Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wat een goed bericht, Julia! Ik duim voor jullie! Hopelijk voor jullie nu ook snel op roze! ;)

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Flora, misschien is dat ook wel beter dat voor nu annuleren. Anders staat er ook zo een "druk" op het beter worden en nu kan ze gewoon beter worden zonder ergens rekening mee te houden.. lijkt me toch fijner. Dat ze dan inderdaad maar weer boeken als het weer een tijdje goed gaat.

@ MumL, jammer dat het rood weer is gekomen. Wat ga je bij de gyn doen?

@ Jazz, geloof dat je het wel moet aangeven bij je boeking. Maar de allereerste keer heb ik zelf gewoon een campingbedje meegenomen.. vond het geen prettig idee als zoonlief op een uitgeleefd bedje zou slapen haha maar dat is meer gevoel hoor! Afgelopen keer heeft ie wel gewoon op een campingbedje van hun geslapen maar dan wel met eigen beddengoed.

Trouwens, ik zit me te bedenken... volgens mij hebben ze dat niet bij die VIP huisjes, omdat ze voor 2 personen zijn. Dit keer hoefde ik namelijk niks aan te geven (6 persoonshuisje) en lag alles in de "kelderkast" in het VIP huisje ben ik helemaal geen kinderspullen tegengekomen.

@ Julia, hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

@ Hier... had ik trouwens nog niet verteld, maar wat zou de ergste opmerking ever zijn nadat je bent bevallen?!

Vriendin van mn schoonzus, (het is trouwens ook niet mijn favo persoon laten we dat voorop stellen) vroeg aan mijn schoonzus toen ze op kraamvisite kwam... "Uhh dat buikje? Blijf dat nog lang zitten?" :D :D MY GOD! Ik lachte me natuurlijk wel helemaal rot toen s-zus dat vertelde!

Vandaag weer op het werk geweest. Maandag was ik erg verstrooid, maar vandaag voelde het beter kon best geconcentreerd werken maar na 2 uurtjes sloeg dat helemaal om! De tranen stonden me weer hoog, maar heb me bikkel kunnen houden en mn uurtjes afgemaakt. Bij thuiskomst ben ik lekker bij ML in zijn armen geploft en nu gaat het wel weer :) Weer mijn werkschema voor volgende week besproken, dan word het maandag-ochtend op kantoor, donderdag middag en avond vanuit huis en zaterdag op kantoor.

Net ook weer een ovulatietestje gedaan en het streepje is weer ietsiepietsje lichter geworden.

3. BellaNoa

@ Julia, onze berichten hebben elkaar gekruist, maar wat ben ik blij om te lezen dat dat er in ieder geval goed uitziet! Volgende week dinsdag krijg je de uitslag van het zaad toch?

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Klopt dan word ik gebeld door een fertiliteitsarts, ben zo benieuwd wat eruit komt. ML zei al, ownee zal toch niet aan mij liggen. We waren er beide van overtuigd dat mijn eileider verstopt zou zijn.

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

@julia wow wat een opluchting! Wat fijn dat het achter de rug is en dat je eileider nu open is!! Ben heel blij voor je en hoop dat er iets heel moois mag gebeuren nu je extra vruchtbaar bent!:)

@bf we hebben overal al gekeken voor matrassen, maar er zijn 101 duizend soorten en zijn allemaal be la che lijk duur.. Bij de aldi is nu precies het soort matras waar we naar op zoek zijn, dus vandaar dat ik daar even wil kijken of het wat is.

@kiwi nee we kregen die bon toen we voor meer dan 200 euro iets hadden gekocht bij prenatal. Boven dat bedrag kreeg je zo'n kortingsbon

@bella dat is ook raar dat ze totaal geen kinderspullen hebben?! Sowieso heb ik ook liever een eigen campingbedje en al helemaal eigen lakentjes enzo, maar had eigenlijk wel verwacht dat er wat standaard dingen bij zouden zitten in het VIP huisje :( anders nog maar even navragen wat ze wel en niet hebben.. Enne fijn dat je nu weer lekker thuis bent na zo'n dagje. Het is toch niet niks om het allemaal weer op te pakken. Gelukkig is je mannetje lekker thuis! :)

6. BellaNoa

@ Jazz, ja volgens mij is zo'n huisje ook niet echt voor met kids (omdat het ook voor 2 personen is). Je kunt daarentegen wel alles extra bestellen dus zal wel goedkomen :) Inderdaad maar even informeren

@ Schoonvader, het schijnt echt heel erg slecht met hem te gaan. Linker been lijkt verlamd te raken en verder zijn de ontstekingen verder gegaan. Vlekje op zijn long is groter geworden en het schijnt nu ook dat zijn nieren zijn aangetast en zijn lever is gister gecontroleerd. Want als het op zijn lever komt te zitten dan kan hij daaraan overlijden. Best heftig allemaal, dus ML en ik gaan vanavond even langs samen.

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Muml, wat een tegenvaller weer, elke maand is er één teveel als je het zo graag wilt. Dikke knuffel voor jou.

Flora, lijkt me ook moeilijk om daar zo rekening mee te houden, gelukkig kan jij wel zelf je afspraken inplannen. Dat is wel super fijn. Mentaal is het ook gewoon belastend, maar duim dat je cyclus snel weer regelmatig komt en jullie dan ook snel zwanger worden.

BF, wat een lekker lenig meisje heb je toch in je buik. Idd niet te hopen dat ze er zo uit komt, haha! En die harde buiken zijn dus verklaarbaar, dat is dan wel weer fijn. Wat mag jij vaak voor een echo, echt fijn en leuk om de kleine weer te zien. Is ML meegeweest? Zijn jullie al definitief uit de naam?

Jazz, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Zou eerst is gaan kijken wat voor soort matras jullie willen en wat goed is. Liever iets meer uitgeven, dan elke ochtend rugpijn.

Kiwi, haha nesteldrang, nu al! Wel lekker is alles tenminste opgeruimd in huis.

Bella, zo te zien was jou ovutest gisteren positief. Ik ga morgen weer beginnen met ovutesten. Ben heel benieuwd wanneer die positief is en dat dan in combinatie met mn tempkaartje.
    Goed dat je weer rustig aan het opbouwen bent met werken, maar doe rustig aan. Alles kost tijd!

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella alles is bij te boeken inderdaad maar neem denk toch het liefst mn eigen spulletjes mee :) we wilde wel graag VIP zodat we zelf wel van alle gemakken voorzien zijn :D En jeetje wat is je schoonvader erg achteruit gegaan :$ jeetje.. schrik er van. Klinkt echt helemaal niet goed.. Hoe is ml eronder? Goed dat jullie vanavond langs gaan.. Hopelijk kan hij goed geholpen worden in het ziekenhuis! Rot nieuws..

@julia ja we hebben wel al voor onderzoek gedaan naar wat voor matras voor ons goed is.. en een soortgelijke is nu dus bij Aldi. En we willen idd wel wat uitgeven ervoor, alleen hebben we niet zomaar een paar honderd euro om uit te geven. Maar ik ga gewoon alleen ff kijken hoor ik ga niks overhaast beslissen.

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Als het wat is dan zou ik het wel meenemen, dan is 250 euro niet zoveel geld. Het is altijd het proberen waard.

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Waarschijnlijk zullen ze niet aan proefslapen doen (de meesten beddenwinkels wel) vind het dan altijd wel eng om zomaar iets te kopen. Misschien is het wel 10 keer niks :D ach we zien t wel. Hoe voel jij je nu? Nog een beetje beursig?

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jazz, ja voelt een beetje als of ik ongi ben, maar niet echt pijnlijk ofzo, meer een beetje beursig, zoals je dat zegt.
    Volgens mij kan je wel altijd binnen 14dgn ruilen, anders moet je dat even navragen. Kan je in die tijd even proefliggen thuis :)

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Nou kom ik daar aan, nergens matrassen te zien. Waren ze meteen al weg hahaha nou ja zeg.. maar we hebben alweer andere op t oog. Wel 2x zo duur maargoed:)

@julia misschien helpt een lekker warm kruikje? En ben erg benieuwd wat de uitslag is van het zaadonderzoek. Heb wel het idee dat dat goed zit :)

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Dilara ik hoorde van de meiden dat je bent bevallen!!!!!!!!!!!! :):):):) Van harte gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon!! Blijkbaar is het toch allemaal erg snel gegaan he? Hopelijk is alles goed met jullie. Rust lekker uit en geniet vooral heel erg van jullie zoon. Kan niet wachten tot je hier een fotootje plaatst :) en benieuwd hoe de bevalling is verlopen

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    :$ dilara bevallen? Leuk! Gefeliciteerd! Is de naam al bekend?

@Julia: fijn dat t mee viel en het goed was!

@rest: sorry, zou vandaag uitgebreid reageren maar kan me er even niet toe zetten ofzo.

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dit schrijft Dilara zelf op facebook:
    Hoi dames vandaag bevallen om 13.00 van een flinke jongen Botan was een erg snelle en een heftige bevalling we maken het allebei heel goed

We moeten ff in ziekenhuis blijven wegens suikertest van hem vanavond na 8 uur mag het wel vind het dan onnodig dus morgen vroeg lekker naar huis

16. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Hallo allemaal
    Gister middag controle gyn gehad dus en om 24.00 begonnen de ween om de 5 min te komen. Dus om 04.00 naar ziekenhuis aan de ctg en om 8 uur had ik 3 cm ontsluiting dus vliezen gebroken door de gyn en ern zetje weenopwekkers via infuus gekregen omdat ze niet wouden dat het te lang duurde.om 12 uur was maar 1 cm opgeschotem en ik gaf aan een rugenprik te willen om 12.30 gebeurde dit maar zonder effect heb hele hedtige weenstorm gehad zonder enige stopmomenten en tot iedereens verbazing riep ik dat ik persdrang had vk meteen gekeken en ja hoor binnen een half uur dik 7 cm ontsluiting en mocht persen na 6 minuten persen is hij geboren en wel zonder knip of ietsdergelijke. En ja een mannetje van precies 4710.en hij is gewoon een baby die maatje 50 past :)sorry zit op me tel en weet niet hoe ik een foto moet zetten met een iphone.

17. BellaNoa

@ Julia, ja maandag was ie positief, had toen een smiley op de CB. En nu is het maar weer afwachten ;)

@ Jazz, ja schoonvader is inderdaad flink achteruit gegaan. We zijn niet meer geweest vanavond want schoonmoeder belde dat hij te moe was om bezoek te ontvangen. Dus dan misschien maar van het weekend als ie dan wat meer energie heeft. ML schrok toch vandaag wel van het bericht, zag hem daarna hele tijd denken. We wisten eigenlijk niet precies hoe het ervoor stond. Ook omdat we de laatste tijd druk met onszelf bezig waren en daarna ook nog een de ruzie er kwam met schoonmoeder, dus weinig contact gehad.

@ Dilara, nogmaals van harte gefeliciteerd!! Jeetje 4710!! En dan nog niet geknipt of gescheurd, knap hoor! Lekker genieten nu.

@ Hier, vanavond even bij een vriendin op visite geweest, was weer gezellig. Lang geleden weer dat ik zelf op pad ben geweest naar iemand toe ;) Vond t wel erg fijn moet ik zeggen.

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dilara: wouw!!! Gefeliciteerd!! Wat een flinke knul :D:D Genietze van jullie gezinnetje!

@julia: jeeeeeej een goede uitslag! Wat fijn zeg! Hopelijk is t zaad van je hubbie ook helemaal goed! ik duim nog steeds!

@ego: heb niet zoveel tijd om verder te reageren en te lezen.. :) vanmiddag ff doen.
    Maaaar... Mijn temp was gister al 0.1 omhoog, niet echt noemenswaardig, maar vandaag issie weer met 0.1 gestegen... Als hij morgen nog steeds 36.6 is, dan krijg ik een kruis van FF :$. Dan heb ik dinsdag een eisprong gehad. Dat moet dan van die grote follikel zijn, want maandag bij de FM zat er nog verder nix. Erg spannend dus morgen ;) Maar het kan natuurlijk ook gewoon even een uitschieter zijn.. Dus eerst de temp van morgen afwachten en de FM bij de gyn.

@ego2: ik heb een grooooot dilemma :) Gister heb ik weer een sollicitatiegesprek gehad. Ik ben dinsdag benaderd of ik interesse had en of ik snel een keer op gesprek wilde komen. Dat was dus gister. Het was een heel positief gesprek en naar alle waarschijnlijkheid zien ze het met mij wel zitten.
    Nu lijkt het me een suuuuper leuke functie, met goede voorwaarden, hoger loon (terwijl ik nu al zeker niet mag klagen) enz. enz. enz. Maaaaar..... Ze zoeke expliciet iemand die 36u komt werken. En dat wil ik dus eigenlijk niet.. 24u is meer dan genoeg. Nu vind ik het niet erg om 36u te werken, maar wel als er een kleine is. Dussss... Ik zit een beetje in dilemma wat ik moet doen. Als ik eenmaal zwanger ben, kan ik natuurlijk nog altijd bespreken om minder te gaan werken.. Maar ik weet dus niet of ik dat risico durf te nemen. Dat is echt het enige minpuntje, anders had ik meteen JAAA gezegd ;)
    Qua contract zit het in ieder geval wel meteen goed. Ik krijg gelijk dan een vast contract, met een proeftijd van 1 maand. Dus dat is in ieder geval al heeeeel fijn.
    Ik ga er denk ik nog maar ff heel goed over nadenken... Hihi.

19. BellaNoa

@ Flora, zou wel heel toevallig zijn als dinsdag je ei is gesprongen, dan loop je ook gelijk met mij en Dinges :D!! Wel geklust hoop ik he?

Als het je een super leuke baan lijkt zou ik er ervoor gaan, want als je na je zwangerschap minder wil werken vanwege het moederschap dan mogen ze dat niet weigeren ;)

@ Naam voor meisje, ik ben gister een leuke naam tegengekomen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden... Jolie, uitgesproken als djolie. ML moest er eerst even aanwennen, maar daarna zei hij dat hij het toch best wel een geschikte naam vind nu hij m vaker in zichzelf heeft gezegd. :D Maar wel eerlijk zeggen he wat jullie ervan vinden.

20. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Je hoeft niet eens te melden dat je een kinderwens hebt, zelf mocht je zwanger zijn mag je het de eerste 3 maanden geheim houden

Deel Deze Pagina