Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    @meelanor gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon hoop dat je een snelle voorspoedige bevalling hebt gehad geniet ervan.

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @meelanor: Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie bink Binck ;)
    Hopelijk is alles goed verlopen en kunnen jullie volop genieten!
    Dacht je zelf niet dat het een meisje was?

@Wonderwensje: Jij loopt al over tijd he.. ben benieuwd hoor!

@BF: nog ff volhouden meis, kop op! Nog even en je kan doen en laten waar je zin in hebt!

@Julia: wat fijn dat alle uitslagen goed zijn!! Hopatee! Zorg maar eens voor roze jij!

@Flora: Fijn dat er inderdaad een eisprong heeft plaatsgevonden! Nieuwe ronde...! Oh en zo'n dip kan gewoon in temp he.. soms is het een innesteldip.. ik had dat ook in m'n temp ronde toen alles nog normaal deed...

@hier: net alles klaar gemaakt voor gyna. Temp kaartjes sinds sept uitgeprint (zijn er maar 2,5 maargoed ;)) uitslagen van bloedprikken mee, aangezien LH daar als ! gemarkeerd stond.. Eindelijk bijna vrijdag.. Verder is er hier weinig te vertellen. Ben steeds helemaal gaar waardoor ik niet de puf heb om op iedereen te reageren. Sorry!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @meelanor: gefeliciteerd met jullie zoon!!!

@zsa: veel succes overmorgen bij de gyn. Je bent goed voor bereid in ieder geval :D

@temp: ja zal wel een gewoon dipje zijn geweest, vond het gek want dat heb ik eigenlijk nooit in mn lf. Maar kan altijd natuurlijk. Een innesteling geloof ik niet in mijn geval ;) daar is mn progesteron te laag voor.

@hier: vandaag een beetje een ongi gevoel en gevoelige borsten.. Dus denk dat ik dit keer eerder ongi ga worden als anders. Maar dit kan zo nog wel een paar dagen aanhouden. Laat maar lekker komen, dus kunnen we weer vol goede moed door :D

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    goedemorgen :)

vandaag gelukkig al een betere start dan gister :)
    en zowaar mn laatste dag!:$ tijd vliegt echt voorbij zeg! hoop dat dat ook beetje zo gaat als ik thuis zit te wachten tot ze eruit komt floepen ;)

biiijjjnnaaaaaaa heeeeeeeeeeeeeeeel lang vakantie! ;) hihi

@julia, wat fijn dat de uitslag goed was!! en ook dat je er zelf weer vertrouwen in hebt! 33% klinkt best goed toch? en hoop dat de hsg zeker even een zetje geeft m.b.t. je vruchtbaarheid!
    snel op roze! :)

@zsa, goed voorbereid zeg voor de gyn! denk dat ik zelf alles zou vergeten :D in elk geval heel veel succes morgen! ga je alleen of gaat je vriend mee??

@meelanor, van harte gefeliciteerd meid!!!

@flora, maar zoooooooooooo fijn dat je nu geen 2 maanden hoeft te wachten voor dit eitje helemaal opgelost was enzo!!

@update whatsapp, bij wonderwensje gaan ze morgen kijken of ze kunnen strippen, anders moet ze maandag weer voor ctg en echo naar de gyn en wordt dan ook gepland wanneer ze in gaan leiden.

@lijst, die ga ik weer even bijwerken :)

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥NOD♥♥ Juni
    ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (25 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012
    ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Maart
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 11 mrt., 8e ronde, 1e kindje.
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 13 mrt., 1e ronde, 3e kindje
    ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 14 mrt.,7e ronde, 1e kindje (mmm)
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 20 mrt., 12e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? mrt., 8e ronde, 1e kindje.
    ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? mrt., 10e ronde, 1e kindje
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? mrt., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt :()
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)
    ♥♥ NOD ♥♥ April
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 8 apr., 8e ronde, 1e kindje. (mmm)

10 Zwanger! (6 meisjes, 3 jongens, 1 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend

♥♥ Geboren ♥♥
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), Bevallen op 08-01-2013 van Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ DemiƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    ♥♥wonderful (25 jaar), Bevallen op 15-02-2013 van ♥Alyssa♥
    ♥♥Mams26(27jaar), Bevallen (KS) op 20-02-2013 van ♥Raf♥ en ♥Dex♥
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Bevallen op 27-02-2013 van ♥Botan♥
    ♥♥minnie84 (26 jaar), Bevallen op 02-03-2012 van ♥Zoey♥
    ♥♥meelanor(24jaar), Bevallen op 06-03-2012 van ♥Binck♥

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

Update :)

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: fijn dat t weer wat beter gaat :D Ziekjes je verlof in gaan is ook nix.
    En jaaa heeeeeeel fijn dat we geen 2 maanden hoeven te wachten! Nu dus alleen afwachten wat mn lichaam de volgende cyclus van plan is. Maar de gyn zit er nu goed bovenop, dus heb er alle vertrouwen in :D:D

@bf2: jij bent ook alweer de 4e op de lijst die uitgerekend is :$ gaat echt hard nu!! Hihi.

@lijst: toch nog redelijk wat blauw! Toch nog een mooie verdeling van jongens en meisjes :D

@hier: vandaag werken van 11 tot half 6.. Heb de laatste tijd ff mn uren bijgehouden, en ik merk dat ik de afgelopen weken gemiddeld ook al 30 uur heb gewerkt :$ Er zijn wat multiproblem gezinnen bijgekomen en dat vergt nogal veel tijd af en toe. Ff in de gaten houden, want t is niet de bedoeling dat ik structueel te veel uren ga maken.

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, krijg je overuren ook uitbetaald??
    ben je er ook al een beetje uit of je de nieuwe uitdaging aanneemt of niet? :)

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: kan zelf kiezen, tijd voor tijd of uitbetalen. Dus dat komt wel goed :D
    Nee, ben er nog steeds niet uit :) Vind het echt super moeilijk.. Vandaag nog maar ff met ml over hebben en ik heb gezegd dat ik uiterlijk vrijdag wat laat weten. Dus wil vanavond de knoop door hakken. Maar ik neig nu er wel steeds meer naar dat ik het gewoon moet doen.

9. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

De dag is weer begonnen! :D

Nu al twee daagjes zere keel en nu verkouden. Bah... :( Houd niet van verstoppingen in mijn neus, wil alles vrij.

Zojuist controle weer gehad bij de VK. Bloeddruk was weer beetje hoog, maar nog niet alarmerend. Ze kon niet goed voelen of de baby was gevoeld, dus ze wilde dat ik over precies 2 weken terugkwam voor de groeiecho. Donderdag 21 maart ga ik dus even kieken of Nibbit goed groeit. :D Die week erna nog controle over de pijnstilling en over de bevalling zelf. ;) En dan lekker een weekendje weg naar Zeeland. Als ik dan terug kom, hoef ik nog maar 8 dagen te werken! :D

@ Bf, nog 1 dagje werken!!! Jeeeeeeej.. Wanneer begin je dan weer? (niet om je te ontmoedigen hoor, gewoon nieuwsgierig)

@ lijstje, vind het lijstje met uitgerekenden ook wel spannend hoor!

@ Flora, Zsa, Zep, Julia, Swimming, Dinges, ik wilde even zeggen, dat ik jullie stoer vind. Al die onderzoeken die jullie doen samen met man/vriendlief, maar ook die achtbaan waar jullie in zitten of het wel of niet lukt. Ik heb respect voor jullie geduld (al weet ik wel dat dat soms ook niet makkelijk gaat) en heb veel respect voor de manier waarop jullie er mee omgaan. Voor mij heel makkelijk praten in mijn situatie, maar meen dit oprecht! :) Ik gun het jullie allemaal zo ontzettend, meiden! ;) Knuffel van mij voor jullie!

@ wonderwensje, hopelijk gaat het strippen zoals het moet gaan en hebben jullie snel jullie meissie in de armen! :D

@ Julia, wat ontzettend fijn dat de uitslagen goed waren! ;) Duim, duim, duim, duim voor het komende half jaar!! ;)

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Zo vanuit kraambed even een berichtje (ik weet dat ik al een tijdje niet gereageerd had maar had er nog geen rust voor gevonden. ) voor degene niet op de wa zitten hier het bevallings verslag:

Om 5:40 had ik weer het idee dat ik moest poepen net als de twee dagen ervoor. Qua pijn hetzelfde maar dit zat meer in mijn bm. Dus ik dacht oke even timen met de app en ze kwamen toen al gelijk om de 5 minuten dus vl (die toch om 6:00 op moest staan) verteld dat hij maar even op moest schieten en snel de koeien moest gaan voeren. Ondertussen mijn ma gebeld en die was om half 8? Hier denk ik. Toen na 1,5 uur regelmatig weeen de vk maar gebeld en die kwam om 9:00. Die zag me zitten en zegt ohh we zijn nog niet zover je bent nog zo druk en aan het lachen. Dus voelen en toen 8 a 9 cm ontsluiting al

woow oke dat gaat snel* dus de vk zei nou ik ga niet meer weg ������ daarna werd de kraamzorg gebeld die moeten aanwezig zijn. Die kwam om 10:00 en toen hebben ze de vliezen gebroken. Daarna kreeg in idd langzaam pers weeen en na 30 a 45 min? Persen ben ik op de baarkruk gegaan want ik vond het in bed niet prettig. Toen nog 15 a 20 min? Geperst en toen was het *plop* *plop* *spetter* *weet ik wat* toen riepen de vk hier hou vast (maar ja ik was nog met de wee bezig ������) en toen ik weer wat grip had na een paar seconden had ik binck in mijn handen *vol ongeloof*

Heb dit op mijn tel getypt en zp kent die smiles niet dus vandaar wat gekke tekens

Nog een 'leuk' :p detail ik vroeg wat het was toen ik hem tegen me aan had op de baarkruk. De vk van achter voelen, zegt ze nou dat wordt het roze mutsje. Dus muts op. Ik zo van weet je het zeker? Ik wil altijd eerst zelf zien dan geloven ;). Dus de vk pakt hem even af, was het toch duidelijk een jongen! Dus snel mutsje verwisseld! Hihi

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Via deze weg ook nog van harte gefeliciteerd. Ik zat je bijzondere verhaal vanmorgen te vertellen in de wachtkamer van de VK tegen mijn moeder en zelfs de VK zat stiekem mee te luisteren haha.. Vond het een bijzondere bevalling ;)

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, heerlijk nog 1 dag. En wat fijn dat je je vandaag wat beter voelt! Zal natuurlijk ook per dag kunnen verschillen toch?
    Heb je al plannen gemaakt wat je in je verlof gaat doen?

Flora, echt fijn dat je nu gewoon door kan gaan en je niet idd maanden moet wachten door een cyste of iets dergelijk.

Kiwi, ja wij gaan ervoor dit half jaar, moeten toch positief blijven! Lief wat je schrijft, doet me goed!
    Het is toch gelukt om nog even op vakantie te gaan? Heerlijk!

Zsa, heel veel succes morgen bij de gyn. Je gaat goed voorbereid op pad, dus dat gaat goed komen. Ik schreef ook al mn vragen op een briefje, omdat ik anders de helft vergat te vragen. Als het goed is zal ze vast een plan maken, dus hopelijk meer duidelijkheid! Gaat je mannetje ook mee?

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @kiwi: Dank je wel :) Lief!
    En nog een keer spieken naar nibit is nooit verkeerd toch!

@bf: woehoe!! B I J N A !

@meelanor! Whahah had hij z'n dingetje nog even verstopt :D
    Wil je ook de naam zeggen die voor een meisje was bedacht?
    Zo wil ik mijn bevalling ook wel ingaan hoor, 8-9 cm ontsluiting en nog lachen :D

@gyn: heb momenteel geen vragen, komt morgen denk ik.. Ik hoop gelijk een inwendige echo. Ik denk zelf echt pcos, maargoed, zullen zien..
    Ik ga samen met VL idd, dat moet ook tijdens de intake en voortgangsgesprekken. Alleen eventuele echo's en bloedprikken enzo hoeft hij niet perse mee.

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meelanor, wauw wat een snelle bevalling zeg! En wat heb je het goed gedaan! Zeker bijzonder en dan ook even twijfel wat het was....haha! Laat je maar lekker verwennen! Ben wel benieuwd hoe de kleine man eruit ziet hoor!

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Julia, :) Dat weekend gingen we al weg met zijn familie! ;) Vorig jaar en het jaar ervoor ook gedaan. Hebben allebei de vrijdag voor Pasen en de dinsdag erna vrij genomen, dus even genieten.

@ Zsa, heel veel succes morgen met eventuele onderzoeken en gesprekken!

@ naam meisje Meelanor, Die heeft ze op de whatsapp wel gezegd, maar misschien wil ze dat liever zelf zeggen! hihi.. :p

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, haha :D 5 augustus zal mn 1e werkdag weer zijn ;) plak er dus lekker een maandje vakantie achteraan! :)
    maar als ik zie hoe snel die tijd vliegt bij mn vriendinnetje :$, dan is dat alleen maar goed hihi

@meelanor, hihi doe mij dat ook maar nog lachen met 8-9 cm :D waar kan ik tekenen? ;):p

@flora, oh das wel fijn dat je mag kiezen voor tijd voor tijd of uitbetalen :)
    en succes nog met de knoop doorhakken! volg je gevoel :)

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ BF, nog een paar uurtjes??? Woehoe!
    Lekker hoor. Mijn verlof loopt eigenlijk 7 augustus af, maar heb hem ook doorgetrokken naar 2 september! Heerlijk! Ja idd hoorde ik ook dat het omvliegt, enne bovendien had ik ook nog recht op zomervakantie. Dus we kijken ff of we eind aug nog iets kunnen plannen. Als ik terug kom van verlof heb ik nog 2,5 week vakantie staan tot eind van het jaar. Dus dat ga ik ook nog ff opmaken hahahaha...

@ Flora, succes met keuze maken meis! Je moet nu doen wat jou gelukkig maakt. Je hebt nu een luxepositie, dus maak er gebruik van!

18. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Heeee bf mijn week ben op 5 aug 39+6 lekker nog een maandje daarna dus dan 5 sept

19. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Meelanor, ik lees nu pas dat ze eerst zei dat het een meisje was! Hahaha, grappig zeg. Waarschijnlijk was je eigen gevoel dan ook een jongen, aangezien je het eerst zelf wilde zien en dan geloven ;)

@ Hier, nou op tijd klaar... vanochtend eerst zoonlief en mezelf douchen en aankleden. Daarna alles weer opgeruimd boven en beneden, bedden opgemaakt. Pff wat kunnen mannen toch veel zooi maken in 1 dag tijd, ik blijf hier maar opruimen! Dilan doet gezellig mee met ML. Anyway, nu weer alles opgeruimd en beneden nog een poetsdoek over de meubels gehaald en gestofzuigd en gedweild... daarna even snel boodschappen gedaan. Net samen met Dilan gegeten en om 1 uur werken, dus right on time :D En vanavond tot 9 uur!! Pff ben benieuwd of ik dat ga trekken.... maar een voordeel is wel, ML kookt jeee!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meelanor wat een prachtige bevalling. Ik zou daar ook wel voor willen tekenen! Ga lekker genieten van je kleine man samen met ml. Wat een prachtige foto op whatsapp!

Deel Deze Pagina