Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    whaaaa, gaat het dan toch uitkomen een paasbeeb......hou ons op de hoogte ben benieuwd!

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Al nieuws?

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Zie dat jullie hier op nieuws wachten :) Helaas nog niet! BF had nog net geen 1 cm ontsluiting (toch bf?), maar haar baarmoedermond was ook nog niet week, dus voor nu deden ze nog niets. Woensdag kwam de vk geloof ik weer kijken en als haar baarboedermond dan wel is verweekt dan gaan ze proberen om te strippen

Ze zal morgen het verhaal wel verder vertellen :D

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Jammer met die paaseieren was een paasbeeb ook leuk geweest.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hihi jaa;)

Ik heb met bf een deal dat ik haar stokje met pasen overneem ;) mijn eitjes worden bevrucht en bf krijgt haar paasbeeb. Hihi.

Die mini houdt het wel elke keer spannend in ieder geval :D

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Zoonlief is ook een paaskindje.. hij is 2 jaar geleden op 2e paasdag geboren ;)

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Aangezien ik nog wakker ben ;)

na 3 uur regelmatige weeën (elke 3 tot 5 minuten), douche namen ze ook niet af ofzo, heb ik ml de VK laten bellen.
    die kwam even langs om te kijken hoe of wat :) spannend! Gelijk de zenuwen!
    Gelukkig zat ik al op de wc ;) (liep namelijk leeg haha :D)

goed, controle :) buik vol met baby (mjaah dat wisten we al ;)), madame lag nog steeds volledig ingedaald en vast (wel zo prettig), krap een cm ontsluiting en idd nog geen verweekte baarmoedermond...(ze zei wel iets van een kwart ofzo, maar dus zeker 3kwart nog stug)
    dus ze ging niet strippen om t eea op gang proberen te krijgen, want daar zou ik meer last van hebben dan baat bij hebben ws omdat t dus nog niet verweekt is allemaal.
    ook heb ik geen ontsluitingsweeen, maar echt de voorweeën. (Ik heb voornamelijk bovenin erg last ervan, ipv bij ontsluitingsweeen onderin dus ofzo)
    wel blij dat ik niet helemaal gek ben en t wel weeën zijn ;) maar dus nog niet de goede ;) hihi

moet nu voor t slapen 2 PCM nemen en lichte slaaptablet zodat ik wel door deze weeën heen slaap, en als ik moet plassen of als t echte werk begint dan komt dat er wel doorheen. Ze schijnen vooral voor ontspanning te zorgen, en dat kan dus ook helpen met de verweking.

Dan stelde ze voor dat ik dinsdag frambozenblaadjesthee ofzo ging drinken, 3 bekers op een dag (zijn ook capsules van ofzo), want dat hielp ook met verweking ofzo hihi

maar goed, t kan dus elke moment op gang komen, offf t kan nog een tijdje duren ;) daar valt helaas nog niks over te zeggen...

maaaaar een paasbeeb zou nog kunnen haha

woensdag hebben we weer controle bij VK en groei+liggingsecho, en als bmm dan verweekt is willen ze misschien wel strippen (zo kwam t op me over in elk geval) :)

dusssss afwachten maar! Ml was ook wel beetje teleurgesteld dat t nog niet t echte werk was hihi, die kan natuurlijk ook niet wachten tot ie zn dochter vast heeft!!

en mn telefoon flipt m steeds dus onderstaande zin kunnen jullie negeren :p
    was aan t typen dat VK er nog wel zin in had en onderweg naar ons dacht:

onderweg "kat in t bakkie met al dat gerommel en vochtverlies en alles" haha.

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    O en heb nog steeds die weeën, maar gelukkig niet meer zovaak, nu elke keer 10 minuten-kwartier tussen ofzo :)

en mag ze ook niet meer opvangen met ademhalingsoefeningen, want dan zou dat niet meer werken bij t echte werk ofzo, dus doe mn best ;)

slaap lekker!

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, spannend hoor! Nog steeds weeen, dus mini is lekker bezig. Hoop voor je dat het niet zo lang meer gaat duren en dat jullie snel kennis kunnen maken met de kleine meid!

Ik ga me maar is klaarmaken, moet werken....bah, nog ff zin maken!

Bella, jij ook alweer bijna NOD, spannend!!!

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, heh bah werken :( succes!

@hier, vannacht heerlijk geslapen, geen wee gevoeld :)
    En dan word je wakker, ga je op de bank zitten en hoppaaaa weer voorweeen, maar gelukkig niet weer elke 5 minuten of sneller hihi :)

Afwachten maar....;)

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Je maakt t spannend Bf, hopelijk gaat t niet zo 3 weken door

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, zet nog niet echt door dus....fijn alleen oefenweeen. Misschien moet je even met Bella praten. Die heeft tenslotte al een kindje op 2e paasdag...hihi!

Flora, temp begint langzaam te stijgen, goed teken! ;)

Zsa, bij jou nog stabiel, ben zo benieuwd wanneer je eitje springt. Voel jij het normaal gesproken?

Hey Swimming, zie dat je online bent, hoe is het bij jullie?

Kon wat eerder weg van mn werk, dus nu even bijkomen met een bakkie thee! En dan vanavond weer een verjaardag....pfff zijn er maar druk mee! Hier is mn temp mooi aan het doorstijgen :)

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Spannend bij jou Julia!!

Ik voel t normaal wel.aar het is afwachten of er überhaupt iets springt. Weet niet of clomid is aangeslagen natuurlijk.

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Met ons gaat alles goed. We zitten te wachten tot ml zijn tese heeft over 6weken. We gaan ervanuit dat er geen zaad zit. Hoe moeilijk het ook is, maar dan valt het altijd nog mee.

Deze week uitstrijkje bij mezelf laten maken en ml moet bloedprikken op de testosteron waarde.

Ik heb het gevoel dat ik me in een nachtmerrie bevindt en daar niet meer uit kan.

Het is gewoon eng. Wat als er geen zaad gevonden wordt. Kies je dan micro tese of ga je over op donorzaad!

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: knuffel :(:( het is ook gewoon een nachtmerrie waar jullie in zitten :( ik duim me suf voor jullie dat ze toch nog zaadjes gaan vinden :)

@julia: temp is idd nog maar ietsie omhoog. Ik had vanochtend vast wat temperaturen ingevuld voor morgen en overmorgen. Als mn temp hetzelfde stijgt als mn vorige cyclus, dan heb ik gister mn eitje gehad. En als hij morgen ineens harder stijgt, dan heb ik vandaag pas mn eitje gehad. Volgens FF dan in ieder geval... Ik denk zelf sowieso toch gister omdat ik toen echt een vreemd gevoel in mn onderbuik had, en vandaag eigenlijk niets meer heb gevoeld!
    Voor de zekerheid vandaag gewoon nog ff hoppen ;) dan hebben we t 4 dagen achter elkaar gedaan. Hihi.

@zsa: hoop zoooo dat er iets groeit bij je!! Zou mooi zijn als 50mg meteen aanslaat :D voel je nog niets? Links voel ik mn eitjes goed groeien, rechts voelde ik helemaal niets. Maar daar zat toch ook mooi ei :D

16. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Toevallig op dit moment steken links. Verder niet echt heel veel te voelenhelaas

Jullie hoppen erop los haha

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, jullie niet druk aan de hop?? ;)

@flora, idd vandaag nog maar keer hoppen voor de zekerheid ;) al ligt er vast genoeg op de loer hihi

@swimming, dikke knuffel meid! Hoop dat die 6 weken snel voorbij gan voor jullie!
    Hoe lang duurt t dan voor jullie de uitslag hebben of horen jullie dat gelijk??

@julia, klinkt idd lekker druk, maar wel gezellig vanavond toch :)

@hier, mini is ook beetje aan t luieren vandaag geloof ik ;)
    Voorweeen komen zo heel af en toe, in elk geval geen regelmaat. Hoop dat t goed zorgt voor de verweking!

Mn vriendin had dit ook, kreeg toen ook slaaptablet, dag erna helemaal nergens last van en dag erna bevallen ;)
    Laten we t hopen hihi, en HA!! Geen 1 april kindje!!! :D
    T is dr lekker niet gelukt dan! (Of ik zou nu wel in heel rap tempo moeten gaan bevallen, maar dat gevoel heb ikabsoluut niet :D)

18. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Nee gehop valt hier mee. Zh zei dat er zondag of maandag nog zeker geen eisprong zou zijn wegens de beperkte grootte en we hebben het mega druk gehad dus ik was gewoon zo moe steeds.. Ben dus ook gestopt met smeppen of wat was het ook weer haha..
    Maybe vanaf morgen weer even afwachten..

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    2 uur na de ingreep krijgen we de uitslag! Dus dat is erg fijn.

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: idd lekker snel! Wat zullen die 2 uren slopend zijn!!

@bf: jeej geen 1 april beeb ;) hihi. Ben echt zooo benieuwd wanneer ze er echt uit wil :)

@zsa: idd kans is klein dat je nu ineens al een eisprong hebt gehad. Dus hoppen komt wel weer :) en dat smeppen kun je ook doen pas wanneer je eitjes rond de 14mm zijn :) dan ben je ruim op tijd.
    Hopelijk morgen positief nieuws!

Ik moet om 11:40u weer morgen. Kan ik als t goed is de gesprongen follikels zien :D denk volgende weer ook weer bloed prikken op progesteron om te checken of t een goede eisprong is geweest.

Deel Deze Pagina