timon ook hier een gefeliciteerd.. ns jammer hier een knuff voor jou ik weet wat het is en het is echt baggger... hier: vandaag 1e echo alles was goed mooi dun slijmlaagje en rustige eierstokken.. dus nu weer gaan met de banaan.. groetjes yippie
Timon...WOAH...een dikke PROFICIAT hoor...en dat bij de eerste keer... Je leest het hier wel vaker hoor dat meiden als ze juist ++ getest hebben, rond hun eigenlijk ongi toch wat bruin verliezen... Dus, hopelijk kan de dr. je snel geruststellen Heb je nog een bloedtest??
Zh gebeld en een aardige verpleegkundige gesproken. Ik heb te vroeg getest dan zij aangaven (morgen). Het kan 2 kanten op: 1. De streepjes geven aan dat de emmy wel eventjes heeft genesteld, maar toch heeft losgelaten. Dan is het een zeer vroege mk en ben ik nu ongi. 2. Emmy zit er nog. Ben ik morgen van het bloedverlies af en test ik alsnog positief dan ben ik blijkbaar toch zwanger. Dan zal er waarschijnlijk een bloedtest komen en een afspraak voor een echo. Al met al kon de dame aan de lijn mij niet geruststellen en kan ik vandaag alleen maar afwachten. Heerlijk op je vrije dag... Ik heb dan ook niets van het lekkere weer meegekregen, want ik heb alleen maar met een deken over me heen op de bank gelegen. Had het vanmiddag zo koud en de kruik heeft enigzins de krampen verzacht. Heb nu een paracetamol ingenomen. Ben die krampen nu zat. Heel fijn dat manlief een lang weekend weg gaat. Hij vindt het zelf ook enorm vervelend.
Hoi, wij gaan over 2 weken ook beginnen en rond 16 juli verwacht ik dan de eerste terugplaatsing, als alles tenminste mee zit en goed gaat. Erg spannend allemaal! Ik leef met iedereen mee.
Timon, jee meid wat een rollercoaster ben je in beland. Hoop dat je morgen een dikke vette test in handen hebt en de ongi krampen gewoon bij je zwangerschap horen!!! Lente, succes de komende dagen Fieke welkom en succes Morgen de eerste FM voor onze 2e cryo TP!! Spannend weer. Chantal Chantal
Hier de nacht met kruik en krampen in de weer geweest. Heb wel iets geslapen, maar fit voelen is iets anders. Straks een halve dag werken. Weet je wat zo gek is? Ik heb vanmorgen toch getest en dat streepje is ietsie donkerder dan die van gisteren. Nu verlies ik ook wat stolsels en is het echt ongi. Deze ronde is blijkbaar aan het uitlopen op een vmk. Toch heb ik, na alle depri van gisteren, nog een best goed gevoel. Of dat nu is omdat ik het wel best vind dat het dan maar ongi is of dat ik nog steeds een duidelijk streepje heb. Elke dag trek ik een kaart en al enkele dagen is het 'zwanger zijn'.
timon ik vind het echt balen voor je! ik denk ook dat je een vmk hebt gehad, vooral ook omdat je nog steeds positieve testen hebt en je verlies stolsels.. Meid heel veel sterkte!
Timon balen meid. Lijkt inderdaad op een VMK, kan er helaas niet veel anders van maken. Hopelijk kun je hoop putten uit het feit dat je dus wel zwanger kan raken!! Schrale troost.... maar toch Chantal
Eerste Follikelmetng zit erop. Gelukkig rechts een eitje van 18-12 mm. BMSV was ruim 6 mm. Maandag nog voor een laatste echo en daarna gaan we weer plannen voor de cryo tp!! Gelukkig een stuk sneller nu als de vorige x. Met dit heerlijke weer en deze goede berichten kan het weekend beginnen!! Chantal
Helaas geen eitjes maar mag gelukkig nog een poging dus ben daar wel weer blij om. Was even bang dat dit het was. Timon een hele dikke knuffel X Lente
Fieke...welkom hier...en heel veel succes... Timon...een dikke knuffel voor je...wat een lange dagen moet je nu doormaken, hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt, zelfs als het negatief is, maar dan kun je tenminste verder...XXX Lente...ow nee, helemaal geen EItjes...wat vervelend... krijg je nu de volgende keer een hogere dosis hormonen?? Chantal...wow...dat is idd. nieuws waar je blij van wordt... SUCCES hoor...
Vanmorgen het zh gebeld. Helaas kon ik nog steeds geen duidelijkheid krijgen. Met deze symptomen kan ik alsnog zwanger zijn, mits de stolsels niet meer worden. Een bloedtest op progesteron (bms) heeft ook nog geen zin, omdat dit waarschijnlijk ook nog hoog is. Over 5 dagen nogmaals testen en doorbellen. Hopelijk weet ik dan meer. Nu is het mezelf bezig houden. Op het werk de vage krampjes eruit gelopen. Nu geen last meer, heerlijk! Ik vloei nog steeds, maar met amper stolsels. Eigenlijk zijn de stolsels veel minder dan normaal. Ik was vanmiddag erg moe, last van mijn benen en hoofd. Heerlijk in de tuin geslapen.
mei/juni 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - Vlinder3: 1e IVF na operatie - 76 Chantal: 2e cryo poging van 1e IVF - Botervliegje: 1e ICSI (vorige poging afgebroken dag voor punctie i.v.m. overstimulatie) - norwegian-sky: 1ste icsi - La femme Nikita: hopelijk begin eerste IVF eind Mei - Robing : 5e TP cryo uit 1ste IVF (uit 2007) -yippieajee : 2e icsi. juni start deca en gonal. - Gabbel : 1ste IVF - Timon: 1e ICSI - Wennes: 1e Cryo van 1e IVM AFSPRAKEN: - Marjah: 1/6 gestart met deca en puregon, FM 1 9/6 - La Femme Nikita: extra FM: 21 Mei + punctie: 24 Mei - norwegian-sky: 20 mei terugplaatsig! - Robing :18 mei beginnen met cetrotide spuiten en progynova slikken, 31 mei echo - Chantal: Puregon 3 dgn 75, daarna 50 EH, 4 juni 1e FM - Timon: 21 mei tp - Lente 14 juni evulatie poging 1 ivf - Yippie: 3 juni uitgangs echo - Wennes: 12 mei uitgangsecho TERUGPLAATSING: - Timon vrijdag 21 mei - norwegian-sky 20 mei - La femme Nikita: 26 Mei - Robing 08 juni (indien goed ontdooit) TESTDATUM: - Timon 4 juni - La femme Nikita: test: 9 Juni + uitslag 10 Juni ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN: -Shirley86 mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT - Robing (die van mei niet gelukt, nu juni hopelijk roze) - botervliegje - Chantal (maar meteen verder) - lente 67 Meiden, ik heb wel leuk dit topic gestart, maar zelf nog niet zo actief geweest door "omstandigheden" (lees gewoon zwaar depri en daarnaast nog even tussendoor getrouwd) Maar ik ben weer van start! uitgangsecho 6 follie's Ik ben er echt onderste boven van! Dit hadden we niet verwacht . Nu ff niet te veel hoop krijgen... hmmm moeilijk . Marjah
Hoi Marjah, Welcome back!! Hopelijk heb je een geweldig trouwfeest gehad en heb je volop genoten, je tot nu toe mooiste dag! 6 follies, wauw dat is voor jou dan een hele mooie score. Wanneer moet je weer, of ben ik dat nu weer vergeten?! Of het door de hormonen komt of doordat je maar 1 ding tegelijk kunt bedenken, ik weet het niet maar mijn hoofd wordt een steeds groter vergiet. Vergeet zelfs dat ik mensen heb aangesproken kort daarvoor (op mijn werk, gelukkig weten ze ervan, maar toch raar) Fijn weekend Chantal
Ik mag 9 juni voo de eerste FM! De arts verwacht dat het dit keer weer met een noodvaart gaat, dus ik wilde graag donderdag voor de eerste FM, maar ik moest dinsdag of woensdag al komen. Spannend! Ik vroeg me ook al af, hoe jij zou moeten weten wat er bij mij verder gaat gebeuren, aangezien ik hier nou nog net veel gepost heb . Okee uit het lijstje ou je het op kunnen maken. Anyway, succes met je TP! Marjah