Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: ik denk dat je nog even moet doortempen en afwachten wat ie doet. Als je eitje echt geweest zou zijn, dan zou je temp verder doorstijgen.

@julia: ja ik voel de follikel constant zitten. Echt pijn doet het niet, maar heb het gevoel dat er iets klem zit van binnen zeg maar. Best een vervelend gevoel. Zeker toen ik gister 1,5 uur moest rijden van t huisje, naar kantoor en weer terug naar huis. Toen zat ie echt in de weg.

Fijn dat je niet alleen naar dat onderzoek hoeft! Ik zou t dood eng vinden, en alleen al helemaal :)
    Bij ml zijn ze gelukkig heel lief op het werk. Ze weten niet dat we in de mmm zitten vanwege onze kinderwens. Maar ml kan altijd gewoon mee als het nodig is. Hij begint dan gewoon wat eerder met werken.
    Maar van mij mag ie t zn baas best vertellen. Maar ik denk dat ml dat best moeilijk vindt ofzo. Hij gaat morgen dus wel mee. Hij had wel verteld dat er 'iets' in mn eierstok zat, wat nu in de gaten gehouden moest worden. En dat ik t dus fijn vond als ie mee zou gaan. Maar verder heeft ie niets over de kinderwens verteld. Zn baas had gezegd dat hij het juist niet goed zou vinden als hij niet mee zou gaan :D

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zsa, ik zie niet echt een tempstijging dat past bij een eisprong, maar goed ik ben ook nog maar een groentje he!

Flora, wat goed dat jou man altijd mee kan, dat is super! Hier is het wat ingewikkelder, dus vandaar dat nu mn vriendin mee gaat. Tís even niet anders.
    Echt vervelend dat je die follikel telkens voelt, zeker als je lang moet rijden....hopelijk kunnen ze morgen meer vertellen.

Hier lekker gedoucht en zo weer werken.

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Normaal is mn temp 35,9 of 36,1. Dus 36,3 is voor mij al een stijging hihi.. Wacht nog ff af.

Fijn dat jullie niet alleen hoeven!

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Misschien CD 35 dan???

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja 34 dan mogelijk en dan op 35 stijging... Ach wacht wel weer af. Zal wel niet ;)

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Zou idd kunnen! Hopelijk blijft ie mooi hoog!

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ zsa, gezellig dagje dus vandaag! leuk hoor

@ julia, fijn dat je vriendin wel mee kan. Zou dan ook niet graag alleen gaan hoor.

Ze kan inderdaad wel iets maken met disney tigger, want ze kan alles naschilderen.. maar ik zit zelf nog even te denken voor het ontwerp, want ik moet wel zelf doorgeven wat en hoe ik het wil

Ben inderdaad weer gestart met ovulatietesten, heb hieronder mijn rijtje tot nu toe bijgevoegd.. begint op te lopen dus :) Denk dat ik vanavond nog een testje doe, want het streepje is al best donker ineens geworden (deze foto had ik na 2 minuten al gemaakt).

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, vraag me af of je vanavond veel verschil zult zien op je test, als je vandaag al getest hebt :)
    Hij is ook nog niet in de buurt van positief m.i.

@julia, oh fijn dat je niet alleen hoeft!!ik had idd ook vriendin of mn mams meegenomen :)

@zsa, klinkt als een heerlijk weekend! Lekker van genieten!

@hier, had vermoedens misschien vandaag babyshower, ml is de deur uit, vriendin stuurt sms voor nummer van mn mams (zij regelt t), en terwijl mn mams geen plannen verder had vandaag (zei ze) en dan is ze opeens "wat later" hmmmmm
    Ook had ml gisteravond opeens nog even alles de vaatwasser ingegooid en m aangezet terwijl ie niet eens vol stond! "Ja dan is t weer beetje aan kant"
    Ik ben dus beetje wantrouwig :D

Haaaa ze staan voor de deur? Tot straks! ;)

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: ik denk ook dat t nie veel nut heeft om vanaaf nog een keer te testen. Morgen gewoon weer, anders ga je zo hard door je testen heen!

@bf: veeeeeel plezier vandaag :D kan bijna niet anders dat je je babyshower hebt vandaag. Super leuk!

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden! :)

@julia fijn dat je ongi weer voorbij is. Kan je idd maar gehad hebben ;) En wat lief dat je vriendin meegaat. Wel zo fijn natuurlijk!

@flora ik heb even gemist waar je geweest bent dit weekend. Iets voor je werk ofzoiets? En dikke knuf meis, wat k*t van die follikel die maar niet wil springen.. Kan me voorstellen dat je er ook last van hebt. Ik hoop zo erg dat ie toch nog uit zichzelf gaat springen.. Ben benieuwd morgen bij je gyn meis.. Mn duimen draaien dat het geen verloren ronde is

@zep wat een ongelooflijke situatie weer.. dit kan echt niet. Ik hoop dat het gesprek met de directeur iets oplevert. Hier word je moedeloos van. Hoop dat je toch nog ff kunt genieten van je vakantie. Wanneer kwam je nou weer terug? Fijn dat jullie geklust hebben trouwens :)

@zsa ik zie dat je een heel feestelijk en gezellig weekend hebt gehad maar ik geloof dat ik even gemist heb voor welke gelegenheid dat was? Iemand jarig? Jij niet toch :$

@bella je streepjes worden mooi donkerder. Ben benieuwd wanneer die gaat knallen. Denk over 3 dagen ofzoiets?

@bf aahh vermoedens babyshower hihi wat leuk!! Ik had het er ook al over met vl van nou ik ben benieuwd hoe jij het gaat aanpakken ;) hij moet me natuurlijk dan uit huis krijgen of wat dan ook. Ja niet echt leuk als je al weet dat je er een krijgt, maar kan bijna niet anders. Mn vriendin en ik regelen meestal de babyshowers voor anderen dus ja ik zal dr vást ook 1 krijgen ;) zeker omdat er al een babyshower gepland staat voor onze vriendin die 5 weken verder is. Dus ik denk als er ook maar iets verdachts gebeurd op een zondag dat ik al weet hoe laat het is. Maar ach dat maakt het er natuurlijk niet minder leuk op. Ben benieuwd hoe je dag was en benieuwd naar alle cadeautjes hihi :D

@hier vandaag met vl ff naar Haarlem geweest (wat een k*tweer) en lekker ergens geluncht en koffie gedronken, beetje geshopt en nu net thuis. Hij meteen nog laatste stukje voetbal aan t kijken en ik lekker zp'en ;) straks bij mn moeder eten. Ben weer super moe maargoed what's new. Vandaag ook alweer 25 weekjes pfff gaat hard :D
    Ohja en we hebben trouwens een andere auto! Vl heeft zijn auto verkocht (snik, was verliefd op die auto) maar we wilde wel erg graag een 5 deurs voordat de kleine kwam. Nu heeft ie tijdelijk de auto van een vriend van ons overgekocht (Swift 5 deurs) waar sowieso de kinderwagen ook achterin past aangezien wij hun kinderwagen ook hebben en zij het dus ook altijd zo gedaan hebben ;) en dan wil die later graag voor een Seat Leon 5 deurs gaan maar die is een stukje duurder hihi. Maar ben dus wel blij met de 5 deurs, makkelijk de kleine + spullen in en uit laden :D

11. BellaNoa

@ Testen, kijk wel wanneer ik ga testen. Heb er nog 9 in de kast liggen en geloof niet dat ik ze allemaal nodig zal hebben

@ BF, leeuuk een babyshower! Ben benieuwd hoe het was :D

@ Jazz, ja een 5deurs is toch wel heel erg handig met een kleintje.. wij hebben een auto met 3 deuren en eentje met 5 deuren en ik pak altijd degene met 5 haha.. anders moet je er zo in klimmen enzo, irritant.

12. BellaNoa

Morgen weer voor het eerst werken... bah, zie er echt tegenop. Niet om te werken, maar wel om 100 keer mijn verhaal te moeten doen. Hopelijk gaan die 4 uurtjes snel voor bij :D

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Succes morgen Bn!

@jazz: haha zo grappig, ik heb een swift en vl.. Jawel een Seat Leon :D vond wel grappig die combi bij jou te lezen.
    En feestweekend is omdat we morgen jarig zijn :)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, er is er een jarig hoera! hoera! van harte gefeliciteeeeeeeeerd!! jullie hebben een zeer geslaagd weekend gehad zo te zien op fb :):) erg leuk!

@jazz, jaaa 5 deurs! ik zweer erbij! haha zelfs al zonder kindje ;) hihi en leuk hoor die swift! en daar heb je heus voorlopig genoeg ruimte in :) vrienden van ons hebben oud model yaris (dus praktisch formaat aygo met iets grotere kofferbak), en die hebben 2 kindjes (oudste nu 4,5 en jongste 1,5) en nog nooit ruimte tekort gekomen zeggen ze. vraag me af hoe ze t doen ;) maar blijkbaar lukt t hihi
    en jaa seat leon zeker mooie wagen! :)

@bella, veel succes vandaag! hoop dat t meevalt op je werk!

@hier, jaaaaa gister babyshower gehad! was daarna echt zoooooo verrot dat ik geef puf meer had om hier nog even te komen vertellen :)
    ik ben echt gruwelijk verwend! (of nou ja, mini eigenlijk he hihi) en iedereen had lekkere hapjes meegenomen, dus we deden een high tea :) en iedereen had zelf iets gemaakt van te voren (uiltjes) en daar hebben ze een slinger van gemaakt en die hangt natuurlijk in de kinderkamer nu :)
    en we hebben nog een spel gedaan, babyfoto's raden! maar er zaten dus ook foto's bij van kindjes van...en dat had ik in 1e instantie niet door haha (meerdere niet :D) dus toen konden we alles weer omgooien :) maar heb wel gewonnen! ha! zak met geld gewonnen (chocola ;)) en verder heb ik alle drukte maar even over me heen laten komen haha. t was in elk geval erg gezellig! ik had alleen dus gewoon normaal geluncht en dat was dus achteraf gezien wel erg jammer met die high tea hihi, maar andere kant heb ik dus ook niet teveel kunnen snoepen ;)
    heb al foto's gemaakt van de cadeaus dus die zal ik van de week of t weekend ergens ofzo even van mn camera afhalen en hier uploaden als jullie t willen zien :)

oh en nog wel even geregeld via fb gisteravond,
    deze gaan we vrijdagavond ophalen!!! *stuiter stuiter*

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @jazz: wij hebben nu nog een 3-deurs, maar de nieuwe Clio heeft is ook 5-deurs. Dat was een voorwaarde wat de nieuwe auto moest hebben. Dus goede keus!
    Ik heb een Swift ooit als leenauto meegehad toen een een of andere lul parkeerschade aan mn auto had gemaakt. Leuke autootjes! Maar kan me voorstellen dat je een wat grotere wil, zoals een Leon :D

@auto: over auto gesproken... Ik had vannacht een raaaare droom over onze nieuwe auto :) Hij was dus klaar en mochten hem op gaan halen. Toen ik ging alleen een beetje rondrijden en de auto aan iedereen te laten zien. Ik had hem geparkeerd en liep bij mn ouders naar binnen. Toen we daarna met zn alle buiten stonden om de auto te bekijken, was hij ineens verdwenen :$ Hahaha. Wij alles afzoeken, maar kregen hem niet gevonden. Later bleek dat ie weg was gesleept.. :(:(

@bf: leukkkkk babyshower! Ik heb op de app de fotos voorbij zien komen, idd goed verwend :D:D Super leuk! Maar kan me voorstellen dat je daarna ff gebroken was!

@Zsa: Gefeliciteerd!!!! Leuk feestje gehad?

@bella: succes vandaag!! Snap dat je er een beetje tegenop kijkt. Zal toch weer ff raar zijn om weer te moeten gaan werken en iedereen weer te zien.

@hier: zometeen naar de gyn... Vind t weer erg spannend.. Ik hooooop zoooo dat dat eitje nog kan springen, of dat er nog een ander eitje is bijgegroeid.. Zodat we in ieder geval nog een kans maken deze maand.. Maar ik ben er bang voor :(

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥NOD♥♥ Juni
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje

♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (25 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012
    ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Februari
    ♥♥MumL (20 jaar), nod: 28 febr., 9e ronde, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Maart
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm)
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 11 mrt., 1e ronde, 3e kindje
    ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 17 mrt.,7e ronde, 1e kindje (mmm)
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 20 mrt., 12e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? mrt., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt :()
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)

13 Zwanger! (7 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 1 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend

♥♥ Geboren ♥♥
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), Bevallen op 08-01-2013 van Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ DemiƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    ♥♥wonderful (25 jaar), Bevallen op 15-02-2013 van ♥Alyssa♥
    ♥♥Mams26(27jaar), Bevallen (KS) op 20-02-2013 van ♥Raf♥ en ♥Dex♥

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

Update :)

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, hihihihi leuk he waar je allemaal wel niet over kan dromen :D:D:D

18. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Nou ladies, hier weer even wat van mij!!!

Hier gaat alles super, jongens doen het goed en we zijn sinds zaterdag heerlijk thuis!!!! En ikwil jullie natuurlijk niet jaloers maken, maar ik zal even foto's spammen van mijn 2 wonderboys!!!!

Bijgevoegde bestanden:

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mams, jaaa mooi!! :):):) hihi, hoe bepaal je nou welke kant je opkijkt? hihi, ik ben zelf altijd van dat ik uuuuuuren naar een baby kan kijken, maar jah dat is er met eentje ;) hihi

heb je al verschillen ontdekt en kan je ze al zonder naambandjes uit elkaar houden? ;) hihi

20. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Een hele goedemorgen meiden,

Al even niet meer hier geweest... stoute ik. :):):)

@ Mams, wat een prachtige jongens! Smelt... ;)

@ Flora, aparte dromen heb je over auto's haha!! Hoop dat je eitje springt.. Ik duim mee!

@ BF, gaaf je babyshower gehad. Leuke spulletjes heb je allemaal gehad. Tis beetje vermoeiend maar het wel waard of niet.
    Mij hebben ze van het weekend ook gepeild.. of ik een bepaalde datum thuis was of al iets had haha.. en aangezien ik soms vrij kieskeurig ben, hebben ze aan mij ook gevraagd, wie ik er wel en niet bij wil hebben. Dus 19 april heb ik mijn babyshower hihi..
    Met hoeveel waren jullie? Als iedereen komt zijn we met 17 :$

@ Jazz, Jeeej gisteren al weer 25 weken. Wat vliegt de tijd he?
    Fijn een andere grotere auto met 5 deuren. :)

@ Zsa, vandaag jarig toch?? Van harte gefeliciteerd!!!! ;)

Hier gaat alles helemaal goed! Buik groeit heel goed! :D En onze Nibbit hebben we afgelopen zaterdag in 3D mogen bewonderen!
    Even een paar plaatjes spammen van onze spetter!

Bekijk bijlage 308290
    Bekijk bijlage 308291

Deel Deze Pagina