S11986, gefeliciteerd met het behalen van je examen. La femme Nikita, gefeliciteerd!!!! Spannend allemaal. Het is nog een beetje slikken, maar gaat al een stuk beter om zulk nieuws hier te lezen. Sorry, voor dit egostukje. Vmk krijgt al een plekje.
Ja maar dat is logies meis, niks ego aan hoor Hoop voor je dat het de volgende keer weer lukt en dan een maand of 8n half blijft zitten
Hee Marjah, het was hier in Brabant eigenlijk wel lekker en heb heerlijk onkruid gewied. Weet alleen niet altijd wat onkruid is en wat niet Maar paardebloemen en klavers herken ik nog wel. Suc6 met je follikels en de tp. Joepie bijna is het zover voor je. x Lente
La Femme nikita, Bij ons was het alleen bij de apotheek te krijgen. Gewoon zonder recept hoor, maar je kan misschien eerst bellen voor je op stap gaat. Doe het maar echt rustig aan. Kan als je te snel veel doet weer in volle hevigheid uitbarsten. Chantal
La fame nikita.. van harte gefeliciteerd... gelukkig dat je weer thuis bent.. Timon: meis goed van je dat je eerlijk bent, geef het maar gewoon de tijd het is niet niks meid.. denk aan je.. All: knuffie van mij.. Hier gaat het goed ik heb alleen sinds gisteren hele erge steken in mijn linker zij.. net onder mijn ribben. denk mijn darmen. want gaat niet zo lekker daar mee.. morgen effe vragen op de feriliteit en anders ha effe bellen.. ben nu lekker 2,5 week vrij dus ben er klaar voor haha.. liefs van yippie
voor mij gevoel zit dat lager.. die voel ik ook wel hoor.. dat steken gaat meer vanuit de liezen naar de schaamstreek zeg maar.. maar dit is echt wel een stukkie hoger.. morgen weten we meer..
Hopelijk niets ernstigs. Ik duim voor je dat het goed zit met je darmen. Yippie, ik kan niet anders dan eerlijk zijn. Anders heb ik alleen mezelf ermee.
Hey Timon...ik vind het zelfs heel knap van je dat je het gewoon zegt. Het is ook gewoon erg moeilijk... Heel veel liefs hoor... Yippieajee, weet je al wat het is? Zou zo ook niet weten wat het zou kunnen zijn. Ik moet vanmiddag al weer terug naar de gyn. Denk dat er nog eens bloed geprikt wordt, en weer een echo. En verder heb ik natuurlijk aan aantal vraagjes. Weet nog niet goed of ik ga lopen of een taxi bel. Manlief kan me alleen ophalen, en jammer genoeg niet meekomen. En dan nog iets, ik ben vanochtend wakker geworden met hele rare pijn in mijn schouder. Nog nooit gehad, en dacht eerst misschien verkeerd geslapen. Maar het blijft nu al heel de ochtend... Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?? Het is bovenop de schouder, en straalt naar alle kanten uit. Het is er de hele tijd, maar het wordt met momenten sterker en dan weer wat minder. Lijkt me sterk dat het met de overstimulatie of de zwangerschap te maken heeft.
Je schouder zeg je? En hoe gaat het met je buik is het erg dik? Weet dat als je buik vol zit met van vocht of dergelijke je daar ook last van krijgt. Maarhoop voor je dat je gewoon verkeerd heb gelegen vannacht!!! Succes bij de gyn. We horen nog wel hoe het was he?
ja...echt de schouder. meld het in ieder geval bij de gyn. vanmiddag. mijn buik lijkt ietsje minder pijn te doen, en lijkt ook ietsje minder dik, maar rechtop staan gaat nog niet zo goed. Dus, heb besloten toch maar een taxi te bellen vanmiddag..de paar euro kunnen er nog wel bij... heb zojuist berekend hoeveel de IVF ons gekost heeft... 1900 E, plus een goede 100 E aan benzine. Maar het is elke cent waar geweest...
Vanmiddag onder de wedstrijd de TP gehad. Deze keer is er maar 1 embryo ontdooit, dus nog 2 in de vriezer voor ons brusje. Het embryo heeft nog niet goed doorgedeeld, wat ze wel gehoopt hadden. Dus geen toppertje, maar absoluut niet zinloos zo gaven ze aan, want er is duidelijk activiteit en binnen een uur kan het veranderen zo gaf de embryoloog aan. Nou, kennissen van mij hebben 2 matige embryo's zien veranderen in twee heerlijke kereltjes. Dus geef mij maar zo'n matig embryo'tje Maar zonder gekheid, het lange wachten is weer begonnen.... Ik ben nu even proefzwanger om met 2 weken over te steken voor het echte werk....zo hoop ik!! Chantal
Ohh meid spannend zeg!! Hoop voor jullie op een lekkere plakkerd!!! Ga lekker uit eten en lkkr weg gaat de tijd wat sneller!!
la femme misschien domme vraag maar krijg je de ivf niet vergoed dan.. Hier naar het ziekenhuis geweest.. waarschijnlijk is die pijn toch de eierstok.. hhaa wist niet dat ze zo hoog zaten.. zag er mooi uit.. even denk 1 van 20 2 van 18 plus en stuk of 8 14 of groter.. morgen weer komen voor controle.. hoop dat er nog een paar een spurt maken en dan donderdag of vrijdag de punctie.. groetjes Yippie
mei/juni 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - Vlinder3: 1e IVF na operatie - 76 Chantal: 2e cryo poging van 1e IVF - Botervliegje: 1e ICSI (vorige poging afgebroken dag voor punctie i.v.m. overstimulatie) - norwegian-sky: 1ste icsi - La femme Nikita: hopelijk begin eerste IVF eind Mei - Robing : 5e TP cryo uit 1ste IVF (uit 2007) -yippieajee : 2e icsi. juni start deca en gonal. - Gabbel : 1ste IVF - Timon: 1e ICSI - Wennes: 1e Cryo van 1e IVM - Lente: 14 juni start ivf 1 (de andere telt gelukkig niet mee) AFSPRAKEN: - Marjah: 1/6 gestart 300IU puregon, FM2 11/6 - La Femme Nikita: extra FM: 21 Mei + punctie: 24 Mei - norwegian-sky: 20 mei terugplaatsig! - Robing :18 mei beginnen met cetrotide spuiten en progynova slikken, 31 mei echo - Chantal: Puregon 3 dgn 75, daarna 50 EH, 4 juni 1e FM - Timon: 21 mei tp - Lente 14 juni evulatie poging 1 ivf - Yippie: 14 juni 2e echo... - Wennes: 12 mei uitgangsecho -Lente: 21 juni 8) 1e echo (dag 8) TERUGPLAATSING: - Timon vrijdag 21 mei - norwegian-sky 20 mei - La femme Nikita: 26 Mei - Robing 08 juni TESTDATUM: - Timon 4 juni - La femme Nikita: test: 9 Juni + uitslag 10 Juni - Robing 18 juni ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN: -Shirley86 -La Femme Nikita mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT - Robing (die van mei niet gelukt, nu juni hopelijk roze) - botervliegje - Chantal (maar meteen verder) - lente 67 - Timon (vmk)
Chantal, gefeliciteerd met de TP. Veel geluk deze ronde. Iedereen natuulijk veel geluk gewenst. Vandaag mag ik weer beginnen met spuiten. Joehoe! Ivf 1 opnieuw van start.
la femme: Hoe was het gegaan??? (zit heel de tijd mn mail te checken) Maar niks van jou meer... Lente76: Spannend hoop voor jullie de laatste keer ook!!! En een hele mooie oogst!!
76Chantel...hey, wat spannend. heb idd. ook al behoorlijk wat verhalen gelezen, dat toppertjes het soms niet halen, en de niet zo ver ontwikkelde wel. Dus we hopen allemaal weer met je mee... hi Yippieajee...nou, dat is toch ook mooi nieuws en een super score hoor dus op naar eind van de week. in duitsland krijg je maar 50% van IVF vergoed, en dan alleen van het pure noodzakelijke basispaket. De andere 50% procent, en alle extra's zoals bijv. extra echo's ( die toch echt nodig waren) en de hele Kryo procedure zijn allemaal voor eigen kosten. lente67, succes de komende ronde... hihi s1986, wat ben je toch nieuwschierig... Moest heel lang wachten bij de dr. hij nam mij als allerlaatste, toen de praktijk eigenlijk al dicht was. En het eerste wat hij vraagt is: mag ik je omarmen, ik ben zo blij voor je. Al is hij altijd wat voorzichtig met felicitaties tot de echo waarbij het hartje te horen is, maar hij weet wat ik de laatste maanden doorgemaakt heb... Toen heeft hij een inwendige echo gemaakt, en heeft het vruchtje al gevonden. Hebben meteen ook een foto meegekregen... Verder moest ik bloed en urine afgeven voor wat tests, en hebben we over 2 weken een afspraak voor de 1e officiele echo. Verder kreeg ik een hoop foldertjes, boekjes en ander papier mee om door te lezen... Dus, daar gaan we maar weer...2 weken op de tanden bijten... Maar daar worden we langzaam goed in, dus hopelijk blijft het goed gaan.
ow, trouwens de schouderpijn komt dus idd. door de overstimulatie. de enorme eierstokken kunnen af en toe tegen wat zenuwen en het middenrif aan drukken, en dan kun je dus deze pijn krijgen. het is idd. dezelfde soort pijn als na mijn laparoscopie... moet wel proberen geen pijnstillers te nemen. het gaat vanzelf over zegt hij, en beter is het in het begin van de zwangerschap dus niks te nemen.