zo...alles overgedragen, mail opgeschoond (nog 1 laatste dingetje ) zo maar even bakjes en ladekast uitzoeken en in doos flikkeren wat mee moet verhuizen naar de nieuwbouw (voor t geval ik dan nog niet terug ben ) en even alle spulletjes prive verzamelen en in tasje flikkeren enzo en zo nog maar even langs mn baas om gedag te zeggen, want die vliegt om half 2 natuurlijk weer een vergadering in dus hoop dat ie tussendoor nog even op zn kantoor zit...anders vind ik t toch wel jammer haha
Hey meiden! @meelanor ja echt een super bevalling joh hihi *trots op je* en wat grappig dat ze een roze mutsje op wilde zetten hihi GEFOPT @dilara gaat t bij jullie ook goed? Lekker aan het genieten? @bf woehoeeeeeeeeeeee V E R L O F wat heerlijk meid! Je hebt t ook echt verdiend. Je hebt het super goed volgehouden al was t best moeilijk omdat je fysiek toch niet helemaal super was. Ga er lekker van genieten meid, maar dat kun jij wel geloof ik @ kiwi lekker even een weekendje weg! Heb ik ook wel zin in.. maar de centjes zijn hier niet echt om te juichen hihi (mijn centjes dan). Ben benieuwd hoe de kleine man groeit! @flora spannende keuze, maar denk idd dat je er wel goed aan zal doen als je het aanneemt! Ben benieuwd wat je hebt besloten meid. Weer een nieuwe uitdaging, misschien ook even 'afleiding' rondom alle gyn bezoeken etc etc.. @bella zo lekker productief geweest meid ik doe ook uit pure verveling maar wat wasjes en stofzuigen en beetje stoffen enzo, maar ik moet me er wel echt toe zetten hoor. Echt géén last van nesteldrang haha! Hopelijk komt t nog wel Dus vanavond tot 9 uur werken? Gelukkig wel thuis toch. En goed geregeld dat ml kookt. Ik moet ook vanavond werken half 5 tot half 9. Had gister genoeg eten gemaakt zodat ik voor werk nog snel een hapje kan eten. Werkse! En ik sluit me aan bij Kiwi, iedereen die bezig is met zwanger worden, ik vind het ook echt heel erg knap van jullie. Kan me zo voorstellen hoe zwaar het is, keer op keer die teleurstelling, hoop, onzekerheid.. En toch blijven jullie hier meekletsen. Lijkt me ook niet makkelijk om alle verhalen te horen van de zwangeren en de ene na de andere geboorte. Het enige wat ik kan zeggen en ik denk dat ik dan namens iedereen spreek is dat ik heel erg hoop dat jullie snel ook een wondertje in jullie buik mogen hebben! We gunnen het jullie allemaal zo! Hier vandaag niet zoveel gedaan. Klein boodschapje, stukje gefietst voor mn rug OHJA en niet te vergeten: een lief klein muisje gered Mijn kat wil nog wel eens muisjes meenemen van buiten en meestal liggen ze dan dood ergens op de grond (ben ik inmiddels gewend) maar soms is de muis 'm te slim af geweest en leeft ie dus nog en zit ie ergens achter een kastje. Dan heb ik ze dus liever dood he dan zijn ze makkelijk op te ruimen. Zucht dus ik zag m vluchten richting ijskast en daar zat ie dus onder. Na boodschappen zag ik 'm zitten (redelijk verzwakt en in shock vermoed ik) dus ik kon m makkelijk vangen met een vaasje en heb ik 'm buiten vrij gelaten! Ja jullie gruwelen misschien maar ik vind muizen niet eng, vind ze soms zelfs best schattig Dus dat was mijn goede daad van vandaag.
@ Jazz, brr ik krijg ook helemaal de kriebels van jouw muizen-verhaal haha... Enne, jij ook werkze dan vanavond @ BF, echt de laatste loodjes nu dus, lekker zeg! @ Hier, nog 3 kwartier en dan is ml thuis... eindelijk. Heb honger!!
Jazz, gezellig zo´n extra huisdier Bella, nog 4dgn tot je kan testen, volgens mij ging je morgen een testje doen toch? En al lekker aan het eten? BF, officieel dus nu verlof....Yeeeeej Hier net heerlijk tagiatelle met wokgarnalen op.....hmmmm zo lekker! Nu even uitbuiken op de bank. En zo maar is wat aan mijn administratie doen voor de belastingdienst.
Julia, ja morgen ga ik er eentje wagen.. verwacht er eigenlijk niks van hoor hihi maar kan t ook weer niet laten Nog niet aan het eten, ml is net begonnen we eten aardappelpuree, rode kool en hachee yummie
@bella: spannend hoor ik duim voor je!! @bf: jeeeee verlof!!!! @jazz: hihi wat goed, een muis gered ik vind muizen ook niet eng. Wij hebben een dwerghamster, dat lijkt net een muis, maar dan zonder staart @kiwi, jazz: wat lief van jullie!!
@jazz, ooh zo herkenbaar!! Heb ook wel eens muizen gered van de kat Glipte soms toch nasr binnen met levende muis in zn bek, normaal mocht ie dn natuurlijk nooit naar binnen haha Ik vind ze ook niet eng Behalve 1 keer...dode muis, zag er intact uit, dus ik pak m op bij de staart om over de schutting te slingeren naar t muizenkerkhof (), hangen alle organen dr aan de andere kant uit bah! Ook eens ontleed vogeltje voor de deur gehad, zoooo goor. Heb gedaan alsof ik niks had gezien, mn mams heeft m walgend opgeruimd, maar haar maag is wel stuk sterker dan de mijne hihi Ohja, sorry voor als er dus iemand net zat te eten hihi @bella, nog eeeeeel even meid en dan zit jouw werkdag er ook weer op!! @verlof, jaaa! Maar dringt toch nog niet echt door hoor zal zomdagavond of maandag wel komen ofzo Voorlopig voelt t als weekend hihi @hier verder...ging me omkleden toen ik thuis kwam en schrok me rot, wist echt niet wat ik zag!! Zo dik zijn mn enkels nog nooit geweest!! Kan t nu dus indrukken (moet ik best wel hard drukken hoor, want voelt gewoon "hard" aan), en dan blijft er gewoon een deuk achter!! Iemand tips om dit te verminderen???? Anders is t wachten tot ik bevallen ben....... In elk geval nu dusook echt terecht olifantenpootjes ...verlof s geen dag te vroeg begonnen
Gadverrrrrr BF!!! gelukkig net klaar met eten hihi Lieverds, bedankt voor het duimen! Natuurlijk laat ik het morgen ochtend meteen weten, weet alleen niet hoe laat want ben morgen vrij, dus dan blijf ik altijd nog ff lekker luieren in bed
@Jazz: Ook lief!! Ik zal ook niet ontkennen als ik soms bij wat geposte kwaaltjes denk: Miep niet zo, je bént tenminste zwanger! Maar dat maakt niet dat ik minder blij voor jullie ben hoor! Maar als je zelf even een tegenslag hebt dan kan ik dat soms wat minder hebben @BN: Spannendd! @Muizen: Heb liever een muis dan een kat! Brrr wat vind ik dat valse krengen.. vast omdat ik er ooit 1 in m'n been had hangen. @BF: Officieel gebombadeerd tot kamerolifant @Hier: hele week wel relaxed geweest.. maar VL ging net de papieren van de gyn lezen (heerlijk op tijd weer ) En ging dingen vragen 'oh, kijk, net zoals jij zegt, eisprong ongeveer 2 weken na je menstruatie, maar bij jou is dat dus niet he' en 'oh dit is wat je moeder had he, heb jij dat niet dan?' Etc etc.. En nu ben ik dus beetje zenuwachtig *niet leuk*
Zsa, lieverd niet zenuwachtig zijn, is echt nergens voor nodig. Je moet maar zo denken, ze gaan je helpen met je cyclus en zwanger worden. Kom op je kan het!!! Dikke knuffel. BF, heb trouwens vanmiddag op je buikfoto gestemd....zag dat er nog 1 onder de douche met eendje was, dus bijna de verkeerd...hihi! Het enigste wat je aan dikke voeten kan doen is....beentjes omhoog en stevige schoenen aan. Helaas stopt dit pas als de kleine meid eruit is. Bella, ik sta op mn vrije dag ook niet vroeg op hoor, uurtje of 10 is wel lekker.....maar hoelaat ga jij er dan uit, neem aan dat je kleine mannetje ook vroeg wakker is?
Ja die komt meestal rond 8 en als ik vrij ben dan gaan we er rond 9 uur uit... dus denk rond die tijd een testje doen hihi Maaaar misschien ben ik wel zo zenuwachtig dat ik om 7 uur al op de wc zit hahahahaha
Ik heb getest en denk een heeeeeeeel licht streepje te zien, of ik ben gek aan het worden dus 1 vd 2 opties haha.. Over 2 dgn maar weer proberen
Ik zie m niet maar zit op mn telefoon ook. Spannend dus! @Julia: thanks! Maar ik ben nooit zon held in nieuwe situaties Dus ook niet geslapen vannacht.. Bah!
@bella: hmm hier zie ik m ook niet Maar op mn telefoon zie ik wel 'iets'. Spannend meid!! Hopelijk over een paar dagen een duidelijke streep!
Spannend Bella, moet mn scherm ook wel beetje vreemd houden, maar ik zie wel iets. Hopelijk over 2 dagen duidelijker!
Bella, heerlijk een tuurtestje, ik lijk wel iets te zien. Maar of dit roze-grijs is?.....pffff spannend maak je het weer! Ik duim voor je dat het over 2 dgn duidelijker is! Zsa, wat vervelend zeg dat je de hele nacht niet goed hebt geslapen.....had ik ook voor dat hsg onderzoek. Hoelaat moet je erheen? En laat je het ons weten. Succes! Flora, jou tempkaartje ziet er goed uit! Lijkt wel of je een innestelingsdip hebt gehad, of zeg ik nu wat vreemds
Zo daar ben ik weer... En bevestiging van hetgeen ik zeker al roep sinds eerste rare cyclus: PCOS. Baarmoeder zag er prima uit, maar meer dan gemiddeld aantal kleine eiblaasjes rondom eierstokken. Ohja, hij zei wel dat het officieel nog wel bevestiging moet worden door bloedonderzoek, maar hij kon het eigenlijk al met zekerheid zeggen nav de echo. Nu 5 dagen 2x per dag provera slikken. En daarna ga ik gezellig met Flora mee aan de Clomid, te beginnen met 50mg. In 1 van eerste 3 dagen van menstruatie bloedprikken en op dag 10 van cyclus uitgangsecho. @Flora: had jij ook niet zo weinig provera waar het niet mee op gang kwam? Nja, al jaren gynaecoloog, dus hij zal het wel weten.. Eventueel in 2e cyclus een HSG, net als Julia. Nouja.. positieve nieuws is dan iig dat m'n baarmoeder er goed uitziet, slijmvlies wat dikker aan het worden was en ik in elk geval eiblaasjes heb.. Op de psychologische test scoorden we beide 'licht verhoogd', dus daar deden ze verder niets mee.. was ik ook niet van plan voorlopig Hij zei dat, als alles verder goed is (dus geen verstoppingen door chlamydia etc etc) de zwangerschap kans nog wel 80% is. Maar het verloop daarin kunnen ze niets over voorspellen, de een is zwanger na 1 ronde clomid, de ander moet veel dingen uitproberen en is jaren bezig. Nouja, dat wist ik dan ook eigenlijk al wel.. Ohja en VL mag volgende week donderdagochtend aan het werk Om 8 uur mag ie z'n zooitje afgeven. 1 ding is zeker: MMM..