@bf: hahahaha ik zie je al helemaal zitten met opgetrokken knieen en een pizzapunt voor de opening kom maar mini, lekker stukkie pizza. Ik hoop niet dat dit zo nog weken doorgaat! Ik zou knettergek worden denk ik! @zsa: ik voel ook van alles steken en prikken. Ik voel links het eitje altijd goed zitten door de ligging van mn eierstok zeg maar. Dus wie weet is er toch iets moois aan het groeien @hier: vanmiddag nog geen positieve ovutest dadelijk nog maar een keer proberen... Vind ik nu wel lang duren hoor... Morgen om 9u weer naar de gyn, gelukkig. Als mn test strax nog niet posi is, dan vandaag maar een dagje hoppen overslaan denk ik... Dan kan er morgen beter een goede lading naar binnen gaan, dan vanavond een halve en morge weer een halve haha
@dlora, hihi vanavond een halve en morgen een halve Gelukkig mag je morgen weer vroeg! Loopt t hopelijk niet zo uit! @zsa, jij moet ook morgen weer toch?? @pizza, hahahahaha nou ik zat gewoon met pizzadoos bij mn doos hoor 'miniiiiiiiii pizzaaaaaaa!!!!jammmmiieeee!!!!' Ml kon er gelukkig ook wel om lachen
Hahahha BF! Werkelijk waar.. die vent van jou moet toch ook denken dat hier een stel gestoorden bij elkaar zit Je moet wel ook komen blijven kletsen hier hoor, als je bevallen bent, das gezellig! @Flora: Fijn dan dat je morgen weer even kan spieken! Misschien korte piek gehad? @hier: Nee ik hoef dinsdag pas weer.. 6 dagen later.. door pasen en omdat ze het te klein vond allemaal denk ik.. Ook veel last van afscheiding zeg, bah!
@zsa, ik blijf zeker kletsen hoor!! Zal misschien wat minder zijn omdat ik mn handen dan vol heb aan mini hihi, maar ben niet van plan weg te gaan hoor! Oh daar zit idd wel erg lang tussen de metingen dan! Dan hoop ik dat ze dinsdag in elk geval een mooi paaseitje zien zitten En ja hihi gelukkig is die vent van me wel wat gewend
@ovutest: nog steeds hartstikke negatief gelukkig morgen om 9u al de fm, dus ben erg benieuwd hoe het ervoor staat nu.. Op zn vroegst zaterdag dus pas mn eisprong. Opzich nog prima hoor, maar ben t wachten gewoon een beetje beu aan het worden. En ook speelt de angst weer op dat er misschien iets niet goed is... @zsa: stom dat ze je op zaterdag niet terug hebben laten komen.. Hier is de fertiliteitspoli altijd open voor wanneer nodig is.. Ze plannen wel zoveel mogelijk om t weekend heen. Morgen zijn de andere poli's ook dicht, omdat vanaf morgen het ziekenhuis in veghel dicht gaat en dinsdag in Uden gaat t nieuwe ziekenhuis open. Maar de fertiliteitspoli is dus gewoon open Ben wel erg benieuwd naar het nieuwe ziekenhuis
Hihi blijkbaar pm me ff waar jij ook alweer woonde, weet t ff niet meer Edit: heb ff op fb gekeken idd niet ver van elkaar!! Hihi, ik wist t ook niet.
Ik weet zn achternaam niet meer Marcel en werkte als barmannen bij zo'n danscafe in zeeland? Tegenover die discotheek
Hmm ik ken meerdere marcels uit Uden.. Maar ik denk dat de moeder van een vriend van ml ook in dat cafe heeft gewerkt! Als ik haar zie ga ik t ff vragen hihi. Die discotheek is weg trouwens, de Morgenzon bedoel je?
Zo lekker gekletst hier gisteravond...hihi! Yeeeej, mn temp is met 0,3 gestegen dus denk dat gister of vannacht mn eisprong is geweest. Gisteravond ook nog gehopt, dus je zal denken dat dat wel genoeg moet zijn toch! ML is er nu wel ff klaar mee volgens mij...hahaha! Dus geef hem vanavond maar even rust. Ga me zo klaarmaken want moet werken, daarna dochter ophalen en broertje komt eten. Denk dat ik pas laat kan reageren vanavond, dus reageer dan ff beter. Fijne dag allemaal.
@julia: jeeeej temp omhoog, eitje gehad! Nu hop op de wachtbank haha. Ik heb zometeen weer fm... Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet.. Mn eitje had vandaag in principe kunnen springen als hij goed volgens de lijn door zou groeien. Dus óf hij heeft trager gegroeid, óf mijn lichaam geeft te laat het seitje dat de follikel rijp is en mag springen... Ennnn vandaag om 14:30u de auto ophalen ml was vanochtend al om 6 uur beneden terwijl hij vrij was. Hahaha.
@flora, jeeeeej nieuwe auto ophalen!! Veel plezier!! En succes bij de fm! Hoop dat je goed nieuws krijgt Dat wordt gewoon een paasbaby @julia, het is vooral belangrijk dat er zwemmers op de loer liggen op t moment dat eitje springt, dus klussen voor eisprong is wat dat betreft belangrijker dan na de eisprong hihi @hier, belabberde nacht gehad, elk uur op de klok gezien, en elk uur dus ook wezen plassen...en dan voel je weer van alles...bah...en dan slaap je eindelijk en dan gaat die stomme wekker Strakjes bekkenfysio, en dan uhhh geen idee Misschien nog maar even naar de kv om een badmuts te halen Mocht ik weeen op willen gaan vangen onder de douche ga je je daarna natuurlijk niet helemaal op je gemakkie afdrogen en haar borstelen enzo , dan lijkt me een badmuts we handig, is mn haar ook niet 1 groot vogelnest op de 1e foto's hahaha
@bf: whaha waar vrouwen al over nadenken he. Hihi! @Julia:jeeej! @flora: ben benieuwd!! En ja, denk de morgenzon. Dat ding er tegenover was vanaf 21 jr. Ik zit echt te denken over zn achternaam joh.. Hij zit ook bij de reddingsbrigade op een strandje.
@zsa: bij het hemelrijk is dan denk ik! Of bij de kuilen, das ook een strandje hier in de buurt. Hihi. Ik ken die tent wel in zeeland, dikke kans dat ik m daar ooit gezien heb. @fm: het zag en prima uit. Eitjes groeien wel wat trager, maar dat komt omdat er 2 zitten. Ze groeien steeds om en om! Links is nu van 13,5 naar 17,5 gegaan en rechts van 15 naar ook 17,5. Dus dubbele kans deze ronde Baarmoederslijmvlies was ook mooi doorgegroeid, van 7mm naar 8,3. Dus nu alleen nog wachten tot ze gaan springen! Ik ga echt gewoon paaseitjes krijgen Disndag weer terug voor de 5e meting
Wauw wat supergaaf Flora!!! Super goed nieuws!!! En ook wel een beetje jaloers! Oh en hemelrijk inderdaad. Ex is trouwens een groot woord, date past beter hihi
@zsa, hahahaha nou idd , had uitgebreide lijst gevonden hier ergens op t forum, ze hadden zelfs nagedacht over een zwembroek voor ml als ie komt ondersteunen onder de douche dat hij niet in zn blote jodokus hoeft te staan Dus ml 'nou dan sta ik wel in mn boxer hoor' Ik 'ja daar had ik al rekening mee gehouden dus heb er 2 ingepakt voor je ' Jaaaaa flora paaseitjes!! Op naar die paasbeeb!