Kiwi, mooi kamertje en die meubels en stoel helemaal gaaf. Ik vind een hemeltje wel erg mooi, maar vangt idd wel stof! Bella, wat hebben jullie een prachtig gedenkplekje voor Demi! En de urn vind ook erg mooi, voor jullie kleine meisje! Snap dat het een beetje dubbel voelt! Hoe is het met verder, al ongi of niet? Swimming zie dat je online bent, hoe is het?
@julia hier alles goed. Druk met werken en een nieuwe sport ontdekt. Zumba. Zo leuk. Nog iets meer dan een weekje en dan zijn we aan de beurt. Spannend en na morgen mag er niet meer geklust worden!
Ow leuk zumba, ik heb hier ook zumba voor op de wii, een tijdje gedaan! Maar kan nooit zo goed motivatie houden....hihi! Maar dat is een goede outfit, was na 30/40min altijd helemaal bezweet Hoezo mogen jullie niet meer klussen? Voor het onderzoek? Wanneer moesten jullie ook alweer naar het ziekenhuis..(sorry je hebt het al meerdere keren gezegd volgens mij')
Dat is zeker spannend Ga je nog testen, of blijf je nog even wachten! Vind het hier gewoon spannend voor jou...haha! Ik had met mezelf afgesproken niet meer te testen, maar krijg nu toch weer kriebels. Misschien donderdag of vrijdag toch stiekem een testje.
Julia, oohh leuk als je gaat testen Als ik vanavond nog niet ongi ben dan ga ik morgen ochtend weer een testje wagen. Mijn eitje is in de avond gesprongen dus misschien dat mijn ongi dan ook pas in de avond komt? Ben vandaag al 100 x naar de wc gelopen haha! Ook wel een beetje irritant eigenlijk zo'n NOD
Haha, dat doe ik ook altijd op NOD, denk dan telkens dat het van onder loopt ofzo! Heel irritant. Zou zo mooi zijn als het nu alweer raak zou zijn! Rond 17u was ik wakker en gelijk getempt 37.2! Dus wat Flora zegt klopt, de temp kan dus hoger zijn.... Denk dat als ik op 13 DPO nog een hoge temp heb ik ga testen en als die zakt test ik niet.
Ja maar volgens mij wil die temp helemaal niks zeggen van wat ik begrepen heb. Hij kan ook pas tijdens je menstruatie zakken. Maar oke, als ie op 13 dpo nog niet is gezakt wel testen he
@julia: ja komt idd door je nachtdienst dat ie wat hoger is als anders. Maar das niet zo erg, op een gegeven moment ga je vanzelf ook wel een patroon zien in je temp van je nachtdiensten. Je temp kan idd ook pas tijdens je ongi zakken. Maar vaker zakt ie al eerder. Eerst maar ff afwachten hoe lang je lf is, dan weet je dat ongeveer voor volgende cyclussen (liever dat t niet meer nodig is natuurlijk ) Bij een zwangerschap blijft je temp in ieder geval hoog. @bella: wat een mooie urn zeg! En wat heeft Demi een mooi plekje gekregen! @kiwi: mooi, stoer kamertje Ik vind een hemeltje ook wel leuk, dat kleed wat meer aan zeg maar. Maar ligt idd wel aan de stof en model. Moet niet zo'n tuttig ding zijn @mvs: mooi buikje!!! En wat een verschil met of zonder kleding @hier: ook nog geen ongi, maar hoeft ook nog niet. FF geeft morgen aan, maar kan ook overmorgen zijn... Lijkt wel of de dagen nu ineens heeeeel langzaam gaan
@flora: hoe kan Ff dat aangeven dan? Hopelijk komt het snel! @Bn: mooie urn! En wat spannend zo met je nod! Wist je dat je eisprong seizoensgebonden is? Google maar eens. Maar daardoor kan tijdstip menstruatie idd variëren. @kiwi: leuk kamertje, stoere kleuren! Nu wachten op de vulling @mvs: dat groeit goed zeg!! Leuk! @Julia: haha ik heb ook zumba voor Wii, maar ook geen doorzettingsvermogen haha! Ben erg benieuwd bij jou! Mogelijk heeft hsg zn best gedaan! Duimduim!
@zsa: Aan de hand van je gemiddelde lf berekend FF je NOD. Maar dat ligt bij jou nu dus wat anders door die mega cyclussen.. Als je dadelijk weer een mooie cyclus krijgt met clomid, dan zie je dat vanzelf @ongi: bij mij geen pijl op te trekken.. De hele dag door kan t bij mij doorbreken de ene keer 's ochtends, dan 's avonds en dan weer 's nachts.. Dus afwachten geblazen!!
@ Zsa, grappig dat het seizoensgebonden is. Al gaat dat bij mij niet echt op denk ik haha. Want vorige maand heb ik 'm in de ochtend gehad en deze maand in de avond. Maar zou het dan ook zo zijn dat het tijdstip waarop je eitje springt dat dan ook je menstruatie begint als het niet raak is? @ Swimming, heel erg spannend de aankomende week! Het is bijna zover!
Misschien voel je niet de eisprong zelf maar tekenen rondom eisprong. Geen idee of dat voor menstruatie wat uitmaakt hoor. Gewoon gedachtegang. Ik duim swimming!
Het begint bij mij met een licht zeurderig gevoel.. en op het moment van springen dan kan ik amper normaal lopen en een half uur later is alle pijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Eerst dacht ik ook dat dat nog van het groeien was, maar door de zwangerschap van Demi weet ik gewoon dat ie dan ook daadwerkelijk springt. De VK had eerst 2 dagen later gemeten dan mijn eigen berekening bij de eerste echo. Maar ik wist zeker dat ik 4 mei uitgerekend zou zijn, omdat ik dus wist wanneer mijn eitje was gesprongen. Uiteindelijk bij de 12 weken echo, ben ik inderdaad op 4 mei gezet ipv 6 mei, het klopte precies.
Geen ongi en geen posi test! Snap er niks van want ik zit nu op 15 dpo dus dan had ik toch 1 vd 2 moeten hebben....
@bella: balen meid hopelijk dan maar snel ongi, want zo moeten wachten is ook maar nix! En wat betreft je ei en ongi, dat staat los van elkaar. Het heeft meer te maken met de daling van de progesteron. Als het gele lichaam (restant follikel wat progesteron produceerd) is uitgeput, dan wordt je ongi. De ene keer kan dat dus wat net wat langer duren dan de andere keer. @hier: ook nog geen ongi, maar mn temp is wel verder gezakt!! Dus hopelijk zet de ongi vandaag ook door Ongeacht of ik vandaag of morgen ongi wordt, moet ik volgende woensdag weer terug naar de gyn. Dat is dan dag 7 of 8. Moest eigenlijk op dag 8 terug, maar als ik morgen ongi wordt is dat op een donderdag en dan is de gyn niet op de poli. Dus dan een dagje eerder, want ik moest vroeg komen deze cyclus. Dan ben ik nog niet eens klaar met de clomid (dag 7 laatste pillen). Maar dat zal niet zoveel uitmaken. Denk dat ik vanmiddag maar gewoon vast een afspraak maak, dan heb ik nog een kans dat ik 's ochtends vroeg kan, omdat ik volgende week verder de hele dag moet werken. @zsa: nog even iets; mijn gyn adviseerde om clomid 's avonds voor t slapen gaan in te nemen, om zo de kans oo bijwerkingen te verkleinen. Je kunt er namelijk ook wat suffig van worden en als je moet gaan slapen is dat niet zo erg als overdag en opvliegers heb je ook liever 's nachts dan overdag ik trok letterlijk al mn kleren van mn lijf en op je werk gaat dat een beetje lastig hihi.
Swimming, spannend nog een week dus! Hoop dat alle energie e.d. wat jullie erin hebben gestoken de afgelopen weken zijn vruchten af gaat werpen. Ik duim voor je! Bella, wat vervelend zeg, ga je hoop krijgen heb je weer een nega test. Bah! Waarschijnlijk dan toch een langere LF of gewoon vanmiddag ongi. Hmmm niet leuk. Dikke knuf! Zsa, hoop idd dat het hsg ergens goed voor is geweest! Zo niet deze maand dan één van de komende maanden. Wist trouwens helemaal niet dat de eisprong seizoensgebonden was, zo is even spieken op google! Flora, slim om nu al een afspraak te maken, sóchtends vind ik ook altijd fijner. Baal altijd zo als de wachttijden uitlopen. Mvs, ben je gewoon vergeten te zeggen dat je een mooi buikje hebt! Maar zonder kleding is je buik veel boller....hihi! Hier echt killing boobs, ML zat er gister voor de grap even aan. Pfff zat tegen het plafon. Zegt hij owwww dus het is echt gevoelig, ja duh dat zei ik toch! Zo snel mn bedje in, super moe en drukke nacht gehad. Iedereen werkse! Hoe is het eigenlijk met dinges, al zolang niet gezien hier?
Hej meiden, Thnx voor alle reacties! Ik ga nog eens even denken of ik een hemeltje doe of niet. @ Bella, wat een prachtig mooie urn voor Demi! Dat past mooi op het plekje van haar op jullie slaapkamer. Kan me voorstellen dat je wel even schrok toen je hem binnenkreeg. hoe kan dat nou? Je zou idd zeggen positest of ongi. Nou ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @ Julia, hoop ook echt dat de HSG heeft geholpen meis! Snel een rose streep op een mooie zwtest! @ Swimming, duim voor je meis! Op naar 21 maart! @ vakantie, is iemand van jullie weleens naar Meerdal, de Kempervennen of Heijderbos zijn geweest? We zijn eruit, we willen in november een midweek naar een van deze parken. Ik ben alleen heeeeeeel lang geleden naar deze parken geweest. Iemand een tip voor een van deze parken?