Mei eerste ronde deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wow Knuffie, gefeliciteerd meis!! :)

Clientje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jurre!!

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Knuffie!!

3. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Knuffie jaaaaaa gefelicititeerd

lijst ik ben ook een jaartje ouder geworden helaas :( ;)

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli 2012
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (27 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012
    ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥MamavanShaun (30 jaar), Zwanger! 06-08-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), Zwanger! 19-11-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ April
    ♥♥ JoyofLiving (26 jaar), Zwanger! 15-12-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥ Knuffie 23 (27 jaar), Zwanger! 15-12-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 13 apr.,8e ronde, 1e kindje (mmm)
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 12 apr., 13e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? apr., 9e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? apr., 5e ronde, 1e kindje (mmm)
    ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? apr, 10e ronde, 1e kindje (mmm)
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)
    ♥♥ NOD ♥♥ Mei
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 16 mei., 9e ronde, 1e kindje. (mmm)

9 Zwanger! (3 meisjes, 2 jongens, 4 onbekend geslacht, (2 vlinders). 0 twijfeltest, 1 negatief getest, 0 cyclus "van slag",
    8 nog niet bekend, 10 bevallen.

♥♥ Geboren ♥♥
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ JoyofLiving (26 jaar), Bevallen op 08-01-2013 van Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ DemiƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    ♥♥wonderful (25 jaar), Bevallen op 15-02-2013 van ♥Alyssa♥
    ♥♥Mams26(27jaar), Bevallen (KS) op 20-02-2013 van ♥Raf♥ en ♥Dex♥
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Bevallen op 27-02-2013 van ♥Botan♥
    ♥♥minnie84 (26 jaar), Bevallen op 02-03-2013 van ♥Zoey♥
    ♥♥meelanor(24jaar), Bevallen op 06-03-2013 van ♥Binck♥
    ♥♥wonderwensje (22 jaar) Bevallen op 11-03-2013 van ♥Fayenne♥
    ♥♥Sproetje1988 (25 jaar), Bevallen op 19-03-2013 van ♥Tara♥
    ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Bevallen op 09-04-2013 van ♥Hailey♥
    ♥♥clientje (28 jaar), Bevallen op 10-04-2013 van ♥Jurre♥

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

Knuffie, blijf veranderen haha! Van harte gefeliciteerd meid! Goed nieuws!
    Mvs leeftijd aangepast;)

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb veelste lang op bed gelegen, dat word dus weer drama om vanavond in slaap te komen! Temp was weer 0,1 gestegen, dus toch maar getest, negatief helaas! Ik moet nu dus op mn ongi wachten.

Flora, wat een vervelende droom zeg, hoop toch echt dat je zwanger bent en een tweeling zou helemaal fantastisch zijn!

Mams, goed om wat van je te horen, heel begrijpelijk dat het allemaal erg druk is nu! Wel al een beetje regelmaat in je dag gevonden?

Zsa, hoe was het in het ziekenhuis?

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @lijst: jaaa hij wordt weer mooi roze :D wat gek dat er zo lang geen nieuwe zwangere bij zijn gekomen en nu weer 3 kort na elkaar :D hopelijk blijft het zo doorgaan ;)

@julia: balen meid :(:( snap eigenlijk niet zo goed waarom t bij jullie nog niet is gelukt :( hopelijk dan maar snel ongi, zodat jullie weer verder kunnen!

@zsa: hoe was t? Eitje op springen, pregnyl gekregen misschien?

@knuffie: als je je eitje hebt gehad met pasen, dan ben je toch later uitgerekend?:) Fertility Friend geeft bij mij namelijk 20 dec aan, bij eisprong op 31mrt :)

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flora, begrijp het ook niet hoor! Cyclus super regelmatig, duidelijke eisprong, eileider doorgankelijk en zaad goed. Daarnaast slik ik vitamines, foliumzuur en tarwekiemolie...pffff als jullie nog wat weten?!
    Ga deze nieuwe maand shatavari capsules proberen, wie weet doet dat wel wat. Ik weer het ook niet meer :(

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Julia, ja bij jullie snap ik er ook echt helemaal niks van. Kun je zien dat het dan toch gewoon een gelukstreffer is. Laat je ongi dan maar snel komen, zodat je weer een nieuwe kans hebt.. wel super balen!

@ Flora, niet langer wachten dan zondag he? :p

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: ohnee je moest morgen toch pas naar de gyn... :)

@joy: haha ik weet t niet... De ene kant wil ik t gewoon weten, aan de andere kant vind ik de spanning en het gevoel dat je in ieder geval nog een kans maakt ook wel fijn :( Ik steek mn kop denk ik een beetje in t zand :) ben echt gewoon te bang voor een nega test... Maargoed... Vind eigenlijk gewoon dat ik wel weer eens een testje mag doen ;) is alweer lang geleden, ergens in oktober ofzo :$

@julia: ik snap t ook echt niet :( Is er al ooit op je schildklier bloed geprikt? Die kan de boel ook behoorlijk verzieken, terwijl je t zelf niet hoeft te merken.
    PreSeed hadden jullie ook al geprobeerd toch? Niet dat dat een wondermiddel is, maar misschien nét dat ene zetje wat jullie nodig hebben.

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Flora, dat vind ik nou ook dat je wel weer eens een testje mag proberen :D Wel de Z&K dan he!

Hier, ik zit me zoooo te irriteren aan mijn laptop!! Grrrr... Hij laad niet meer op, alleen als ik met dat pinnetje zit te wiebelen, dan blijft ie er wel even in zitten maar na een paar minuten toch niet meer. Het ligt ook niet aan de stekker, want mijn moeder heeft gisteren een nieuwe laptop gekocht (dezelfde maar dan in wit) en had haar stekker aangesloten, hetzelfde verhaal. Word er gek van!

11. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Wwet 29 april de exacte datum

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Maar ik denk dat je banner ook niet klopt, want dat is dan net zo ver als mij. Als jij nu 'zwanger 1-2' hebt. Ik had maandag 'zwanger 2-3' ;)

13. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Ik zie wel wat de echo zegt de 29e
    Ben nog in shock dat de test postitief was want als ol ga rekenen zou ik maandag pas nod zijn en zou ik nu dus 4dg ervoor zitten
    Zien wel toch nu proberen te genieteb

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Idd knuffie:D je bent zwanger en hoe lang maakt niets uit ;) hihi. Lekker gaan genieten!!

@joy: nee zeker niet nu ;) sowieso vind ik t te vroeg én het is avond. Morgenvroeg is ook gern optie, want we moeten beide werken. Ik ga morgenvroeg van huis en ben zaterdagavond pas weer terug. Dus zondag écht pas op zn vroegst! Hihi. Als ik dan durf ;)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    *schaam schaam*

Schandalig dat ik hier nu pas kom! :)

@knuffie, wauw meid!! Van harte gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen dat het dit keer wel goed mag blijven gaan!!

@clientje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jurre!!

@lijst, ja en officieel heet ik geen babyfotograaf meer hihihi

@club, zit erbij! Maar is t de bedoeling dat we daar gaan kletsen of blijen we hier?? Dan snap ik t weer ;) hihi

@hier, druk druk druk! :$
    Maar wat is ze mooi! We zijn zo verliefd!
    Bevalling ging idd razendsnel....even heel kort door de bocht ;) van 4 naar 10 binnen t uur, kwartiertje persen en toen had ik ons meisje vast! Een glibberend hoopje baby, zoooooooo mooi!!

Als ik even een momentje heb de komende dagen wil ik wel uitgebreider verslag doen hoor hihi (als jullie dat willen :)) en kom natuurlijk ook heus nog foto's spammen! :)

@felicitaties, bedankt allemaal!!!

(Ondertussen ligt Hailey te huilen...papa is bij dr hoor, maar wel hartverscheurend! *snif snif* ;))

16. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden,

@ego, ik had vandaag ook echo maar geen leuke VK
    buik echo zag ze niets.. en zei ook "oh ik zie niks.. " en voor mij heel veel later.. "dan maar een inwendige echo.." dat was wat mij achteraf het emest irriteerde en waar ik erg verdrietig om was..
    Daarbij zat ze er ongeïnteresseerd bij, leerling deed de intake en zij was super leuk maar de vk.. kon geen lachje vanaf

MAAR wel een kloppend hartje! <3 Alleen nog niet van dat gevoel kunnen genieten..

Ik weet zeker dat het niet helemaal klopt maar dat merken we later wel.. Ben bijna 2 weken terug gezet, terwijl ik met tempen enz en kwa symptomen mn eisprong duidelijk heb waargenomen.
    Maar dat vind ik nog niet eens het ergst.. alleen ze deed gewoon alsof ik dom was en het niet klopte wat ik zei ?!

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dinges: ook voor jou, net als voor knuffie, je bent zwanger meid! Das het belangrijkste, en er klopt een mooi hartje!! Dat termijn komt vanzelf wel goed. Misschien wordt je de volgende keer weer wat vooruit gezet.
    Maar het is niet leuk als je zo'n ongeinteresseerde trut hebt ;) Hopelijk heb je de volgende keer iemand anders! Of heb je steeds een vaste vk?

@bf: een heerlijke bevalling dus :D Heeft dat voorwerk dus toch nog nut gehad ;)

@hier: ben een beetje down op t moment... Vanochtend wakker geworden met behoorlijke hoofdpijn. En dat is dus een ongi-teken bij mij!! :(:(:( Steeds rond 12 DPO.. Dus ik ga er maar vanuit dat het afgelopen zaak is.
    Ookal hoeft het niets te betekenen, het voelt gewoon niet goed.. Zondag denk ik dus ook niet testen, nu wacht ik liever gewoon af tot mn NOD.

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Knuffie, zwanger is zwanger hoor, lekker genieten!

Dinges, wat vervelend dat je zo´n rotmens had! Laat je echo er niet door verzieken! Je hebt gewoon een kloppend hartje gezien, dus ik ben blij voor jou! Probeer te genieten lieverd, je hebt hier zolang op moeten wachten!

Flora, hoofdpijn, niet leuk meis! Maar je temp is nu nog super hoog, dus ik heb nog goede moed voor jou. Mijn gevoel zegt telkens dat jij deze ronde zwanger bent, duim voor jou!

BF, zal de lijst aanpassen ;)
    Fijn om wat van je te horen, natuurlijk zijn wij benieuwd naar je verhaal! Enne ik wil ook wel een foto zien hoor, van jullie nieuwe aanwinst.

Hier vanmorgen kotsmisselijk wakker geworden, maar ook super slecht geslapen, denk 4 uurtjes omdat ik weer moet terugschakelen naar de dag. Temp opzich nog redelijk, vandaag 15 dpo, verwacht morgen ongi!

19. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Goedemorgen
    Ik dacht vanmorgen dat ik het allemaal gedroomd had maar me test lag er nog hiji vandaag drukke dag met werken
    Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina