ik heb duidelijk me ei gevoeld 1e paasdag een beetje en 2e paasdag ff heffie ik vind het heel spannend hihi we wachten af misschien morgenochtend is poging doen heb er 1 zonder duurindicatie
@knuffie: hee, dan lopen we gelijk Ik heb ook mn eitje op 1e paasdag gehad! Hihi. @zsa: dat weet ik zelf ook niet zo goed. Volgens mij mag je gewoon clomid dan 3 maanden zelf slikken en moet je daarna weer een keer op controle. Dat begreep ik van de gyn in de eerste ronde. Dinsdag krijg ik de uitslag van mn progesteron en krijg ik ook de voortgang te horen. Dus dan weet ik waarschijnlijk of ik de volgende ronde ook weer gemonitord wordt. @bella: jeej, mooie test @bf: blehh al dat voorwerk Stel je er idd maar 'gewoon' op in dat het nog even duurt voordat mini er is. Dan kan het alleen maar meevallen Maargoed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
@Knuffie: Als je afgelopen paasweekend zondag/maandag je ei hebt gevoeld, kan je toch nooit morgen testen? Dan zit je pas op 5 dpo? Ik zou wachten tot minimaal volgend weekend hoor, anders heb je volgens mij gegarandeerd een witte test, of denk ik nou verkeerd?
ok flora leuk wanneer ga jij testen ik weet niet of het me ei was maar was iedergeval heftige buikpijn bij vorige zwangerschap niet gevoeld dus twijfelgeval he lichaam is soms zo raar volgens me berekening zit ik nu op dag 24 van me cyclus normaal is ie echt 28 dg kon ik de klok op gelijk zetten pff dit is zo dubbel
@knuffie: helaas kan na een miskraam alles even op zn gat liggen, ook weer na het opwekken van een menstruatie. Je moet doen wat goed voelt Maar omdat je eerst zei je ei met pasen, dan kan je nooit morgen al positief kunnen testen. Dan moet de innestelling deze dagen pas gebeuren
@ Knuffie, denk dat het dan ook nog veel te vroeg is. Ik had op 10 dpo getest met Z&K midstream (gevoelige) toen stond er wel een hele duidelijke streep. Dus denk dat ik daarmee op 8 dpo misschien een licht streepje had gehad. Dus dan zou ik die test bestellen als je echt al vroeg wil gaan testen. Maar zelf zou ik op zn minst tot 10 dpo wachten.
ok we wachten gewoon nog ff af hoor op zijn vroegst maandag testen maar we zien wel ff kijken of dit gevoel erger word zou wel bizar vinden hoor eerste ronde zwanger
@knuffie: ik ga in principe pas na mn nod testen, dus 17 april. Ik heb een lf van 15 dagen, dus 16 april is mn nod... Maar geen idee of ik t zo lang ga volhouden! Haha. Anders op zn vroegst 14 april. Als jij ook 1e paasdag je ei hebt gehad, dan zou ik woensdag (dus 10dpo) op zn vroegst een testje doen. Anders is het vaak echt nog te vroeg.. En idd door een mk en opwekkers kan je cyclus ff flink van slag zijn, dus een later eitje als anders..
ik weet niet zeker of het me ei was he das nou het lastigste maar gaat goed komen ga proberen te wachten
Oh zo okeej idd probeer 'gewoon' zo lang mogelijk te wachten. Dan heb je meer kans op een posi test hopelijk wordt het wachten beloond @hier: zometeen weer gaan werken, tot 5u. Dan gauw naar huis, want om 19:00u heb ik weer een bespreking.. Dat kon niet anders gepland worden, maar gelukkig maar eenmalig Verder heb ik vandaag hoofdpijn laten we maar hopen dat t iets goed betekend, maar is wel erg vroeg we gaat t zien, merk nu al dat het laaaaaange weken gaan worden.
Zsa, morgen weer naar de gyn, spannend! Ik duim voor een mooi groot eitje die op springen staan Flora, fijn he die wachtweken! Je temp is mooi gestegen hoor, duidelijk een eisprong gehad! Werkse vandaag meid. BF, het blijft maar rommelen, niet echt fijn! Hopelijk bereid je lichaam zich goed voor op de bevalling. Knuffie, ik denk ook dat het een beetje te vroeg is om te testen, zal als ik jou was ook pas vanaf 10dpo testen, mocht je dat willen. Alleen de kans op een witte test is helaas wel aanwezig. Ik heb 28 febr mn eisprong gehad en zit nu op 7 dpo, ga pas vlg wk vrijdag testen als ik nog niet ongi ben. Bella, wat heb je een leuke foto gemaakt met de test! Hoop dat alles goed gaat en je in december een prachtig kindje mag krijgen. Voel je je verder goed? Hier lekker uitgeslapen, was er echt aan toe. Zo maar is even aankleden en wat huishoudelijke klusjes doen. Temp stijgt hier ook mooi door, dus ben nog tevreden.
♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Maart ♥♥Dinges1989 (23 jaar), Zwanger! 19-11-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ April ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 15-12-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 8 apr., 8e ronde, 1e kindje. (mmm) ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 13 apr.,8e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 12 apr., 13e ronde, 1e kindje ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? apr., 9e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? apr., 5e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? apr, 10e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥ Knuffie (23 jaar), nod: ?? apr., ??e ronde, 2e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 10 Zwanger! (5 meisjes, 3 jongens, 3 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend, 7(8) bevallen ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), Bevallen op 08-01-2013 van Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ DemiƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥♥wonderful (25 jaar), Bevallen op 15-02-2013 van ♥Alyssa♥ ♥♥Mams26(27jaar), Bevallen (KS) op 20-02-2013 van ♥Raf♥ en ♥Dex♥ ♥♥dilara1 (27 jaar), Bevallen op 27-02-2013 van ♥Botan♥ ♥♥minnie84 (26 jaar), Bevallen op 02-03-2013 van ♥Zoey♥ ♥♥meelanor(24jaar), Bevallen op 06-03-2013 van ♥Binck♥ ♥♥wonderwensje (22 jaar) Bevallen op 11-03-2013 van ♥Fayenne♥ ♥♥Sproetje1988 (25 jaar), Bevallen op 19-03-2013 van ♥Tara♥ Wijzigingen graag in kleur doorgeven @Knuffie, heb je toegevoegd aan de lijst, wanneer is je NOD en is dit de 1e ronde weer? @Zep, hoe is het? Wanneer is je NOD? @Muml, wanneer is jou NOD? @ Anita is vandaag uitgerekend, iemand die nog iets van haar hoort?
@ Flora, je weet wat ik zei he over hoofdpijn op 4dpo Hoop het zo voor je!! @ Julia, lekker uitslapen! Dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan zeg. Ik voel me wel goed, wel steeds wat misselijk maar als ik dan weer wat eet dan zakt het een beetje. Verder nog geen kwaaltjes. Behalve dat ik echt niks moet hebben van ML haha, heb gewoon echt geen zin dat er iemand aan mn lijf plukt
Had ik al gezegd dat er dinsdag een baby bij vrienden geboren was? Vandaag is er 1 bij een collega geboren. Grappig is dat ik de naam ook weer goed had bij deze collega @BN: hahaha germ! Hij heeft z'n job weer gedaan en nu moet ie afblijven @Julia: Dat hoop ik ook! Maar ben er bang voor..
@zsa, en hoeveel moeten er nu nog geboren gaan worden?? Zo'n babyboom in je omgeving is ook niet leuk....(ja is natuurlijk wel leuk...nou ja je snapt vast hoe ik t bedoel ) @knuffie, lastig ja als je niet weet hoe of wat....mocht t nu niet raak ziijn is tempen misschien een optie voor je voor volgende ronde, dan wel gewoon met regelmaat aan de klus, en dan kom je door tempen er vanzelf achter wanneer je ei is geweest...cyclus kan idd flink van de leg zijn, zeker omdat ie niet zelf op gang kwam... @gerommel, wou dat t eens doorzette.....nou ja....ze blijft toch zitten zolang als ze wil, maar feit is dat ze er toch een keer uit moet haha @hier, hihi net dutje gedaan, dus ik doe beetje uitrekken en hoor echt zo'n harde knak en voel t in mn buik is gelijk bang dat ik mini geknakt had ofzo!! Zal wel niet, want ze is nu weer vrolijk aan t ronddobberen hihihi
kan de vruchtzak niet geknakt zijn dan ofzo? Dit was baby nr 3 van de 3 de afgelopen 2,5 weken. En daar blijft het ook bij in de nabije omgeving. Ik vond het vervelender toen ik hoorde dat ze zwanger waren.. ik zat toen net met m'n 1e cyclus die nergens op sloeg. De eerste is geboren met 37+5 weken, de 2e met 38+2 en deze met 39+2
@zsa, haha t loopt wel lekker op die termijnen Grappig! Kan me ook wel voorstellen dat t nieuws van zwanger zijn moeilijker is dan nieuws van de geboorte. Maar toch wel fijn dan dat t er niet nog meer zijn hihi