@dilara: nesteldrang? Hihi. Bij jou begint het ook aardig op te schieten! Lekker aan t genieten van je verlof? @julia: oohhhjjjaaaa zo zat het hihi.
@dilara, jij vermaakt je nog prima zo te lezen hihi Last je weten hoe t bij de controle was? @hier, heeeeeeeeerlijk die kruk voor bij t douchen! Heb mn benen tenminste weer eens fatsoenlijk kunnen scheren Was echt zooooo nodig hihi En ntuurlijk heb ik geen trek in aardappeltjes en groentes....dus ben benieuwd hoe ml erover denkt Maar ipv dat ie de schuur op orde is gaan maken vandaag heeft ie de vloer in mini's kamertje gescrobd op zn knietjes Dus ik vind dat we best pizza mogen hihi Of patatje met broodje frikandel! Ook mjam'
@flora ik heb me hele leven lang al nesteldrang allles moet altijd klaar en netjes zijn en verlof heb ik niet ben huismama 24 uur 7 dagen per week maar de nesteldrang heb ik nu natuurlijk veel erger ben zo bang dat ik ga bevallen voordat alles klaar is dr kleinste was draai ik en hang het meteen op @ bfg gelukkig gaat het nog goed en vermaak ik me aardig.ik laat het natuurlijk weten hoe het was bij de gyn en trouwens leesde ergens terug dat groeiecho goed was mijne was ook 29 weken en schatte hem 1500 gram en denken met 40 weken wel zeker 8 pond
@dilara, wat een verschil in schatting dan eigenlijk he Ach ja, zeker weten zullen we pas als t zover is hihi Heb je t gevoel dat ie al ingedaald is?
Ohjaaaaa ik zou de lijst nog toveren dit weekend! *schaamt zich diep* @bella, welke nod wilde je aanhouden?? @dinges, tja voor jou zelfde vraag?? @lijst, doe ik dan morgen op t werk sorry meiden! *voelt zich een enorm vergiet*
İk voelde zelf niet veel maar vk zei vorige week van wel ingedaald en stuk in de bekken ingedaald.@ schattingen ja inderdaad je hoort echt veel verschillende verhalen we zullen zien
Ohhhhh even een lastig hormoonmomentje ineens zie ik hoeveel shaun kan dat hij zich ook red als ik iets anders doe, gewoon lief aan het spelen is. Als hij drinken wilt geeft hij dat aan en bij honger of vieze luier ook, dat kleintje wordt ineens zo groot nu hij naar twee jaar gaat
Meiden klopt idd, is mn stiefdochter! Dus kreeg haar gratis bij ML...hihi! Echt een lekker meissie! Ze was 3 jaar toen wij elkaar leerde kennen en nu alweer 10jr....pff wat gaat de tijd toch snel. Ze noemt mij haar kado moeder, omdat ik altijd zeg dat ik haar als kadootje erbij kreeg toen ik met haar vader een relatie kreeg. Hier een lekkere dag gehad, morgenavond weer werken. Dilara, bij jou schiet het al lekker op zeg, spannend! Swimming, thnx voor de info, ga zo is even lezen wat het inhoud. Mvs, wat schattig dat jij ook al zo verwend bent vanmorgen en lief dat hij op die manier een kusje geeft!
alles gaat zo snel.strax zie je dat die 9 is geworden shaun word grote broer dus hij mag nu ook wat meer kunnen he
Ja dat wel maar hij is in mijn ogen mijn kleine man dat zal denk ik nooit veranderen al is hij 30 rn getrouwd. Julia woont ze volledig bij jullie of niet?
Heb het even doorgelezen, maar dat is best heftig zeg! Wist niet dat dit ook nog kon! Hoop dat ze nog wat zaadcellen kunnen vinden, waardoor er voor jullie nog een wondertje komt. Dat word een spannende en onzekere periode!
Mvs, nee ze is hier om het weekend en in de vakanties. Verder woont ze bij haar moeder. Tussendoor belt ze vaak om even bij te kletsen hoe het op school gaat enzo.
@ BF, ik heb gewoon de dag van mijn posi test aangehouden als eisprongdag, nod is dan de 12de volgens de calculator. @ MvS, ja dat gaat ineens he. Ik vind dat Dilan nu ook ineens zoveel wijzer is! Hij is nu echt een kind en geen baby meer... Gaat allemaal zo hard, over 3 mnd alweer 2 jaar! @ Julia, lijkt me toch ook moeilijk voor een vader. Eerst gewend om je kind iedere dag te zien en daarna nog maar om het weekend. Verder wel goede verstandhouding met moeder? @ Hier, vanochtend bij schoonzus en zwager geweest, hebben de kindjes gezellig gespeeld met elkaar. En als het goed is de buik van mn schoonzus voor t laatst gezien, het wordt echt spannend nu.. 5 feb uitgerekend. Bij thuiskomst Dilan lekker naar bed en dacht weer "lekker" in mn boek te gaan lezen. Bij de eerste bladzijde werd ik zo moe dat ik mijn ogen niet meer open kon houden en ook maar een dutje gedaan... Lang geleden in de middag hihi. Vanavond wel weer in mn boek gelezen, weer zoveel herkenning.... Ben al over de helft! Vroeg me nu ook af wanneer ik die confronterende brief binnen zou krijgen, dat Demi is gecremeerd en wij haar as op kunnen halen. We zijn erover uit wat we ermee gaan doen... ML en ik hadden afgesproken dat als we 5 jaar getrouwd zouden zijn dat we dan nieuwe trouwringen zouden kopen. Deze beetje in een haast gekocht, zijn wel mooi maar vind het niet wauw. Nu gaan we onze trouwringen eerder vervangen en laten we in beide ringen de as van Demi verwerken, zo dragen we haar altijd bij ons.
Mooi idee Bn! Hier met koorts in bed. Balen want nu weet ik ook niet of mn ei afgelopen dagen is geweest!
@bella, wat een mooi idee met die ringen!! Ik zal je straks op 12 febr zetten En wordt zeker spannend bij je schoonzus en zwager nu zeg! @julia, ahhh vandaar hihi, en jeetje 10 jaar oud dan alweer, dat de tijd vliegt okee...maar soms lijkt t wel nog harder te gaan.... Wel erg lief dat ze jou haar kado mama noemt! @swimming, we zijn er voor je he meid *knuf* @zsa, lekker in bed blijven liggen jij. Idd niet zo handig om te zien of je een ei hebt, maarja....beterschap!! @mvs, ja opeens zijn kleine jongetjes groot wij zien t bij ons neefje echt, die gaat met megasprongen vooruit, echt bizar! Die is al overigens echt al heeeeeel lang baby af, hij wordt eind van de maand 2 @hier, gelukkig heerlijk geslapen vinden mn rug en bekken we zo fijn Ook gisteravond was mini nog zo eigenwijs om constant te hobbelen, tenzij ml's hand op mn buik lag...arme ml...hoop wel dat ze snel weer naar m gaat trappelen en stompen hoor, vind dat zo gezellig en intiem ook op de een of andere manier. Hebben hun ook contact, zijn we echt met zn drietjes En dan zo maar weer eens aankleden en de hele riedel en naar t werk....weer met lood in mn schoenen want tja geen idee hoe ik t kreng aantref, gezien zij donderdag ook gesprek heeft gehad met uc.... Maar niet teveel over nadenken...vanmiddag ook nog even langs de arbo arts op andere vestiging (fijn hoor als ze overal aan t verbouwen zijn bij ons...), hoop maar dat ik op t terreintje daar kan parkeren en niet weer zo'n rot end moet lopen....ik ga maar op tijd weg Morgen wel lekker een stoelmassage op t werk, ben erg benieuwd! Kijk er wel echt naar uit! Zeker hoe mn rug nu is hihi
@bella: dat is mooi, demi's as in jullie ringen! Dan is ze idd altijd dicht bij jullie. Erg mooi! Spannend van je schoonzus! Weten jullie al wat t gaat worden? @zsa: beterschap meis! En idd balen van je koorts.. Laat je eitje dan nog maar even een paar daagjes wachten, zodat je m goed kan spotten @lijst: bf, zet mij maar vast even bij maart, 12/13 feb zal ik nu wel ongi worden, maar is geen echte nod omdat ik geen eitje heb gehad. Dus zet mij maar vast even op 17 maart, nog steeds ronde 7. Uitgaande van een cyclus van 32 dagen, als ik nu wel een eitje heb zal ik de eventuele nieuwe datum even aangeven @bf: hihi wat een eigenwijze mini! Dat heeft ze denk ik van haar moeder @swimming: dikke knuffel! Je kunt hier altijd je hart luchten als je wil! @hier: verkoudheid begint eindelijk een beetje af te nemen hoofdpijn ook, dus ik ga de goede kant op! Hopelijk komt de hoofdpijn van mn schildklier af, want dan moet ik er binnen een paar weken helemaal vanaf zijn. Als het alleen van de clomid kwam, dan begint het feestje volgende week weer van voor af aan
Even uitleg. Ben uit de groepsapp gestapt. Niets persoonlijks voor iemand. Maar ik dacht fat t echt alleen voor posi zwangerschapstesten, echo's/controles, bevallingen zou zijn. Nu staat mijn geluid standaard uit, ik reageer op t ledlampje, die is wit voor de groepsapp, groen voor normale app, maar groen werd steeds direct overruled door de witte waardoor ik al paar keer belangrijke apps heb gemist. Dus nogmaals, niets persoonlijks, heb t sinds gister al in mn hoofd en nu toch maar gedaan.
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(27jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Februari ♥♥zep (31 jaar), nod: 9 febr., 8e ronde, 1e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 12 febr., 1e ronde, 3e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 16 febr., 11e ronde, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? febr., 4e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? febr., 8e ronde, 1e kindje. (nieuw-zeeland) ♥♥MumL (20 jaar), nod: ?? febr., 9e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ Maart ♥♥swimming (26 jaar), nod: 4 mrt., 7e ronde, 1e kindje. (mmm) ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 17 mrt.,7e ronde, 1e kindje (mmm) 14 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), 08-01-2013 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Demi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ veel te vroeg vlinder geworden... Wijzigingen graag in kleur doorgeven Update