wa nou IVF, je kunt het zelf ook gewoon!!! toch? Elke idioot kan het, dus waarom zouden wij het niet kunnen? Goed... dream on Marjah (maar dromen kan geen kwaad, toch?)
hah meiden het gaat goed hier.. idd mede zwangere dat gaan we doen.. ik mag kuit lenen van van marwijnen maandag.. dus dat moet goed komen.. groetjes yippie die geen keeper heeft.
%&%#&*(())*^%$%&*(! Het spijt me als ik hier iemand mee kwets! Maar $&*()(^&%$^&**(()_) van een enorme KUT-ZOOI. Gewoon geen delingen . Gewoon zoveel maanden gewacht en zoveel moeite voor gedaan en er is *(&%%^#$#$^&*((&^& niets gebeurd. heb even wat woorden vervangen....
Ow Marjah, wat ontzettend klote voor je-jullie. Was gister avond te lui om aan de computer te gaan, en zit nu lekker te lachen bij jullie gesprek...en denk, ow dadelijk eerst Marjah succes wensen voor de TP... En nu staat er dit van je...wat ontzettend klote... Lieverd...heel veel sterkte hoor, heb er gewoon geen woorden voor... Timon...AUAU...dat lijkt me idd. een pijnlijke situatie... maar gaat het nu beter met je hoofd??? Yippie, heb jij al nieuws over je elftal??
Marjah, wat is dit K nieuws! Hoe kan dat nu? LfN, ik merk dat een snelle beweging mijn oriëntatie wat aantast. Paracetamol zit in mijn tas voor vanavond. Straks bruidje kijken. Oja, we kunnen eerder bij de fa terecht!!!! Ipv 5 juli is het 30 juni geworden. Gewoon bellen en dan kom je nog eens iets te weten. Dit is waarschijnlijk rond mijn NOD en zou weleens heel goed uit kunnen komen met de cryo in juli. Ik hoop het zo!!!
hmmm ja IVF/ICSI... ben weer wakker uit mijn droompje . Het mede-zwangeren gaat helaas voor mij (hoogst hoogst hoogst hoogst waarschijnlijk) niet door. Morgen mag ik nog bellen of er toch stiekem een deling is geweest, maar de assistente zei al dat ik rekening moest houden met afstel (en dus geen uitstel). Veel plezier met bruidje kijken Bedankt meiden...
ah nee marjah balen zeg, wat een vreselijke domper, morgen afwachten pff je 'leeft' helemaal naar zo'n punt toe en dan krijg je dit... je eerste gedachte zijn natuurlijk tjee al die moeite voor "niets" en dan is het moeilijk om weer vooruit te denken, eerst dit maar eens verwerken... sterkte en ik denk aan je ! X Timon hoest vandaag met je bolletje ? hoofdpijn zul je nog wel hebben denk ik.... Yippie wanneer hoor jij hoe wat & wanneer ? spannend hoor.. is wachten wachten en wachten en oja ook nog wachten op de uitslag, het is redelijk kansloos dit is echt de eerste keer in al die TP's dat ik echt niets maar dan ook niets voel (behalve rommelende darmen maar dat heb ik steeds) zelf geen bijwerkingen van de progestan & progynava............ wahh vanavond feestje, ik heb mijn fles wijn al gekocht en de medicijnen opgeborgen... voorbarig ? nee zelfbescherming.....
zal ik het vanavond ook maar op een zuipen zetten? hmmm lekker wijntje , of een flesje champagne? er is nog genoeg van de bruiloft
helaas, laatste poging ook mislukt, nu ff voorlopig niets daarna gaan we bekijken wat de mogelijkheden zijn........3 IUI's en 5 cryo TP's werkten in iedergeval niet mee....
Robing Marjah meiden wat een teleurstellingen weer. Ik zou het inderdaad op een gematigd zuipen zetten. (je weet maar nooit of er een klein wondertje gebeurd en er alsnog gedeeld wordt). En dan morgen maar de fles op de kop.... Chantal
Robing en Marja pff wat een bagger nieuws... robing heel veel succes.. met verwerken en neem maar even de rust.. marja.. menn wat ongelovelijk bagger.. dikke kus en knuffel van mij.. wees wel zorgzaam voor je zelf he meis.. hier: morgen horen wij meer hoe het elftal het doet.. dus we wachten af.. leifs yippie
Robing en Marjah, ik wil jullie een enorm dikke knuffel geven. Dit is nieuws wat niemand wilt krijgen. *zucht* Yippie, veel succes met de tp! Dat er een toppertje uit zal komen. Robing, mijn hoofd is nog steeds zwaar. Vanmiddag zelfs wat vervelend dankzij een geluidsbox vlakbij ons in de kerk. Gelukkig heeft de paracetamol redelijk geholpen. De genoemde hoeveelheid uren 'pijn'vrij haal ik niet. Meer molletjes in de tas mikken, want anders kom ik niet de hele avond door. Pffff.... Zo even liggen voordat we straks weer weg moeten.
Hier in het dorp 2 bruiloften... daar was je niet he, toevallig Yippi: ja bagger is het wel. Maar ja ik heb mijn eerste biertje van de avnd al achterovergeslagen . Samen met mijn sateetje met patat en toe een kaassouffle (sorry, ik moet aansterken), oh ja, nadat ik een half pak koek op had.