Misschien een stomme vraag, omdat ik al een keer zwanger ben geweest en het eigenlijk moet weten, maar wat gaat er allemaal met je lichaam gebeuren als je met de pil stopt? Ben 17 mei weer met de pil gestopt en ben de laatste dagen erg moe , kan dat er iets mee te maken hebben En waar kan je nog last van krijgen, welke verandering maken jullie mee?
Je lichaam verandert de hormoonhuishouding als je stopt met de pil. Het zou er inderdaad kunnen dat je meer moe bent Wat ik had toen ik met de pil ben gestopt was : -In het begin migraine aanvallen -Duizelig -Misselijk -Heel erg moe -Chagerijnig -Veel buikpijn tijdens ongi Kan me nu niet meer bedenken wat ik heb gehad . Maar het is best irritant allemaal
Ik had van alles, dacht eerst dat ik zwanger was maar helaas.. Dus verwar het niet met elkaar! Ik had een opgezette buik, grotere en pijnlijke borsten, stemmingswisselingen, meer moeite met slapen (dus ook wel moe), steken in onderbuik en rommelde darmen. Volgens mij vergeet ik ook nog wat dingen maar ik heb er best wel last van gehad. Maar ik heb de pil ook 11 jaar geslikt dus het is niet zo raar denk ik. Maar spannend voor je, succes!
Sinds ik ben gestopt met de pil krijg ik weer heel veel pukkeltjes in m'n gezicht, word iets dikker... ENNN, ik ben elke maand zwanger (nog nooit 1 keer geweest). Voel elke maand wel weer iets anders, denk elke maand weer kan nu toch wel eens raak zijn.. Helaas. Oh en mijn borsten zijn kleiner geworden..
Sinds ik gestopt ben met de pil, krijg ik ook idd. pukkels. Had ik bij de vorige keer ook en als ik dan zwanger ben woord het alleen maar erger met de pukkels. vervelend hoor
Hmm hier dezelfde symptomen op mijn 16e begonnen met de pil en half jaar gestopt rond mijn 28e toen weer begonnen en nu net een paar maanden gestopt.. Erg moe, stemmingswisselingen, schoonmaak aanvallen, opgezette buik, en vaak jeuk aan mijn tepels.. Maar we doen het allemaal voor een goed doel!! Mijn eierstokken rammelen al vanaf mijn 27e..en nu mogen ze wat gaan doen!! Suc6 iedereen in deze ronde.