marja wat fijn dat het achter de rug is en ga jij maar lekker wappie zijn. mag ik morgen.. nou ben benieuwd wat er bij mij uitgehaald gaat worden.. jij suc6 en hopen op samen wachten en dan samen op roze..
haha wel leuk zo met zn alle dadelijk tegelijk testen ik hoop dat ik volgende week mn punctie krijgt! Wie weet brengt juni/juli wel geluk bij ons. yippie is dit ook jou 2de icsi?
H! Marjah...wat fijn dat alles goed is gegaan, en dan maar op naar zaterdag... Ga maar lekker liggen suffen op de bank-bed... Tsja, dat van de schouder is idd. gek. Maar ja, weet niet of ik het al geschreven had, maar is dus heel normaal. De enorme eierstokken drukken tegen van alles aan, dus ook tegen een zenuw die tot aan je schouders loopt. Vandaag deed trouwens de rechterschouder errrug pijn... Spannende tijden voor jullie meiden... Ik lig ook maar de hele dag suf op de bank, duimpje te draaien...dus hoop dat het helpt... XXX
Hoi meiden, even snel een ego berichtje van mij.. ben nog wat wappie hih zoals marjah het noemnt.. Maar de punctie verliep goed vanmorgen. 11 eitjes dus dat is mooi. ik heb een elftal dat is mooi in de ogen van het wk.. nu maar hopen dat dirk kuit er ook bij zit . manlief van 1 miljoen dus dat moet goed komen. Zaterdag worden we gebeld over hoe het er voor staat en dan maandag de tp. Ik ga nu even lekker weer liggen.. liefs yippie
Mooie score! Super dat het goed gegaan is. Doe lekker rustig aan en zal duimen voor je dat ze alle elf bevrucht worden!!!
Yippie! 11 wat een mooie score. ff Elia die een voorzetje geeft naar Dirk en het kan niet meer stuk . Marjah
Marjah en Yippie, super dat jullie punctie is geweest. Mooie score! Ik ben op mijn vrije dag aan het bijkomen van een bedrijfsongelukje. Gisteren een bol van een waterornament op mijn hoofd gehad. Dit is echt een ander soort rust, want mijn tempo ligt wat lager dan normaal. Bijna vertraagd. Mijn hoofd lijkt wat zwaarder, geen hoofdpijn, en soms wat verdoofd. Wel heb ik zeer gevoelige plekken op mijn hoofd en boven mijn oog. Niet prettig als ik mijn wenkbrauw optrek of frons. Handig met 2 bruiloften in het vooruitzicht.
aiai Timon....moet je niet even na de dokter ermee?? denk dat je een herschenschudding hebt?? of niet...geen idee...heb ik nog nooit gehad, maar kan mer er zoets bij voorstellen... Yippieajee...wat geweldig, 11 EItjes... We duimen dat het allemaal goede en super getalenteerde spelers zijn...
Ik weet niet hoe een hersenschudding voelt. Ben er niet mee naar een ha geweest. Ik doe mijn ding in een lager tempo en heb vanmiddag dik een uur geslapen. Erna een nog lager tempo. Het gaat nog goed.
Sorry, ik was in een giegelige bui toen ik begon te zp-en vanavond, maar Timon je maakt het niet beter. Whaha een bol van een waterornament op je hoofd... wat was je aan het doen???? Nee, zonder gekheid (probeer ik).... klinkt wel als een beeje een hersenschudding. Maar ja, wat zegtde ha... doe rustig aan... haha wat heb je daar nou aan. Dat wee je zelf ook wel. Ik hoop dat je een niet al te "raar" hoofd hebt op de bruiloft (qua kleur, vorm, pijn). Nikita, hoes de schouder? Yippie, al wat minder wappie? Sandra, hoe voel jij je? zit er al wat dwars? Lente; sorry, maar ik ga natuurlijk niet in elk topic op je reageren whahaha
marjah jahoor ala weer aardig normaal.. althans zoals ik ben.. want ben vanmezelf een beetje anders dan gewoon hahah.. goed jij melig ik eigenlijk ook,, vandaar.. heel veel liefs van yippie de ex junk en ex broedkip ben me nu aan het voor bereiden als bondschoach van een 11 tal..
ex junk, ex broedkip, maar mijn mede-zwangere!!!! toch? hha, tja ik ben ook al niet altijd helemaal normaal te vinden wahahahaha. Okee, soms ben ik wel een beetje te veel op de feitien, maar als ik dan mijn collega's weer hoor over de rare hoofden die ik kan trekken .
Marjah, dan zit jij dus niet zo normaal in elkaar volgens jouw collega's. Ik wilde alleen maar effe snel een waterornament van de grond op een wat hoger schap zetten. Natuurlijk had ik niet door dat het plaatsje met de bol los zat en dus kwam die naar beneden zetten... op mijn hoofd. De schrik zat er ook bij klanten en collega's goed in. Ik kreeg een ijsje in theedoek om te koelen. Zo'n klein ding tegenover zo'n grote au-plek. Hebben jullie al beeld? Ik heb geen blauwe plekken (beetje rood op het hoofd), maar wel veel au-plekken. Hersenschudding? Hoe weet je of je dat heb?
whahaha, sorry hij blijft grappig . Maar oei wat pijnlijk (genant en pijnlijk). Maar een ijsje maakt alles weer goed, toch? Tja, die rare hoofden van mij , daarom heb ik natuurlijk al een mooie rimpel im mijn prachtige voorhoofd . Maar goed, zelfs mijn trouwjurk was natuurlijk niet normaal . Nu komt dus net mijn husband binnen terwijl ik zit te tikken, weet je wat ie zegt... Kom eens hier met dat rare hoofd van je ! Whaahahaha.
Jaaaaah nog een mede-zwangere! wat voor ex ben jij dan? wij ex junk/broedkip, jij ex-eigen-huis-en-tuin-knutselaar?