Jaa nog 2 weken wachten Flora! Spannend!! @Ei: Maar heb ik dan geen grote kans dat de groei stil gaat staan en ik dan dus weer niets weet?
Ik twijfel een beetje... Mn NOD is op een dinsdag.. Het liefst test ik wanneer ML erbij is, maar ook het liefst op of na mn NOD. En dat gaat nu dus niet Of ik moet 's avonds testen natuurlijk.. Dus heb met ml afgesproken dat we in ieder geval proberen om tot mn NOD te wachten. Als dat niet lukt, op 14 april (op zondag) een testje wagen. Dan ben ik 14 dpo, dus moet makkelijk kunnen in principe.. Maar wil eigenlijk geen witte test meer zien
14 dpo is toch al heel netjes! Ik zou voor die zondag gaan! Maar snap ook heel goed dat je geen witte test meer wil zien.. anders even afwachten, misschien merk je al lichamelijke dingen en dan kun je alsnog beslissen
hey meiden ik ga proberen weer mee te kletsen @bella gefeliciteerd wow echt super blij voor je nu hopen op een goede plakbeeb hier drukdrukdruk probeer vanavond ff verder te reageren ga weer gauw verder
@knuffie: welcome back Hopelijk ook weer gauw roze voor jou!! @bella: ja idd, ik kijk gewoon hoe ik me voel en of ik me nog kan bedwingen haha. Vooralsnog 16/17 april in ieder geval @bella2: is het al een beetje tot je doorgedrongen? Zwanger zijn lijkt me zooo onwerkelijk.
@ Knuffie, bedankt! @ Flora, ja vind het ook nog steeds onwerkelijk haha... heb al 10 keer naar mn test gekeken of die streep er nu wel echt stond Ook omdat er nu dan wel iets in je buik zit, maar je voelt of ziet er niks van haha... ga dadelijk even naar prenatal met ml, kijken of ze iets leuks hebben voor de foto met de digitale CB...
Bella, Yeeeej meid wat goed zeg, ben dol op roze! Gefeliciteerd! Wanneer had jij ook alweer je ei en wanneer had jij gehopt? Welke zwangerschapstest heb jij gebruikt? BF, alles nog rustig? Heerlijk dat verlof, ben ik ook aan toe Hoop dat we je allemaal snel zullen volgen. Ik heb nu totaal geen klachten, ja 2x maagzuur ofzo. Maar dat kan ook wat anders zijn. Ik ga volgende week 12 april, vrijdag een testje doen, ben dan 15dpo. Dus dan zou ik i.p. ongi moeten worden met een LF van 15 dgn.... Flora en jij dan een paar dgn erna, zou top zijn. Zsa nog even een springend eitje......ow zou zo leuk zijn Houden we nu met elkaar de lijst bij? Of zal ik erop letten? Mijn pendels zijn trouwens overtuigd van een posi test in juli-aug.....nou ik hoop toch echt eerder hoor.
@ Julia, ik had een posi ovutest op 23 maart en heb gehopt op 20, 22 en 23 maart Mijn eitje is volgens mij op de 24ste gesprongen. Heb vandaag met de midstream van Z&K getest. Van mij mag jij de lijst wel bijhouden hoor.
Update even vanaf hier Hele dag gerommel, vanmorgen wel regelmatig, toen even rust, en toen kwam t weer regelmatig, ook werden ze wat vervelender en meer naar beneden gericht (dus t lijkt de goede kant op te gaan dat ze richting ontsluitingsweeen gaan hopen we dan....)... Net op controle geweest bij vk, maar ze wilde helaas niet voelen of mn bmm nu we helemaal verweekt was of niet...ze wilde sowieso niet gaan strippen al.... Wel groeiecho gehad nog, ze wordt nu geschat op 3141 gram, dus dat is netjes en wat dat betreft mag ze gewoon al komen. Ook nog genoeg vruchtwater en madame beweegt sowieso ook nog goed gelukkig Mini heeft t daar in elk geval nog prima naar dr zin Volgende week woensdag weer controle en maandag erna ook weer, en dan gaan ze strippen (ben dan 39.3). Hoop natuurlijk dat ze er voor die tijd vrijwillig uit wil komen vallen Nu weer naar de yoga, even lekker ontspannen Zijn er inmiddels (sinds ze t doet) 8 bevallen na de yoga, dus maak mezelf graag nr 9 Dusss nog maar even plassen en dan maar weer de auto in Sorry voor de enorme ego post
Hey meiden, Ik kom hier ook weer even voorbij waaien! Vind het fijn dat ik nog in het lijstje sta Bella Hartstikke gefeliciteerd!!! Heerlijk !!! Andere meiden, ik ga vanaf morgen vroeg echt weer proberen vaker mee te lezen, want mis het wel, ondanks mijn drukke agenda. Ego Hier aan het wachten op mijn duivels.. Zal voor vrijdag of zaterdag of ten laatste zondag zijn. ( ze zijn niet opgewekt, en weet wanneer ik mijn ei heb gehad, maar mijn ei zal waarschijnlijk niet goed genoeg van kwaliteit geweest zijn.. Dus zal dit weekend denk ik gewoon ongesteld worden. Als dit het geval is, dan kan ik starten aan de clomid en aan de vele ziekenhuisbezoeken, ... groetjes!
@muml, ik hoop natuurlijk dat het toch niet nodig zal zijn, en je hier t weekend een mooi roze bericht komt plaatsen! Maar wil je anders wel alvast veel succes en sterkte wensen met de mmm....*knuffel* @hier, grrrr ben die voorweeen zooooo zat....gisteravond echt t toppunt, zo erg zijn ze nog niet geweest ...incl uitstraling naar rug en been, maaaaaar weer vals alarm Als t nou gewoon eens even doorzette ....(al piep ik dan vast heeeeeeeel anders hihi)
goedemorgen meiden bn :gefeliciteerd meis maar volgens mij heb ik dat al gezegt bf spannend zeg hier ook oefenweeen gehad 2 wk lang met zoonlief(sorry wil je niet ontmoedige)hoop voor je dat het snel doorzet en je een mooi wondertje in je armen hebt hier:beetje misselijk maar kan ook onbewuste spanning zijn we wachten maar af lijkt wel of ik het nu spannender vind ofzo moeilijk uit te leggen plannen vandaag nie zoveel wachten op klant die der bestelling komt halen 40 cupcakes thema bruiloft hihi zijn weer leuk geworden als ik dat van mezelf mag zeggen verder probeer ik hier een beetje bij te lezen
ohja nog ff een vraagje ik heb clearvlu testen in huis kan je die echt alleen maar op je nod gebruiken of ook eerder of wat is julie advies
@knuffie: spannend ook voor jou! Heb je wel je eisprong ook echt gevoeld/gespot met ovutesten? Met zs-testen heb ik helaas geen ervaringen.. ja witte, maar dat was niet door te vroeg testen @BF: spannend hou je het hoor! Geen yoga-kind dus nog! @BN: leuke foto! @Muml: Blugh! Hopelijk slaat clomid50 direct goed aan. @Flora: Als een clomid-iets goed aanslaat maar je bent niet direct eerste ronde zwanger, zou je dan de opvolgende rondes ook steeds gemonitord worden? Stel dat je 6 mnd moet slikken en dan al die maanden om de 3 dagen voor een echo @Julia: Volgende week vrijdag! Duurt nog zoooo lang! Wachten, wachten... @hier: mwa niet zoveel te melden... beetje onzeker over morgen, 9.25u mag ik weer morgen..
Ik heb de CB vanochtend gedaan (met ochtend urine wel dus) en je ziet het, zit vandaag op 11 dpo, dus 3 dagen voor nod.