Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Zelf wibra heeft af en toe leuke. Mijn deken is ook van bambino was toen met 70% sticker 5 euro dus ja gelijk 2 gehaald wel paars/blauw achtig maar hum krijgt die ook gewoon

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

3 x raden wat wij vanavond op de planning hebben :D

Het is maar een ovulatietest maar ben er gewoon een beetje zenuwachtig van, zoals van NU moet ie raak haha..

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

@dilara hmm dat waren ook pittige bevallingen! Dus je mag wel gewoon natuurlijk bevallen na de ks van je dochter? Nog éven geduld meis dan heb je je mannetje ook in je armen :)

@bf hihi je gebit goedgekeurd en meteen aan de snoepjes :D bij mij zijn ook 2 verstandskiezen getrokken (man man man.....) en de bovenste 2 hoeven er niet uit gelukkig! Vervelend dat je zovaak naar de fysio moet..

@bella snap dat zenuwachtige gevoel hoor! Oh je had mijn smile op mn gezicht moeten zien als er een smiley op mn CB kwam haha! Maar dan heb je idd wel echt zoiets van oke NU moet t gebeuren. Bij mij was het dus voldoende toen we seks hadden op de dag van die smiley.

@mvs ik moet idd ook even kijken bij OMG ik wou zebra zeggen want ik wilde zeeman en wibra zeggen :D maaroke daar zal ik ook eens kijken. En dan 1 of 2 'leuke' setjes en de rest voor reserve. Dat scheelt inderdaad nogal!

4. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja al hou je die alleen voor als je goede in de was zitten

5. BellaNoa

@ Jazz, ja bij mij de vorige keer ook... op de dag van de positieve test. Dus vanavond dan maar nog een keertje voor t geval dat het gister te vroeg was en dan zijn we weer klaar met klussen haha... dan gewoon weer wanneer we zin hebben ;)

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella ja dat komt wel goed aangezien jullie volgens mij wel vaak zin hebben :D haha

Nou we hebben maar alvast Centerparcs geboekt. De vakantie van vl was nu definitief, dus wij zijn dan altijd maar van het meteen boeken ;) Weet je zeker dat je op tijd bent en nog genoeg keus hebt. Duurt nog lang hoor, we gaan 2 september een midweekje naar De Eemhof in een VIP Cottage. En dat is dan onze vakantie voor dit jaar :D hihi wel zin in. Ben benieuwd met de kleine!

7. BellaNoa

Nou vaak zin valt wel mee hoor haha... ML wel, die zegt nooit nee, maar bij mij is dat toch wel anders :D meestal 1 x per week, maar deze week heeft ML een lucky week hahaha.

Leuk vooruitzicht een midweekje centerparcs! Eemhof is ook echt leuk en vooral als het mooi weer is. Ben benieuwd hoe dat zal gaan met een baby van ongeveer 2,5 maand... echt zwemmen zal dan denk ik niet zo kunnen, want voor die leeftijd hebben ze nog geen babyfloat. Wij gingen met Dilan toen hij ong 5 maanden was en toen ging het maar net.

8. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Shaun ging met 6 weken in een babyfloat hoor gewoon goed vansthouden, alleen door dat het koud is mogen ze maar 20 min in het water dan weer opwarmen

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jazz, lekker een vakantie geboek!

Bella, aan de klus jij......ziet er goed uit!

BF, bah de tandarts, zo´n hekel aan....al die nare geluiden.
    Nu weer lekker aan de snoepjes..

Net even op pad geweest met schoonzusjes voor een schilderij, was weer gezellig. Morgenochtend vroeg eruit. Manlief mag om ongeveer 7u zn kwakkie in een potje doen, wat ik vervolgens mag wegbrengen......

10. BellaNoa

@ Julia, spannende dagen nu! Duim voor goed nieuws!

@ Hier, nou ML en ik gaan het gezellig maken, kaarsjes zijn aan hihi :D en we gaan we verder met Dexter kijken dus ik spreek jullie morgen weer! Fijne avond allemaal.

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bella, veel plezier!!!

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Daar zit ik dan....op de bank.....met een potje zwemmers tussen mn boobs....hihi! Te bizar dit! Kan pas om 8u het potje afgeven bij het lab, dus nu maar lekker warm houden;).
    ML was vanmorgen gewoon gestresst! Moest allemaal natuurlijk wel goed gaan, want hij had maar 10 min om zn potje te vullen.:$

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: hahaha, klinkt bekend ;) ml vond het hier ook maar nix toen. Hopelijk is alles goed!! Wanneer krijg je de uitslag?

@bella: jeej posi ovutest!!! Zou mooi zijn als het meteer weer raak zou zijn! Wij willen roooozzzzeeee ;)

@dilara: bij jou begint het nu écht op te schieten!! Ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden :D

@hier: gisteravond ff bij schoonmoeder langs geweest. Die is hartstikke ziek :(:( steeds is ze 2 weken ziek en weer 2 weken beter.. Dit is zo al de 3e keer.. Het is begonnen met een flinke oorontsteking. Daar heeft ze antibiotica voor gekregen, maar daar was ze allergisch voor. Dus ze werd alleen maar zieker. Ook andere middelen geprobeerd, maar daar bleek ze allemaal allergisch voor te zijn. Dus ze moest het 'gewoon' uitzieken :$ met als gevolg dat het dus steeds terugkomt..
    Donderdag gaan ze op vakantie naar Lanzerote, dus ik hoop voor ze dat ze dan weer een beetje is opgeknapt.. Zoals het er gister uit zag, zal dat niet gaan lukken..

14. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hej meiden,

Een hele goedemorgen!

@ Bella, jeeeej posi ovutest! Hoop dat jullie het gisteravond gezellig hebben gehad! :D

@ Julia, hihi.. ik zie je al helemaal zitten! Maar het is voor een goede zaak toch? Mag je het potje zo wel als een speciaal vervoer behandelen! Heb je niet een sirene voor op je autodak? ;)

@ Vakantie, gaan jullie allemaal nog op vakantie? Ook met een kleintje? Hoe vinden ze dat over het algemeen? Is dat beetje te doen? Ik heb geen idee.

@ Jazz, heerlijk vakantie geboekt! Toch maar eens denken of wij ook niet willen gaan.

Hier vandaag 27 weken! :D Op naar de 30! :)

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Haai :)

Ik zit op m'n werk, dus even snel een berichtje; Thanks voor de felicitaties, erg lief :)
    Zijn goed verwend, maar hebben weer nog steeds geen cadeautje voor elkaar. We hebben gewoon alles wat ons hartje begeert ;):p

@Julia: Zijn ze goed aangekomen? :D

@BN: hopelijk is er gelijk weer raak geschoten! Lijkt me zo fijn dat je iig geen zorgen hoeft te maken dat het uberhaupt kan..

@kiwi: Schiet ook al op bij jou!

@Dilara: oehhh aftellen!

@Mams: Mooie mannen hoor! Maar ik vrog me ook gelijk af hoe bepaal je wanneer je naar wie kijkt haha! Voor ze later foto's terugkijken en 1 zegt: goh mam, je kijkt altijd naar hem, nooit naar mij :D

@zep: nah!! Dat het weer afgekeurd is zo zeg.. daar krijg je toch hangers van! Belachelijk! Hopelijk helpt gesprek met directeur!

@vakantie: Nog steeds geen goedkeuring van vakantie gehad van VL :( Dus ook niets geboekt..

@hier: Temp is nu weer laag/normaal.. dus toch geen eisprong geweest.. nja had ook niet meer verwacht eigenlijk.. maar hoopte voor gyn nog héél toevallig een posi test te hebben..
    Ik baal eigenlijk zo, toen ik in mei stopte tot september heb ik gewoon goede cyclussen gehad :( Maar ik wilde niet zwanger op vakantie.. maar volgens mij had ik toen iig meer kans gehad dan nu *zucht*

16. BellaNoa

@ Julia, fijn dat het toch gelukt is.. Jouw vent kan in ieder geval presteren onder druk hihi straks de uitslag maar weer afwachten. Wanneer krijg je die?

@ flora, beterschap voor je schoonmoeder. Hoop ook voor haar dat ze beter is op vakantie, anders zo zonde.

@ kiwi, ja gister avond geklust :D dus ben benieuwd

@ hier, zo even weer naar m'n neefje kijken en heb schoonzus een broodje filet beloofd als ze was bevallen van onze favo broodjes filet maker haha! Dus ga ik zo eerst ff halen

Verder onwijs buikpijn dus ei gaat vandaag of vannacht springen denk ik.

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, de zaadjes zijn ingeleverd bij het lab. Die man lachen toen ik zei, even wachten hoor even het potje uit mn trui halen...haha! Hij zei, tís altijd weer een verrassing waar iedereen dat potje vandaag haalt! Ik heb voor vlg week dinsdag een belafspraak met de fertiliteitsarts voor de uitslag. Morgen dus het HSG en daar hoor ik meteen de uitslag van, moet er einde van de ochtend zijn.

Misschien moet je schoonmoeder toch nog even langs de HA want zo op vakantie kan toch ook niet?

Kiwi, begint lekker op te schieten, bijna 30wkn alweer! Enne sirene met lichten, pfff als je met zo´n potje onder je trui loopt heb je het gevoel dat iedereen dat kan zien....

Zsa, tja dat is achteraf. Maar begrijpelijk dat je je daar nu druk om zit te maken. Je denkt dan hadden we toen maar........
    Hier denk ik ook wel eens, hadden we niet eerder moeten beginnen. Maar toen was de situatie gewoon niet goed voor een kindje. Jou cyclus komt echt wel weer in orde met een eisprong, er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden.

Zo Bella.....lekker uitgeslapen na je wilde nacht ;)

18. BellaNoa

@ Zsa, dat is nu achteraf en het blijft nog steeds een wonder. Dus zou er niet teveel bij stil staan dat je toen wel goede cyclussen had.. Ik hoop dat de gyn iets voor je kan betekenen!

Zou mooi zijn als het meteen weer raak is idd :) Ik weer dat het kan maarja dat het ook snel weer zo is weet je niet.. Kan goed heel lang duren al hoop ik van niet natuurlijk.. Blijft toch spannend

19. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Kom op zaadjes zwemmen naar het eitje van bn

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, heel veel succes, maar ook sterkte, morgen!
    en hihi zie je al gaan met dat potje :D, knap wel hoor van je man om het maar "even" zo te doen...

@bella, jeeej eitje! nou die zwemmers maar weer even goed hun best doen :)

@zsa, knuffel! gewoon, omdat ik hem wil geven :)

@kiwi, jeetje ook alweer 27 weken :$ tijd vliegt echt zeg! op naar de 30!

@hier, gister ook weer helemaal goedgekeurd bij de fysio voor mn nek en schouders :) hij was trots op me ;) mn houding is perfect en mn spieren functioneren goed :)
    over een maandje weer even terug voor onderhoud :D
    en vrijdag weer naar de bekkenfysio
    ik heb een oefening gekregen waar ik echt teveel bij na moet denken, dus hoop dat ik m goed doe :D

@vakantie, wij nemen in oktober nog even 2 weekjes vrij en dan gaan we nog een midweekje of weekje naar een bungalowpark :) geen idee welke nog :) CP heeft wel erg leuke zwembaden natuurlijk maar hangt ook wel weer een prijskaartje aan....maar even kijken hoe we dan ook met kortingen uitkomen enzo ;)

Deel Deze Pagina