Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

BF, ik wil eigenlijk wel wat zeggen... las net pas dat je verdrietig was, maar je moet het echt even loslaten, wanneer mini komt. Sowieso gebeurd het altijd op een moment dat je het niet verwacht. Ik weet wel dat je een beetje hoop had dat ze eerder zou komen vanwege je moeder, maar dat wil dus echt niks zeggen dat jij ook eerder gaat bevallen. Voor het zelfde geldt loop je wel tot 42 weken, dan moet je nog 4 weken jezelf zo gek maken. Laat het een beetje los lieverd en geniet nog even van het zwanger zijn en ze komt vanzelf :) Dikke knuf!

De testen van het rijtje zijn de gevoelige testen. Gisteren had ik een CB plus gedaan en die was ook al knal (foto staat in mijn album).

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, ja weet je wat t is....nu 2 dagen heerlijk rustige buik gehad, en dan heb ik gewoon rust (ook in mn hoofd) en dan denk ik, ik zie t allemaal wel, ze komt wanneer ze komt en geen seconde eerder, en als dat morgen, over een week of over 2 weken is prima.
    En dan komen die klote voorweeen....en die zijn regelmatig, en duren minimaal een minuut, en voldoen wat dat betreft keurig aan t signalement van echte weeen (behalve dan dat ze me niet genoeg zeer doen ;)) en niet aan t signalement van voorweeen zeg maar (ja dus qua pijnniveau alleen).
    Dan elke keer denk je 'zou dit dan t begin zijn? Zal t nu eindelijk gaan gebeuren? Gaan we eindelijk ons meisje ontmoeten?', toch krijg je hoop, al is t maar een klein beetje... En voor mn gevoel ben ik er dan zo dichtbij zeg maar, en dan blijkt vervolgens dat t nog steeds voorwerk is en dat ze nog helemaal geen aanstalten maakt om eruit te komen, dat is dan gewoon een erge teleurstelling, en die rondvliegende hormonen maken t er niet makkelijker op ;)

Vanmiddag dus lekker ff uitgewaaid, en dan voel ik me in mn koppie weer helemaal lekker, en heb ik weer die rust gevonden gelukkig :)

En verder geniet ik nog steeds heel erg van t gehobbel in mn buik, dat is echt wel iets wat ik ga missen en dat mag van mij best nog wel even doorgaan :) ja tuurlijk doet ze me ook wel eens zeer, maar vaker gewoon niet en is t gewoon genieten :) en als er dan weer eens een voetje 5 cm mn zij uitsteekt smelt ik helemaal :):):)
    Vind dr ook nog steeds heel erg lief hoor, en ben echt nog wel lief voor dr hihi
    (Van die andere laatste loodjes geniet ik niet echt, maar dat is nog maar "eventjes")

En ben er idd van overtuigd dat ze komt op een moment dat ik t niet verwacht haha, en toch zou ik best willen weten wanneer dat zal zijn, kan ik er rekening mee houden haha

T was vanmiddag dus vooral gewoon weer die teleurstelling, maaaaar ga proberen mezelf niet meer zo gek te laten maken door die stomme voorweeen (en ja die zullen vast een nut hebben ;)). Heb ook tegen ml gezegd dat ik niet meer ga bellen tenzij ik t echt zeker weet, of als ik opeens een emmer bloed verlies of iets dergelijks, maar zolang als dat ik twijfel is t gewoon niet zo en ga ik dus ook niet bellen :)
    (En zolang ik nou weet van, dit is nog steeds voorwerk, niks echts aan, dan heb ik ook die teleurstelling niet, snap je?? E ja tuurlijk zal ik hopen dat t doorzet ;))

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Goedzo bf! Anders kan t idd lang duren nog!

Ovutest nog steeds bijna wit..

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, lekker gekletst hier vandaag.

Bella, wat een knaller meid, helaas heb ik die niet in huis! Heb hier wel zwanger en kids vroege zw. test dipstick. Zou dat morgen ook al kunnen?

BF, heel goed meis, geniet van het gehobbel in je buik! Je moet maar zo denken, over 4 wkn heb je je meisje in je armen.

Zsa, succes morgen, ik duim voor je!

Flora je temp stijgt mooi meid, duim me suf hier....hihi!

Dinges, bah een blaasonsteking, hopelijk slaat de AB snel aan en knap je weer op! Wanneer heb je je eerste echo?
    Weet dat templijst niks zegt, maar hoop het stiekem van wel.
    Jou templijst was idd ook niet stabiel en toch zwanger :)

Hier dus wat twijfel om morgen wel of niet te testen, twijfel of de dipsticks die ik heb wel goed zijn. Wat vinden jullie? Wilde eigenlijk pas vrijdag testen. Morgen zit ik 11 dpo, misschien dat ik test als temp hoog blijft....hmmmm in dubio!
    Vanavond weer een drukke avonddienst gehad en vanaf morgen weer drie nachtdiensten. Gelukkig daarna wel 4 dgn vrij.

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Morning! Vreselijke nacht, vanaf 2u al wakker. Zo werken en kan wel janken. Bah en dat op begin van de week.

@Julia: geen ervaring mee! Ben benieuwd wat je gaat doen!!

6. BellaNoa

@ Julia, ik heb er 10 dpo duidelijk positief meegetest. Wel met ochtendurine

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: jou temp is ook nog steeds mooi! En heb je getest ? :D ben erg benieuwd!
    Oh en naar je temp hoef je op 11 dpo nog niet naar te kijken, want dan kan het nog alle kanten op gaan :) 11 dpo zou een test in principe al (goed) positief kunnen zijn! Niet iedereen test zo vroeg positief, maar het scheelt dat je precies weet wanneer je eitje is geweest!

@zsa: succes vandaag!! Ik duim me suf voor een mooi gegroeid eitje en bms!!

@hier: zometeen bloed prikken op progesteron. Morgen krijg ik de uitslag alweer, dus dat is wel fijn. Dan weten we of we écht een kansje maken deze ronde :D maar dat denk ik wel! Progesteron moet boven de 30 zijn voor een goede eisprong, dus ben benieuwd :)

8. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    goedemorgen meiden
    hier vanmorgen cb gedaan maar die was nega maar denk dat het gewoon echt te vroeg was pff maar kon echt nie wachten dus denk dat ik ff vanmiddag naar kruitvat rij voor 2v5 en dan woensdagochtend nogeens proberen wat vinden jullie?

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen :)

@knuffie, stel dat je je ei met pasen hebt gehad ben je nu idd wel te vroeg geweest ja, dan kan je beter nog een weekje wachten...
    Jammer en onhandig dat je iet precies weet wanneer je je ei hebt gehad....

@julia, ik had van die z&k testen, maar die waren bij mij allesbehalve gevoelig ;)...ik testte duidelijker met kv 2v5, maar dit verschilt wel heel erg p.p. Hoe ze reageren...
    Dus je kan natuurlijk altijd een poging wagen :)

@zsa, vandaag had je ook weer fm toch??
    En klote dt je weer zo bagger hebt geslapen zeg :( hoop dat daar ook gauw eens verandering in komt! (Ik heb bijv nog nooit zo heerlijk geslapen als tijdens zwschap hihi, dus hoop dat t bij jou ook zo werkt!)

@flora, ben benieuwd naar je progesteronlevel! Heb er alle vertrouwen in dat die helemaal goed zit :):):)
    Konden ze er nou in principe ook een bevrucht ei uit afleiden door de waarde??

@hier, sinds t gefrunnik van de vk gister hebk best last onderin (en toen dacht ik: vorige keer had ik dat ook niet, mjaaah toen was t vlak voor bedtijd en had ik ook nog eens slaaptablet gekregen haha dus kan t niet vergelijken :D), en verlies sindsdien echt heeeeeeeel veel slijm (lag wel al allemaal klaar hoor voor ze ging frunniken, dat had ze al gezegd). Beetje jammer alleen dat t er dus in de meest vloeibare vorm uitgutst (in elk geval vannacht, steeds ff gelegen en als ik dan opstond hoppaaaaa, met dus als resultaat vanmorgen een natte broek ;)....), maandverbandje is niet wltijd voldoende :$
    Zie t maar als een positief iets dat t eruit komt, kan dr maar vast uit zijn hahaa
    En gister hing mini steeds letterlijk helemaal links in mn buik, en zo blijkt vandaag ook :D, ziet er ook niet uit steeds die scheve buik haha
    Vannacht lag ze echt als een balletje (nou ja, zo voelde t dan) elemaal rechts, moest dr ff meeduwen toen ik me om ging draaien :D:D:D
    Je lacht je rot zo :D

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: een hoog progsteronlevel kán wijzen op een zwangerschap.. Maar dat hoeft dus niet. Dus eigenlijk kun je er wat dat betreft nog niet uit opmaken. Maar een hoog niveau geeft dus wel extra hoop ;) ik heb nu wel 2 eitjes gehad, dus t niveau kan nu sowieso wat hoger zijn.
    Vorige keer had ik 20 (was dus te laag) en die keer daarvoor 33 (zonder clomid).

@bf2: haha ik zie t al helemaal voor me, mini die helemaal scheef hangt :)
    En al dat slijm lijkt me niet prettig! Ik voel me dan altijd zo vies :) nu heb ik er ook best wel last van na mn ei, jakkes. ;)

@knuffie: balen van je test, maar ik denk dat t idd echt nog wat te vroeg is. Als je je eitje met pasen hebt gehad, dan lopen we dus gelijk. Als ik wou was zou ik nog iets langer wachten dan woensdag, dan heb je meer kans op een posi test als je zwanger bent. Maar wachten is moeilijkkkk!

11. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ok komt helemaal goed toch
    we wachten gewoon af maar wachten is idd moeilijk
    heb het gevoel dat onze wens na de mk nog groter is geworden
    misschien ben ik der ook wel teveel mee bezig
    moet wel zeggen dat mocht het deze ronde niet raak zijn(wat ik eigenlijk niet verw8 eerste ronde gelijk raak)dan ga ik de volgende ronde ov testen kopen dan heb je teminste een beetje een idee van je ei toch?

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #1492 julia1984, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
    Kon me natuurlijk weer is niet inhouden, dus toch maar een testje gedaan, verrassend was het niet, weer negatief! Nou nu wacht ik gewoon mn ongi af hoor, stomme testen.:(
    En mn temp is ook iets gezakt, maar nog wel boven curve.

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Even snel:

Groei!! Follikel is 19 mm! BSM 9,3!

Maar nog steeds nega ovutesten, kon vaker voorkomen met clomid zei ze. En ook geen vruchtbaar slijm nog.

Samenlevingstest nog niet gelukt, na 5 verschillende eendebekken uiteindelijk slijm te pakken gehad, maar erg weinig en viel ook gelijk eraf, dus woensdag weer terug..

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Knuffie, misschien toch te vroeg getest, afwachten maar weer. Spannend hoor!

BF, hmmm lekker al dat slijmverlies! Wat grappig dat mini iedere keer scheef ligt, kan me voorstellen dat je buik er dan wel een beetje maf uitziet.

Flora, zo je bloed is weer geprikt, duim voor een goed eitje. Maar denk dat het deze keer helemaal goed zit bij jou!
    Ik denk dat ik nu gewoon alleen op mn temp ga letten, als die 15 dpo nog boven de curve is, dan ga ik 16 dpo een testje wagen. Aangezien mijn LF 15 dgn is.

Bella, zoals je ziet nega getest, dus hoop maar dat die testen net zoals bij BF bij mij gewoon niet werken...;)
    Hoe is het verder met de misselijkheid? En hoe gaat het verder met je! Geniet je al lekker ervan dat je zwanger bent, of heb je toch angst door wat je hebt meegemaakt met Demi?

Zsa, wat goed he! Je eitje is gewoon hartstikke gegroeid. Nu volop aan de klus tot eisprong. Dat ze gelijk een samenlevingstest doen, hebben ze het in mijn ziekenhuis helemaal nooit over gehad. En wat vervelend zeg met 5 verschillende eendenbekken, zat er een student ofzo?

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: jeeej mooi groot ei en mooi dik bms!! Posi ovutesten en vruchtbaar slijm komen van vanzelf wel :D:D Eitjes kunnen wat verder doorgroeien met clomid.
    Wat vervelend dat die test niet gelukt is! Hopelijk woensdag dan.

@samenlevingstest: bij ons in het ziekenhuis doen ze die volgens mij niet, omdat de uitslag niet zo betrouwbaar zou zijn. T zou een beetje achterhaald zijn. Ze kijken namelijk of er levende zaadzellen in de baarmoederhals te vinden zijn, maar als die er niet zitten wil dat helemaal niet zeggen dat er geen zaadcellen zijn.

@julia: balen van je test zeg :(:( Maar 11 dpo kan nog te vroeg zijn ;) ik duim nog steeds in ieder geval!
    Je temp ziet er nog prima uit hoor, een kleine daling is niet zo erg.
    Heb je verder nog bepaalde kwaaltjes?

Ik heb ook een lf van 15, dus ik word dan ongi op 16 dpo. Het liefst wil ik pas testen als ik echt overtijd ben. Dus 17 dpo, volgende week woensdag :$ Maar of ik dat ga volhouden... Haha. Misschien zondag (14 dpo) een testje wagen, maar ben zo bang voor een witte test.

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, jeeeej goed gegroeid!! Gaat de goede kant op!!

Ik dacht eigenlijk altijd dat die eitjes enzo echt iniminiklein waren, echt microscopisch klein ofzo :) hihi

@julia, heh balen van je nega test, maar hoeft nog niks te betekenen....ik hoop zo dat je gauw een mooie test in handen hebt!

@flora, ja ziet er echt heel maf uit zo'n scheve buik hahaha, kan er alleen maar om lachen :D, gek kind heb ik toch :p

@hier, zo lekker broodjes in de oven, dan even lunchen en dan mn mams ophalen van station, doen we lekker ff wat drinken en dan ff stukje wandelen :) is me gister veel t goed bevallen :) maar nu doen we gewoon rondje hier door t park ;) of we lopen ff over de kinderboerderij ofzo :) keus zat :)
    Zouden zelfs de polder in kunnen als we willen :D
    Maar in t park staan bankjes, dus kan ik halverwege even uitrusten hihi

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    #1497 Zsa, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
    Heb pauze, dus even alleen op m'n eigen ding reageren:

@BF: eitjes zijn ook klein, maar de follikels waar ze in zitten zijn wel zichtbaar en groot.

@eendebekken: Pfoew! Nee het was een arts echt, maar m'n baarmoedermond zat zo ver naar achter en diep dat ze er dus niet bij kon echt. Behoorlijk pijnlijke zaak was het, en voel nu nog m'n buik.

@samenlevingstest: had ook al gelezen dat veel zh dat niet meer doen. Ik hoop iig vruchtbaar slijm te krijgen nog.

@Julia: wel dikke knuffel voor jou!

:edit: net naar wc geweest; vruchtbaar slijm :$:$ OH EM DJII!

18. BellaNoa

@ Knuffie, je dacht toch met pasen een eitje te hebben gehad? Dan ben je net zo ver als Flora op 8 DPO. Logisch dat je test dan negatief is he. Ik zou het inderdaad woensdag op z'n vroegst proberen, maar ik zou dan de midstream test van Z&K bestellen. Die is echt super gevoelig, dus als je dan zwanger bent heb je de meeste kans om met die test postief te testen op 10 dpo. En gewoon duidelijk positief en geen tuurstreepjes waar je gek van wordt. Als je nu besteld heb je het morgen in huis.

@ BF, het wordt nu steeds spannender :D Het is in ieder geval zeker dat je binnen nu en een maandje mini in je armen hebt! Jeeeuuj

@ Julia, pff stomme test :(

@ Flora, nog een weeeekje wachten :D Hou je het nog goed vol of begin je nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden?

@ Zsa, yess vruchtbaar slijm, een goed teken! Hop hop jij :D

19. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties ga echt proberen te wachten met testen ookal word ik gek dan maar afleiding zoeken he
    en geen bloed geeft moet toch
    nu ff soepje eten en dan naar me werk
    fijne avond iedereen en tot snel

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jullie zijn lief :)

Flora, ja heb altijd de laatste week van mijn NOD klachtjes, tot op heden betekende het allemaal niets. Heb 2dgn last van mn liezen gehad. Last van oprispingen, niet misselijk, borrelende darmen en nu een ontzettend ongi gevoel in mn onderbuik.

Zsa, Yeeej vruchtbaar slijm, jij weet wat je moet doen vanavond...hihi!

BF, hoop idd dat het nog te vroeg is, zou kunnen natuurlijk! Wacht het maar even af. Lekker gewandeld vandaag?

Knuffie, dan wachten we toch met zn allen, net zo gezellig;)

Bella, ga die midstreams ook maar bestellen, want die dipsticks vind ik eigenlijk niets.

Deel Deze Pagina