Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Helaas.. eitjes allemaal nog klein. Geloof dat ze 10mm zei. Was niet echt een fijne vrouw, was een co-ass bij en daar legde ze allemaal dingen aan uit. Maar vragen die ik stelde kreeg ik niet het antwoord op echt.
    Ik vroeg of dit een normaal beeld is op cyclusdag 10. Toen zei ze dat ze tot dag 20 monitoren en dat als er al 1 12mm was geweest dat die maandag misschien wel 20 was geweest ofzo.. heel raar, niet wat ik vroeg in elk geval.
    En ze vroeg of ik last van clomid had gehad, dus ik vertelde over vannacht en dat vond ze raar want normaal is het tijdens dag 3/4 wel, maar daarna eigenlijk niet meer.

Nouja apart.. volgende afspraak 2-4 om 14.40u.. heerlijk tijd ;)

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, jou eitje is dus ook onderweg! Dus ook aan de klus!

Swimming, meid wat heb ik toch veel respect voor jullie! Hoop zo dat de operatie wat zaad oplevert, zodat jullie voor een eigen kindje kunnen gaan. Is er al een OK datum bekend? Wat een onzekere periode is dit toch, bah! Sterkte meid!

Zsa, dus nog niet veel te zien helaas, maar dat zegt nog niks he! Begreep van Flora, dat het ook nog vroeg is. Dusse....ik duim gewoon nog ff lekker verder voor je! Was dit trouwens je eigen gyn, of een vervanger? Niet echt leuk als ze zo doen!

BF, hahaha.....ja wij hebben even lekker ´gehopt` hoor! We gaan dat smeppen gewoon proberen. ML vond wel dat het veel was, maarja ik wil er gewoon alles aan doen. Dus hij werkt gelukkig wel mee.
    Rustig aan jij met al dat vocht! Lekker beentjes omhoog!

Bella, zit je lekker op je wachtbankje? Hoe is het verder? Nog tevreden met het plekje voor Demi in de woonkamer? Even je nog een dikke knuffel geven!

Ik ga zo even naar de boekhouder, moet even de papieren inleveren voor de belasting. Daarna naar de winkel, want ML moet nog een nieuwe donkere broek voor de begrafenis en schoenen. Verder voel ik van alles in mn buik, dus zo maar is een ovutestje doen. Hoop dat die positief is!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: nou als je 10mm hebt op dag 10, dat is prima hoor. De vraag is alleen nog met zulke afmetingen of ze door gaan groeien.
    Maar dat zul je de volgende keer dus wel zien :) het sowieso positief dat er in ieder geval al iets zit! Dus niet getreurd, het kan nog alle kanten op!
    Rond dag 12/13 moet er vaak toch al wel iets dominants zitten (boven de 12mm). Dus dan heb je nog ff! En het kan ineens hard gaan..
    Op dag 9 zat er links bij mij nog niets (dus kleiner dan 10mm) en dag 12 ineens 15mm:$

Bij mij doet de gyn zelf altijd gewoon de echo's, vind ik wel erg fijn! Het is een heel begaan mens en leeft erg mee. Toen er maandag bij mij een mooi ei van 15mm zat was hij oprecht blij:D haha

@julia: succes met smeppen ;) hihi. Hopelijk brengt het jullie geluk!

@hier: joepieeee, net rekbaar vruchtbaar slijm gespot!! :D:D dat heb ik nog nooit gehad. Alleen maar waterig vruchtbaar slijm. Dus de gyn heeft gelijk; vanaf woensdag vruchtbare dagen! Zometeen nog ff een ovutestje doen. Misschien al een donkerder streepje, positief denk ik nog niet.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, nou ook fijn zo'n figuur....heb je volgende keer weer dezelfde of weet je dat nog niet? als t weer dezelfde is zou ik er gewoon wat van zeggen hoor!
    maar er zit idd in elk geval een begin! :)

@flora, jeeeeej hop hop! ;) hihi (houden we er in goed hahaha :D)

@julia, ja t is misschien wel veel, maar noem t gek...bij ons was t raak in de ronde dat we hebben gefokt als konijnen, echt dubbele van wat we normaal haalden in een ronde ;):D
    kan natuurlijk allemaal toeval zijn, maar denk noem t toch ff ;) hihi

@maansteen, hebben jullie daar al eens naar gezocht op internet? :)

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Flora: Ze heeft 2 metinkjes gedaan links, tenminste dat denk ik, ze zette 2 groene puntjes op dat scherm stukje van elkaar. Rechts deed ze niets. Dank, geeft me weer iets moed.. ik dacht dat het al opgegeven zaak was nu eigenlijk..

@Gyn: ik ben er van overtuigd dat je beter een vent kunt hebben. Vrouwen vind ik echt feeksen wat dat betreft. Laat mij maar een vent koekeloeren. Volgens mij zijn die gewoon bang dat een vrouw in huilen uitbarst en leggen ze daarom alles rustig en goed uit :D

@Julia: haha VL hier ook: óm de dag? En het is nu dag 8? Hihi!
    Dag 7 hadden we toevallig ook gehad.. ik ga dus gewoon door zo ;) Wie weet!

@Flora, Julia en BF: Hop hop! Actie! :D Ja ook jij BF.. dat kan wee-opwekkend zijn he ;)

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: ja bij de grootste doen ze een meting. Heb je zelf niet mee kunnen kijken hoeveel mm er op t scherm kwam te staan? Staat altijd onderin. Maar ik vraag ook altijd gewoon hoe groot ze zijn.
    En het bms? Weet je hoe dik/dun dat is?
    Ik had op dag 7: 3,4mm
    Dag 9: 3,8mm
    Dag 12: 7mm
    Dus dat kan ook ineens snel gaan!

@ovutest: nog hartstikke negatief vandaag! Bijna geen streep te zien! Dus ik ga gewoon voor de knaller vanuit het niets. Haha. Maar t zal nu niet lang meer duren in ieder geval.

@gyn: jaaa ik heb ook liever gewoon mn eigen mannelijke gyn! Heb een paar keer een vrouw gehad en die kijken er toch anders tegen aan lijkt wel. Mn eigen gyn neemt ook altijd gewoon lekker de tijd en legt veel uit. Dat deed zij toen helemaaaal niet...

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Heb gewoon normaal gedronken wat ik wilde. Net naar de wc en dacht ach probeer gewoon een ovutestje.....
    Yeeeej positief....dus vanavond weer aan de ´hop´...:D
    Maar om het vanaf vandaag nog 3dgn te doen....pfff.
    Denk dat als we het nu nog 2 dgn doen het wel genoeg is, dan een dag rust en dan nog een keer.

Bijgevoegde bestanden:

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Vrouwen zijn gewoon trutten :D Ze zat ook echt te porren met die camera, terwijl die man het vorige keer direct in beeld kreeg allemaal.

Ik zal volgende keer eens proberen te lezen. Maar het ging eigenlijk zo snel. Ik zat ook eigenlijk te wachten tot zij er uitleg bij ging geven, maar die kwam niet en voor ik het wist stond ik weer in de gang. BMS heeft ze niet eens genoemd, dus géén idee!

Enige wat ik eigenlijk weet is dat alles even groot/klein was, ze tot dag 20 doormonitoren en ik dinsdag op dag 16 terug moet.

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Juul: Neeee je weet het: Hop hop hóp! 3x! :D

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bf...haha als konijnen.....we zullen zien!

Zsa, vind ik ook gewoon om de dag, dan kan je dat eitje in ieder geval niet missen.

Flora, heb ik ook wel eens gehad, uit het niets een posi ovutest. Dus kan zomaar morgen al zijn.

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zsa, hahaha 4dgn achter elkaar, ben bang dat ik ML niet zo gek krijg....maar goed ga mn best doen!

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: jaaaa positief :D:D hop hop ;) hahaha

@zsa: jammer dat ze niet gewoon ff de tijd nemen zeg! Zeker zo'n eerste meting.. Voor hun is t gewoon routinewerk natuurlijk, maar toch!
    Ik ben zo'n doos die altijd alles wil weten, haha. Dus ik vraag gewoon door tot ik tevreden ben ;) maar bij ons doen ze dus ook nooit zo moeilijk.
    Het zal in ieder geval wel prima zijn voor dag 10, anders had je t wel gehoord :)

@klussen: wij mogen vanaaf ook weer ;) hahaha. Iedereen heeft t er vanaaf maar druk mee. Haha. ML is gelukkig altijd wel te strikken ;)
    Hij appte net al dat ie op zoek zou gaan naar mn paasei :D

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Paasei: hahahah dat zei vl hier gister dus ook al!

@Flora: ja normaal vraag ik ook wel door, tenzij ik me niet op mijn gemak voel bij mensen, zoals nu dus.. Ze liepen 25 min uit, ik denk dat ze dat bij mij goed probeerde te maken ofzo ;)

@Clomid: ik ben sinds vanochtend met vlagen misselijk ook. Zou dat daar nog vandaan kunnen komen dan? Aangezien dat vrouwtje het al gek vond dat ik op dag 10 nog opvliergers had van dat spul.

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: ik vind het vreemd dat ze dat zei, want ik heb juist na de clomid nog last van bijwerkingen :(:( Clomid heeft ook een lange halfwaarde tijd (de tijd dat de helft is afgebroken door het lichaam). Ik geloof dat dat rond de 5-7 dagen is :$ Dus na 5 dagen zit nog de helft clomid in je lichaam, weer na 5-7 dagen daar weer de helft van, enz..

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat zei jij van de week ook al, daarom vond ik dat ook raar dat zij dat zei. Ze zei het toch echt met daarna 'tja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen' ;)

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hihi.....vanavond gaat iedereen hoppen naar zn paasei!

Had daarom ook al een konijntje bij mn cyclus gezet;)

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Julia: haha! Details, details.. :D En wat doen konijntjes? Jawel.. Hop hop!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: hahahaha dat konijntje :D:D

@zsa: vreeeeemd... :(:(:( Zal t vrijdag eens aan mijn gyn vragen, ben wel benieuwd naar zijn antwoord.

@paasei: als dat geen geluk moet geven ;)

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier kwam manlief chagerijnig uit zn werk. Heeft hij barstende hoofdpijn. Nou lekker weer. Laat ik hem de ovutest zien, zegt hij......Neeee vanavond even niet hoor! Nou dat word lastig dan, maar ga alle zeilen bijzetten...hihi!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hahahahahahaha die paashaas :D:D schitterend!!

Ja, vorige week kregen we dus nog een knuffelverbod van de vk toen ik ook hele regelmatige harde buiken had ;)

We moeten zo de deur uit, partnerles yoga :) ben benieuwd wat we dit keer leren :)

En hihi ik ga gewoon hop hop bevallen ;););) hahahahhahaha :D:D:D

Deel Deze Pagina