Ik heb hier sinds vanmiddag ook bonkende hoofdpijn, net even pcm ingenomen. Heb het eigenlijk ook alleen als ik ongi moet worden. Wat kan dit betekenen dan? whaha dol op symptomen
Julia, ik had het rond de tijd van de innesteling Maarja, kan natuurlijk ook maar toeval zijn maar wel iets wat me toen op viel. De dag erna verloor ik namelijk echt klodders slijm dus denk dat ie toen mn bm is ingewormd hahaha
Bella.over 1,5 week zullen we het weten. Spannend! Morgen naar de boekhouder en daarna cursus. Weer een lekker druk dagje!
@julia: join the club ik heb/ had vandaag ook bonkende hoofdpijn! Laten we hopen voor t goede doel @bella: vandaag had ik ook klodders slijm *yummie*... Maar dat heb ik eigenlijk altijd na mn ei en ik had t ook toen ik provera slikte om mn ongi op te wekken. Dus ik denk dat dat door progesteron komt, wat je lichaam dus na je ei maakt. @babyboom: heb t ook gekeken. Heftig verhaal zeg, moest meteen aan bella denken @weekend: wij gaan weer naar vrienden in Sassenheim altijd gezellig! Blijven er morgen ook slapen, dus zal zaterdag avond pas weer een keer online zijn!
@ Flora, nou het klinkt toch wel heel toevallig! Hopelijk goed nieuws over 1,5 week zou toch super leuk zijn. wat was er dan bij babyboom? Heb de aflevering niet gezien.
@bella: er was een stel die de zwangerschap had afgebroken met 20wk omdat t kindje een ernstige erfelijke afwijking had. Goed nieuws over 1,5 week zou geweldig zijn ik vind t iig al weer leuk dat ik uberhaupt een nod heb de eerste van dit jaar
Haha ja op een gegeven moment ga je de kleine dingetjes al waarderen Er bestaat zeker geen NLgemist ofzo? haha..
Jawel, gewoon uitzendinggemist.nl daar kun je alles van ned 1, 2 en 3 terugkijken. Edit: NCRV Babyboom: do 4 apr 2013, 21:30 - Uitzending Gemist Dat is m
julia: ja is de eerste ronde en volgens me eigenberekening zou 9 april me nod zijn babyfg: ja zou idd optie zijn bij vorige zw heb ik ovutesten gebruikt dit ging eigenlijk ook erg goed dus ff kijken wat ik ga doen babyboom jajajaj gekeken ik volg dat echt altijd mooi programma wel heftige verhalen soms (zit ik altijd lekker mee te janken) kijken jullie ook wellis grote zorgen kleine babys of hoe dat dan ook heet hier: slecht geslapen nu hoofdpijn en misselijk bah en heb echt zo drukke dag vandaag pff maar komt goed fijne dag iedereen
Knuffie, ik kijk ook altijd van die programma´s! Zal je NOD aanpassen op de lijst. Bella, moest idd ook aan jou denken toen ik babyboom zat te kijken. Flora, veel plezier we zien je zaterdag weer! Waar je al niet blij mee kan zijn he...haha! Eindelijk een NOD!!! Zsa, succes vandaag in het ziekenhuis! Duim me helemaal suf voor je! Wat grappig dat je de namen allemaal goed had, stiekem spiritueel typje?! Pfff hier even aan het wakker worden... Tijd voor koffie!
♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Maart ♥♥Dinges1989 (23 jaar), Zwanger! 19-11-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ April ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 15-12-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 8 apr., 8e ronde, 1e kindje. (mmm) ♥♥ Knuffie (23 jaar), nod: 9 apr., 1e ronde, 2e kindje ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 13 apr.,8e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 12 apr., 13e ronde, 1e kindje ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? apr., 9e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? apr., 5e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? apr, 10e ronde, 1e kindje (mmm) ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 10 Zwanger! (5 meisjes, 3 jongens, 3 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend, 7(8) bevallen ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), Bevallen op 08-01-2013 van Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ DemiƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥♥wonderful (25 jaar), Bevallen op 15-02-2013 van ♥Alyssa♥ ♥♥Mams26(27jaar), Bevallen (KS) op 20-02-2013 van ♥Raf♥ en ♥Dex♥ ♥♥dilara1 (27 jaar), Bevallen op 27-02-2013 van ♥Botan♥ ♥♥minnie84 (26 jaar), Bevallen op 02-03-2013 van ♥Zoey♥ ♥♥meelanor(24jaar), Bevallen op 06-03-2013 van ♥Binck♥ ♥♥wonderwensje (22 jaar) Bevallen op 11-03-2013 van ♥Fayenne♥ ♥♥Sproetje1988 (25 jaar), Bevallen op 19-03-2013 van ♥Tara♥ Wijzigingen graag in kleur doorgeven Knuffie, je NOD is aangepast.
@knuffie: jaa keine babys grote zorg kijk ik ook dat soort programmas kijk ik altijd graag! @hoofdpijn: zit er nog steeds, maar wel wat minder als gister @temp: hij is alweer 3 dagen stabiel
Flora, gisteravond is de hoofdpijn hier gezakt met pcm en nu geen last meer gelukkig! Je temp is idd mooi stabiel, ow ik duim zo voor je dat je eerste NOD een eerste kindje opleverd!
Goedemorgen meiden Mini zit nog binnen hihi, wil zo graag babyfoto komen showen "Geduldig" afwachten maar weer Gister gelukkig weinig gerommel gehad, en hopelijk blijft dat nu zo en ga ik gelijk door naar t echte werk nu ben die voorweeen wel beetje zat inmiddels....elke keer vals alarm... @afwachters, duim voor jullie allemaal!!! Hoop echt dat jullie ook gauw zo'n mooie test in jullie handen mogen hebben!!!! Vnd t zo oneerlijk.....
Onverwacht goed nieuws! Eitje rechts is verder gegroeid, nu 14mm! Ze verwacht rond maandag een eisprong, hij zou 2 mm per dag nu groeien, dus dan terugkomen voor echo en samenlevingstest! Er zaten nog 2 kleinere eitjes rechts en nog paar mini's. Links was écht een pcos'er, net 1 kwak kikkerdril. Ik zei dat ik verwacht had dat het op dag 20 afgebroken werd ivm te lange cyclus. Ze zei dat dat ook was gebeurd als er geen groei was geweest, maar in dit geval dus niet. Ze bleef maar zeggen dat het er keurig en netjes uit zag, dus ik heb weer even hoop
@Flora: haha, ik heb wel meer witch dingen met voorspellen ja.. Maar tot nu toe 3 babynamen goed, 2x collega, kind is ook zo genoemd. 1x vriendin maar was het andere geslacht geworden @Julia&Flora: hoop dat het voor jullie iets betekent!! @Babyboom: jaaa ik kijk altijd online terug. VL vind het niet zo leuk om te kijken
@zsa: jeeeej goed nieuws!!! Hopelijk groeien ze lekker snel door nu! Heb je ovutesten in huis? Anders daar maar meer aan de slag gaan nu. Maar t kán ook langer duren, omdat t begin ook wat langzamer ging. Bij mij was ie op dag 12 15mm en op dag 16 nog niet gesprongen. Maar dat kwam dus omdat ik er 2 had zitten Spannend meid!! In ieder geval een kans deze ronde @babyboom: hier staat de volgende ook alweer op knappen. Nr 4 vanaf dec bij ons in de omgeving die nu gaat bevallen de volgende is daarna pas ergens in november. Ik hoop kort na haar te mogen bevallen
volgens die verpleegkundige was ik een dieseltje die opstartproblemen heeft Had wel een rare vorm! Langwerpig ipv rond.. lengte was 17,2 alleen omdat ie dus platter was werd het 14,nogiets. Jammer haha! Ik kan idd wel ovutesten gaan gebruiken nu! Ergens is nog de angst dat ie gaat krimpen ofzo Bms was wel wat afgenomen trouwens, maar volgens die verpleegkundige zag het er prima uit. Had nu weer een fijne trouwens! Liet alles goed zien en legde alles fijn uit. Maandag moet ik weer naar die muts van eerste meting.. hopelijk is ze dan wat klantvriendelijker! @Flora: ik ga voor je duimen dat jij eind van het jaar/begin 2014 op knappen staat! Klinkt ver! En ik hoop dat dit clubje dan nog steeds zo contact heeft!