@julia: neeeee trek je mooiste setje maar aan haha @bf: haha hop hop bevallen ik hoop het!! Haha. Hoe was de yoga?
@Julia: Ha! Wist je dat tijdens seks stoffen vrijkomen die helpen tegen de hoofdpijn.. En dat is serieus! Daar kan ML niet meer tegenop! Hop hop!
Zsa, haha...zou dat wel even tegen hem zeggen. Hij heeft net op de bank gelegen en gedoucht. Voelde zich al wat beter. Flora idd mooiste setje aan en verleiden die hap, gaat me gewoon lukken! Enne jullie ook al aan de klus zeker? Eitje gaat nu niet lang meer duren. BF, hoe was de yoga, dat je man mee gaat! Die van mij vind dat de grootste onzin!
@zsa: jaa dat klopt!! Hoofdpijn? Beste medicijn een potje hoppen geen smoesjes meer @julia: gelukkig dat t beter gaat!! Hihi. @hier: wij hebben netjes ons huiswerk gedaan laat dat ei maar komen. Haha. Morgen ff ovutestje afwachten, als ie positief is dan weer hop hop en anders een dagje wachten denk ik!
Hebben jullie trouwens ook dat t goedje goed blijft zitten na de daad als jullie in je vruchtbare periode zitten? ik merk namelijk altijd heel duidelijk verschil.
Zo hier ook even lekker wezen hoppen, toch gelukt haha! En wat betreft kwakje, hier wisseld het. Soms loop ik gelijk leeg, soms helemaal niets. Moet zeggen dat het er net nadat ik opstond, gelijk uitliep.....bah! Maar goed wel even 20min gelegen dus zal wel goed zijn. Net nog een ovutest gedaan en nog steeds posi!
@julia: jeej toch nog gehopt Hahaha. Hopelijk heeft je hubbie raak geschoten Ja, ik blijf ook altijd ff liggen. Dan sprint ik naar de wc en loopt alles eruit. Hihi. Ben benieuwd of mijn ovutestje vandaag dan wel positief zou zijn... Het kan niet lang meer duren in ieder geval, maar nu mag het wel hoor. Zo duren de dagen maar lang En dan zit ik nog niet eens op de wachtbank..!
Bij mij is dat niet gerelateerd aan vruchtbare periode volgens mij.. Maar ik blijf meestal liggen en ga gelijk slapen Ik wil dat alles erin blijft haha. De volgende ochtend gelijk wassen/douchen en dan komt er alsnog wel wat uit. En soms de dag erna ook nog Waar is dat héén geweest denk ik dan haha! Jullie beide bijna samen op de wachtbank.. Ik wil ook weer eens op die bank zitten! Gisteravond nog veel gegoogled, vond een theorieboek van een hoogleraar met een voorbeeld en daar stond dat er op dag 10 nog geen dominanten waren, dag 13 wel 2 en dag 16 ging het richting eisprong.. Dus ik hoop nog.. Al wil ik dat ook niet teveel.
Zsa, ik duim met je mee hoor meid! Laat je niet gek maken, die eisprong komt er echt wel! Flora, hoop idd dat mn hubbie raak heeft geschoten. We zullen zien. Vanavond weer mn uiterste best doen om hem te verleiden hihi! Even wat geks, was er helemaal vanuit gegaan dat ik vannacht mn eisprong gehad zou hebben. Nu is mn temp 0,2 gezakt! Snap het niet hoor! Net met plassen voelde ik wel steken dus denk dat mn ei nog net niet gesprongen is. In de ochtend nog maar is een ovutestje doen. Vanmiddag hebben we de begrafenis van ML zn oma, dus zal iets minder aanwezig zijn.
@Julia: Ik vermoed dat je morgen omhoog schiet dan. Bij mijn normale cyclus zakte het dag in waarna het omhoog schoot de volgende ochtend. Je temp stijgt 1 a 2 dagen na je eisprong. Sterkte vanmiddag!
@julia: sommigen hebben op de dag van de eisprong een dip, dus dan zou je temp morgen mooi gaan stijgen! Vandaag dan dus je eitje. Dan hebben jullie iig precies op t goede moment gehopt Sterkte vandaag! @zsa: ik kan niet slapen met t goedje nog in me, hahaha. Eerst ff uitlekken, de zaadjes zijn dan toch al door gezwommen. Maar ik merk vaak wel als ik vruchtbaar ben, dan blijft t netjes zitten. Net na mn ongi loopt het er meestal meteen weer uit. @zsa2: probeer niet teveel te google-en op die follikelafmetingen enzo. Ik heb me ook suf gegoogled, maar je wordt er eigenlijk toch niet wijzer van omdat het bij iedereen weer anders is.. Een ding is zeker, je kansen voor deze cyclus zijn nog niet verkeken! Op dag 10 hoeft er echt nog niet altijd iets te zien te zijn. En zoals ik al zei.. Op dag 9 zat er links bij mij ook nog niet veel en dag 12 ineens 15mm. Er is zeker nog hoop en dus voor de zekerheid ook gewoon hoppen
Hii Nou hier ook even update hihi Yoga was leuk, man mee, niet van harte hoor want hij heeft helemaal niks met yoga, maar tis best lachen zo'n partnerles. Dus ik tussendoor even plassen, kom ik er achter dat mn onderbroek helemaal nat is dus ik schrik me rot haha, wel zo helder om even te ruiken, tja...rook wel zoetig Gelukkig(!!) een van onze vk's is zwanger, 6 april uitgerekend, maar zit ook bij de yoga dus toen t ff kon heb ik maar ff snel aan dr gevraagd hoe of wat, maar ze dacht geen gebroken vliezen want dan blijft t stromen, en mn spijkerbroek was nog gewoon droog in elk geval, dus ze dacht dat t misschien urine was geweest en ik moest t ff aankijken en dan morgenochtend (dus vandaag) anders even bellen. Voorweeen waren wel weer pijnlijker gisteravond, kwamen ook regelmatig, maar zakten ook weer af dus tja, vals alarm Vrder geen natte onderbroek meer gehad ofzo, maar toch vanmorgen maar even gebeld, dacht dat ik wel iets voelde druppelen zo af en toe. Dus maandverbandje in en t vocht opvangen Dus moet zo de spoedlijn bellen (spreekuur zat helemaal vol vandaag) en dan komt er als t goed is iemand langs om te controleren. Ben erg benieuwd, vind t allemaal erg spannend. Ook weer de hele dag voorweeen, soms om t kwartier, soms om t halfuur, en zo ff een uurtje rust. Dus er komt in elk geval nog niets op gang hihi Mini lijkt wel wat rustiger, maar ze beweegt wel dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om Schoonouders zijn even bakkie komen doen en eerste wat mn schoonmams zei 'ooo dat gaat niet lang meer duren als ik je gezicht zie!' Geen idee wat er te zien moet zijn maar ik zie t niet? haha Dus zo de vk maar weer even bellen, en dan zullen we t wel zien allemaal
@Flora: ja maar dat wilde ik dus even googlen.. Hoe dat mens het gister liet overkomen was ik eigenlijk al Toos Kansloos. M'n lichaam neemt ook een loopje met me want rondom eierstokken heb ik wel continu 'prikjes' en soms alsof er met zo'n koude wrattenstick iets wordt aangestipt ofzo en zo vast wordt gehouden. Een koude/hete pijn, weird omschreven weer @Swimming: Voor jullie kan de tijd niet snel genoeg gaan zo inderdaad.. Ik las bij iemand dat de broer van ML jullie wil helpen? Hij wil doneren dan ofzo? @MvS: ik las ergens dat jullie je huis uit moeten? Je bent toch net verhuisd? Watskebeurt? @BF: Hoe testen ze dat? Gaan ze eer zelf ook aan snuffelen? Spannend allemaal hoor! Mijn collega was hier van de week, 38 weken, en die had ook echt zo'n bol opgeblazen hoofdje, jukbeenderen waren niet meer te zien haha.
@zsa hahaha ja blijkbaar ruiken ze er normaal ook aan, maar dat deed ze niet ze keek alleen wel even, en dat zag er goed uit haha Vk dus even langs geweest, moest liggen en 2 x op mn hand blazen, kwam geen vocht uit in elk geval Dus toen had ze zo'n wattenstaafje, als e oranje bleef was t geen vruchtwater, als ie zwart zou worden wel. Want theorie was als er vocht uit komt weten we wel voldoende, maar als dat nou niet komt maar t is t wel geweest dan zitten er nog wel wat restjes Bleef oranje dus geen vruchtwater. Duss tis ws heeeeeel waterige afscheiding, schijnt ook heeeel normaal te zijn dus nou ja prima... Ze voelde wel dat mn buik gespannen was van de voorweeen, dus nou ja best Ze stond er wel beetje van te kijken dat ik al zoveel last had van zulke voorweeen zo vroeg al zeg maar, mjaah weet ook niet?? Misschien is mn lijf er klaar voor maar ons meisje nog niet hihi Die moet even kopjes gaan geven om t helemaal op gang te laten komen We wachten maar weer verder af, en ondertussen wennen die voorweeen ook wel
Neeee ze ruiken normaal? Dit is zo'n moment dat ik blij ben dat vak niet te hebben geleerd Misschien moet jij ook iets lekkers voor de uitgang houden