Flora, ik heb t gezien gister hoor, babyboom. En een stukje vandaag want ik kon mn ogen niet meer open houden haha. Was dat de eerste aflevering? Julia, ja ik kon er zelf niet zoveel herkenning in vinden eigenlijk. Zij zat zelf heel erg in strijd om het wel of niet af te breken en wij waren daar eigenlijk meteen al over uit toen de diagnose werd gesteld. @ BF, ziet er naar uit dat je gewoon naar de 40 weken gaat haha.. Hoop alleen wel voor je dat je niet steeds die voorweeen hebt. @ Zsa, oh wat fijn dat er een eitje is gegroeid! Nu flink aan de bak dan dit weekend als ie maandag gaat springen @ Ons clubje, volgende maand kletsen we gewoon al een jaar met elkaar! Dat doen veel clubjes ons niet na hoor
Zsa, wat goed dat je eitje gegroeid is, dat duimen helpt! komt goed hoor met die ovutest, nog even geduld. Grappig dat je iemand herkende van babyboom. Bella, bedoelde ook niet hoe zij ermee omgaan, maar meer dat zij ook de zwangerschap hebben moeten afbreken. Idd al bijna een jaar! Wat gaat de tijd snel, maarja dat is altijd met leuke mensen....hihi! Al heel wat dingen gedeeld met elkaar, bijzonder! Owja bella, we hebben weer hcg nodig, dus strooi maar rond! Hier uitgeteld op de bank en morgenavond weer werken!
Hey bf, waar hang jij uit, alleen gisterochtend geweest? Toch iets in gang? @Zep: hoe gaat t daar meis? Toch weer afstand genomen? @Bn: stuk duidelijker idd!
Nee niks op gang hihihi Mini vermaakt zich nog veeeeeeeel te goed in mn buik Hebben dr al geroepen ook met dr echte naam, gezegd dat dr opa heel volgende week in Duitsland zit dus dat ze maar dit weekend eruit moet komen dan (en echt niet nog een week wachten ), dat we met dr willen knuffelen, dat dr oom en tante ook willen dat ze komt, maar t mag allemaal niet baten hihi Maar ach Nu al 2 dagen rustige buik gehad, en dan is t wel goed vol te houden in principe, zou t alleen wel fijn vinden als dat vocht eens wat zou minderen, mjaaaah ze is gezond en dat is t belangrijkste Gister wel wat nieuws gemaakt voor op haar deur met haar naam. Ik had eerst letters uit karton geknipt en die beplakt met stof, maar was echt zo lelijk geworden, was er helemaal niet blij mee met t resultaat, en t ging nu ook aan alle kanten loslaten enzo. Dus kreeg gister opeens een idee, dus heb nu 2 canvasjes naast elkaar, daarop staat haar naam nu met redelijk formaat letters, en gelukkig leent dit lettertype (komt terug op geboortekaartje) zich er ook goed voor, dus heb er blaadjes aan toegevoegd De achtergrond is nu roze, en de letters dus in de stijl van de boom/takken van de muurschildering Heb gister ook eindelijk maar eens de slinger van hartjes en uiltjes afgemaakt, dus die hangt nu aan de kledingkast dus eigenlijk ben ik nu helemaal klaar Wil alleen nog even wat schoonmaken in huis vandaag, en dan is de to do lijst eindelijk helemaal af denk ik hihi Vanmiddag komen mn mams en stiefpaps nog langs om de rails op te hangen waar straks canvassen enzo aan komen, en daarvoor gaat ml (met of zonder zn ouders) naar de babydump om de stokke op te halen (krijgen we grotendeels van zn ouders en was nu in de aanbieding ) Dus dan hebben we echt alles in huis Maar wat goed zeg dat je eitje gegroeid was!!! Toch nog goed nieuws!!! Hoop dat je ook mooie posi ovutest kan laten zien hier
Ach er is er nog nooit 1 blijven zitten ze zal er nog niet aan toe zijn! Maak eens een foto van de canvasdoek... O haha! Ik zag gister een heel leuk uil muziekdoosje!!
BF, alles nog rustig dus, ook wel even fijn dat je geen voorweeen hebt. De kleine meid neemt gewoon lekker haar tijd. Fijn dat alles nu echt klaar is, goed bezig geweest. Hier temp stabiel hoog, ik wil echt dat het zo blijft. Ben zo er zo aan toe om mama te worden....sorry moest ik even kwijt!
Spannend Julia! Ik heb gister nog wat meer info over tempen gelezen op thermo-meters, staan heel veel tempkaartjes op in verschillende situaties.
Ik heb die website ook al vaak bezocht, staat idd veel info en kaartjes op. Nu maar even boodschappen doen en huis opruimen, want moet vanmiddag weer werken
Ik zit nu 9dpo en heb weer is last van een nieuw syptoom. Een heel raar trekkend gevoel in mn liezen, houd al de hele ochtend aan. Wie heeft dit ook wel eens gehad?
@julia, liezen begonnen pas later bij mij maar t zou zomaar kunnen Ik hoop t zo voor je!!!! @zsa, moeten we ze eerst nog bestellen hihi komen er in elk geval 3 te hangen, in t midden die zwart/witte van ml, mij en dikke buik die ik hier ook had laten zien, en dan beide kanten ernaast foto's van mini @hier, net heeeeel eigenwijs geweest en hele huis gestofzuigd....ik was nog niet eens klaar met de keuken en voelde mn onderrug en bekken al, maar gewoon stug doorgaan natuurlijk ...mag t nu bezuren....maar goed, t is wel weer even gedaan Wil ook niet alles aan ml hoeven te vragen, voel me al zo nutteloos wat dat betreft.... Maar dweilen, geen haar op mn hoofd die daaraan denkt hihi
@zsa: mijn ovutest knalde ineens uit het niets, dus wie weet is ie er bij jou ook ineens Morgen weer een fm toch? @tempen: ik kijk ook vaak in de gallery van FF, staan ook veeeeeeel kaartjes en kun je ook op allerlei dingen zoeken. @bf: mini neemt idd lekker de tijd! Ben zooo benieuwd naar haar en haar naam hihi @julia: idd mooie temp! Jammer dat het helaas voor je nod nog niet zoveel zegt! Zou mooi zijn als je gewoon vanaf 7dpo ofzo kon zien of je zwanger zou zijn of niet Ik hoop voor je dat t nu wel raak is! dan hebben we strax weer een nieuwe babyboom van de mei-meiden Wanneer wil je gaan testen? @hier: gister was het errug gezellig in Sassenheim t was behoorlijk laat geworden, om half 5 lagen we pas in bed dus nu een beetje brak. Haha. Gister maar 2 wijntjes gedronken, moet niet zoveel kwaad kunnen toch? Heb iig expres rustig aan gedaan Vanochtend heb ik dus ook niet getempt, maar ik heb gewoon ff dezelfde temp als gister ingevuld, dan kijkt t kaartje wat overzichtelijker strax. En gezien mn stabiele temp, zal het toch niet veel afgeweken hebben.
@julia: ohja steken in liezen... Dat heb ik vaker voor mn nod gehad, dus bij mij betekende het niets maar heb vaker gelezen dat t ook wél iets kan betekenen! Dus we gaan maar gewoon van t positieve uit! Hihi. @bella: mooie test weer echt een hcg-bommetje ik wil wel wat van je lenen