Ja ik had ze eigenlijk te veel besteld haha. Had er 6! Begin deze ronde besteld, want dat was toen een aanbieding... maar niet verwacht dat de eerste die ik deed al posi was. Denk zal er eerst nog wel heel veel verspillen. En had ook nog 2 CB plus en digitale Ben ze nu maar gewoon op aan het maken... maar zit me eigenlijk nu te bedenken dat ik ze misschien gewoon beter had kunnen aanbieden op ZP. Maarja, heb er nu nog 4 haha!! Vandaag trouwens wel een knaller gehad met een 'gewone' test. Had ook nog CB ovulatietesten over en die heb ik wel op ZP aangeboden en degene die ze heeft daar had ik ook maar een zwangerschapstest bij uitgedeeld
zsa, misschien springt jou ei pas bij 25mm? Beetje apart dat dan weer wel. Maar gelukkig heb je de echo gehad en weet jij wel beter dan een nega ovutest Bella, kan me voorstellen dat je er meer had besteld, ach zo duur zijn ze niet dus ik doe vanavond of morgen ook maar een bestelling. Je hebt idd een knallers!
@zsa: jeeej vruchtbaar slijm serieus eitje op komst die ovutest komt nog wel, morgen of overmorgen zal ie wel mooi knallen @bella: wow haha echt een voorraad testen. Ik heb nog een pakje kv 2 voor 5, 2 midstream van zwanger en kids en 1 cb digi En t begint hier toch ook wel te kriebelen hoor, t testen eindelijk weer een kans, zooo spannend. Hihi. Maar wil me groot houden en zeker niet voor zondag testen. Maar ga dus echt proberen te wachten tot dinsdag! @julia: stom he, die kwaaltjes voor nod.. Dat moet echt verboden worden!
Vruchtbaar slijm is nu weer weg ook. Misschien door dat gewroet van arts. Ik lees jullie berichten allemaal hoor, kan alleen reageren ff niet opbrengen, sorry
@zsa, oh meid ik werd al helemaal blij van je vruchtbaar slijm berichtje!! Ik hoop dat t verdorie gauw weer terug komt!!! Knuffel voor jou!! @bella, haha jee wat een hoop testen! Blijft wel leuk die streepjes zien hihi, wel eentje bewaren he voor bij de 20 weken? @julia, die kwaaltjes...pfff...weet t nog als de dag van gister ...irritante rotdingen zijn t! Ik blijf hopen! @hier, vanmiddag lekker stukje gewaggeld met mn mams, zijn om de kinderboerderij heen gegaan (is hier straat oversteken ) en hebben tijdje lekker op bankje gezeten bij de eendjes, hadden helaas geen brood bij ons of daar uberhaupt aan gedacht haha @bella, haha ja vriendin net op whatsapp "maar je zou ook dit weekend al mama kunnen zijn!" Uhhh *besef* Miniiiiii blijf nog maar lekker zitten hoor hahahahhaha
Thanks kiwi en bf! <3 Zo maar slapen, ben alweer 20u wakker. Eerst nog even actie zo, pff! Goodnight!
Nou mijn kwalenlijstje is compleet, zal er nog een paar aan toevoegen. Rugpijn, echt zo weeiig gevoel, spierpijn in mn onderbuik, en pukkels volop in mn gezicht. Volgens mij ben ik echt elke maand schijnzwanger hoor
julia hopelijk niet schijnzwanger maar gewoon echt zwanger herkenbare kwaaltjes hoor hier ook misselijk en moe we gaan deze maand gewoon samen op rozedat zou mooi zijn he wachten pff dat duurt lang maar moet het ff volhouden hihi
Knuffie, zou zeker leuk zijn als we deze maand nou eens allemaal op roze gaan.....waar kan ik tekenen...hihi! Dit is al de 13e maand, dus de meeste kwaaltjes heb ik al vaker gehad en toch echt nog niet zwanger. Bijzonder zo´n vrouwenlijf. Meiden ik duik lekker mn bedje in, kom net uit de nachtdienst dus ben behoorlijk moe! Ben benieuwd wat mn temp gaat doen de aankomende dagen. Jullie een fijne dag!
@julia: weer nachtdienst gehad! Je temp zal dan weer wat hoger zijn als anders denk ik En die kwaaltje zijn niet leuk waarom werkt een vrouwenlichaam zo gecompliceerd?! Gewoon een luikje in inze buik was wel fijn geweest @knuffie: wie weet gaat we wel nog allemaal op roze deze maand zou leuk zijn in ieder geval! Het mag nu wel een keer! @zsa: en, vruchtbaar slijm weer terug? @hier: vrij weinig kwaaltjes eigenlijk. Wel belabberd geslapen vannacht afscheiding wordt ook weer minder... Tot nu toe is er eigenlijk niets anders als anders... Dat geeft mij eigenlijk geen goed gevoel Vandaag tussen 11 en 1 de uitslag van t progesteron. Hopelijk is dat in ieder geval mooi hoog.
@ Flora, ja eigenlijk een beetje debiel die voorraad. Ach ja.. Vind t ook geen straf om een test te doen en dit is de laatste keer dat ik er eentje doe haha @ BF, ja ik hou er eentje over voor als ik 20 wkn ben. Ben wel benieuwd of ie dan negatief is. Ja mini kan ieder moment komen! Spannend he?
@julia, ja heel herkenbare kwaaltjes, zowel voor "standaard voor nod" als bij zwschap .......ik hoop mee voor gauw op roze! @flora, hoeft niks te zeggen dat t niet anders als anders is, jazz had ook geen rare kwaaltjes ofzo, die was er van overtuigd dat ze ongi zou worden @hier, belabberde nacht gehad. Kon met geen mogelijke manier een fijne houding vinden, of ik had te erg buikpijn, of t was mn rug, of t waren mn heupen... Dan kon ik ook vannacht om half 4 weer een droge onderbroek aantrekken (ja echt heel fijn die slijmprop die er als water uit komt en er een hele golf uit je gutst als je opstaat ), daarna duurde t ook 1,5 uur voor ik weer kon slapen, maar om 4 uur zijn ook de voorweeen weer begonnen (met regelmaat, maar niet elke 3 minuten geloof ik) Nou ja, ik voel ze nu in elk geval goed onderin (maar t is daar nog steeds erg gevoelig en pijnlijk sowieso), en t trekt door maar mn rug (maar ook daar heb ik al last van dus is op t moment ook een zwakke plek) T doet goed zeer, maar niet zodanig dat ik me alleen op de wee kan concentreren en verder niks....bedoel, type nu ook door zonder pauze te houden T slijm wat ik verlies komt wel weer gepaard met meer bloed eruit, maar nog niet zodanig erg dat ik denk "help" ofzo haha Ga er maar vanuit dat t gewoon weer voorweeen zijn, als t t echte werk is merken we dat vanzelf, dan zij ik strakjes de pijn niet meer kunnen houden ghehe Leg strakjes eerst lekker een kruikje in mn rug
Flora, Julia, Knuffie en ik en iedereen die ik verder vergeet, moeten gewoon allemaal op roze!! @BF: Spannend!! @flora: ik heb steeds alleen vruchtbaar slijm als euh.. ik naar de wc ga enzo, druk zet Ben echt brak ook.. wazig geslapen. Om 5.15 wakker.. uiteindelijk om 6 weer in slaap gevallen, gaat om 6.15 m'n wekker. Dás but! Dan kan je helemaal niet je ogen open houden. Ohja en hoera.. er is weer een collega zwanger
@bf: ja dat is ook zo, je hoeft natuurlijk niet altijd te merken dat je zwanger bent. ML heeft er nog steeds een goed gevoel over, ik weet t gewoon echt niet. @zsa: nog een ovutestje gedaan vandaag? @hier: gyn heeft nog niet gebeld... Ik wacht tot 2 uur, anders bel ik zelf ff.
Irri dat wachten Flora.. Hopelijk goed nieuws! @vruchtbaar slijm.. euhm ja toch echt wel aanwezig! Vanochtend even flinke steken gehad ook. @ovutest: nee doe ik altijd thuis dus dat is pas tussen 18 en 20 uur. Begreep dat ik daardoor ook de piek gemist kan hebben. In elk geval verwacht ik 'm vandaag t/m donderdag ofzo. @App: hoe is het daar tegenwoordig? Nog steeds zo abnormaal druk? Of stuk rustiger met alle bevallen meiden?
@zsa: dat zou kunnen, maar vaak duurt een lh-piek wel langer dan 24 uur. Maar kan dat je maar een korte piek hebt. Een ding is zeker, je bent dichtbij je eisprong @app: soms druk, soms rustig Veelal onzin wat er gekletst wordt
@ Flora, je weet het idd toch niet of het raak is en wel of geen kwaaltjes zegt ook niks.. Echt spannend de aankomende dagen @ Zsa, het is nog steeds druk op de app haha. Over koetjes en kalfjes @ Hier, heb de interview voor de flair 15 april, ben benieuwd. Ga zo zoonlief naar bed brengen en zelf lekker in bad. Straks boodschappen doen.. wat eten jullie? Heb echt geen inspiratie vandaag
@bella, gebakken aardappelschijfjes, hamburgertje en lekker frisse sla mjam! @zsa, jeeeej toch wel vruchtbaar slijm!! Hop hop! hihi @flora, irritant dat je nog niet gebeld bent @hier, weeen worden goed pijnlijker, maar keer nog niet helemaal in mezelf ofzo Ga dan toch weer twijfelen he of dat ik ff moet bellen of niet (ze komen sowieso geregeld sinds 4 uur vanmorgen, mjaah dat doen ze bij mij altijd heb nog niet echt officieel getimed ofzo) Ga inmiddels door de grond en moet me wel beetje concentreren om op te vangen, maar twijfel nog te erg eigenlijk (En natuurlijk ook weer bang dat als ik bel het idd gewoon nog voorweeen zijn, waar ik nog steeds van uit probeer te gaan.....al wordt me dat wel wat lastiger gemaakt nu met die pijn)