Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ BF, dat gaat er straks vanzelf in als je de 39 weken bent gepasseerd :p hahaha maar voor nu kun je nog hopen dat ze eerder komt!

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, zo dat gaat lekker bij jou, al volop voorwerk. Hoop niet voor je dat dit wkn zo gaat aanhouden tot de bevalling. Enne dat kwijlen...haha zie het al helemaal voor me.

Zsa, nou jij moet wel een eitje krijgen hoor met al die klachten. Jij zit vol met hormonen. Ik duim me helemaal suf voor je! Succes morgen met de echo, hoop dat ze al iets kunnen zien.
    Enne wij gaan samen dat smeppen is even uitproberen!

Flora, zo een tweeling zou helemaal mooi zijn. Maar 1 zou ook al leuk zijn. Hoop zo dat het lukt!!!! Jij ging gister dus ook laat naar bed, hier nog 1. Pas laat uit het werk, maar ik had gewoon geen puf meer om te reageren.

Bella, weer op de wachtbank dus! Wel goed geklust? Nog een paar dagen en dan kom ik lekker naast je neerploffen hoor!
    Hoop ook zo dat die tarwekiemolie wat doet!
    Fijn die mannen, zo herkenbaar! Hopelijk steekt hij er wat van op.

Kiwi, 31 wkn alweer, wat gaat de tijd snel. En die harde buiken beginnen bij jou dus ook al te komen bij drukke dagen. Leuk lekker weg naar CP, goed dat je gelijk geboekt heb!

Dinges moest wel lachen dat je er gelijk een berichtje over gestart bent. Was idd lekker fel, maar ach de hormonen en dan moet je het gewoon even zeggen. Normaal denk je maak je niet druk.....maar nu...hihi!

Wat lees ik nu over MvS, is ze dr huis uit gezet? Ze woont er toch nog maar net?

Hier beroerd geslapen, dus veelste laat getempt. Echt zo stom, komt mn ei er bijna aan en dan te laat getempt. Maar goed morgen nieuwe kans.
    Tegenwoordig maakt ML mij sóchtends wakker als ik vrij ben. Zegt dan heel lief, schatje je moet even tempen voor je ei. Maarja vanmorgen gezegd, ja doe ik en vervolgens in slaap gevallen. Zo dus maar even een ovutestje er tegenaan gooien. Die begon al iets donkerder te worden gisteren.
    Verder hier nog steeds veel afscheiding, echt veel! Maar gister ook dat ik er gewoon draden van kon trekken, dus mn paasei zo vast niet lang meer op zich laten wachten.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: hihi, ik ben ook al op zoek naar mn paasei op t moment ;) maar de mijne zal denk ik rond vrijdag ofzo gaan springen.
    Hier let ml ook er altijd op of ik temp ;) eerst kroop hij altijd meteen lekker tegen me aan als hij wakker werd. Maar nu maakt ie mij dus eerst ff wakker zodat ik kan tempen:) daarna wordt er pas geknuffeld, aangezien ml een behoorlijke kachel is. Dan heb ik door hem een hogere temp! Haha.

@bf: pff als t zo nog wat weken doorgaat, dan gaat de tijd laaaaang duren! Slim om er in ieder geval maar vanaf te gaan dat het nog ff duurt voordat de kleine meid er is!

@julia2: wat voor pijnstillers had jij gepakt voor je hsg? In de folder staat ibu's of naproxen (aleve feminax) de avond voor het onderzoek en nogmaals een uur voor het onderzoek. Ik heb beide in huis, denk dat aleve feminax beter zullen werken?
    En deed t zeer toen dat klemmetje op de baarmoedermond werd gezet? Brrrr... Lijkt me zo akelig.. Hopelijk valt t bij mij ook mee.
    Of beter gezegd; hopelijk is t deze ronde gewoon raak is hoeft dat onderzoek ook niet ;)

@hier: vanaaf weer naar ons petekindje:D ze groeit als kool nu:$ alweer ruim 5,5 kilo!

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de avond voor het onderzoek 2 pcm ingenomen. De ochtend van het onderzoek weer 2 pcm en 1uur voor het onderzoek een diclofinac 50mg. Ik had dit nog in huis en overlegd met de poli gyn, die gaven aan dat dat prima was.
    Je hoort zoveel spookverhalen over dat het pijn doet, maar probeer dat van je af te zetten. Ik zal even uitleggen hoe het precies ging bij mij.

Eerst werd mn onderkant ontsmet met jodium. Vervolgens brengen ze een eendebek in. Niet echt heel lekker als dat ding word opengezet. Vervolgens pakte ze met een tang mn baarmoedermond, dat was eigenlijk het naarste gevoel, bij mij begon mn baarmoeder te krampen dus je voelt wat heftige menstruatiekrampen. Toen ik zei wat ben je toch allemaal aan het doen, was het al klaar en had ze al het slangetje ingebracht. Duurde iets van 2 min. Toen werden het tangetje en de eendenbek verwijderd. Met het doorspuiten niets gevoeld, want de vloeistof liep meteen door! Maar ik las dat als het dicht zit je door de druk wat pijn kan krijgen. Daarna was het al klaar en heb die dag nog wat zeurend gevoel in mn onderbuik gehad en wat bloedverlies. Dus eigenlijk viel het best mee, maar lekker is anders;). Ze hebben bij mij vloeistof op oliebasis gebruikt.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: thxx voor de info :) De pijn van het doorspuiten ben ik eigenlijk niet eens zo bang voor. Maar meer dat tangetje op je bmm. Dat lijkt me brrrrr...
    Ik heb hier ook nog ibu's 600 liggen en ook nog diclofinac. Ik zal nog eens ff met de gyn overleggen wat handig is.

Ik ga er verder ook niet te veel over lezen, want dat maakt me alleen maar angstig. Ik kan gelukkig wel wat pijn hebben, dus dat scheelt. En ik verwacht eigenlijk niet dat er verstoppingen zitten, dus dan zal t helemaal wel goed komen :)

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mijn ovutestje word weer wat donkerder, denk morgen een knaller! :)

Bijgevoegde bestanden:

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, je hebt groot gelijk, niet teveel lezen, word je alleen maar onrustig van! En snap dat je er wel wat tegenop ziet, vooral dat tangetje, maar is maar even een rot gevoel.

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Julia: Super lief, dank je! Ik hoop het van harte.. zullen morgen zien..
    Draden trekken van slijm is goed, dan zou het vruchtbaar moeten zijn!! Yeah!

@Flora: Als je nou gewoon even voor roze zorgt, dan komen er ook geen klemmen aan te pas ;):D Hop hop! Actie!

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha hop hop actie :D:D:D

Ik word gewoon vrolijk van al die aankomende eitjes :D

Hier sporadisch een wee, geen echte regelmaat dus ;)

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hop hop, jij ook actie BF! :D

Even gedachtengangetje... Bij PCOS heb je een verhoogd LH hormoon.. Nu bleek dat ook uit mijn bloedwaardes bij dokter, was in januari verhoogd (al vond de dokter dat het nog wel kon ;)) Maar zorgt LH ook niet voor een streep op ovulatietesten? Ja toch? Dan bleef ik daarom misschien ook een continue streep plassen?

Heb er toenstraks een uitgeprobeerd, was erg licht in elk geval, dus nog geen eisprong onderweg lijkt me. Al is dag 9 ook wel vroeg.. :D
    Oehhh ik wil het weten!!

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: je kunt bij pcos idd een hoger lh niveau hebben. En daarom dus ook altijd donkere streepjes. Lichte streepjes plassen is heel normaal, ik plas ook de hele maand door (hele) lichte streepjes. Je hebt altijd een kleine hoeveelheid lh en dat piekt dus net voor je eisprong :)
    En omdat je bij pcos dus een verhoogd lh kan hebben, zeggen ze daarom dus ook dat ovutesten bij pcos niet altijd werken. Geen idee hoe het zit als je clomid gebruikt, ik neem aan dat lh dan wel weer zakt naar een normaal niveau :(

@julia: jeej eitje is serieus onderweg ;) hihi. Ovutest gaat de goede richting op. Hup aan de klus jullie:D

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, hahaha ja ik vind t goed hoor ;) kom maar op :D (al heeft ml t liefst pas na donderdagochtend, want dan heeft ie sollicitatiegesprek....en dan eigenlijk alleen vrijdag, want t weekend vind ie weer niets, dus dan mag t pas dinsdag want 1 april vind ik ook niet leuk ;))

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, haha gewoon even lief aan je meisje vragen, misschien werkt het.

Zsa, spannend hoor, duim snel voor een mooi streepje.

Hier al een drukkend gevoel in li-onderbuik en lies en het is ook bijna volle maan. Wij gaan vanavond maar even ´hoppen´ haha!

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @julia&BF: haha heerlijke antwoorden ook weer!

@Flora: normaal moet lf tussen 1-8 zitten voor en na eisprong. En 10-55 rondom eisprong. Bij mij stond ie op 16 met een ! erachter door het labratorium.. had vandaag iig amper zichtbaar streepje.

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Zsa: Dan is dat idd iets verhoogd toen! Hopelijk heeft de clomid het opgelost :) volgens mij reageren de meeste ovutesten positief bij een waarde vanaf 25.
    Dus dan kan het wel kloppen dat je met 16 een goede streep te pakken had :)

@julia: veel plezier!! Hihi.

@bf: zul je net zien dat mini op een tijdstip komt dat t net ff niet uitkomt ;)

@hier: ik voel mn eitje ook weer goed! Dus er is écht iets gaande daarbinnen! Hopelijk snel een positieve ovutest!

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames,

Ben weer terug van het weekendje weg. Heerlijk genoten, gezwommen en het was super gezellig.

Nu weer aan het werk en dan komt het besef pas echt. Van de ok die er aan komt en dan dus ook het verlossende woord. Wel of geen zaad. Het wordt een beetje eng.

Welterusten voor nu en spreek jullie snel weer.

17. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Swimming, heb echt heel veel respect voor jullie voor wat jullie nu moeten doorstaan en voor ML, dat hij dit ook over heeft om jullie kinderwens in vervulling te kunnen laten gaan. Echt super! Hopelijk resulteert het ook in positief nieuws door jullie doorzettingsvermogen! Dikke knuf voor jou

18. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    wanneer is de operatie swimming? fijn dat jullie hebben kunnen genieten!

@hier: pff toch weer gebroken nacht. Zo heet de hele tijd, deken weg, dan weer koud. Zouden dit dan de opvliegers zijn? of spanning voor straks?;)

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen :)

Mini zit nog binnen :p haha

@zsa, misschien combinatie van beide?? In elk geval succes straks!! Hoop dat er al wat te zien is!

@julia, en? Lekker gehopt? ;) haha

@swimming, lijkt me echt zoooo ontzettend moeilijk waar jullie doorheen gaan nu! Vind t zo knap hoe jullie er in staan!!
    Wel heel fijn trouwens dat ml's broer jullie zo wil helpen!!
    En toch wil ik je even een dikke knuffel geven, dus bij deze *knuf*

@hier, opzich wel goed geslapen, word helaas elke keer wakker van pijn in mn heupen en mn bil (leuk hoor als die spieren geen zin hebben hihihihii, voelt heeeeel apart.....)
    Maar mini doet t in elk geval, want die kwam me net ook even groeten ;)
    Zo dik als mn voeten en enkels gister waren, zo dik zijn ze eigenlijk nog steeds hihi, dus vandaag weer een rustig dagje met de pootjes voornamelijk omhoog :)

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: succes vandaag! Hopelijk is er al iets moois te zien!
    Hihi ik denk dat je opvliegers hebt gehad ;) herkenbaar in ieder geval. Haha.

@swimming: dikke knuffel voor jullie meid! Respect voor jullie! Zo knap hoe jullie ermee om gaan! Hopelijk wordt het wachten beloond met een pracht van een baby! Ik duim me nog steeds suf voor jullie!

Ik zie dat je temp mooi omhoog gaat! Ondanks je pcos dus in ieder geval weer een eisprong gehad.

@bf: fijn dat je een redelijke goede nacht hebt gehad :D maar je pootjes van je :( vind het er echt zielig uit zien! Hopelijk ben je t vocht gauw kwijt na de bevalling.

@hier: alleen de ochtend werken vandaag. Dus thuis vanmiddag een beetje aan rommelen.
    En volgens de gyn zijn vanaf vandaag de vruchtbare dagen aangebroken :D volgens mij heb ik al wat vruchtbaar slijm, dus ik ben op de goede weg! Ik vind het weer erg spannend allemaal! :D

Deel Deze Pagina