Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haha idd :D nog niet eens aan gedacht :) maar een beetje extra kan nooit geen kwaad ;)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, ooo!! Hahaha :D *blonT*
    Zal foto maken wanneer ze er is ;)

Ik vind t overigens nu wel echt serieus tijd worden dat ze eruit komt, kan nog amper beetje fatsoenlijk bewegen, bah

*klaagmodus weer uit-*

Zitten hier lekker filmpje te kijken (net ff pauze, ml ging aan de kook en ik ging ff op bed liggen), strakjes heerlijk lasagne etn! Mjam! Hd er zo'n trek in!

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @flora:morgen? Het is toch zaterdag vandaag? Ga ervan twijfelen! Maandag heb ik cm.
    Ovutest toenstraks was witter dan wit maar ook lichte controle streep ik was van te voren al gaan plassen met mn suffe hoofd. Misschien straks nog eens proberen.

Vl is weg vanavond. Ik lig lekker film te kijken. 'now is good/voor ik doodga' mooi en dalijk ook zielig vermoed ik..

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Mogguh :)

Nou, mini zit nog binnen...
    Even in t kort ;)
    Heeft de hele nacht gerommeld
    En nu denk ik misschien vrichtwater te verliezen, maar weet t natuurlijk niet zeker. Komt wel beetje uit als ik op mn hand blaas namelijk en dt heb ik nog niet eerder gehad als t gewoon de waterige afscheiding was.
    Ook heb ik klein beetje bloed nu verloren, en vorige week was vk helemaal teleurgesteld dat ik geen bloedverlies had, dus zie t maar als positief iets dan ;)

Inmiddels zit ik zo'n 3 kwartier weer op de bank (kon toch niet meer slapen ;)), en nu komen de weeen weer regelmatig, maar ze voelen nog niet anders dan voorweeen :(
    Dus ik kijk t nog ff aan en waag er dan een telefoontje aan....
    Zo eerst toch ff wat ontbijten want heb echt hongerrrrr :)

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Oeh spannend bf!!! Al gebeld?

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, spannend meid! Hoop voor je dat het nu door gaat zetten!
    Ik ben net wakker, zo even bakkie doen bij schoonouders en dan weer werken. Was gister zo druk dat ik pas half 1 thuis was, pffff. Fijne dag allemaal!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: ooeehhh spannend! Zou t nu eindelijk echt beginnen :)

@zsa: ohh jaaa, sorry.. Ik had gister een mega zondaggevoel :) dus vandaar dat ik morgen zei. Haha. Foutje.
    Ik zal nog eens mn ovutestje van deze ronde bijvoegen, ik had ook echt mega witte testen en ineens was die knaller er :D
    Overigens vind ik de controlestreep van de 'nieuwe' zwanger en kids testen een stuk lichter en wat dunner dan de vorige lading. Maargoed, ik heb mn piek ermee gevonden, dus ze werken in ieder geval wel.

@julia: nog niet getest? :D wanneer wil je een testje gaan wagen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,2 KB
      Weergaven:
      29
  8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Vals alarm :(:(:(:(:(

Ben verdrietig.....en chagrijnig

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Flora, blijft leuk zo'n smiley hihi. Ik had er nog 2 over, die heb ik weggegeven...

@ Testen, ik had er te veel en ben ze nu op aan het maken. Denk dat ik er wel 10 had haha... niet verwacht dat het nu al raak zou zijn en dat ik nog wel een paar rondes voor niks zou testen ;) maar hieronder mijn rijtje hihi

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ah thanks flora! Geeft weer hoop.. Denk nu steeds dat ze verkeerd gekeken heeft :-$
    Ze vragen ook steeds of ik wat voel, nouja niet echt dus, dus dat is verkeerd?:(

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: knuffel! :(:(:(:( niet leuk!!

@bella: wat een mooi rijtje!!!

@zsa: ik voelde links wel heel duidelijk mn eitje zitten. Rechts voelde ik helemaal niets.. Volgens mij wil dat niet zoveel zeggen hoor. Als follikels 14mm zijn, dan zijn ze in ieder geval al dominant. 9 van de 10 keer groeien ze dan ook gewoon door :) de vraag is alleen hoe snel.

Toen op maandag mijn follikels 15mm en 13,5mm waren, had ik op zondag, dus 6 dagen later pas mn eisprong.

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @flora:thanks!!

@bf: je moet maar denken dat t niet voor niets nog niet doorzet. Mini geeft zelf aan wanneer ze er klaar voor is en het aan kan. Knuf

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden ben ik ook weer even :)

Even mijn ego updaten ;)
    Heb weer een blaasontsteking waar ik ook weer antibiotica voor heb (de enige optie die ik nog heb tijdens zw doordat ik allergisch ben voor amociline :()
    En nu ben ik beroerd van de antibiotica :( dus ziekgemeld van het werk..

@zsa, ik hoop dat je ook ineens een knaller hebt zoals flora had!

@Bella, ze kleuren mooi! Ik hoop dat als ik nog een cb doe vandaag of morgen (gewoon omdat ik die nog heb liggen) die ook mooi knalt, eindelijk hihi!

@Bf, Knuff meid! mag nu toch echt wel gaan beginnen hoor!

@Julia, temp kaartje hoeft niet veel te zeggen al ziet jouwe er erg hoopvol uit!
    Kijk mijne van de afgelope maand maar eens ;)

14. BellaNoa

Dinges, ben ook heel benieuwd hoe je cb eruit ziet. Ja ach je kunt je testen maar beter opmaken toch, heeft toch geen nut om ze te bewaren want daar zit ook een houdbaarheid op ;) Ik ga er alleen eentje bewaren voor als ik straks rond de 20 weken ben... omdat ze dan wel eens zeggen dat je negatief test, dat wil ik dan wel eens zien

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hehe, volgens moeders voor meoders blijft ie positief, je hcg level is dan alleen een stuk lager..
    MvM gebruikte dit grafiekje om het te laten zien :)

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: dat negatief testen na een bepaald aantal weken vind ik eigenlijk maar vreemd. Want heel de zwangerschap heb je namelijk hcg.. Alleen wordt het idd weer minder na de 16 weken ofzo :(
    Zwanger - Zwanger?! - HCG-waarden tijdens de zwangerschap - 9Maand.com
    Hier staan de waarden, misschien zijn juist de waarden nog te hoog voor eenn posi test:( Dat de test t gewoon niet aan kan, haha.

@dinges: blehh, blaasontsteking :( niet leuk... Heb je gewoon een kuur nu, of moet je die meds blijven slikken om weer een nieuwe ontsteking te voorkomen?

@zsa: ajb! Ik duim voor morgen! Ben erg benieuwd! Hoe laat heb je de echo?

17. BellaNoa

@ Flora, ja daarom zo dacht ik dus ook, er zit de hele zwangerschap hcg in je lichaam... en dat het dan te hoog zou zijn voor een test lijkt me ook stug ;) Nja over een paar maandjes zullen we het weten want dan ga ik nog eens een test doen haha, kijken of ie dan echt negatief is

MvS zei dat ze later in de zwangerschap negatief had getest.

18. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @dinges: balen blaasontsteking! Hopelijk voel je je snel beter. Uit je tempkaartjes zou ik zeggen de 7e een eisprong, ook omdat je al X nega had getest terwijl dat toch wel posi kon zijn met de ff eisprong.

@flora: om 10.15! Hopelijk loopt t niet lang uit. Begreep dat er om 10u 2 ivf behandelingen zijn.

@mvs: hoe is het met haar? Opeens stil hier en op fb?? Nog wel actief op app?

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Volgens de Huisarts was ie echt waar het kruis staat..
    Had ook maar licht positieve testen, ook toen ik 6 weken was met die van moeders voor moeders.
    Maar mijn moeder testte pas positief met 12 weken bij mij en 10 weken bij mijn zusje.. testen zijn natuurlijk veranderd..
    We zullen het zonderdag horen van de VK.

Mvs maakt veel mee op het moment.. uit het huis van haar tante gezet omdat dat mens niet spoort (sorry mvs :p) maar die bleek geen huur te betalen en papieren niet in orde gemaakt te hebben.
    Nu zit ze bij een vriendin en ml bij zijn broer maar dat werkt ook niet.. volgende week gaan ze met zn alle naar een vriendin waar ze gebruik mogen maken van de zolderverdieping en zelfs shaun krijgt zijn eigen kamertje :) en ze mogen daar blijven tot na de bevalling!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zooo ben ik weer :)
    Weer helemaal mezelf, t zonnetje in huis ;)

Zijn lekker even wezen wandelen (lees: waggelen) over de pier van hoek van holland :)
    Heeeeerlijk in t zonnetje, weinig wind en kalm water :) knapte er al van op op t moment dat ik de auto uit klauterde :)
    Zijn daarna (heel gezond en verantwoord) bij de burger king gaan lunchen haha
    Daarna nog ff snel boodschapje gedaan (natuurlijk vergaten we weer wat :D dus ml is nu weer even naar de winkel :D haha) , en nu weer lekker lui op de bank en gaan zo lekker een filmpje kijken :)

@zsa, ben benieuwd naar de meting morgen! Hoe was t nu met je ovutesten? Nog niet positief?

@julia, hoe is t nu met je liezen?

@bella, zijn dit nou die ultra gevoelige testen of de normale?? Wat een knaller al zeg!

@dinges, balen dat je zo beroerd bent van de meds :( hoop dat je je gauw beter voelt, en terecht dat je je ziek hebt gemeld!

Deel Deze Pagina