Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Oh oké :)

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Mijn ovulatietest wordt er niet lichter op ;)

3. BellaNoa

@ MvS, ja ik ben echt blij dat ik dilan heb... kan me niet voorstellen hoe erger het dan nog had gevoeld. Veel ouders maken dit mee met hun eerste kindje, dan lijkt het me dat je je helemaal leeg voelt.

@ Flora, ben toch benieuwd... hij kan toch eigenlijk niet zien of de kwaliteit goed is van het eitje? Maar is dat dan meer dat het zolang geduurd heeft voordat ie sprong en het daarom niet goed zou zijn? Anyway, je kunt in ieder geval dan over 2 weken aan een nieuwe ronde beginnen.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, ja die namen was een perongelukje...ik praatte mn mond voorbij dus konden ze zo raden welke naam t was die ik voorbij zag komen die wij voor ons meisje hebben :D
    voor alle nieuwsgierigen: nog een paar weekjes geduld ;)

@zsa2, pff dag 50 alweer :( gelukkig komt de afspraak met de gyn al gauw dichtbij! denk wel dat ie inwendige echo zal doen?? denk ik..? geen idee natuurlijk eigenlijk...
    moedeloos word je ervan van zo'n cyclus :( *knuf*!

@zsa3, hihi ;) ja bijna verlof! gewoon nog maar 4 daagjes werken! en nou zag ik vandaag in de supermarkt cake met roze glazuur eroverheen, denk dat ik er daar maar een aantal van ga of laat halen, ben ook weer niet van plan om ongemerkt van mn werk weg te sluipen en dan 5 maanden weg te blijven ;)

@bella, jee wat een gedoe zeg met je schoonvader...ook dat ze er nu dus eigenlijk niks aan kunnen doen....bah al die onzekerheid!!
    en dat smsje is lief zeg! en ja kan me wel voorstellen dat je schoonmoeder op dit moment druk is met haar man, maar idd zoals flora zegt, dat geeft haar idd niet het recht om jullie zo te behandelen...
    en gewoon lekker een potje huilen als je daar behoefte aan hebt, dit is heus niet 1,2,3 verwerkt enzo...en erover praten hoeft natuurlijk ook niet, je mag heus wel wat voor jezelf houden.
    als je vervolgens maar wel een dikke knuffel van je man krijgt en zijn schouder om op te huilen :)

@flora, jeeeej eitje gesprongen! zal zo de lijst idd weer even updaten :)

@hier, vanmorgen eerst even rustig opstaan en wakker worden, toen fysio, toen boodschapjes gedaan, lekker gelunched, poging gedaan tot film kijken en toen dacht de dvdspeler weer lollig te zijn ;)....toen ben ik maar een dutje gaan doen....en toen heb ik spelletjes gespeeld en kwam ik hier nog even kijken.

probeerde mn handtekening aan te passen (doe mee met buikverkiezing hier en dan mag je dus om stemmen vragen in je handtekening), begon ie natuurlijk weer te blaten om t maximaal aantal tekens....dus ik werp er zo op de ipad nog wel even een blik op ;) even wat onnodige codes verwijderen enzo, kijken of t dan wel lukt :)

strakjes eten, weer even omkleden en dan even stukkie sturen om het hobbelteigetje op te halen! ohja, ook nog even pinnen want dan ben ik vanmorgen natuurlijk vergeten ;) *zeef*
    en dan doe ik vanavond helemaal niets meer!
    ze denk nog wel even een babywasje strijken, kijk er al de hele week naar uit :)D:D:D ja ik weet hoe t klinkt :p:p:p) *nesteldrang*

en morgen verjaardag van neefje, die is 2 geworden, zie er beetje tegenop...die drukte...pfff...maar goed, ff doorbijten want verder wel hartstikke leuk natuurlijk
    maar zal na afloop wel helemaal afgedraaid zijn denk ik, dus als ik er morgen niet ben weten jullie hoe t komt ;)

fijn weekend meiden! x

ohja en hier nog de beloofde buikfoto! vanmorgen even genomen :)
    en ja je ziet t goed hoor, handjes ook vol vocht ;)

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa dingen en ik leven nog steeds hoor. We lezen hier nog steeds mee :) we proberen er minder mee bezig te zijn vandaar dat we niet meer zoveel mee typen.

Ik kan over 3weken naar umcn. Ml en ik zijn erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Ik zal wat vaker komen schrijven. As maandag is mijn nod.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @update: jaaaaaa de gyn zag ook dat mn mega follikel gesprongen was!! De gyn benadrukte nogmaals dat de kwaliteit niet goed genoeg zal zijn om bevrucht te worden, dus ik moest geen zwangerschap verwachten. De slechte kwaliteit komt dan doordat de follikel zo ver door is gegroeid. Hij was al lang rijp, maar wilde dus niet springen.
    Nu moet ik dinsdag bloed prikken op progesteron, om nogmaals te bevestigen dat ik een eisprong heb gehad. Woensdag heb ik een belafspraak met de gyn en krijg ik de uitslag.
    Verder dan de volgende ronde weer doorgaan met clomid 100mg en dan al op dag 8 terug voor de eerste echo. Expres zo vroeg, omdat hij me goed in de gaten wil houden en wil kijken wat mn lichaam allemaal doet.

Verder heb ik dinsdag ook weer een gesprek bij die nieuwe werkgever. Dan ga ik nog ff het een en anders bespreken en aan de hand daarvan ga ik beslissen of ik het wel of niet ga doen :D

Verder hebben we een super drukke dag gehad. Vanmiddag ook nog met ml naar het ziekenhuis geweest voor een oogscan (half jaarlijkse controle). Dat was gelukkig ook allemaal stabiel :D

Zometeen komen vrienden op bezoek! Dus de rest van de avond zijn we ook onder de pannen :D

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier gewerkt vandaag en daarna mn meisje weer opgehaald, dus eigenlijk gewoon te druk. Net een ovutest gedaan en deze is posi, dus straks even aan de klus. Morgen ook weer een drukke dag, dus ben bang ik het weekend weinig ben. Zal morgen proberen te reageren op jullie! Fijn weekend allemaal!

8. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Minnie is vannacht bevallen van een meisje

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Minnie gefeliciteerd meter geboorte van jullie dochter! Lekker genieten van de kleine meid.

Groetjesssss

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ohh leuk!! Gefeliciteerd Minnie!

11. BellaNoa

En de kleine meid heet Zoey ;)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @minnie: jeeee gefeliciteerd met jullie kleine meid zoey!! Eindelijk is ze er :D

@zsa: ik denk dat ze bij jou idd een echo zullen maken, om te kijken of je misschien pcos hebt. Dan heb je een kralenkrans van allemaal kleine eiblaasjes in je eierstokken. Misschien ook bloed prikken om te kijkem hoe t met je hormonen gesteld is. Maar dat had de ha ook al gedaan toch? Denk dat je opwekkers zult krijgen en daarna ook clomid..

@bf: wowww bijna verlof :D wat gaat het hard zeg!!

@hier: gister zijn vrienden langs geweest, ook ons petekindje :D wat is het een moppie!! Ze begint steeds meer te ontdekken, erg leuk om te zien!

@vandaag: het terrarium voor je beestjes weer startklaar maken, want vanaaf mogen ze terug in de bak en morgen gaan de lampen weer voor een paar uurtjes aan! Dus de komen dan uit winterslaap. Het licht moet dan weer langzaam aan opgebouwd worden. Over 2 weken zal de bak weer op 12 uur licht per dag draaien :D weer wat meer leven in de woonkamer!

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Minnie, gefeliciteerd met de kleine Zoey, ben benieuwd of alles goed gaat met jullie!

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

Even gauw een berichtje vanaf hier:

@minnie ook even hier van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochtertje Zoey!! :) Het is echt een mooi popje, rust lekker uit en geniet van elkaar!!

@julia joepie posi ovutest! Heeeeeeeel veel succes en maak er een knaller van he :D je bent nu extra vruchtbaar dus heb goeie hoop!!

@flora jeej beestjes weer uit winterslaap! Ook weer een teken dat de winter echt langzamerhand voorbij gaat en we weer heerlijk richting lente gaan hihi. En leuk dat jullie vrienden en petekindje op visite waren. Genieten he zo'n kleintje en wat worden ze toch snel groot!

Hoe gaat het met de andere meiden? Er worden steeds meer mooie baby'tjes geboren jeeej ! Meelanor en Wonderwensje jullie zijn ook bijna aan de beurt meiden, zooo spannend!

Hier vandaag weer een behoorlijk minpuntje: ik ben wederom lotgenoot van Zep, ook mijn voorstel is voor de miljoenste keer afgekeurd jeeeeeeeeeuj nou kan er inmiddels al aardig goed mee overweg zeg met dit nieuws. Begint te wennen ;).. nee hoor heb gewoon weer een potje gehuild, maar ditmaal een stuk korter dan de vorige keer.. Begin er denk echt aan te wennen. Kan nu gelukkig weer wat sneller denken van nou, niks aan te doen..het gaat nou eenmaal weer wat langer duren en OOIT is het af.. Dus verder ga ik maar gewoon proberen te genieten van het weekend.

Vandaag is schoonmoeder jarig en we zouden dat dus eigenlijk vieren, vanavond uiteten enzo maar vl is helaas weer ziekjes, dus hebben we het maar afgezegd. Hij moet even goed uitzieken. Niet echt een hele gezellige boel dus hier ;) Morgen verjaardag van dochtertje van vrienden, wordt ook alweer 2. Dus dat zal wel weer gezellig worden morgen. Jullie verder nog plannen?

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Wel bijgelezen, maar geen puf meer om te reageren :(
    Zoals verwacht helemaal gevloerd na verjaardag van neefje en even snel de stad in voor blokker en hema....

Mini doet me veel zeer vandaag, heb echt t vermoeden (en durf t eigenlijk wel met zekerheid te zeggen) dat ze weer een stukje verder aan t dalen is...heel veel steken, druk, en gewoon ook pijn wat dieper (zijn in elk geval niet mn banden). Dr billen zitten nu niet meer constant tegen mn middenrif of onder mn ribben te porren dus dat is een positief puntje ;)

Nu wachten tot t eten er is en doe verder echt helemaal niks meer vanavond...

Sorry meiden! Fijne avond allemaal! X

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @jazz: pff ook weer afgekeurd :(:( en je hebt er pas zo veel aan gewerkt! Heb je duidelijke verbeterpunten?

@bf: dikke knuffel!! Maar mini is dus iig goed aan het dalen, goed teken. Maar de pijn die erbij komt kijken is minder!

@hier: vandaag lekker geshopt :D ml en ik allebei weer nieuwe kleren. Altijd leuk.
    Met de beestjes gaat t ook goed :D ze zijn lang niet zo uitgemergerd als voorgaande jaren. Dus voor de winterslaap hadden ze goede vetreserves! Vandaag wennen aan kamertemperatuur, morgen gaan voor een paar uur de warmtelampen weer aan en dan dus opbouwen. Volgende week pas uv-licht er weer bij en dan zullen ze weer helemaal de oude gaan worden :D
    Dan is het wachten totdat de vrouwtjes oranje vlekken krijgen.. Dan zijn ze vruchtbaar :)

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @flora: goh oranje vlekken... Zou best makkelijk zijn voor ons ook.. :D

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Nieuwe ronde nieuwe kansen. Cyclus 3 dagen korter jippie:)

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: het positieve is in ieder geval dat je een goede cyclus hebt.. Hopelijk weten jullie na 21 maart gauw meer!

@zsa: haha idd, dat zou wel erg makkelijk zijn :D
    Zal strax op de laptop eens ff een foto opzoeken van een vruchtbaar vrouwtje zoeken. Is erg mooi!

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, leuk dat ze weer wakker mogen worden! Ben benieuwd hoe het eruit ziet! Ben het even kwijt, maar moet jij nu volgende week weer naar de gyn?

Jazz, balen van je scriptie, word je toch ook knettergek van als dat telkens word afgekeurd. Ik heb dat ook gehad en toen heb ik die beoordelaar zelf gebeld en gezegd, luister ik blijf niet aanpassen, 1 x feedback, dat pas ik aan. En niet meer met nieuwe punten komen.

BF, wat vervelend dat je zo´n last hebt van je buik. Maar gelukkig wel voor het goed doel ;)

Swimming, fijn dat je zo´n goede cyclus hebt ook ook nog eens korter! Hopelijk voor jullie snel meer duidelijkheid!

Zsa, mijn eerste keer bezoek bij de gyn, was even babbelen over cyclus en toen gelijk een inwendige echo! Misschien gaan ze bij jullie ook wel gelijk zaadonderzoek en evt hsg doen? En bloed prikken misschien, hebben ze bij mij nog niet gedaan.

Bella, heb jij nu een cyclus van 26dgn? Dat is lekker....nog een weekje afwachten dus!

Hier begint mn temp te stijgen, dus denk dat ik mn eisprong gehad heb. Het vervelende is wel dat we alleen vrijdag hebben geklust! Want daarvoor te veel bloedverlies door hsg! Maar goed 1x kan genoeg zijn zeggen ze! Vrijdag dus posi ovutest gehad.
    We gaan hier gewoon nog even door met klussen tot dinsdag denk ik, hopelijk is het genoeg. Flora en zsa, willen jullie is naar mn templijstje kijken?

Verder druk weekendje gehad met ML en dochter! Aankomende week wel een drukke week. Veel werken en afspraken met vriendinnen, dus dat is dan wel weer leuk.

Deel Deze Pagina