Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    En lijfje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      4
  2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mvs: wouw wat een mooie meid! Hihi ;) Lekker echt gaan genieten nu!!

@zsa: misschien dat je dan toch op zaterdag terug mag komen (hoorde vandaag dat ze dat hier soms doen als t nodig is), en anders inderdaad vrijdag weer terug. Een beetje afhankelijk wat er te zien is. Echt plannen kun je t niet meis.. :(

@hier: nou de echo zag er goed uit :D:D:D Er waren links een stuk of 5 eitjes te zien en rechts eentje. Allemaal nog wel erg klein, dus het is even afwachten welke er door gaat groeien en echt gaat springen. Maar voor cd 7 zag het er goed uit. Dus een hele opluchting dat er nu niet al zo'n groot ei zit.
    de gyn legde ook nog even uit wat er (waarschijnlijk) de vorige cyclus was gebeurt:
    Er groeit dus een eitje in de follikel en als het eitje de rand van de follikel raakt, dan springt het eitje. Dan is hij dus rijp. Wat er bij mij is gebeurt; het eitje zat te netjes in het midden, waardoor het lang duurde voordat het eitje verplaatst was naar de rand van de follikel. Dus hij bleef maar groeien en groeien. De gyn verwachtte dus dat deze cyclus alles goed zou gaan.
    Alleen als mn ei weer te groot dreigt te worden, dan krijg ik dus idd pregnyl. Maar dat is even afwachten. Eerst moet de follikel groot genoeg zijn.

Nu moet ik vrijdag weer terug voor een 2e fm. Zaterdag mocht ik ook terugkomen, maar ik heb weer werkweekend dus dat ging niet lukken. Ben ergggg benieuwd of er dan al iets meer gegroeid is!

Ook weet ik nu waarom ik wel altijd iets links voel en (bijna) nooit rechts.. Mijn linkereierstok ligt meer richting mijn lies en de rechter meer achter de baarmoeder. Op die plek voel je dus eigenlijk niet zoveel.

Al met al dus een fijn bezoek, en hopelijk gaan we deze ronde eindelijk een (eerste) echte kans maken op een zwangerschap :D:D
    Ik heb nu dus geen idee wanneer mn eisprong plaats zal vinden, vorige keer op dag 13 maar nu is het even afwachten hoe hard de follikels gaan groeien.

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Zsa, nou nog niet echt druk aan de klus haha! Zondag avond voor t laatst, dus ja we moeten eigenlijk wel weer aan de bak. Maar volgens mijn ovulatietest heb ik nog wel wat tijd :p Het streepje was vandaag nog net zo licht als gister.

@ MvS, mooie echo van hum!

@ Hier, vandaag is Demi thuis gekomen, wat een rust ineens zeg. Het voelt nu echt alsof ons gezinnetje weer 'compleet' is en ze is eindelijk thuis! Voelt goed! :D

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat ze thuis is en het zo goed voelt. Mooi plaatsje!

@hier: bijwerking slapeloosheid; check!! Zombie...
    Maargoed als t hierbij blijft, prima!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wauw bella wat een mooi plaatsje en foto. Krijg er een warm gevoel bij. Fijn dat ze thuis is.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    *bijgelezen maar geen inspiratie ;)*

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: wat een mooi plekje voor demi zeg!! Kan me voorstellen dat t rust geeft dat ze lekker thuis is:)

@zsa: heeeeerlijk he;) moet zeggen dat ik vannacht wel beter heb geslapen, duurde wel lang voordat ik in slaap viel. Maar toen ik sliep was t goed:) nu nog wel moeeeeee...

@swimming: succes vandaag!! Wat moet het een spannende dag zijn zeg.

@hier: ml en ik zijn vandaag 5jr samen :D dus vanaaf gaan we lekker uit eten!

Ennnnn..... De auto is binnen bij de garage!!! :D:D:D waarschijnlijk kunnen we m eind volgende week ophalen. Kenteken ed moet aangevraagd worden, auto wordt mooi gepoetst en ml heeft er extra instaplijsten bij besteld, dus die moeten ook nog ff gemonteerd worden! Ben zoooo benieuwd! De verkoper zei dat ie onze uitvoering nog niet gezien had en vond m echt gaaf :D
    Jammer dat ik werkweekend heb, anders waren we zaterdag al ff langs de garage gereden om de auto ff te bewonderen.

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @BF: Grinnik!

@FLora: ja heerlijk.. not! Nu ben ik al niet zon beste slaper, dus ben wel wat gewend, maar tis zo averechts, vermoeidheid én slapeloosheid.. ;)

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: hoe reageert dilan trouwens op demi's plekje? Begrijpt jij het een beetje?

@zsa: ja heel dubbel... Maar vaak zakt het langzaam af wanneer je weer klaar bent met de clomid. Dus nog ff doorbijten! Gister had ik mn laatste tabletten.

10. BellaNoa

Ja, het is echt fijn dat demi thuis is, voelt nu echt als een rust zeg maar. Kan eigenlijk nu ook echt zeggen dat ik weer toe ben aan een nieuwe zwangerschap en weer opnieuw te beginnen. Het voelt nu ineens heel anders, moeilijk uit te leggen :D

@ Dilan, ja hij beseft echt meer als wij denken. Ik denk dat hij echt begrijpt dat daar zijn zusje nu is want sinds ze echt thuis is, wil hij haar steeds een kusje geven (op de foto of de beer die erbij staat) terwijl hij daarvoor wel steeds zei mama!! zusje! als het kaarsje uit was, is het kusje er nu bij gekomen. Doen we dan ook gewoon als hij dat fijn vindt. Gister ochtend waren we bij het graf van mijn opa voor het eerst na zijn overlijden en Dilan was ook mee. Toen we weg gingen moest hij "daag opa" van ons zeggen. Daarna kwamen we bij mijn moeder en daar staat een foto van mijn opa, en hij tegen de foto "daag opa!".... dat bedoel ik dus, hij weet dat hij bij die opa is geweest ;)

@ Benoemen, ML en ik hebben weken geworsteld met wat we nu gaan zeggen tegen de buitenwereld, als ze gaan vragen hoeveel kinderen wij hebben bijvoorbeeld en nu we ook weer zwanger willen worden. Ik voelde niet goed om te zeggen van 'als ik dadelijk weer zwanger ben van de tweede' of aan andere om antwoord te geven dat ik maar 1 kind heb. Vond het ook weer raar om te zeggen dat we nu voor de derde gaan, omdat er dus maar 1 kind rondloopt. Het was dan eigenlijk ook vooral dat als ik dan meteen met de deur in huis zou vallen dat het mensen zou afschrikken maar daar heb ik nu nu lak aan. Demi hoort gewoon bij ons en dat is ook ons kind, net zoveel als Dilan. Dus ML en ik hebben vd week afgesproken dat we haar ook gewoon benoemen als ze vragen hoeveel kinderen we hebben, dat we er 2 hebben waarvan 1 kindje is overleden na 23 weken zwangerschap. Het verhaal kunnen we dan ook gewoon kort houden als we geen zin hebben om t te delen.

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Swimming, heel veel succes vandaag! Laat je weten hoe het is geweest?

Zsa, wat vervelend dat niet slapen, hopen dat het na de clomid weer beter gaat!

Flora, zo eerste ziekenhuisbezoek zit er weer op. Duim voor een mooi eitje! Hopelijk nu eindelijk is een goede kans voor jullie.
    Wat leuk dat de nieuwe auto bijna klaar is, nog even geduld ;)

BF, ach ja van die dagen heb ik ook wel eens....hihi!

Bella, wat een mooi plekje heb je gemaakt voor Demi en wat fijn dat ze nu thuis is. Kan me voorstellen dat het nu rust geeft en je je weer compleet voelt. En idd gewoon zeggen dat je 2 kinderen hebt, is tenslotte ook zo!
    Weer in de klusweek voor jou, duim dat een zwangerschap niet te lang op zich laat wachten.

Mvs, wat een mooie echo en idd nog een meisje! Verder alles goed gegaan? Nog bloed te zien, of is dat nu helemaal weg?

Iemand nog wat gehoord van sproetje?

Sorry dat ik gister even niet gereageerd heb. Heb het overdag erg druk gehad en ML zn oma ligt op sterven. We zijn daar gisteravond dus nog even naar toe geweest.
    Nu snel aankleden, want zit hier gewoon nog in mn pyama! Dan even de papieren e.d. in orde maken en wat regeldingen.
    Temp is vanmorgen flink gezakt, zit nu op 36.2, zo laag is het de vorige cyclus niet geweest.

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ben trouwens gisteren gestart met tarwekiemolie, hoop dat het wat doet.

13. BellaNoa

Waarvoor is dat dan?

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bella, dat is om je baarmoederslijmvlies dikker te maken, zodat een bevrucht eitje beter kan innestelen. Dus wie weet doet het wat. Is eigenlijk gewoon vit E, dus dat is ook goed als je wat extra energie kan gebruiken.

15. BellaNoa

@ Julia, je kunt het altijd proberen en wie weet helpt het wel!

@ Hier, vandaag geen bal uitgevoerd. Wilde nog wel even gaan wandelen enzo met Dilan want het ziet er best mooi uit buiten maar geen puf voor gehad vandaag, na gister en zit nog in mijn badjas haha :D

Net even de gemeente gebeld, want die akte na de aangifte van Demi blijft me irriteren met 'levenloos geboren kind'. Ze is niet levenloos geboren! Volgens de gemeente klopt dat ook niet als er door het ziekenhuis tekenen van leven zijn vastgelegd (dat is zo, want daarvan heb ik papieren). Werd doorgestuurd naar de Dela omdat zij de aangifte hebben gedaan en ze gaan nu uitzoeken hoe dit fout is gegaan en ik word nog teruggebeld.. dus ben benieuwd.

Dadelijk werken om 5 uur in m'n badjas haha en ML moet vanavond koken jeeuhh

16. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @julia: Baadt het niet, dan schaadt het niet!

@BN: Lekker toch, zo'n lam dag!

@hier: twijfel of ik morgen naar telefonisch spreekuur van zh zal bellen voor uitslag zaad.. of woensdag vragen bij echo, maar daarover wordt al gezegd dat er weinig tijd is om dingen te bespreken.

@Swimming: Hoe was het vandaag?

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zsa, ik zou gewoon even bellen hoor, dan weet je in ieder geval wat. Zolang wachten zou ik niet fijn vinden.

Bella, heerlijk zo´n dag, heb ik ook wel eens. Wat stom dat ze het verkeerd op de akte verkeerd hebben geschreven. Ze moeten dat dan maar even aanpassen toch!

Hier moet ik eigenlijk de weekboodschappen gaan doen....pfff ook geen puf voor.

18. BellaNoa

#1138 BellaNoa, 21 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2013
    Update van Swimming:

Echo was goed. Weer geen zaad maar dat was geen verrassing. 13mei krijgt ml een biopt uit beide ballen. Over 6 weken telefonische afspraak over de uitslag van het bloed. Als de uroloog goedkeuring geeft is 13mei definitief en kan ik een afspraak maken bij de gynocoloog voor hormoon spuiten ed voor een icsi behandeling.Bij mij hadden ze teveel eitjes gezien.daar kwam mijn lange culyclussen vandaag. Dus heb bloed moeten prikken. Maar voor icsi is dat geen probleem alleen als je op een natuurlijk manier zwanger wil worden. Alleen kan het zijn dat mijn lichaam heftiger reageerd op de hormoon spuiten.

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Swimming: Heftig hoor! Geen verrassing, maar komt toch hard aan lijkt me. Hoe is je vriend eronder?
    En bij jou ook veel eitjes, ook pcos dan? Of hebben ze dat niet zo benoemd?

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Helllooowwww :)

Eens zien of ik nu meer inspiratie heb hihi

@zsa, ze hebben idd pcos genoemd bij swimming

@julia, goed excuus hoor die zwschap, ml doet al heel lang alleen de boodschappen terwijl ik voor pampus op de bank hang ;) hihihi
    Hoop dat de olie wat voor je doet!!
    Dacht alleen dat een te dik bmslijmvlies ook weer niet goed was, want at kon ook innesteling bemoeilijken ofzo?? Maar weet niet of t klopt hoor hihi

@zsa, zou bijna zeggen of je niet eens iets moet proberen te slikken om wst beter te slapen, maar geloof dat al dat spul uit den boze is als je zwanger wilt worden (of zwanger bent), echt vervelend zeg die slapeloosheid!!

@bella, heel fijn dat jullie demi nu thuis hebben, en natuurlijk hoort ze gewoon bij jullie gezin! En vind het zo mooi steeds om te lezen hoe dilan reageert! Ze snappen idd een hoop meer dan we beseffen...

@hier, nou koffer staat klaar hoor ;) paar laatste dingetjes nog, maar dat kan ook last minute :)
    En weer een lekker middagdutje gedaan :) heerlijk :)
    Dat wordt echt afkicken straks :$ :) hihi
    Maar van dat verlof word ik maar slaperig hoor hihi
    Wl alleen maar slapen :$
    Maar weinig wakkere momenten op een dag in elk geval ;) maar moet t er u nog even van nemen he, straks kan t niet meer hihi

Ml is lekker patatjes halen, dus ik ga even plassen en alvast alles klaar zetten :) ook maar vast lichtjes aan

Inmiddels ook weer een wat rommelende buik, maar allemaal voorbereiding he hihi

Deel Deze Pagina