Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Mijn pendels zijn maar niet eensgezind. Van mei tm sept heb ik er elke maand 1... ;)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: heb t ff aan ml gevraagd, en in dat cafe heeft idd de moeder van de vriend van ml ook gewerkt :D dus die zullen elkaar zeer zeker kennen. Hihi. ML kent m overigens niet.

@zsa2: ook jou eitjes gaan nog groeien meid! Is het nu niet, dan is het de volgende cyclus misschien wel :) er is nu een balletje (eitje;)) gaan rollen! Ben erg benieuwd naar jou echo van dinsdag!

@bf: mooi hangbuikje hoor! Nog een paar weekjes door buffelen!

@auto: ooohhhh wat issie mooi en wat rijdt ie heeeeerlijk!! In de garage hadden ze er een mooi goudgele doek overheen gedaan, zodat we hem echt konden uitpakken ;) en een bos bloemen er bij! erg leuk. Bij de vorige auto deden ze dat niet, toen alleen bloemen.
    Meteen ff een rondje familie gedaan, iedereen vond m mooi :D

@pendel: ik heb er nog maar 1 en dat is april :D dus dan moeten we vaart maken. Hihi.

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, goed nieuws dus bij de gyn. Hoop op een 2-ling en anders dubbel kans, super goed! Owja, lekker hoppen jij!

Zsa, jou eitje gaat echt wel komen hoor! Bij Flora ook gelukt dus bij jou ook....

Flora2, gaaf nieuwe auto, wil wel een foto zien hoor!

BF, je buik is zeker gezakt, maar zeker niet minder mooi hoor! Je mag trots zijn!

Hier heeft dochterlief meegegeten vanavond, toen even naar schoonzussie geweest. Nu even lekker chillen. Hoop zo dat deze maand onze roze maand word.....

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jeeeeeej!!! Vanaaf hoppen! Hihi ;) paasei op komst!!

Bijgevoegde bestanden:

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, Yeeej je paaseitje!!!! Idd snel hoppen, maar volgens mij zit dat wel goed. Fijn zeg eindelijk een goede kans!

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hoppen als een stel paaskonijnen jullie!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf/dinges: mijn nieuwe nod is 16 april ;)

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, die van mij is 12 april, we gaan mooi gelijk op...hihi!
    Moet nu naar een verjaardag en daarna nog boodschappen doen. Vanavond uiteten, zin in! Druk, druk zeg maar! Dusse reageer vanavond morgen even beter.
    Waar is nou die foto van je super de luxe car?

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dit is ie :D

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    ML is nu worstenbroodjes aan het bakken (ja alweer ;)) en ik heb vanmiddag oprolcake gemaakt. Erggg lekker!
    Je bakt dan biscuit, die rol je op in een theedoek. Af laten koelen. Daarna insmeren met witte chocoladepasta. Dan weer terug oprollen. En vervolgens vanillecreme eroverheen smeren. Yummmmieeee!

Morgen doen we namelijk paasbrunchen bij mn ouders, en doen we allemaal iets maken :)

@julia: veel plezier vanaaf!
    We lopen inderdaad redelijk gelijk! Nu krijgen we weer een hoop NOD's kort na elkaar! Eerst Bella volgens mij, dan jij en dan ikke :) spannend weer!!

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hiii :)

Zo, drukke dag gehad :) ben gesloopt, maar voldaan ;)

@flora, jeeeeej paasei!! Op naar die paasbeeb! (En dan ga ik proberen deze uit te poepen goed ;) :D)
    En echt zo'n gave auto! Veel plezier ervan! (Maar dat komt vast goed :))

@lijst, uhh help me eraan herinneren dat ik m weer ns op de comp kruip :)
    Zit daar nooit meer eigenlijk want met een uurtje zijn mn voeten dikker dan gezwollen en ook mn handen zijn dan helemaal opgeblazen ;)

@pasen, morgen paasbrunch bij schoonouders :) weten dus alleen niet hoe laat we verwacht worden haha

@buik, nee ben ook nog steeds trots hoor! Maar hij hangt bijna op mn knieen ;) hihi

@buik2, gister is buik heerlijk rustig geweest :) 2 weeen ofzo gehad, maar niet echt noemenswaardig :) knapt een mensch van op ;)
    Ook vandaag issie redelijk rustig :) zo heel af en toe eens eentje, maar gelukkig ook weer minder pijnlijk :)
    Wel wat meer "buikpijn" als ik sta of loop, zullen mn banden wel zijn, die hebben t ook niet makkelijk ;)
    Verder merk ik dat mini groter groeit en minder ruimte krijgt, steekt nu heel erg vaak een beentje/knietje/voetje uit mn zij :D, hilarisch!
    Maar op de foto zetten lukt dan vervolgens weer niet :( dan haalt ze m gelijk weer naar binnen haha
    Gister en vandaag is ze ook gewoon heel lief :) ze is gewoon gezellig en subtiel aan t hobbelen ipv constant mn blaas terroriseren ;)
    En zo lief elke keer zachtjes tegen onze handen aan trappelen <3

@vandaag, nesteldrang en peper in mn reet, oftewel....alles MOEST eindelijk eens af in huis!
    Dusss stiefpaps en mams zijn langs gekomen en nu hangt na ruim 2 jaar eindelijk de spiegel in de gang, canvas in de gang, canvas in slaapkamer boven t bed, plankjes voor fotolijstjes in je woonkamer, plank boven de computer in de woonkamer, klok in mini's kamertje
    Hebben ook eindelijk een haak op de balkondeur zodat ie op een kierkan staan zonder open te waaien ;)
    En ze hebben rails gehaald zodat we straks in de woonkamer canvassen en fotolijsten op kunnen hangen zonder de muur vol gaten te boren ;)
    Voor die laatste was geen tijd meer helaas....

Toen een hoognodig dutje gedaan en zo nog even de was ophangen en droger aan knallen (schiet me opeens te binnen dat dat nog moet :$) en strakjes verjaardag van beste vriend van ml. Gaan t in elk geval niet al te laat maken ;) hihi

Wel beeeeetje een zeurbuik, maar goed, was dan ook druk vandaag hihi
    Maar oooo wat fijn dat alles eindelijk gedaan is!!bezorgt me hoop rust in mn koppie :)
    Nou ja..alles....moet nog een lading *piep*zooi naar de schuur uit de studeerkamer, heb er vandaag flink op lopen schelden hihi, maarja daar heeft ml ook echt geen tijd voor gehad, dus t is hem vergeven ;)

Goeed...nu maar ff die was doen en omkleden, haar vast, spul op mn ogen enzo en dan zie ik er ook weer beetje toonbaar uit ;)

Fijn weekend allemaal!

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, wat een gave bak zeg! Kan me voorstellen dat jullie daar helemaal blij mee zijn. En dan ook nog een paasei...
    Hoe maakt jou ML worstenbroodjes...klinkt lekker zou ik ook wel is willen maken.

BF, zo een drukke dag gehad gisteren, wel lekker dat alles weer öphangt. Zijn echt van die dingen die blijven liggen, heel herkenbaar. Fijn dat mini je even wat rust gunt!

Zsa, hoe is het? Nog veranderingen?

Hier lekker uitgeslapen en zo naar familie.

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: thxx :D we zijn er echt super blij mee! Inmiddels al bijna 300 km gereden vanaf vrijdag. Haha. We blijven maar rondrijden ;) hihi.

je temp is mooi omhoog gegaan, en een rood kruis :D officieel een eitje gehad. Hihi. Hoop dat t eindelijk raak is meis!
    Hoe lang ben je eigenlijk extra vruchtbaar na een hsg? Of is dat alleen de cyclus waarin de hsg heeft plaatsgevonden?

En als je je emailadres ff in een pb zet, dan mail ik het recept van de worstenbroodjes ff door.
    Als er nog meer liefhebbers zijn, geldt hetzelfde :)

@bf: lekker bezig geweest jij! Alles helemaal klaar voor de komst van mini :D En ik hoop dat onze deal doorgaat. Hihi ;).

@hier: ovutest was vandaag ook nog positief, maar wel ietsie minder als gister. Dus ik hoop dat vandaag dan mn paaseitjes springen!

Wij hebben vandaag lekker gebruncht bij mn ouders :) was erg lekker. Iedereen had iets gemaakt. Ennnn we hebben ouderwets eitjes in de tuin gezocht en geschilderd. Hahaha.

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Uitbuiken van high tea! Buh!

Verder erg waterig slijm nu. Hopelijk is dat goed teken.

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, oh waterig durf ik niets over te zeggen hihi

@flora, jaaaaa hoop t ook hoor!! Vnd t echt nog wel heel leuk en gezellig dat gehobbel in mn buik, maar alles zit zooooo vol vocht.....voeten voelen ook helemaal beurs aan inmiddels en kan de deuken in mn schenen drukken......

Maaaaar inmiddels rommelt t hier weer!! Hopelijk komt er nu iets op gang hihi :) zou t zoooo leuk vinden!!
    En na mn droom van vannacht (dat ik was bevallen en ons meisje op mn borst had liggen en dr kon knuffelen en naar dr kon kijken en *snifsnif* <3) wil ik dr alleen maar nog meer ontmoeten!!
    Stuk ongeduld.....

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: jaa snap ik ook, die laatste weekjes duren zooooo lang natuurlijk :(:( toch hoop ik voor je dat je je meisje gauw in je armen hebt! Nu mag ze wel komen, ookal is t nog iets te vroeg. Hihi.

@zsa: waterig is goed!! Maar ik heb wel gemerkt dat mn slijm door de clomid sowieso wat wateriger is. Maar over het algemeen is het dus een goed teken! Maar vast aan de klus dus ;)
    Hoe laat heb jij dinsdag de echo?

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    14.40 pas..

Ananashart eten bf ;)

18. Mama van Shaun