Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Zsa, ik hoop voor je dat je eitje gauw gaat springen :) Wanneer gaan ze weer kijken?

@ Julia, wel lekker dat je eerder weg kon van je werk, maar dan vanavond een verjaardag pff.. heb je er zin in? Jij nu ook weer op het wachtbankje zie ik, spannend.

@ Swimming, ik ga 13 mei een kaarsje voor jullie aansteken, ik hoop echt zo erg dat er toch nog zaadjes worden gevonden! Het is zeker een nachtmerrie waar jullie nu in zitten :( Fijn dat jullie 2 uur later de uitslag krijgen, dan hoef je niet nog langer in spanning te zitten.

@ Hier, vandaag niet zo'n lekker dagje. Hele morgen misselijk geweest, met zuchten zakte het wel een beetje maar vervolgens kwam het toch steeds weer terug. Vanmiddag naar een kinderfeestje geweest van mijn neefje, moest de hele tijd achter zoonlief aanhobbelen, want tja hij is nog te jong om hem zelf z'n gang te laten gaan was toch wel heel vermoeiend.. was na 1,5 uur helemaal total loss dus toen maar naar huis gegaan en zijn we in slaap gevallen haha totdat ML thuis kwam van zijn werk en ons wakker maakte. Ben nu eigenlijk nog steeds moe.

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Bn: hopelijk is misselijkheid een goed teken :)

Ik moet morgen om 14.40 weer naar zh dus de zenuwen beginnen wel weer nu. Brrr!

@flora: ik hoop dat er iets minimaal 14 mm is.. Vanaf dag 20 gaan ze anders afbreken en dat is vrijdag..

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zsa en Flora, succes morgen in het ziekenhuis.

Zsa, steken in je onderbuik kunnen wel van een eisprong zijn, ik duimmmmmmm

Swimming, tís echt een super moeilijke periode voor jullie, telkens die onzekerheid is slopend. Maar hadden jullie nu al een donor voor het geval dat? Sterkte en een dikke knuffel!

BF, hihi idd geen 1 april beeb, nouja 2 april is ook goed hoor ;)

Bella, klinkt goed die misselijkheid, wanneer ga je weer een testje wagen? Verjaardag was gezellig, maar nu uitgeteld op de bank. Zo maar even lekker douchen en dan met ML mn bedje in.

Hier lekker op de wachtbank en totaal uitgesmept....:)
    Hopelijk helpen alle kleine beetjes mee en lukt het deze maand!
    Owja nog zoiets, is mn eisprong geweest, zit ML nu al 2dgn achter elkaar te mekkeren dat hij wel veel zin heeft nu....pffff. Spuit 11 word ook is wakker;)

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Owja BF, als het niet meer lukt om de lijst bij te houden, laat maar even weten. Ik wil het anders wel af en toe even updaten.

5. BellaNoa

@ Julia, oh hier nog zo eentje alleen heb ik nu echt totaal geen zin!

Hoop ook dat t een goed teken is. Wil woensdag een test proberen, ML is dan vrij en ik zit dan op 10 dpo

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @flora: ik heb al 2 dagen ongi gevoel in mijn buik. Heb jij een idee of dat door clomid kan komen?

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia&bella: met zn 3tjes nu op de wachtbank, gezellig :D

@zsa: jaa hoop ook dat er iets te zien is!! Mijn eerste cyclus was op dag 17 al afgebroken, omdat er nix gebeurde :$
    Ik duim voor een mooi eitje! Morgen dag 16 toch?

@lijst: volgens mij is mijn nod nog niet aangepast? Hij wordt 16 april in ieder geval!

Pasen weer voorbij, morgen weer aan t werk. Lekker kort weekje weer. Eind deze maand lekker een weekendje weg ivm ons 1 jarig huwelijk :D heb er nu al zin in. Hihi.

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: geen idee meid. Ik weet wel dat t grote troep is in ieder geval ;) mja als t zn werk maar doet! Ik heb er deze cyclus toch best veell last van gehad.
    Ik voelde links t eitje goed zitten. Een soort tintelend, stekend gevoel richting mn lies. Zeker als ik op mn linkerzij lig, voel ik het erg goed. Echt alsof er iets klem zit van binnen.

Maar zoals ik al zei, dat wil niet zoveel zeggen. Want rechts voel ik helemaal niets, maar daar zat wel degelijk ook een ei... Door de stand van je eierstok voel je dat dus wel of niet.

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Morgen meiden :)

Pff de onzekerheid begint weer op te spelen :( ik heb vanochtend 2x 36,5 getempt en 2x 36,6... Dus nog steeds niet echt een mooie tempstijging...

Als ik vandaag 36,5 invul en voor morgen alvast (minimaal) 36,6 krijg ik wel gewoon een rood kruis in FF. Dus dan heb ik gewoon een eitje gehad. Maar als hij morgen dus 36,5 is dan niet...
    Had nu toch eigenlijk al wel een mooiere stijging verwacht...

Ik heb voor mn eigen gemoedsrust voor vandaag ook gewoon 36,6 ingevuld, dat heb ik immers ook 2x getempt. Ben nu toch wel heeeeel benieuwd wat ik dadelijk op de echo te zien ga krijgen...

Mn gevoel zegt zelf dat mn eitje gewoon gesprongen is, maar mn temp is gewoon niet overtuigend. Terwijl dat normaal wel is... Grrr... Waarom kan t nou niet gewoon allemaal normaal verlopen :(:(

Godzijdank strax weer naar de gyn, hopelijk zien we dan dat t eitje inderdaad is gesprongen, want deze onzekerheid is maar nix.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen :)

Mini zit nog warm binnen hoor, die heeft er nog geen zin in ;) haha

@julia, o als je dat zou willen doen heel graag!! :) ik kom er gewoon niet aan toe om achter die comp te gaan zitten.....mn voeten en handen lopen dan ook a la minuut vol en op de ipad die lijst aanpassen is niet te doen :(
    En ik zal straks ook minder tijd hebben als mini er is hihi, dan ben ik druk met knuffelen, voeden en luiers verschonen ;) hihi

@zsa, spannend dus weer vanmiddag! Ik ga duimen voor goed nieuws!!

@flora, bij jou ook weer spannend! Ik heb er wel een heel goed gevoel over bij jou, dus hoop dat die klopt! :)

@swimming, wat fijn dat jullie zo goed als meteen de uitslag krijgen! Hoef je niet eerst weer 3 weken of langer te wachten....ik ga me echt helemaal suf duimen voor jullie!

@bella, misselijk kan goed teken zijn hihi, heb je al geprobeerd t op te boeren?? Ja klinkt misschien beetje stom, maar 9 van de 10 keer als ik beetje misselijk gevoel heb moet ik gewoon ff aantal keer boeren, zit er gewoon hoop lucht in de weg hihi
    En ging je nou morgen al testje wagen of wacht je nog wt langer af?? 10 dpo is nog wel vroeg natuurlijk...

@hier, vannacht weer heerlijk geslapen :) mini hobbelt nog maar zachtjes, mjaaah ze heeft ook niet zoveel ruimte meer natuurlijk :) arm kind, dan moet ze er maar uit komen ;) hihi
    Volgens mij vind ze alles nog veel te lekker wat ik eet en blijft ze daarom nog even lekker bij me hangen hihi ;)
    Moet ik misschien allemaal vieze dingen gaan eten :D:D:D
    Nee hoor, ze komt wanneer ze komt :)

11. BellaNoa

@ BF, ja soms helpt t boeren wel wat.. maar t lukt me niet altijd haha. Ja ML wil t morgen graag al proberen, omdat ie daarna tot en met zaterdag moet werken en morgen is ie vrij. En zondag vinden we allebei nog te lang wachten hahaha... maarja, ik zie t wel. Het is idd nog erg vroeg, maar heb nu expres de gevoelige zwangerschapstesten besteld. Die meten al van 10 HCG. Dus hopelijk heb ik morgen een beetje geluk :D

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, ben benieuwd!! Ga voor je duimen dat sowieso! :)

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    JAAAAAA :D:D:D:D beide eitjes zijn gesprongen!!!!

En een mooi dik baarmoederslijmvlies van 1,1cm :) de gyn noemde het een perfect bedje voor een eitje ;) dus nu officieel op de wachtbank :)

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    ik log net in om het te vragen Flora! Super!!

Fijn! Hier beginnen de zenuwen toe te slaan nu.. Nouja, hele nacht al niet geslapen erdoor, maar op werk wel wat afleiding gehad... tot nu.. over 45 min weg van het werk..

15. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    goedemiddag
    jeetje wat ben ik hier lang niet geweest
    sorry hoor 1000x maar zo druk geweest
    ik heb begin maart pillentjes gekregen om me ongi op te wekken en ja hor 11 maart werd ik eindelijk ongesteld kon me niet voorstellen dat ik er ooit blij van zou worden
    nu weer officeel bezig voor een 2e wonder
    vind het nu nog spannender hoor pff maar gaat goed komen
    gisteren echt super buikpijn denk me ei want voel die altijd wel dus nu maar duimen op een goede ronde wat wat beter gaat verlopen

hoe is het verder met alle meiden?

ps ik heb een nieuwe website gemaakt met alle fotos van me creacties op taarten,cupcakes en popcakes gebied
    mocht je intresse hebben stuur dan even een pbtje dan krijg je de link

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @knuffie: toevallig dacht ik gister nog aan je! Ik vroeg me af hoe het met je was :)
    Gelukkig eindelijk ongi geworden! Hopelijk is je cyclus nu weer stabiel!

@zsa: ik duim voor je!!!!

17. BellaNoa

@ Flora, kun je nu dan ook een tweeling krijgen? :D

@ knuffie, heeey wat fijn dat je weer ongi bent geworden en er nu weer voor kunt gaan! Kom je hier gezellig weer mee kletsen?

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: ja ik kan idd een tweeling krijgen. Maar die kans is niet zo groot. Met 2 zouden we ook gelukkig zijn ;) maar liever beginnen met eentje, haha.

Jij alweer 9 dpo! Morgen een testje wagen toch? Spannend zeg!!
    Ben je nog misselijk?

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Helaas, hier geen goed nieuws. Bms was 5,8 en 1 follikel 12 mm. Links alles klein nog. Vrijdag terug. Het zóu nog kunnen aangezien er wel een groei is tov vorige week, maar ik moet er niet op rekenen.

Was wel een veel fijner persoon dan vorige week! Legde aalles dus uit op het scherm. Werd ook 10 min eerder geroepen al, meevaller!

Heb op internet veel gelezen en veel van deze vrouwen komen omega-3 visolie tekort. Net dus davitamon compleet mama met omega-3 visolie gekocht.

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Knuffie, spannend weer deze maand, nog een weekje op de wachtbank. Welkom terug :)

Flora, wat goed dat ze allebei gesprongen zijn, dubbele kansen! Kan niet misgaan zou je denken. Wel gek dat je temp niet stijgt, wat zei de gyn hierover?

Zsa, als ze gegroeid zijn is dat toch goed?
    Hoe dik moet je baarmoederslijmvlies zijn dan?

Bella, morgen al testen wat spannend zeg. Ben benieuwd of de misselijkheidsklachten een voorbode zijn....:)

BF, kleine meid zit nog lekker rustig binnen dus! Nouja opzich mag ze nog even blijven zitten toch!

Hier weer gewerkt, super veel regeldingen moeten regelen. Maar gelukkig weer thuis. Zo maar is even wat koken.
    Temp hier iets gezakt, maar volgens mij maakt dat helemaal niet uit, dus we wachten hier nog lekker!

Deel Deze Pagina