Goeiemiddag girls! @Zsa en ml: HIEP HIEP HOERA!! Gefeliciteerd!! Jullie hebben het van het weekend dus al goed gevierd? En wat toevallig inderdaad van de Swift en Leon hihi @bf idd heerlijk 5 deurs ook zonder kindje hihi. En ik stap hoger in in deze auto dus veel makkelijk in en uitstappen met mn bolle buik. En makkelijk je tassen achterin zetten enzo. Ben wel happy! Enne heb idd gezien hoe mini verwend is! Altijd super leuk he zo'n babyshower. @flora nog even geduld voor jullie nieuwe auto Enne wat betreft de gyn.. balen dat je nu weer moet afwachten en weer in onzekerheid zit hoop zoooo dat er snel een nieuw goed eitje groeit én springt! Knuf @mams wat een prachtplaatje! Wat een heerlijke jongens heb je, dubbel trots! Fijn dat het ook zo goed gaat met jullie. Lekker rustig aan aan elkaar wennen als nieuw gezinnetje! Hoe gaat het met paps? @bella viel je eerste werkdagje mee? Hoeveel dagen ga je deze week werken en hoeveel uurtjes? @kiwi oh jij weet dus gewoon al wanneer je babyshower is haha! Nouja eigenlijk niet eens zo heel verkeerd. Ik vind het wel erg leuk als het een verrassing is hoor, maar ik ben zo'n miep die ook graag voorbereid is zodat ik bijv even extra leuk opgedoft ben ipv per ongeluk nog in mn pyama ofzo haha! Maar idd vl zei ook laatst tegen mij van: als ze straks aan mij gaan vragen wie je erbij wil hebben, wie moet ik dan zeggen? En ik wist gewoon dat hij dat een x ging vragen haha dus ik zei van nou wie denk jij? En degene die hij opnoemden zou ik dus ook gezegd hebben. Dus gelukkig kent ie me goed genoeg Ik kom dan geloof ik uit op 10 personen geloof ik? Vind wel prima haha. En ik had je mannetje natuurlijk al bewonderd maar nogmaals: wat een prachtige foto's van jullie knul! Echt helemaal gaaf om te zien. @hier een hele luie maandag, beetje huishouden doen maar vooral alles lekker op t gemakkie heerlijk..
@kiwi, echt mooie plaatjes van jullie knul zeg! @babyshower, oef 17! haha das wel veel! ik had wel lijst met namen en emailadressen doorgegeven hoor wie ik erbij wilde hebben, en een verlanglijst (mn mams regelde het ), uhh geloof dat we met 10 ofzo totaal waren, 1 kon op het laatste moment niet, en ander kon het lichamelijk niet (zij zit in rolstoel). was druk zat hahaha. en ben blij dat we beetje ruime woonkamer hebben, had anders denk ik gek geworden hihi bij mn beste vriendin zouden we met 16 totaal zijn, en vielen er op t laatste moment ook 2 af, was gezellig druk zijn toen die workshop gaan doen dus maar kort thuis geweest. thuis was het namelijk wel erg krap wel jammer trouwens dat je de datum al weet hadden ze dan misschien ook met je man af kunnen stemmen en dan of hun smoes verzinnen of je man zodat je dus die dag niks anders zou plannen hihi dna is er in elk geval nog iets geheim hihi wij moeten op jacht naar een lamp voor op de kinderkamer....ze zijn allemaal zo duur ga denk ik toch nog maar even op mp spieken ofzo
hier trouwens nog de link naar erg leuke webshop voor leuke newborn accesoires! Newborn Fotografie Accessoires moet je even doorklikken naar die andere link op de pagina
zooooo even 2 boden uitgebracht op mp luieremmer en teigetje babygym! ben benieuwd! ene bij ons in de plaats, en de ander in durp waar ik dagelijks doorheen rij onderweg naar t werk
@bf vind 10 ook wel zat! Zal hier ook wel beetje krap worden maar ach zal wel lukken! En ben benieuwd of je reactie krijgt op je bieding @verlanglijstje ik ga denk ik ook gewoon even een lijstje maken met wat we nog nodig hebben. Kan mn vriend dat handig gebruiken voor als mn vriendinnen ernaar vragen haha. Ze vragen me nu al vaak wat ik nog nodig heb hoor. Hebben jullie trouwens ook allemaal 2 dekentjes? Voor wieg en ledikant.. Ik heb 1 wiegdeken en 1 ledikantdeken.. Heb 2 aerosleep hoeslakentjes voor ledikant.. nu alleen nog gewone lakentjes (hoeveel..?)
@update gyn: Het zag er nog ongeveer hetzelfde uit als vrijdag.. De follikel was ietsie kleiner geworden. Vrijdag was ie niet 35mm bij 27mm, maar 38mm bij 27mm Nu was hij 34mm bij 27mm. De gyn verwachtte niet dat deze nog zou gaan springen, en als hij springt dan zal het eitje belabberd zijn. Het is dus echt een eitje van de vorige ronde, die is blijven zitten. Er zat toen een eitje van 10mm maar die wilde niet doorgroeien. Toen heb ik dus provera gekregen om mn ongi op te wekken. Wat er gebeurd is: het eitje is waarschijnlijk ineens in rap temp gaan groeien, na de laatste fm.. De cyclus is dus eigenlijk te vroeg afgebroken. Nu moet ik elke 3/4 dagen terug naar de gyn om te kijken wat er gebeurt. De gyn verwacht dat ik nog wel een eitje krijg van deze cyclus (dus van de clomid 100mg). Maar hoe lang dat gaat duren, dat weet hij niet... Maar het kan ook zijn dat de grote follikel alles inpikt qua hormonen en dat er dus niets groeit. Pregnyl kreeg ik (nu nog) niet, omdat de gyn bang is dat er dan weer precies hetzelfde gaat gebeuren. Dan springt de grote follikel wel, maar dan zullen de eitjes die voor deze cyclus voorbestemd waren ook weer door gaan groeien.. Er is nu in ieder geval heel veel duidelijker geworden, maar er is ook weer een hoop onzekerheid omdat niemand weet hoe het nu zal lopen. De gyn gaf in ieder geval wel aan dat het 1 a 2 maanden kan duren, voordat alles weer normaal is.. Het is dus afwachten, afwachten en nog eens afwachten... As vrijdag moet ik nu weer terug. En zo blijven we doorgaan, totdat de grote follikel weg is en/of er een nieuw eitje gaat groeien. Dat ik de follikel voelde was niet erg, maar als ik er echt pijn aan krijg dan moet ik direct aan de bel trekken, dan moeten ze hem operatief verwijderen. Maar dat zal niet nodig zijn, zei de gyn. Wanneer dit allemaal voorbij is, dan moet ik weer gewoon opnieuw beginnen met Clomid 100mg. Positief was, dat mijn baarmoederslijmvlies al 10mm was. Dus er is in ieder geval 'iets' gaande. En dat ik reageer op de clomid (omdat die grote follikel er zit). Er lopen nu dus verschillende dingen door elkaar en daarom weet mijn lichaam het ff niet meer.. We kunnen niets anders doen dan afwachten... Hopelijk kunnen we gauw weer verder
Zsa, Allebei gefeliciteerd met jullie verjaardagen, al lekker verwend het weekend!! HIEP HIEP HOERA!!!! Kiwi, mooi foto´s van je kleine beeb, echt super duidelijk. Mams, wat een prachtig gezicht, 2 van die kleine wondertjes, hoop dat alles goed gaat met jullie. Geniet ervan! Jazz, heerlijk een luierdagje, doe ik hier ook aan vandaag! Leuk een nieuwe auto, altijd makkelijk een 5 deurs. Flora, wat balen zeg en dan moet je nu telkens naar het ZKH, ook niet echt een pretje! Hoop echt dat deze ronde nog iets opleverd, maar super vervelend dat het allemaal zoveel tijd kost. BF, lekker verwend jij, kan me voorstellen dat je helemaal op was. En dat tijgertje, leuk leuk! Zo even weekboodschappen halen en het huis een beetje aan kant maken. Ben gewoon al een beetje zenuwachtig voor woensdag, net even gebeld en mag gewoon pijnstillers van te voren innemen.
Hoi dames .. @ mams gefeliciteerd wat een mooi plaatje @bfg leuk babyshower fijn dat die geslaagd is Voor de dames die bij gyn lopen nu hoop dat er zo snel mogelijk duidelijkheid en goed niuews komt voor jullie. Hier wil graag zo snel mogelijk bevallen maar helaas bepaalt hij waneer hij komt dus we wachten af begin me wat te vervelen want ik haaaaat wachten
@julia snap dat je wat zenuwachtig bent.. je weet natuurlijk niet wat je precies kunt verwachten.. Als ik het goed onthouden heb krijg je dan een hsg toch? Hoop dat het allemaal meevalt meid.. @mvs ja snap ik.. maar wist niet of een dekentje ook gauw vies werd. Lakentjes natuurlijk wel eerder. Vind de lakentjes trouwens niet echt super goedkoop ofzo. Zo rond de 15,- per stuk en dan heb je er minstens 4 nodig. 60 euro voor lakentjes haha nouja tis niet anders. @dilara kan me voorstellen dat je graag wil bevallen! Hopelijk laat hij niet lang meer op zich wachten. Ben je een beetje zenuwachtig of helemaal niet? Nou ik ga even langs de bieb, kijken of er nog leuke en interessante boeken zijn en daarna boodschapje. Denk dat het vanavond lasagne wordt met salade en stokbroodje.
@jazz, ledikantdeken kan je natuurlijk nog even mee wachten, maar je hebt er wel minimaal 2 nodig (tenzij je duodeken hebt) En lakentjes, weet niet waar jij ze koopt, maar zou eens kijken bij de babydump , daar heb je ze voor niet zo duur mjaah dan zijn ze ook niet bijzonder speciaal ofzo, maar als dat je verder niet uitmaakt... Wieglakentjes bij de hema trouwens 7 euro ps Dus ik zou nog even goed kijken hihi Bij ons dus even afwachten wat schoonzus en zwager nog hebben voor de wieg wat we eventueel kunnen/mogen gebruiken
@dilara, ja kan me voorstellen dat je je gaat vervelen hihi! Ben benieuwd hoor! Wel zsm laten weten he na de bevalling met foto pls
Met het tweede ledikantdeken wacht ik nog wel ff.. Heb net gister de ene besteld. En voor het wiegje heb ik als t goed is niks nodig want we krijgen het wiegje+toebehoren van schoonzus. Mocht het niet compleet zijn haal ik wel wat bij. Voor een wiegje is het idd niet zo duur. Maar de ledikantlakentjes bij Prenatal zijn zo 15,- p/st. Bij Hema zijn ze iets goedkoper maar dan wel echt totaal blanco en dat vind ik dan ook weer zo saai. Tenminste het maakt niet veel uit, maar wil wel ook een paar 'leuke'
@ BF, klinkt heel gezellig je babyshower. Het is ook pas sinds kort in he, toen ik zwanger was van Dilan was dat eigenlijk nog helemaal niet hier in NL. Kun je zien hoe snel zoiets weer ingeburgerd is, want nu is het weer heel normaal om een babyshower te geven aan een zwangere. @ Mams, wat een rijkdom he! Heerlijk! @ Kiwi, leuk op de 19de.. dan is ML jarig Mooie echo foto's van jullie knulletje! @ Jazz, daar zullen ze vast wel wat op verzinnen haha.. Ik ben namelijk ook zo'n huispakken muts als ik niet meer weg hoef en met mijn vrijgezellenfeest had een vriendin met mij afgesproken om naar de bios te gaan Zodat ik in ieder geval aangekleed zou zijn hahaha... wat kennen ze me toch goed @ Babyshower, wij doen het eigenlijk nooit bij degene thuis regelen, dan bij iemand anders en daar versieren we alles helemaal blauw of roze en dan de zwangere daar naartoe lokken @ Julia, ja word spannend woensdag! @ Dilara, het zal in ieder geval binnen nu en 3 weken gebeuren hahaha Ja op het laatst ben je het helemaal zat he, dikke knuf voor jou, hoop dat je zoontje snel wil komen. @ Eten, hier wordt het vanavond aardappelpuree, rode kool en spare ribs @ Werk, ik heb het weer overleefd hihi... het is me best meegevallen! Had namelijk al een goed antwoord verzonnen waardoor ik niet mijn hele verhaal hoefde te vertellen als ze vragen hoe het gaat Bij verre collega's dan, heb ik gewoon geantwoord, "kan beter, maar dat komt wel weer" en dat vonden hun goed en ik ook Alleen bij directe collega's waar ik echt iedere dag mee samenwerk heb ik natuurlijk wel mn verhaal verteld maar ze kwamen vanochtend gewoon allemaal even bij mij zitten kletsen, dus ik hoefde mezelf ook niet te herhalen. Alleen zat er nu een nieuwe achter mijn computer (althans hij zit daar dus al vanaf dat ik er niet meer ben). Vond het ook lullig om hem weg te jagen haha, maar daardoor moest ik achter een andere computer gaan zitten waarop mijn account helemaal blanco was en dus al mijn bestanden niet op stonden. Dat was wel heel erg irritant dus eigenlijk heb ik weinig kunnen doen, maar had vandaag ook geen zin om daar moeite voor te doen of maar iets te installeren. Heb alleen maar mijn mailbox doorgelopen en gekletst Maarja mijn teamleidster gaat erachter aan dat ik woensdag in ieder geval wel wat kan gaan doen, dus ze regelt het maar. Werk deze week maar 3 ochtenden (ma,wo,vr) en eind van deze week zullen we zien hoe we het volgende week gaan indelen. Ik sta in ieder geval op zaterdag (9maart) op de planning, wil opzich die zaterdag wel draaien maar wel een ochtend door de weeks eraf. Dus dan ik volgende week dan bijv ma-ochtend, vr-ochtend en zaterdag ga werken. Denk dat mijn eitje aan t draaien is want begin weer wat buikpijn te krijgen dus ben benieuwd naar mijn ovulatietest vanavond. Gister avond in ieder geval geklust
Bedankt dames ben zenuwachtig ya daarom wil ik ook dat het zo snel mogelijk komt dan heb ik dat gehad morgen afspraak bij gyn. Hen me tlf bij de hand zodra het begint en en eindigt laat ik het weten via fb iets makkelijker dan zp dan kan 1 van jullie het hier zetten met foto natuurlijk
@bella ja ze zullen het vast wel goed regelen maar aangezien ik dus weet dat ik vast wel een babyshower krijg zullen alle 'gekke' dingen meteen opvallen. Dus ik denk dat het ze niet helemaal gaat lukken om het een complete verrassing te houden. De babyshowers die wij voor andere vriendinnen hadden georganiseerd waren wel echt compleet een verrassing maar dat waren ook zo'n beetje de eerste babyshowers sinds het inderdaad 'in' is en nu weet iedere zwangere van ons vriendinnenclubje wel dat ze er eentje krijgen. Dat is dan wel weer jammer En zou het idd ook kort houden als mensen vragen hoe t gaat. Heb er zelf zo'n hekel aan om 100 x mezelf te herhalen. Gelukkig viel je dagje mee. Morgen lekker weer even een dagje vrij dus. @Dilara snap dat je zenuwachtig bent hoor. Hoe waren je vorige bevallingen gegaan? Houd ons op de hoogte Net bij de bieb het boek 'Bevallen en opstaan' geleend. Staat eigenlijk heel veel in, niet alleen over bevallen maar ook nog tijdens je zwangerschap enzo. En heb de dvd 'Voor de geboorte: het leven in de baarmoeder'. Heb m volgens mij al wel eens gezien maar vind het zo prachtig, dat kan ik wel 10 x kijken dus die ga ik vanavond kijken als vl zn domme VI gaat kijken
Zoon was 38-2 scheurtje in vliezen En geen genoeg ween kreeg koort dus ingeleid en zelfde dag bevallen met een ween storm en dochter ks met 37-5 dus dit is al lang wachten voor mij
@jazz, hihihi zn domme VI Zou eens kijken bij de baby dump dan scheelt misschien toch weer met de prenatal @bella, gelukkig is t meegevallen!! Enne, gooien ze die nieuwe maar op een andere comp, als jij de jouwe maar terug krijgt @hier, nou bij de tandarts was alles goed gelukkig, na de bevalling moesten we eens goed babbelen over mn verstandskiezen nou best hoor, zie t wel In augustus moeten we weer... En omdat ik geen tijd heb voor een dutje en mn gebit goedgekeurd is ben ik maar even aangevallen op de snoepjes, word ik weer wakker van hihi Helpt wel Dus zo weer de deur uit voor de fysio, ditmaal voor mn nek vrijdag weer voor bekken enzo... @dilara, ja via fb is natuurlijk ook goed we brieven t wel door hoor hihi Pfff die bh moet uit.....nog eventjes geduld...
Jazz mijne komen van kruidvat die was 4 euro met blauw (voor shaun dan) em idd babydump is ook niet zo duur