelijk weten we maandag dan wel meer..

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Weten ze maandag dan al of t een cyste is? Wat raar dat ie is blijven hangen dan. Wat voel je dan daar?

En stomme vraag.. Is dat niet raar als je inwendige echo krijgt na klussen? Die zooi loopt er al vaak uit en dan moeten ze daar nog in wroeten ook :)

Hopelijk voor jou snel duidelijkheid!! Knuffel!

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

He meiden! :)

Wij zijn weer thuis, heerlijk toch wel! En wat fijn om weer achter mn laptop op ZP te zitten haha, dat gaat toch een stuk sneller. ML is nu zijn nieuwe tv halen, zo blij als een kind ;)

Net mijn vader aan de telefoon gehad en blijkt dat schoonvader is opgenomen in het ziekenhuis. Nieren zijn aangetast en hij heeft weer een nieuw vlekje op zijn longen, dus hij is weer erg ziek net als in het begin. Vind het toch wel moeilijk, want we kunnen nu dus niet maken om niks van ons te laten horen, maar aan de andere kant ben ik nog zo boos over uitspraak van mijn schoonmoeder dat hun Demi na de crematie hebben afgesloten. Weet nu eigenlijk niet zo goed wat te doen. Als ml zo thuis komt zal ik het hem wel zeggen, dan kan hij zelf beslissen wat hij ermee wil doen want het is zijn vader. Maarja, ik kan mijn boosheid ook niet zo goed opzij schuiven, want het is wel mijn dochter waar hun zo respectloos mee omgaan... moeilijk, moeilijk.

Deel Deze Pagina