La Femme Nikita..... al nieuws?? S1986 meid wat spannend toch. Zit je niet op te wachten bloedverlies. Maar gelukkig heb je net een echo gehad. Chantal
Kom elke keer even kijkhen hier moet rusten dus mag niks.... Maare tis echt niet goed met femme nikita heb ik t idee! Duurt erg lang...
Hmmmm bloedverlies, positest en mooie echo... ik blijf duimen Tja, het is wel heel verdacht rustig rond Nikita. Begin ook wel een beetje ongerust te worden... Yippieajee: we gaan gezellig gelijk op. Ik heb maandag FM3. De grootste is vandaag 17 mm , dus woensdag wsc de punctie. Robing; hoe voel je je? Kus, Marjah
hah marja.. leuk.. ik verwacht zelf ook woensdag of donderdag punctie.. dat is gelijk aan de vorige keer bij mij dan.. ik ben benieuwd naar maandag.. jij ook suc6. liefs van yippie
OW, LIEVE LIEVE DAMES... Zo lief dat jullie je zulke zorgen hebben gemaakt, en S1986, jij bent geslaagd voor je doktersexamen......en het speurders examen i.v.m. het spieken... Ben ZWANGER..., maar had idd. late overstimulatie wat dus juist weer komt door een zwangerschap, Voel nog altijd niks van de zwangerschap, en er is natuurlijk nog niet veel te zien, behalve een heel dik baarmoederslijmvlies, en een HCG waarde die precies volgens plan verloopt. Maar donderdag bij de gyn. was het meteen alarm. Bij de echo zag hij dat ik los vocht in mijn buik had, hij kon alleen mijn baarmoeder zien, maar helemaal geen eierstokken. De baarmoeder zag er zwanger uit...dik slijmvlies dus....maar mijn waardes waren nog niet bekend. Maar toen werd de urinetest meteen ++ en stond het dus vast. Och arme, manlief, bel hem op met het nieuws...schat ik ben zwanger maar lig in het ziekenhuis. Je hoeft met late overstimulatie niet naar het ziekenhuis, maar wel zodra de blaasjes gaan springen, en er dus vocht in de buik komt. Gelukkig was het vocht de volgende dag al ver weg, en konden ze mijn reusachtige eierstokken zien van ruim 12 cm. Vandaag waren ze nog ruim 10 cm, en omdat het nu dus in de goede richting gaat, en er geen blaasjes meer gesprongen zijn, mocht ik naar huis. Maar moet het heeeel rustig aan doen, en elke weer naar de gyn. voor een echo en een bloedtest, en het kan nog wel een paar weken duren voor alles weer klein is. Gevaarlijk voor het beebje is het gelukkig niet... Ben zooooo blij...ook dat ik nu goed in gaten wordt gehouden natuurlijk..kan het niet geloven...merk echt he-le-maal niks...maar ga dadelijk meteen een banner instellen... S1986...maar bij jouw is alles gelukkig goed gegaan...wow...ben ook zoo blij voor je... Wanneer hebben ze bij jouw het hartje gehoord?? De gyn. vertelde mij vandaag, dat je vanaf ruim 5 weken soms al iets kan zien, maar dus lang niet altijd, maar vanaf 7 weken zou je het hartje moeten horen... Voor ons dus nog spannende 2,5 weken te gaan... Robing...hoop zo dat het bij jouw ook goed afloopt...save the best for last...as they say... Yippieajee en Marja...succes voor hopelijk woensdag... Lieverds...ik moest echt glimlachen toen ik dit topic aan het teruglezen was daarjuist...zo lief van jullie....XXX
mei/juni 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - Vlinder3: 1e IVF na operatie - 76 Chantal: 2e cryo poging van 1e IVF - Botervliegje: 1e ICSI (vorige poging afgebroken dag voor punctie i.v.m. overstimulatie) - norwegian-sky: 1ste icsi - La femme Nikita: hopelijk begin eerste IVF eind Mei - Robing : 5e TP cryo uit 1ste IVF (uit 2007) -yippieajee : 2e icsi. juni start deca en gonal. - Gabbel : 1ste IVF - Timon: 1e ICSI - Wennes: 1e Cryo van 1e IVM AFSPRAKEN: - Marjah: 1/6 gestart 300IU puregon, FM2 11/6 - La Femme Nikita: extra FM: 21 Mei + punctie: 24 Mei - norwegian-sky: 20 mei terugplaatsig! - Robing :18 mei beginnen met cetrotide spuiten en progynova slikken, 31 mei echo - Chantal: Puregon 3 dgn 75, daarna 50 EH, 4 juni 1e FM - Timon: 21 mei tp - Lente 14 juni evulatie poging 1 ivf - Yippie: 14 juni 2e echo... - Wennes: 12 mei uitgangsecho TERUGPLAATSING: - Timon vrijdag 21 mei - norwegian-sky 20 mei - La femme Nikita: 26 Mei - Robing 08 juni TESTDATUM: - Timon 4 juni - La femme Nikita: test: 9 Juni + uitslag 10 Juni - Robing 18 juni ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN: -Shirley86 -La Femme Nikita mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT - Robing (die van mei niet gelukt, nu juni hopelijk roze) - botervliegje - Chantal (maar meteen verder) - lente 67 - Timon (vmk) zwanger...nu 4 weken en een paar dagen...maar ook behoorlijk heftige overstimulatie...
Whoah, gefeliciteerd Wat een geweldig nieuws, je bent zwanger! En fijn dat het met je gezondheid ook de goede kant op gaat. Doe lekker rustig aan en geniet van het zwanger zijn. Hoera! X Lente
Nikita wat een verhaal! Maar eehhhhh GEFELICITEERD!!!! Kus en knuffel Hopelijk komt alles snel goed met de overstimulatie
hahahaha vergeet in mijn enthousiasme helemaal op te schrijven dat de felicitaties voor Lafemmenikita zijn, zo blij ben ik
hihi dames...THX...enne, hier is het weer ook belabberd...dus ga dadelijk maar weer lekker op de bank hangen... enne genieten...hmm....voel me nog niet echt zwanger...en maak me nu al zorgen voor de echo over een week of twee... nou ja...zo zal het vanaf nu wel altijd doorgaan denk ik...je maakt je denk ik altijd zorgen om je kindje...
Geniet er nog mar even van dat je nog niets voelt! Dan kan straks hard veranderen . Hoeveel is je HCG nu? Kus
hmm...donderdag was het iets van ruim 800, en gisteren had het zich perfekt verdubeld... Heb van 3 dokters en een professor gehoord dat de waardes super zijn... Dus daar gaan we maar vanuit...
la femme nikita SUPER GEFELICITEERD !!!! fijn dat je weer thuis bent en nu rusig aan doen he, tjee wat een story zeg, laat je maar lekker verzorgen door la femme nikita man ! hoop dat er meerdere zullen volgen in dit topic (en uiteraard in andere ook) !!!!
La femme Nikita Wauw, daar is ze dan met zulk nieuws!! Zwanger Wie weet, maar ik geef vast een voorschotje. Dat moet wel een meisje zijn, ze maakt het je nu al lastig!! Geniet ervan Ik mag morgen voor een nieuwe TP. Embryo is goed ontdooid. We hebben nu dus nog 2 eskimo's na deze. Kan natuurlijk altijd in de loop van vandaag nog misgaan, maar daar gaan we niet vanuit. Chantal
La femme nikita GEFELICITEERD!!!! Geweldig joh hoop idd dat je er niet al te veel van blijft merken hoor Doe lekker rustig aan tis niet niks overstimulatie! Kreeg toen de tip om uhhh. Hoe heete dat spul nou joh.... Van nutricia iig. is voor eiwitdieeten. Bevorderd het genezen van je eierstokken en heeeel veel drinken. Heeft het hier wel voorkomen denk ik! Merkte echt een verschil! Het hartje HOORDE we hier op dag 6.3 geweldig hoor. Dit is de link vd laatste echo. http://i974.photobucket.com/albums/ae230/shirley1986/P1010120.jpg Was afgelopen donderdag wat n gedoe was dat allemaal zeg pffff. Hoor maandag weer wanneer mn volgende echo is. Vinden hun het niet nodig word het zowiezo die week erop weer!! Hele serie al joh Beterschap gefeliciteerd en rustig aan!!!
Protifar plus van Nutricia... Dat bedoel je toch s1986? Heb ik ook gebruikt bij de overstimulatie. Chantal
H! Meiden... THX voor de tip, ga ik morgen (als ik me goed genoeg voel) zeker proberen te halen. In ieder geval zoiets dergelijks, aangezien ik in Duitsland woon. 76Chantal...hihi...dat is grappig wat je schrijft..ben benieuwd o e gelijk krijgt, en heel veel succes voor morgen... zo, ga nu weer naar de bank, en laat me idd. erg goed door manlief verwennen... XXX