Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ jazz, zou inderdaad te mooi om waar te zijn, zijn ja... Het is maar weer afwachten.

@ hier, ik heb bruinverlies.. Kan dit van t gesprongen eitje zijn?

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen meiden :)

@bella, wert niet wat de reden ervan is, maar je hoort idd vaak dat je onwijs vruchtbaar bent na een bevalling enzo.
    Dat je snel weer zwanger kunt raken, maar ook dat dit fout kan gaan ;)....nou heb je die kans natuurlijk altijd wel....
    Ik hoop gewoon dat t jullie snel wer gegund is en dat hij/zij dit keer wel bij jullie mag blijven en dat jullie haar/hem ook op zullen zien groeien!

@julia, als je al geklust hebt zit je in elk geval goed, en vandaag nog een keertje kan natuurlijk geen kwaad ;) en dan overmorgen nog eens :)
    Mijn eitje sprong duidelijk op de dag van posi ovitest (dan 's nachts ergens), maar t kan net zo goed dat jouw eitje er nog 48 uur over doet (ik noem maar even een voorbeeld). Ik ga voor je duimen!!

@swimming, ze wachten op brieven van t zkh wanneer ze hun gecombineerde afspraak hebben (man bij de uroloog en zij bij de gyn). Duurt allemaal wat langer dan t zkh in eerste instantie zei, maar ze hebben wel gister gehoord dat de afspraak ws in maart plaats zal vinden.

@zep, niet op de app, wel op fb, maar ook daar weinig activiteit. Ze heeft even afstand genomen van ons en hoop dat dit voor haar werkt om wat rust te creeeren voor zichzelf :)

@jazz, je kan natuurlijk altijd even t uwv bellen en vragen hoe of wat ;) dan weet je pas zeker of je ergens wel of geen recht op hebt.
    Ik hoop in elk geval dat deze instelling, of een andere, je gewoon in blijven huren voor de uren die je wil werken tot aan je verlof.
    En dat t uitzendbureau ook goed met je meedenkt. Heb je die al gesproken??

@hier, straks informatie bijeenkomst over de bevalling, echt werkelijk waar geen idee wat ik me erbij voor moet stellen :D, van 10 tot 12, en t is s hier heel dichtbij :) ze hadden zoveel aanmeldingen, zoveel mensen kunnen ze niet kwijt in hun hoofdpraktijk :D
    Dus zo ff goed ontbijtje maken, hou ik natuurlijk anders nooit vol tot 12 uur hihi
    Dan vanmiddag naar grofvuil, ruimte maken in de gang en studeerkamer :)
    Dan een dutje gok ik
    En vanavond eten we bij vrienden, erg gezellig, maar vast ook vermoeiend hihi
    Maar voornamelijk gezellig :)

@mvs, deze kruk is t trouwens ;) BOLMEN Kruk - IKEA

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, bruinverlies kan idd met een eitje te maken hebben, maar ook een voorbode van ongi natuurlijk ;)....misschien is je lijf nog een beetje van slag??

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mijn vriend werkt ook voor uitzendbureau al jaren maar krijgt gewoon uitkering hoor ik zou gewoon even bellen hun kunnen je meer uitleggen

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Morning ladies!

@Julia: hopelijk ga je zwanger naar de gyn idd!

@Bn: ben benieuwd bij jullie hoor!

@flora: beterschap!

@bf: have fun ;) hopelijk kom je er wijzer van terug!

@hier: na woensdag en donderdag bloedingen, gister weer terug naar bruinverlies.
    Bijsluiter orgametril geeft aan dat vooral eerste 2 mnd tussentijdse bloedingen kunnen optreden. Misschien dat t dat was. In mn temp is nl geen daling oid te zien. Weet niet of ik nu ei heb gehad. Maarja met bloederige zooi ga ik niet klussen! Dinsdag voor laatst gedaan dus. Vandaag alleen uur te laat getempt, dus word ik ook niet wijzer van.

6. BellaNoa

@ BF, ongi is te vroeg denk anders eerder nog een restje vd bevalling? Maar als dat is heeft t eitje niet zoveel kans denk ik..

@ Zsa, ben ook heel erg benieuwd!

7. BellaNoa

@ ZSa, lastig zeg allemaal. Hopelijk raakt je lichaam er binnenkort aan gewend en krijg je die bloedingen niet meer

@ BF, hoe was de bijeenkomst?

@ Hier, vanmiddag naar de opening van de kapsalon van mijn nicht, echt zo geen zn in! Blijf ook dus maar gewoon heel even ;) En vanavond feestje van mn moeder, eigenlijk ook geen zin n.. We hebben geen oppas en moet dus alleen..

8. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Has lieve meiden!!!

Ik heb nog niet bijgelezen....

Even ego: hier is het weer een drama op klusgebied..... Door de stress mijn ei een week te laat en helemaal niet geklust....... Dus weeeeeer een totaal verloren ronde..... Heb tegen vl gezegd dat ik op het punt sta om naar de HA te gaan om hem om advies te vragen. Want ik weet het niet meer:(

Ik wil eigenlijk weer gezellig meekletsen en weer helemaal in de club meedraaien! Ik kan jullie niet loslaten merk ik!!

9. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Je bent welkom meis dat weet je

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
  11. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    mag ik ook bij de whatsapp??

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zep: ff je nummer naar mvs sturen in een pbtje, dan voegt zij je toe.

@bella: bruinverlies kan idd van je ei komen, maar ook omdat je cyclus misschien nog een beetje in de war is. Eerste 2 rondes na de pil had ik het ook.
    Zou iig mooi zijn als je cyclus weer meteen goed is!

@zsa: wat een troep zeg die medicijnen! Waarom heb je die gekregen en geen Provera of Primolut?

@zep2: dikke knuffel!! Wat balen zeg dat t nu weer bergafwaards gaat.. Misschien samen in gesprek bij een psycholoog of seksuoloog? Maar daar moet je hubbie natuurlijk ook wel voor open staan.

@meelanor: thxx voor de link! Vind het er best lastig uitzien! Viel t mee?

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Zep: Jeee zep is back en komt in App! Heb je gemist hoor! Wel rot dat er weer een verloren ronde is :( Waarom niet naar HA gaan dan? Hulp vragen kan altijd toch?

@Flora: Geen idee, dit heb ik in 2010 ook voorgeschreven gekregen. Volgens mij heeft het ook wel zelfde werking, alleen net iets ander product ofzo?

@BN: bah alleen gaan is nooit leuk! Maarja, je moeder kan je moeilijk overslaan he ;)

@hier: pff was te verwachten, op het werk elke dag rond 10 ziekmeldingen gehad en hoop kids halverwege de dag opgehaald en zieke collega's. Nu blaf ik ook als een zeehond. Hopelijk blijft het hierbij, kan even geen koorts enzo gebruiken!
    Bloed is nu weer minder. Wel flink pijn aan borst en heup weer, wat ik rond eisprong altijd heb en ook wel wat steekjes gisteravond en vanochtend gehad. Maar of het iets betekent... géén idee!

Vanaf dit weekend tot eind maart ook elk weekend minimaal 1 verjaardag ;) Hoera... not...

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames,

Sommige hebben mij weinig gesproken. Maar zoals bf al zei duurt de afspraak al een tijdje. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk vertelde iemand ons dat we in maart terecht kunnen en volgende week de brief thuis hebben. Dus we wachten rustig af.

Heerlijk het zonnetje schijnt hier. Dan zit ik altijd zo lekker in mijn vel vooral als ik de vogeltjes hoor fluiten.

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zep, goed om weer van je te horen! Kan me voorstellen dat je enorm baalt dat deze ronde weer verloren is. Zou idd naar de HA gaan, misschien kan hij jullie advies geven! Misschien een beetje gek hoor, maar ik lees hier op ZP ook wel eens dat er vrouwen aan zelfinseminatie doen als ML de druk niet aan kan tijdens de vruchtbare periode, is dat niet wat voor jullie?

Swimming, wat vervelend dat jullie nog steeds onduidelijkheid hebben! Mocht het te lang duren, kan je natuurlijk ook altijd kijken of je via je zorgverzekering ergens eerder terecht kan of dat zij voor jullie kunnen bemiddelen! Hoop snel dat jullie meer weten en hoe het verloop verder zal gaan.

BF, wat spannend zo´n cursus bevalling, veel plezier! Enne hier je tips delen he! :)

Bella, zou idd misschien ook nog wat van de bevalling kunnen zijn, maar ook net zo goed van een eitje! Super spannend!

Zsa, denk idd dat je dan tussentijdse bloedingen hebt gehad en niet al zo snel weer ongi! Hopelijk hersteld het zich snel!

Hier volop druk en een wat zeurend gevoel in mn onderbuik, eitje is lekker bezig. Begin van de middag geklust! Denk dat we morgenavond ook nog even klussen, dan moet het toch wel genoeg zijn! :)
    Nu even boodschappen halen, wassen, opruimen! Fijn om me weer is als een huisvrouw te gedragen...hahaha!

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: ik heb ff gekeken, het werkt ongeveer hetzelfde. Alleen dat middel van jou is een stuk zwaarder. Dus misschien dat t daarom ook wat langer duurt dat alles weer normaal werkt.
    Ik las dat dat vooral gebruikt wordt om een cyclus plat te leggen, hopende dat hij daarna misschien weer 'normaal' werkt. En provera en Primolut zijn alleen echte opwekkers.
    Dus vandaar dat jij die Orgametril hebt gekregen :)

@swimming: hopelijk valt de brief gauw een keer op de deurmat. In ieder geval al fijn dat je ongeveer weet wanneer je afspraak is!

@julia: eitje is goed onderweg dus :) nu hopen dat t dit keer wel raak is! Ik duim nu al voor je :D de lijst mag wel weer wat rozer worden!

@hier: lekker gebadderd vanochtend/vanmiddag. Nu ff lekker naar de stad en als afloop kebab eten :D daar heb ik al zooooo'n trek in vanaf gister ;)

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @flora:thanks voor uitzoeken. Hopelijk gaat t snel doen wat ie moet doen dan!

Shit zeg, druk weekend hier, maar voel me echt steeds belabberder. Vanavond uit eten, ben benieuwd ;) op moment lig ik te rillen op de bank.

18. BellaNoa

@ Zep, balen weer meis, misschien helpt het juist wel om hier van je af te schrijven. Hoe dan ook, je moet doen wat jij prettig vind.

@ Julia, hopelijk deze keer raak inderdaad, aan het klussen zal het niet liggen in ieder geval! Duim, duim!

@ Hier, nou de opening van vanmiddag was toch nog best gezellig. Ondanks dat ik er super erg tegenop zat te hikken. Ook omdat ik weet dat ik die vragen krijg zoals, hoe gaat het nu met jullie en dat ik steeds het verhaal van Demi opnieuw moet vertellen. Maar ik had met mezelf afgesproken dat ik zou antwoorden: "Het gaat met ups en downs" en dat werkte perfect, ze vroegen niet verder :)

Hier nog steeds wat bruinverlies. Ik denk dat het gewoon nog een schoonmaak van de baarmoeder is want ik heb dat nog nooit gehad van een eisprong. Ga er dan eigenlijk ook maar vanuit dat het niet raak zal zijn deze keer, omdat mn baarmoeder blijkbaar nog niet helemaal schoon was. Dan toch maar de hoop op de volgende ronde, zoals gepland :D

Vanmiddag begonnen met het boek Stille Baby's. Ik vind het toch best zwaar om het te lezen, maar het schijnt goed te zijn voor de verwerking ;) Ben trouwens benieuwd wanneer het geboortekistje van Demi binnenkomt, wil nu toch wel haar spulletjes een plekje gaan geven.

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi meiden :)

@zep, meid, natuurlijk ben je welkom om hier te kletsen!! Ik had gehoopt dat de afstand je wonderen zou doen :)
    En opeens roze kwam melden enzo :):)
    Wat ontzettend balen dat je weer een ronde verloren hebt :(
    Zou idd iets als hulp zoeken bij een psych of seksuoloog iets voor jullie zijn?? De ha zal denk ik ook weinig voor je kunnen doen...
    Of idd zelfinseminatie?? Mjaah dan moet je vriend natuurlijk wel alsnog "dingen" doen op de goede momenten...
    En als je van je af wilt schrijven mag dat natuurlijk altijd! Daar zijn we tnslotte ook voor he :)
    Dikke knuffel voor jou!

@julia, hihi tips, nou twas eigenlijk gewoon informatie :D, wanneer je moet bellen enzo, over t geboortplan e.d. :)
    Ben er wel achter gekomen dat ik erg positief tegenover de baarkruk sta :) leek me eerst beetje erg raar, maar t zit best prima en tja zwaartekracht helpt dan ook een handje ;) liggend bevallen is wat dat betreft ook geen natuurlijke houding, dus tja, neig er steeds meer naartoe eigenlijk om dat te proberen :D
    Net als de epi-no. Nog beetje raar idee, maar denk dat ik er wel wat aan zal hebben, ook vooral mentaal gezien.

@bella, fijn dat de opening toch nog meeviel! Wel zo fijn als je er al zo tegenop ziet ;). T boek zal idd zwaar zijn, en misschien ook wel confronterend, maar wie weet wat je er uit kan halen. Vind t knap dat je t leest!

@hier, nou die bevallinginfo dus vanmorgen :) toen grofvuil, en ml gaat morgen de schuur op orde brengen zei ie :) en dan kan de overige rotzooi naar de schuur :)
    En een dutje gedaan net, nu lekker ff met theetje wakker worden, want we moeten er zo weer vandoor ;)
    Bij vrienden eten zp:) ben erg benieuwd! Zij is nogal een keukenprinses en maakt altijd de lekkerste gerechten :) nou ben ik normaal al lastig met eten, maar mini maakt t er niet makkelijker op ;)....dusss :D

@zsa, beterschap! As ik je zo hoor zou ik maar lekker thuis blijven vanavond.....knuf!

Fijne avond meiden! X

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @julia we kunnen idd de verzekering bellen, maar er zijn maar weinig ziekenhuizen waar tesa/pesa wordt uitgevoerd. Aangezien wij daarop uit komen kunnen we beter bij het u.m.c.n blijven en nog een voordeel. We zijn er binnen 8minuten. Vindt ik zelf erg fijn vooral als je straks regelmatig op en neer moet.

Deel Deze Pagina