Flora, dat is gek zeg, hoe kan dat nou weer! Hoop in ieder geval dat het geklus van gisteren resultaat oplevert als dat mooie eitje vanavond springt. En idd wat Zsa zegt hoe doe je dat als je geklust hebt? Lijkt mij ook dat er dan nog wat zit....hihi! Hier vanavond het nog even gezellig maken, aangezien we hierna tot donderdag even niets meer kunnen. Succes het weekend, zal vast leuk zijn? Bella, fijn dat je weer terug bent, is toch altijd weer een lekker gevoel. Nieuwe TV, toe maar, welke gaat hij halen? Wat erg van je schoonvader, maar snap dat je er met gemengde gevoelens tegenaan kijkt. Niet echt normaal hoe ze gereageerd hebben bij Demi. Swimming, jij bent de dagen aan het aftellen dus! Kan me voorstellen. Enne 7dgn onthouding....pfff succes Die kosten voor het zaadonderzoek vallen dus nog wel mee, had veel duurder verwacht! Zsa, ben je jarig??? Hier terug van mn werk, is toch gelukt dat ik woensdag vrij ben, dus dat is mooi! Nu even bijkomen en zo lekker eten....
Volgens mij kletsen de meeste niet zwangere hier nog, de rest is denk ik druk met andere dingen, zoals kamertje of genieten van de baby´s. Wie weet eigenlijk hoe het met mams en de kids gaat? BF, lekker vrij gehad vandaag? En nog nieuwe veranderingen rondom ML zn werk?
@Julia: fijn dat t gelukt is op werk! Maandag zijn we jarig @Bn: lastige situatie. Moet doen waar je je goed bij voelt alleen oppassen dat t niet tussen jou en ml in komt te staan. @hier: fysio vond t niet gek dat ik bijna dagelijks hoofdpijn heb. Nekwervel heel vast. Door t kraken helaas ook gelijk weer hoofdpijn gekregen voelde t er zo inschieten helaas.. Nu cd wachten tot vl komt, eten naar binnen schuiven en vanaf uur of 8 komen de vrienden
Hey meiden ! Snel bij gelezen ! Lief dat ik van jullie op de lijst mag blijven staan ! Graag dan ! En zodra ik weer wat meer tijd heb ga ik echt actiever worden! En jullie weten het als eerste als ik zwanger ben! Hehe! Flora Hoop dat je eitje snel springt meid!! Je verdient het!
@julia: vanaaf zal mn eitje nie springen hoor. Uit zichzelf is er nog maar een kleine kans dat ie springt, omdat ie anders al lang gesprongen zou zijn... En er zit ook een kans in dat er nie eens meer een eitje in de follikel zit. Het is echt afwachten nu wat er gaat gebeuren. Hopelijk deze ronde nog een kans om zwanger te worden.. Anders alweer 2 maanden verloren @zsa: ik douche sowieso de ochtend/middag voordat ik naar de gyn moet. Als we de avond ervoor geklust hebben dan spoel ik de boel can onderen gewoon extra goed af en dan is t prima te doen hoor. Plus de gyn zal t anders ook wel gewend zijn. Voor een samenlevingstest moet je zelfs geklust hebben.. Dus gewoon lekker klussen hoor. De gyn weet immers dat je zwanger probeert te worden @bella: weer lekker thuis! Nu zit ik in de buurt van de kerpervennen 5 min rijdrn van de bungalow van het werk. En wat betreft je schoonvader.. Je moet zeker niet vergeten hoe ze met jullie om zijn gegaan, maar ik zou wel iets laten weten. Al is het een kaartje met sterke erop. Anders gaan de verwijten strax over en weer. Ik zou t wel wat afstandelijker houden, maar wel wat laten weten.
@ Julia, fijn dat het geregeld is op je werk. Volgens mij zijn inderdaad de niet-zwangere hier nog echt actief. @ Flora, haha toevallig dat jij er nu in de buurt bent @ Hier, ik had het er met ML over gehad, maar hij kon het voorval moeilijk naast zich neerleggen. Heb toch maar tegen hem gezegd dat ie zijn vader even moet bellen, want straks gaat het zo slecht dat ie er misschien niet meer is en dan heeft ie zijn leven lang spijt. Zijn vader begon zelf over wat er was gebeurd en ML heeft het hele verhaal verteld, hoe het telefoongesprek ging enzo... maar nu blijkt dat schoonmoeder dingen had gezegd die voor mijn schoonvader helemaal niet zo zijn. Bijv dat gedeelte over dat Demi voor hun afgesloten is, dat is voor mijn schoonvader helemaal niet. Hij had tegen mijn schoonmoeder gezegd dat hij blij was dat hij een foto mocht hebben van Demi, maar dat hij het nu erg moeilijk vond en emotioneel... maar dat hij daar zijn tijd voor wilde nemen, maar nu te ziek was. Mijn schoonmoeder heeft het gewoon heel anders doorgegeven. Nu had ze ook wel gezegd dat dat zo niet bedoeld was etc etc. En mijn schoonvader zei tegen ML dat hij hoopt dat dit niet het contact en band tussen ons beschadigd en dat hij zeker nog veel aan Demi denkt en dat altijd zal blijven doen en dat ze voor hem nog lang niet afgesloten is. Nou, oke.. al moet ik wel zeggen dat ik mijn gevoel niet zomaar opzij kan zetten, want ik ben nog steeds teleurgesteld in hun en ik denk zelf dat het nog wel veel tijd nodig zal hebben voordat de band weer hersteld is. Ookal is het zo niet bedoeld, het is wel zo gezegd, snap je? Maarja, dat zien we dan wel... schoonvader bleef erop terug komen, dat is bang is ons niet meer te zien hierdoor. Ik wacht even af wanneer we in het ziekenhuis op bezoek gaan of mijn schoonmoeder haar excuses aan biedt. Vanmiddag m'n eerste ovulatietestje weer gedaan, echt pas een heeeel licht streepje dus dat zal nog wel even duren
Bn dus wat ik op de app al zei miss is het allemaal wel je sm het is vaker dat de opa of sv de dupe is he
Goedemorgen meiden Ben ik ook weer even Donderdagmiddag heb ik geslapen, was er zoooo aan toe. En ben ook maar gewoon lekker in bed gaan liggen ipv op de bank En 's avonds vooral gewoon bankgehangen maar nog steeds helemaal gaar. Gister was ik idd lekker vrij en zou eigenlijk een dagje rustig aanmodderen en naar de fysio, maar ik was veel te onrustig, dus schoonmams gebeld of ze gister kon ipv vandaag om even naar de bekleding voor de wieg te kijken, en me te helpen met t gordijn op lengte te maken. Dus we hebben de stof! Zo leuk! Fuchsia met witte sterretjes en om t af te maken moest er eigenlijk wel een kanten randje aan, dus heb een kantje gehaald wat niet zo truttig is, met vlindertjes erop Ben erg benieuwd naar t eindresultaat!! Zal hier uiteraard foto plaatsen ervan als jullie dat leuk vinden Maar gister dus weer veel te veel gedaan dus ik had geen puf om hier ook nog even te komen kijken, sorry meiden! En idd meesten zijn nu actief op whapp geloof ik, ikzelf ook wel hoor, voor ff snel iets tussendoor is t toch wat makkelijker dan naar zp Maar ik blijf hier ook wel gewoon kletsen hoor! Misschien niet elke dag, echt afhankelijk van mn energie en hoe ik me voel. Straks even naar t winkelcentrum, of de stad, even kijken wat we doen, kan de babytas ophalen bij de kv! En de lotiondoekjes waren met de voordeelpas in de aanbieding, scheelt weer he Woensdag gaat hier trouwens een waanzinnig grote lidl open, ben erg benieuwd! Maar denk dat we voortaan lekker daar boodschappen gaan doen, brood op de markt gaan halen en eens in de zoveel tijd gewoon pakken wereldgerechten inslaan enzo Zal ook weer hoop centjes schelen en lidl is gewoon ook hartstikke goed zeker t vlees, groente en fruit @muml, ik laat je lekker op de lijst staan hoor als je idd gewoon je nod doorgeeft of als je zwanger bent je bent gewoon van harte welkom hier hoor! @mams en de 2ling, het gaat goed! Ze mogen vandaag naar huis! Raf is nog wat geel, maar niet zorgwekkend ofzo en Dex is voorbeeldig, aldus mams hihi @kiwi, sproetje, meelanor en minnie, gaat t ook goed mee minnie is ongeduldig, die wil graag bevallen! Meelanor heeft nu alles klaar voor disney en haar vader denkt dat ze dit weekend opa en oma worden, sproetje is vandaag jarig en voelt zich verder goed en kiwi heeft vandaag de pretecho zag ik net op fb Even een snelle update En zo wilde madame vanmorgen in bed niet bewegen, ik gelijk in de stress natuurlijk, want ze reageert normaal altijd op mn hand, dus vond t helemaal niet leuk, maar net ging mn buik alweer alle kanten op en nu heeftze de hik zit dus wel goed hihi Maandag even naar de drukker bellen of we dinsdag even langs kunnen gaan om t eea te bekijken aan papiersoorten en te bespreken hoe en wat proefdruk e.d. En ook gelijk even kraampakket ophalen, hebben we die ook maar! Volgens mij ook nog een groeispurtje gehad van de week haha, buik wordt groter en groter zal binnenkort weer foto plaatsen Ennn 17 maart gaat mn vriendin foto's maken, dus ben erg benieuwd! Nu even plassen,thee zetten en croissantjes in de oven, heb honger Fijn weekend allemaal! Xx
Hoi meiden! Ben ik ook weer. Sorry dat ik er ook niet zovaak meer ben! Ik ben niet heel actief op whatsapp hoor zit niet in de kletsgroep maar soms klets ik in de 'belangrijke' groep. Of ik ben druk of ik ben heel moe dus vandaar! @mams fijn dat ze lekker naar huis mogen vandaag en dat ze het zo goed doen allemaal. Ben heel blij ze! @sproetje gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!! Hele fijne dag vandaag Voor minnie en meelanor ook erg spannend zeg ! Gaat zeker niet lang meer duren @kiwi jullie hebben vandaag de 3d echo zag ik op FB, wat leuk!! Ben heeeeeeel benieuwd naar jullie kleine knulletje dus hopelijk kom je hem gauw showen hier ik mag over 2 weekjes.. aftellen!! @bf leuk de gordijnen, ben erg benieuwd naar het resultaat! En ook benieuwd naar je buikie hihi. En leuk dat jullie dinsdag naar de drukker gaan. Hier afgelopen dagen ook bezig geweest met het kaartje.. hele tijd contact met de ontwerper gehad en nu is ie helemaal zoals we 'm willen jeeeeej! Hij staat nu dus helemaal klaar, nu nog wachten tot het zover is De enveloppen hebben we trouwens al binnen, ze stelde het zelf voor zodat we alvast bezig konden met schrijven. Vond wel goed idee eigenlijk hihi. Nu zo langzamerhand bezig met adressen verzamelen. @bella ik snap heel goed dat je het moeilijk vind om je boosheid opzij te zetten. Daar heb ik meestal ook wat moeite mee. Maar ik denk wel dat het in dit geval even ietsje anders ligt nu je schoonvader weer zo ernstig ziek is. Ik snap dat het heel moeilijk is, maar ik begrijp dat het dus allemaal een beetje anders is overgekomen. Niet leuk van je schoonmoeder dat ze dus dingen heeft gezegd die helemaal niet zo waren.. En vind zeker dat ze haar excuses moet aanbieden aan jullie. Ik denk wel dat het een goed idee is om gauw langs te gaan om er toch voor je schoonvader te zijn. Hij zal vast erg bang zijn dat het niet meer goed komt met hem en voor een ouder is het je grootste nachtmerrie om te overlijden terwijl het contact met je kinderen niet goed is door een misverstand. Ik hoop dat jullie het toch een beetje kunnen uitpraten. Want inderdaad het is toch de vader van je man en stel hij wordt niet meer beter en overlijdt dan zal je altijd spijt hebben dat jullie geen goed contact hadden. Maar nogmaals snap ik dat het vooral van hun kant moet komen (schoonmoeder) dus hopelijk heeft ze dat fatsoen ook knuf voor jullie! @hier alles goed met ons ben laatste tijd weer erg moe en erg snel last van mn rug en banden dus moet een beetje rustig aan doen.. Meiden ik ga ook ff mn croissantjes eten, fijn weekend allemaal!
Bella wat een mooi zeg, daar kan je fijn alle spulletjes van haar in bewaren! BF, leuk nieuwe gordijnen, ben benieuwd. En bijna fotoshoot, kan jou vriendin ook zo goed fotograferen? Jazz, goed weer wat van je te horen, wel vervelend dat je telkens zo moe bent, hopelijk word dat weer wat minder. En leuk.....kaartje!!! Hier even gauw boodschappen doen en dan zo lekker patatjes eten.... Ongi gelukkig zo goed als over hier, dat hebben we maar weer gehad!
Zo dames, ik ben weer thuis lekker in mn eigen bedje met ml vanaaf! Heerlijk!!! Morgen ff alles teruglezen en reageren ik ben dood op nu.
@bella, snap idd dat je boos bent, zou ik ook zijn, maar blijkbaar heeft je schoonmoeder haar man niet goed begrepen of ze heeft t gewoon allemaal omgelukkig verwoord...excuses zouden zeker wel op hun plaats zijn, maar zou er toch zeker proberen te zijn voor je schoonvader....anders blijven de verwijten heen en weer gaan en je schoonvader heeft nu tenslotte uitgelegd hoe t werkelijk gegaan is... Erg mooi kistje trouwens ook van demi!! Ging je die nou ook bestellen voor dilan ipv t koffertje die je al hebt? @flora, jeej weer lekker thuis bij je man! @julia, jeej ongi weer bijna weg! @lijst, helpen jullie me er even aan herinneren dat ik de leeftijd van sproetje aanpas zodra ik weer eens achter de comp kruip? @hier, rustig dagje vandaag, even naar winkelcentrum geweest, had daarvoor harde buiken met een halve regelmaat, maar zakte wel weer snel af gelukkig daarna lekker op de bank gekropen met een film (helen of troy, duurt beetje lang), en spontaan weer harde buiken. Dit keer werd t veroorzaakt door mn darmen, want even een bezoekje aan de wc en ze stopten weer gelukkig (ja sorry lekker smakelijk onderwerp he hihi) Nu had ik van de week een panorama puzzel van 1000 stukjes van winnie de pooh gescoord bij de lidl voor 4 euro, dus heb maar even pauze gehouden van de film en ben gaan puzzelen, ml hielp ook even mee , net een bejaard stel wij haha En nu weer verder met de film, maar iedereen is inmiddels zo ongeveer dood dus tjaa....en nu staat t paard voor de deur Nou ben benieuwd hoe t verder gaat in deze film
@ julia, ja alles past er precies in @ flora, ohh lekker hoor weer in je eigen bedje... gaat toch niets boven je eigen bed @ bf, je hebt echt vaak harde buiken he.. wat zegt de vk daarvan? Ja ik wil nu inderdaad ook zo'n kistje voor Dilan laten maken. Moet alleen nog even bedenken wat voor iets... vind het ruitje leuk, maar dan in turquoise ofzo maar wil dan ook ergens het disney tiggertje omdat dat zijn geboorte thema was. Dus als iemand ideeën heeft? Dilan krijgt trouwens wel een iets hoger kistje omdat hij natuurlijk meer spullen heeft.
Ha meiden! Julia, tjonge..... Spannend allemaal..... Ik duim voor je dat de hsg mee gaat vallen.... Wel fijn dat ze gaan kijken of er iets aan de hand is.... Swimming, ik kan me voorstellen dat je de dagen aan het aftellen bent. En kan me ook voorstellen dat je bang bent voor de onderzoeken.... Brrr zsa, ook voor jou spannend meid...... Ik hoop dat je een fijne gyn zal treffen..... De rest weet ik echt niet meer... Hier, we zitten nog steeds op Malta!! Het is hier heerlijk!! Zon, Zo blauwe zee en aardige mensen. Ook hebben we weer geklust! Vrijdag pas mijn ei, dus we moeten nog even flink klussen! Verder weer een no gp gekregen voor scriptie, ben nu echt woedend. Wat eerst was goedgekeurd is nu weer afgekeurd...... Door een of andere frikandel die niet eens op de docenten lijst staat dus ik heb een woedende mail gestuurd naar mijn docent en ik wil een gesprek met de directeur!! Want ik ben helemaal klaar met deze onzin!
Zep, zeker fijn dat ze verder gaan kijken, maar is idd wel spannend! Wat lekker dat je nog op Malta zit, tot wanneer blijf je? Enorm balen van je studie, dat schiet zo niet op! Goed dat je die mail hebt gestuurd, hopelijk zien ze zelf ook in dat ze het niet telkens weer kunnen aanpassen en zeggen dat het niet goed is terwijl het al eerder goed gekeurd is. Veel plezier met klussen, goed bezig. Hier is het gewoon weer aan het sneeuwen....pfff ben er wel een beetje klaar mee. Flora, lekker geslapen weer in je eigen bedje! Was het wel leuk en leerzaam? Hoe is het met je buik? Nog zo´n drukkend gevoel door die follikel? BF, puzzelen...hihi! Dat doe ik nou eigenlijk nooit! Doe jij rustig aan met je harde buiken, je hebt er veel last van. Bella, zo´n kistje voor Dilan is ook super leuk. Idd iets met tijgertje, moet toch wel te krijgen zijn? Weer gestart met ovutesten? Zsa, mooie stoelen hebben jullie gekocht! Hier helemaal bijgetankt vannacht! Vanmiddag weer werken en dan lekker een paar dagen vrij. ML kan woensdag niet mee naar het onderzoek, dus mijn beste vriendinnetje gaat mee! Hoef ik tenminste niet alleen. Ben vanmorgen vergeten te tempen, lag zo lekker te slapen en de wekker niet gezet.. Morgen maar weer.
@bella: idd om te voorkomen dat er verwijten over en weer blijven gaan, zou ik toch wel even langs gaan ofzo. Maar excuses van je schoonmoeder zijn ook zeker op zn plaats. @zep: dikke knuffel meis!! Wat balen zeg!! Ik zou echt ff verhaal gaan halen hoor!! @Bf: leuke puzzel van winnie!! Hoe is het vandaag met de harde buiken? @hier: gister maar ff een ovutestje gedaan. Een heel vaag streepje te zien. Met zo'n grote follikel dus.. Ik geloof niet dat ie meer uit zichzelf gaat springen. Dan hoop ik maar dat ze me nog pregnyl oid kunnen geven.. Maar de vraag is dus, of er nog een eitje in de follikel zit of dat het gewoon een cyste is geworden. Pfff... Nog een dagje afwachten, morgen om 11:10 uur moet ik weer naar de gyn. ML gaat nu ook weer mee, is toch wel fijn Ik stel me er maar vast op in dat deze ronde ook weer verloren is.. dan kan het alleen maar meevallen als het anders is.
Morning!! Heb alles gelezen maar zit op mn foon. Gewoon even teken van leven dus. Kunnen de temp ladies even naar mn temp kijken? Al paar dagen hogere temp, maar ff geeft niets aan.. Maybe omdat ik in begin van cyclus hoger zat door die orgametril? Verder hier druk druk. Veel feest gevierd, vandaag taarten bakken voor t werk en vanavond samen uit eten. Leuk leuk!