@julia: heel veel succes morgen!! Hopelijk valt het mee en is de uitslag goed! @schoonmoeder: ze is al naar de huisarts geweest, gisteren. Die zei dat ze het zelf aan moest kijken hoe ze zich voelde. Ze kunnen altijd annuleren mocht het nodig zijn. Verder kon de ha niets betekenen, omdat ze voor alle mogelijke antibiotica allergisch bleek te zijn Het lichaam moet het nu zelf dus oplossen. @bf: jeej weer helemaal goed gekeurd! @zsa: idd niet te veel bij stilstaan.. Maar ik snap wel dat je er ontzettend van baalt. Nog iets meer dan een weekje en dan mag je ook naar de gyn. @hier: vrijdag om 11 uur moet ik weer naar de gyn. De eerste keer dat ik het niet gepland kreeg buiten mijn werktijden om. Maar ik heb de client naar een andere dag verzet, dus nu botst het gelukkig niet. Ben echt onwijs blij dat ik zo'n flexibele baan heb, nu ik 2x per week naar de gyn moet.
Tijd vliegt inderdaad Gisteren het bedje opgemaakt voor onze kleine knul! Wat ontzettend schattig! hihi.. Oh jah.. Bijna alles gewassen. Wij gaan toch ook nog maar eventjes kijken. Ik heb zwangerschapsverlof tot 2 september (3 weken vakantie er achter aan geplakt). Dus pas in november even een weekend weg of nog in mijn verlof.
Alleen van het weekend kon ik het niet buiten hangen, de rest wel. Ruikt heerlijk he? Heb nu ook geurbuiltjes van Zwitsal in de kast liggen en hangen. Heerlijk!!! Wij willen dan een midweek gaan eigenlijk nog. Doen jullie met pasgeboren baby's 1 of 2 slaapkamers in een huisje?
Hup zaadjes hup, laat het ei niet in zijn hemdje staan, hup zaadjes hup!! hahaha... laat m maar gauw springen want ik word de buikpijn nu wel zat! @ Kiwi, zou ook voor een 2 persoonshuisje gaan en baby in campingbedje bij jullie op de kamer. Alhoewel.. als je dus een comforthuisje pakt dan heb je daar geen ruimte voor Moet je wel een VIP pakken dan zijn de slaapkamers wat groter... Je gaat je kindje dan sowieso niet op een andere kamer leggen, voelt als een afstand. Dilan sliep nu voor het eerst op een andere kamer op vakantie en ik vond dat best moeilijk bent toch in een vreemde omgeving. Moest alleen van ML want hij moet het toch een keertje leren maar was nu wel heel goed gegaan, moesten wel de deur openlaten hihi @ Flora, is inderdaad fijn dat je het zo kan regelen met je clienten. Moet je vrijdag weer voor het eerst na gister? Dacht om de 3 dagen?
Hoi dames ff ego bericht net bij gyn geweest alles was goed en rijp ongeveer 2 cm ontsluiting als die tot maandag niet komt om 7.15 aanwezig om vliezen te breken hij heeft van binnen gevoeld hij de baby ligt wat erg pijnlijk was en nu beetje bloederig slijm verlies sorry voor vieze praat hij zei wel dat als die me zo zag dat ik wel eerder zou komen
Spannend dilara! Hou ons op de hoogte! @Julia: heel veel succes morgen! We denken hier aan je! Duim voor goede uitslag! @bf: wat ben je toch een lieverd he! Rest heb ik allemaal gelezen hoor, maar zit weer op mn foon. Denk dat ik morgenmiddag even tijd heb overal op te reageren!
Kiwi, leuk om het bedje op te maken, word allemaal zo echt dan he! En dan ook die heerlijke geurzakjes! Ik zou ook voor 1 slaapkamer gaan, zou die kleine niet apart willen leggen. Dilara, oef dat gaat spannend worden, hoop echt dat de kleine nu snel wat van zich laat horen. Heeft nu lang genoeg geduurd Bella ik support de zaadjes ook voor je, hopelijk helpt het! Zou wel erg fijn zijn, ik wil ROZE! BF, zei tegen ML dat jij had gezegd dat het knap was dat hij even zn zaadjes in 10 min had gedoneerd. Hij keek helemaal trots.....whahaha! Meiden, thnx voor jullie support, zie er best wel een beetje tegen op, omdat er iets gaat gebeuren waar ik weinig controle over heb en niet precies weet hoe het gaat verlopen. Zodra ik s´middags terug ben, probeer ik even te berichten hier.
@julia: succes meid. Ik zal morgen aan je denken!! Ben je de rest van de dag ook vrij? @bella: ja idd vrijdag weer terug, eens in de 3/4 dagen. Mn gyn staat op donderdag altijd op de verloskamer, dus is dan niet op de poli. Dus vandaar op vrijdag. Ik denk dat ik de komende weken steeds op maandag/ dinsdag en vrijdag terug moet. Dus 2x per week. @kiwi: ik zou ook voor een groter 2 persoonshuisje gaan. Wat bella zegt, ik denk dat je de kleine dan toch lekker bij je op de kamer legt. Het is toch net allemaal anders als thuis. @hier: schoonouders hebben de knoop al doorgehakt, ze gaan niet op vakantie. Sm is echt te ziek.. Hoge koorts en kan niets binnen houden ze krijgen van de verzekering hun geld terug en gaan opnieuw boeken als ze beter is. Verder rustig avondje gehad. Ik was pas om 18:15 uur thuis van t werk, dus blij dat ik op de bank zat en niets meer hoefde te doen
Zsa, ga zo ook lekker mn bedje in. Net de AB ingenomen en 2 paracetamol. Ik heb trouwens de AB gehad (2tbl) eenmalig die ze ook voorschrijven bij chlamydia! Lief dat je aan me denkt! Flora, moest eigenlijk werken, maar heb vrij gevraagd door ziekenhuisbehandeling. Ging eerst moeilijk, maar heb gezegd dat ik gewoon echt niet kan komen. Nu hebben ze het geregeld, dus dat is wel fijn. Mn vriendinnetje gaat gelukkig mee, als mentale support. Dat worden voor jou aardig wat ZKH bezoekjes zeg, valt het je zwaar of gaat het allemaal nog?
Nou meiden, ik mag op rood Wanneer mijn volgende NOD is, ik heb er het raden naar! Heb volgende week een afspraak met de gyn!
@mumL: ohhh wat balen meis Pff het mag nu wel een keertje raak gaan worden hoor! @julia: *duim, duim, duim*. Ja het is zo best zwaar met de gyn.. Ook met mn werk, moet ik er toch rekening mee houden dat ik op maandag/dinsdag en vrijdag oppas met mn planning enzo. En de onzekerheid vind ik zooo vervelend. Ik ben nu bijna 10 maanden van de pil af en ik heb nog niet eens een normale cyclus.. Daar baal ik gewoon enorm van.. Dat zei de gyn ook al, als mn cyclus dadelijk gewoon normaal is, dan verwacht hij dat het niet lang meer zal duren voordat ik zwanger ben. Dus we wachten het maar gewoon af... Ik probeer het nu wel wat meer van me af te zetten, maar als je 2x per week naar de gyn moet, is dat niet echt makkelijk. Je hebt toch steeds hoop dat er misschien toch al een eitje zit. Ookal weet je dat het wat langer kan duren, die hoop heb je toch.
@julia, heeeeeel veel succes en sterkte vandaag!! @flora, voor jou ook een dikke knuffel! @knuffel, eigenlijk gewoon voor iedereen die het nodig heeft! @hier, gister bij de vk geweest voor groeiecho. ze groeit natuurlijk gewoon goed door (krijg genoeg te eten ) en ze werd gemeten op ca. 23zoveel gram (en als ze nog 8 weken blijft zitten schatte ze dat ze 3600 gram zou wegen). ze weegt nu al meer dan ik woog toen ik met 35 weken werd geboren (dus misschien had mn vk daar toch een punt mee dat ik ben geboren omdat ik te licht was enzo) in principe is nog een groeiecho niet nodig, maar we krijgen er toch nog 1, tegelijk met de liggingsecho dan t eigenwijze ding ligt wel goed met dr hoofdje naar beneden gelukkig, maar heeft op de een of andere manier in die krappe ruimte toch voor elkaar weten te krijgen dat dr voetje bij dr voorhoofd ligt , dr handjes liggen ook nog eens bij dr gezichtje, dus vind t niet zo raar dat ik af en toe rare dingen voel daar hahahaha hoop alleen wel dat ze dr voet goed doet voor ze besluit eruit te komen....om nou te bevallen met een hoofdje, voetje, en 2 handjes die er tegelijk uit willen ook aangegeven van mn harde buiken van zaterdag, dat ik me er niet geheel prettig bij voelde. gezien mn termijn keek ze er niet raar van op, het zou van indaling kunnen zijn maar kan ook al wat voorwerk zijn. zodra ik ze heb en t houdt een uur aan moet ik wel gelijk bellen. @dilara, spannend meid!! al 2 cm! @muml, bah ongi zal de lijst straks even updaten *knuf*
Hoi meiden! @julia, heel veel sterkte vandaag. Dikke knuf. Ben benieuwd hoe t is gegaan! @dilara spannend zeg, er zit toch al schot in de zaak! 2 cm! Ben erg benieuwd hoelang de kleine nog op zich laat wachten, maar sowieso niet lang meer! Kan me voorstellen dat het pijnlijk is als ze van binnen gaan voelen hoe of wat, bah. Zet m op meid @bella hoop zo voor je dat het weer snel raak is!! Zou echt een wondertje zijn inderdaad @bf hahahaha jouw kleine meid heeft een bijzondere houding aangenomen zeg maar fijn dat ze zo mooi op gewicht is enzo @kiwi wat leuk dat jullie het bedje al hebben opgemaakt! Ik moet alles nog wassen, maar dat ga ik denk ik in mn verlof doen ofzo. Hoewel, ik heb eigenlijk altijd wel een beetje soort van verlof haha. Enne in eerste instantie hadden wij ook geen vakantie gepland hoor, maar toen we die kortingsbon kregen van Prenatal voor CP werden we eigenlijk op het idee gebracht Het is natuurlijk niet bijzonder maar je bent toch ff weg en het is fijn dat je dichtbij huis bent met je kleintje. Het is toch allemaal nieuw enzo. Wij hebben inderdaad een 2 persoons VIP huisje en de kleine slaapt gewoon lekker bij ons. @bella ik neem aan dat er gewoon een campingbedje aanwezig is als je hebt aangegeven dat je met een baby komt? Kon dat nergens terugvinden namelijk.. @muml ah meis toch wat verschrikkelijk balen!!! Dikke knuf en ik hoop echt dat het gauw raak is.. En spannend dat je bijna naar de gyn gaat Nou vannacht weer ontzettend CRAP geslapen.. zucht. Zal er wel bij horen. Normaal slaap ik als een marmot (is dat een uitspraak?) maar nu vreselijk last van mn rug waardoor ik op geen enkele manier lekker lig. Op mn rug krijg ik het spaans benauwd, nouja goed. We zijn ons bed (of nouja matras) sowieso al helemaal beu. Hij geeft gewoon niet voldoende steun meer.. vl heeft ook vaak last van zijn rug. Zag dat ze vandaag bij de Aldi dus matrassen hebben dus wil eigenlijk vanmiddag even kijken of het wat is.. Het is alleen weer meteen bijna 250 euro voor 2 matrassen en dan weet je dus niet eens zeker of het een goede koop is..? Nou verder ga ik vandaag weer beetje rommelen in huis, beetje strijken, boodschapje enz.
@jazz, hmmm zou toch niet zo gauw voor zo'n matras gaan dan als jullie allebei gevoelig zijn voor pijn in jullie rug...zou dan wel even bij beterbed o.i.d. gaan kijken voor een "echt" matras. Niet dat dat matras van de aldi perse slecht is, maar dan zou ik toch wel even verder kijken dan dat of kijk eens bij de ikea, hoor ik ook altijd goede verhalen over, en ikea is ook nog niet zo achterlijk duur. en ja ons meisje is bijzonder haha ze ligt graag dubbelgevouwen blijkbaar en dan heeft ze nog van die lange beentjes ook waar ik wel helemaal moe van wordt 'weet je zeker dat het er eentje is??' nou sorry hoor, maar zo achterlijk groot is mn buik nou ook niet, en trouwens....waar je wil je anders dat ik t laat? die 40 cm en ruim 2 kilo, al dat vruchtwater, en ohja ook nog mn organen @julia, als mn geheugen me niet in de steek laat heb je t onderzoek inmiddels achter de rug. hoe is t gegaan??
@ Jazz, zat die bon in de doos van Prenatal of niet? Niets nieuwsgierig hoor... hihi.. Ja krijg beetje last van nesteldrang Bedje opmaken is zo gaaf. Ik wilde eigenlijk alles voor een eerste keer al even wassen. Nu gaat het in de kast zo lekker ruiken van de Zwitsal. hihi.. En dan in mijn verlof sommige dingetjes nog een keertje. Knuffels, wassen jullie dit ook?
Nou ik ben weer thuis, hsg is gelukkig achter de rug. Moet zeggen dat het me heel erg is meegevallen. Waren echt hele lieve mensen daar, die me gerust stelde. Eerst werd er een eendebek ingebracht en met een soort van tang-haakje werd mn baarmoedermond vast gezet. Vervolgens brachten ze een slangetje in mn baarmoeder, dit alles was best vervelend en wat pijnlijk. De gyn zag dat mn baarmoeder helemaal verkrampte. Vervolgens werd de radioloog erbij gehaald voor het doorspuiten met de contrast.....dit was overgens helemaal niet pijnlijk, wat ik wel verwacht had!!! Ennnnn.....................mn eileider is OPEN!!!!!! Ben zo super blij en opgelucht! Nu wachten op de uitslag van het zaadonderzoek. Als dat ook goed is, mogen we van de gyn het 3-6mnd weer zelf proberen. Nu geen pijn in mn onderbuik, maar voel wel dat er gerommeld is. En verlies nu ook veel slijm en bloed, dit hoort erbij. Ze zeggen dat je hierna ook 3-6mnd extra vruchtbaar bent, dus hopelijk brengt ons dat wat goed! Super bedankt voor jullie lieve berichtjes, hebben me echt geholpen. Nu even alles bijlezen van jullie!